YETİŞKİN EĞİTİMİ “SAĞLIK İÇİN HERKES, HERKES İÇİN SAĞLIK.” ÇOKLU DUYUSAL ÖĞRENME ÖĞRENME HATIRLAMA  TAT YOLUYLA %1 OKUMA İLE %10  DOKUNMA İLE %1,5 DUYMA.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Yetişkin ve Öğrenmeye Genel Bir Bakış
Advertisements

İÇİNDEKİLER ORGANLARIMIZ GÖRDÜKLERİMİZİ ANLADIK MI ? GÖZ KULAK BURUN
Öğrenen Kişi ve Bağlam Analizi
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN ÖNEMİ
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ EĞİTİMİ
Buradaki ‘ışık efekti’ başka bir yazının konusu olacak.
ALGILAMA YÖNETİMİ BÖLÜM 7.
GIDA DENETİMİNDE DENETÇİ DAVRANIŞLARI
Yrd. Doç. Dr. Mustafa Akdağ Öğretim Yöntemleri
Öğretim İlke ve Yöntemleri Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık
Yetişkin Eğitimi. Yetişkin, kendi yaşamının sorumluluğunun kendisine ait olduğunu bilen kişidir.
ENGELLİ BİREYLERİN BAKIMI
Öğrenme Stilleri.
Ailelere Ergen Gelişimi Hakkında Dipnotlar
Kemal ŞENTÜRK Biyoloji
YETİŞKİN EĞİTİMİ (ANDROGOJİ)
DUYU ORGANLARIMIZ Duyu organlarımızı bulmama yardımcı olur musunuz?
Duyu Organlarımız Sabiha Uzman.
ÇAĞDAŞ EĞİTİMDE ÖĞRETMEN-ÖĞRENCİ İLİŞKİLERİ EĞİTİMİ
İÇİNDEKİLER ORGANLARIMIZ GÖRDÜKLERİMİZİ ANLADIK MI ? GÖZ KULAK BURUN
GÖZ KULAK BURUN DİL DERİ
HUKUK: kişilerin birbirleriyle ve toplumla olan ilişkilerini düzenleyen ve devlet gücüyle uyulması zorunlu hale getirilmiş kurallardır . Kanunların esas.
ERGENLİK DÖNEMİ ÖZELLİKLERİ VE SORUNLARI
Vygotsky’nin Bilişsel Gelişime İlişkin Görüşleri
YETİŞKİN EĞİTİMİ Yard. Doç. Dr. Samiye METE
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNDE DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR
ÖZSAYGI VE ATILGANLIK.
ÇAĞDAŞ EĞİTİMDE ÖĞRETMEN-ÖĞRENCİ İLİŞKİLERİ EĞİTİMİ
GÖZ KULAK BURUN DİL DERİ
Duymak. duymak görmek koklamak tatmak dokunmak.
YÖRET YÜKSEK ÖĞRENİMDE REHBERLİĞİ TANITMA VE REHBER YETİŞTİRME VAKFI ( )
ÖĞRETİM TEKNOLOJİSİ VE İLETİŞİM
ÖZÜRLÜLÜK(ENGELL İ )NED İ R? Bedensel, zihinsel ve ruhsal özelliklerinden belirli oranda fonksiyon kaybına neden olan organ yokluğu ve bozukluğu sonucu.
DİL VE KONUŞMA BOZUKLUKLARI
EĞİTİMDE PEDAGOJİK VE ANDRAGOJİK YAKLAŞIM
YETİŞKİNLER ve ÖĞRENME ÖZELLİKLERİ.
Çayeli Hizmetiçi Eğitim Enstitüsü
DİĞER TUTUMLAR.
Öğrenme Stilleri.
MÜZE BİLİNCİ VE MÜZELERLE EĞİTİM
KOLLARI SIVAYALIM ZÜLAL ŞENLİK 2D 1344.
Doç. Dr. Murat Özdemir Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi
İŞ VE MESLEK DANIŞMANLIĞI HİZMETLERİ. Meslek Nedir? Meslek, kişilerin belli bir eğitimle edindikleri ve hayatlarını kazanmak için sürdürdükleri düzenli.
Yaparak yaşayarak öğrenme. Motivasyon ve yöneltme Learning to Learn Training Öğrenmede yetişkinleri ne güdüler? Developed with the support of the EU Leonardo.
YETİŞKİN EĞİTİMİ.
EĞİTİMEĞİTİM «Bireyin davranışlarında kendi yaşantıları yoluyla, «kasıtlı (amaçlı-bilinçli) olarak istendik (toplumca uygun görülen-istenilen yönde) davranış.
Özel Gereksinimli Öğrenciler ve Fen Öğretimi
BBY469 Öğretim Yönetim Sistemleri Eğitim Bilimine Giriş Turgay Baş 1.
Prof. Dr. Süleyman Akyürek Erciyes Üniv. İlahiyat Fakültesi
ENGELLİLERİN EĞİTİMİNDE KULLANILAN MATERYALLER
ÖĞRENME ORTAMINDA ÖĞRENENİN ÖZELLİKLERİ
Özel Gereksinimli Çocuklar
YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE POWER POINT SUNUMLARININ ETKİSİ
Yetişkin Eğitimi.
Yetişkin Eğitimi İsmail ÇİNPOLAT Turhal Halk Eğitimi Merkezi Ve
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE YARATICILIK VE SANAT EĞİTİMİ
Yetişkin Eğitimi.
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ KAYNAŞTIRMA.
Sağlıklı Büyüme.
ÖZEL AÇILI ÜÇGENLER ÜÇGENİ Özellik: *** 30 un gördüğü a ise 90 ın gördüğü 2a dır. *** 30 un gördüğü a ise 60 ın gördüğü.
Yetişkin Eğitimi
GELİŞİM VE ÖĞRENME Ders 4
Eğitim programında ders kitabının yeri. Planlı, programlı olmayan hiçbir öğrenme etkinliği eğitim programının kapsam alanına giremez. Planlı, programlı.
YETİŞKİN EĞİTİMİ.
GELİŞİM VE ÖĞRENME DUYULARIN GELİŞİMİ Prof.Dr.Mustafa Ergün.
Free template from Kişisel Rehberlik Yaşamayı öğrenme 1/12/2019 Free template from
TANIMLAR EĞİTİM «Bireyin davranışlarında kendi yaşantıları yoluyla, «kasıtlı (amaçlı-bilinçli) olarak istendik (toplumca uygun görülen-istenilen yönde)
PSİKOLOJİK DANIŞMAN VE REHBER ÖĞRETMEN Züleyha HATİPOĞLU DERE.
Sunum transkripti:

