Share Your Passion!. #senneyapbiliyormusun 1.İletişim 10.05.2014.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Yeni Başlayanlar İçin “Twitter” Kullanma Kılavuzu
Advertisements

Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları
Pazarlamanızı sosyalleştirin.Bir + ekleyin Pazarlama faaliyetlerinizi Google’ın sosyal ağına dahil etmek için bir + ekleyin.
Facebook Reklamları.
MedyaNet Performans Reklam Ürünleri
Alaçatı Etkileşim Raporu
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
DIGITAL PROJELER. C-Elysée Lansmanı ve AUTOSHOW ISTANBUL Citroën Fuarda! Citroën, yeni modeli C-Elysée’yi dünya sahnesine ilk defa İstanbul Auto Show’da.
ELEKTRONİK DEVLET 1. E-DEVLET? Kamu kuruluşları, vatandaşlar ve ticari kurumlar arasındaki bilgi, hizmet ve mal alışverişlerinde bilgi teknolojilerinin.
BAĞLANTI VERME VE ANİMASYON
Aylık Sosyal Medya Faaliyet Raporu Ekim Genel İstatistikler Notlar: Toplam erişim, beğenenler ve hakkımızda konuşulanları görmekteyiz.. Aylık Sosyal.
Eylül 2012 ODD Gladyatörleri 1 #eniyi3lu Kampanyası Powershift.
TWITTER PROFİLLERİ VE TT YÖNTEMLERİ
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME TÜRKÇENİN SESLERİ VE ÖZELLİKLERİ
BAĞLAMINDA SANAL AKTİVİZM VE KANAAT ÖNDERLİĞİ
MEDYANET DISPLAY REKLAM ÜRÜNLERİ
NASIL BİR YÖNETİM… KENDİNİ İFADE ETME
KREA Direct the future is direct. Profile uygun makaleler web sitesinden alındı Sitede en son tıkladığı ürüne ait kampanya bilgisi Profile uygun ürün.
1. Sınıf Doğal Sayılar Sunusu
- 1 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara Umut Al Hacettepe Üniversitesi Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü
Turkcell Captcha Projesi
Hazırlayanlar: Sinan AYTULU Emine DİLAVER Güneş KARTAL Hasan ATLI
Web 2.0 Araçları Serkan Aslan Akdeniz Ünv. Türkçe Ö ğ rtm\ 2.Sınıf.
YAZIM BİLGİSİ İle’nin Yazılışı Pekiştirmeli Sözlerin Yazılışı
rakamların sayı değeri rakamların sayı değeri
Sosyal Medya Stratejisi Geliştirme ve Sosyal Medya İletişimi 9-10 Kasım 2013 AISEC - Adana Zeynep Atay STGM Proje Asistanı Özgür Mehmet Kütküt STGM İletişim.
Web 2.0 araçlarI MERYEM KAYA AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
WEB 2.0 ARAÇLARI Semra ACAR
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
Meslek Esasları Performans Ödevi
Meslek Esasları Performans Ödevi
Teknoloji, tasarım ve performans için kime sorarsanız sorun size yeni Renault Megane’ı gösterir. Kullanıcılar, bir mikro siteye ya da Facebook uygulamasına.
ne yapar? tweety, timisi Creative tarafından geliştirilmiş bir yazılımdır. tweety, belli bir lokasyonda tweet atan kullanıcıları tespit eder ve bu kullanıcılara.
Dijital Büro İstanbul Mayıs ADK Kampanyaları.
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
#TweetCar Autoshow – İÇERİK 01 – Kampanya Yapısı 01 / İletişim Hedefi 02 / Hedef Kitle 03 / Yaratıcı Fikir 04 / Fikrin Nasıl.
DİJİTAL PAZARLAMA NEDİR?
ONLINE MEDYA TAKİBİ “FIRSATLAR”. Online Medya Takibi DİNLE -> KATIL -> ÜRET.
BoomSocial Hyundai Türkiye Twitter Raporu
BoomSocial Hyundai Türkiye Instagram Raporu
Neler Öğreneceğiz ? eTwinning projeleri nedir ?
KFC Snack Box Proje Önerileri. * Belirtilen trafik ve tekil kişi rakamları Google / Analytics Aralık raporundan alınmıştır haberler.com PV :
SOSYAL MEDYA İLE PAZARLAMA
DERSİMİZ TÜRKÇE İbrahim AKÇA.
HIBRIT ARAÇLAR Hazırlayanlar: Hasan Timur Mustafa Han
DURUM ANAL İ Z İ. Bir sonraki bölüm olan Araştırma’da doğru soruları sormanız için öncelikle elinizdeki bilgileri ortaya koyun… Tüketiciyle ilgili konular.
1. 2 Siber güvenlik dünyasına yönelik, yenilikçi profesyonel çözümleri ile katkıda bulunmak amacı ile 2008 yılında kurulan BGA Bilgi Güvenliği A.Ş. stratejik.
Temel Bilgiler İlgili Çalışmalar Araştırmanın Yöntemi Bulgu ve Sonuçlar Araştırmanın Kısıtları ve Gelecek Çalışmalar.
Perakende Analiz ve Raporlama Sistemi PARS
Hem. Zerrin SAĞLAM ÜNLÜ, Dr. Hülya TOPCU ÇAĞLAR
SENİ TANIYORUM ve NEYE İHTİYACIN OLDUĞUNU BİLİYORUM!
Dilara KILIÇ Yeni Medya Kültürü Ve Sanal Kimlik
SOSYAL MEDYA VURGUSU TEKSTİL ENDÜSTRİSİNDE
Sosyal Medya Araçları Tanıtımı
Sayıların Okunup Yazılması
Doğuş Üniversitesi Sosyal Medya Kampanya Fikri
Yedi, sekiz ve dokuz basamaklı doğal sayılarda çözümleme
EKON 321 ULUSLARARASI İKTİSAT I
YENİ YILDA BULUŞALIM..
BoomSocial Hyundai Türkiye Twitter Raporu
GOOGLE ADWORDS BÜŞRA AKAR – CANSU GÜLTEN. GOOGLE ADWORDS REKLAM NEDİR? Reklam firmaların ya da bireylerin sattıkları, ürettikleri ya da tanıttıkları bir.
YASİN SAMET BOZDAĞ KİMYA performans ÖDEVİ 9/G 2238.
YASİN SAMET BOZDAĞ KİMYA performans ÖDEVİ 9/G 2238.

Dijital Pazarlamada Marka Yönetimi ve Sosyal Medyanın Etkileri
Matematik Performans Ödevi Ad: Salih Soyad:AkkanNo:1137Sınıf:10/D.
Sigorta Acente Mobil Uygulaması
tekhnologic Write your text here CBA tekhnologic Write your text here CBA.
Standard From: Adding in standard form
Sunum transkripti:

Share Your Passion!

#senneyapbiliyormusun 1.İletişim

Share Your Passion! Toplam Takipçi Sayısı : * Web Ünlüsü Etkileşimi: ** Toplam Etkileşim: *** Toplam Tweet Sayısı: 533**** Kampanya Performans Rakamları *Kampanyaya katılan web ünlülerinin toplam takipçi sayısını vermektedir. ** Kampanyaya katılan web ünlülerinin toplam etkileşim sayısını vermektedir. *** tarihinde #senneyapbiliyormusun hashtag’inin yarattığı toplam etkileşimi vermektedir. **** tarihinde #senneyapbiliyormusun hashtag’li atılan tweet ve RT sayısını vermektedir.

Share Your Passion! #senneyapbiliyormusun Tweet Etkileşimi

Share Your Passion! Hedefleme Bazında Tweet & RT Oranı

Share Your Passion! Web Ünlüsü Toplam Takipçi Sayısı & Toplam Etkileşim

Share Your Passion! Kaynaklar

Share Your Passion! #senneyapbiliyormusun 1. İletişim Web Ünlüsü Tweetleri

Share Your Passion! Web Ünlüsü Tweet

Share Your Passion! Web Ünlüsü Tweet

Share Your Passion! Web Ünlüsü Tweet

Share Your Passion! Web Ünlüsü Tweet

Share Your Passion! Web Ünlüsü Tweet

Share Your Passion! Web Ünlüsü Tweet

Share Your Passion! Web Ünlüsü Tweet

Share Your Passion! #senneyapbiliyormusun 2.İletişim

Share Your Passion! Toplam Takipçi Sayısı : * Web Ünlüsü Etkileşimi: ** Toplam Etkileşim: *** Toplam Tweet Sayısı: 460**** Kampanya Performans Rakamları *Kampanyaya katılan web ünlülerinin toplam takipçi sayısını vermektedir. ** Kampanyaya katılan web ünlülerinin toplam etkileşim sayısını vermektedir. *** tarihinde #senneyapbiliyormusun hashtag’inin yarattığı toplam etkileşimi vermektedir. **** tarihinde #senneyapbiliyormusun hashtag’li atılan tweet ve RT sayısını vermektedir.

Share Your Passion! #senneyapbiliyormusun Tweet Etkileşimi

Share Your Passion! Hedefleme Bazında Tweet & RT Oranı

Share Your Passion! Web Ünlüsü Toplam Takipçi Sayısı & Toplam Etkileşim

Share Your Passion! Kaynaklar

Share Your Passion! #senneyapbiliyormusun 2. İletişim Web Ünlüsü Tweetleri

Share Your Passion! Web Ünlüsü Tweet

Share Your Passion! Web Ünlüsü Tweet

Share Your Passion! Web Ünlüsü Tweet

Share Your Passion! Web Ünlüsü Tweet

Share Your Passion! Web Ünlüsü Tweet

Share Your Passion! Web Ünlüsü Tweet

Share Your Passion! Web Ünlüsü Tweet

Share Your Passion! #senneyapbiliyormusun 3.İletişim

Share Your Passion! Toplam Takipçi Sayısı : * Web Ünlüsü Etkileşimi: ** Toplam Etkileşim: *** Toplam Tweet Sayısı: 614**** Kampanya Performans Rakamları *Kampanyaya katılan web ünlülerinin toplam takipçi sayısını vermektedir. ** Kampanyaya katılan web ünlülerinin toplam etkileşim sayısını vermektedir. *** tarihinde #senneyapbiliyormusun hashtag’inin yarattığı toplam etkileşimi vermektedir. **** tarihinde #senneyapbiliyormusun hashtag’li atılan tweet ve RT sayısını vermektedir.

Share Your Passion! #senneyapbiliyormusun Tweet Etkileşimi

Share Your Passion! Hedefleme Bazında Tweet & RT Oranı

Share Your Passion! Web Ünlüsü Toplam Takipçi Sayısı & Toplam Etkileşim

Share Your Passion! Kaynaklar

Share Your Passion! #senneyapbiliyormusun 3. İletişim Web Ünlüsü Tweetleri

Share Your Passion! Web Ünlüsü Tweet

Share Your Passion! Web Ünlüsü Tweet

Share Your Passion! Web Ünlüsü Tweet

Share Your Passion! Web Ünlüsü Tweet

Share Your Passion! Web Ünlüsü Tweet

Share Your Passion! Web Ünlüsü Tweet

Share Your Passion! Web Ünlüsü Tweet

Share Your Passion! Toplam Kampanya Rakamları Kampanya Rakamları Web Ünlüsü Etkileşimi: * Toplam Etkileşim: ** Toplam Tweet Sayısı: 1.607*** * Kampanyaya katılan web ünlülerinin paylaştıkları tweetlerin toplam etkileşim sayısını vermektedir. ** Kampanya tarihlerinde #senneyapbiliyormusun hashtag’inin yarattığı toplam etkileşimi vermektedir. *** Kampanya tarihlerinde #senneyapbiliyormusun hashtag’li atılan tweet ve RT sayısını vermektedir.

Share Your Passion! Teşekkürler