YETİŞKİN EĞİTİMİ “SAĞLIK İÇİN HERKES, HERKES İÇİN SAĞLIK.” ÇOKLU DUYUSAL ÖĞRENME ÖĞRENME HATIRLAMA  TAT YOLUYLA %1 OKUMA İLE %10  DOKUNMA İLE %1,5 DUYMA İLE %20  KOKUYLA %3,5 GÖRME İLE %30  İŞİTMEYLE %11 GÖRME VE DUYMA %50  GÖRMEYLE %83 KONUŞMA İLE %80 KONUŞMA VE YAPMA %90

YETİŞKİN EĞİTİMİN ÖZELLİKLERİ  ÖRGÜN EĞİTİME KATILANLAR DIŞINDA HERKESİ KAPSAR.  HEDEF GURPLARI BELLİ, AMAÇ VE HEDEFLERİ DÜZENLİ, PLANLI BİR EĞİTİM SÜRECİDİR.  EĞİTİMİN İÇERİĞİNİ BİREYİN VE TOPLUMUN GEREKSİNİMLERİNİ BELİRLER.  HOR VE BASİT GÖRMEME.  SUNİ YAPAY DAVRANMAMA.

YETİŞKİNİN ÖĞRENMEYE İLİŞKİN ÖZELLİKLERİ  YETİŞKİNLERDE BENLİK DUYGUSU GELİŞMİŞTİR.  KİŞİLİKLERİNE SAYGILI OLMASINI İSTERLER.  PASİF ALICI OLDUKLARI EĞİTİMDEN HOŞLANMAZLAR.  EĞİTİMİN DÜZEYİ DÜŞÜK OLANLARDA ÖZGÜVEN AZDIR.  GEREKSİZ VE SERT OTORİTEDEN HOŞLANMAZLAR.

 GÖRDÜKLERİ EĞİTİMİN BELİRLİ İHTİYAÇLARINI GİDERMESİNİ İSTERLER.  DENEYİM BİRİKİMLERİ VARDIR VE DENEYİMLERDEN YARARLANILMASINI İSTERLER.  KENDİ DENEYİMİNE UYGUN OLANI ÖĞRENMEYE DAHA AÇIKTIRLAR.  EĞİTİMİN KENDİ SORUNLARINA, PRATİK ÇÖZÜM GETİRİLMESİNİ BEKLERLER.

 ZAMANLARINA VE KENDİLERİNE SAYGI GÖSTERİLMESİNİ İSTERLER.  GEREKSİZ VE SERT OTORİTELERDEN HOŞLANMAZLAR.  İHTİYAÇ DUYDUKLARI KONULARI ÖĞRENİRLER.

YETİŞKİN EĞİTİMİN GENEL PRENSİPLERİ  YETİŞKİNLER DAHA ÇOK KENDİ KENDİNE BAĞIMSIZ ÖĞRENMEYİ TERCİH EDERLER.  ÖĞRENME KONUSUNDA YETİŞKİN TECRÜBESİ ÖNEMLİ BİR YER TUTAR  YETİŞKİNLER ÖĞRENMEYE KARŞI FARKLI MOTİVASYONLARA SAHİPTİRLER  YETİŞKİN EĞİTİMİNDE FİZİKİ VE PSİKOLOJİK ÇEVRE SON DERECE ÖNEMLİDİR.

 YETİŞKİNLERDE EN BÜYÜK ENGEL GÖRME VE İŞİTME KAYBI OLUR.  YETİŞKİNLERİN EĞİTİMDE İHTİYAÇLARIN TEŞHİSİ PLANLANMASI VE DEĞERLENDİRME İŞİ YETİŞKİNLERİN KENDİLERİNE BIRAKILMALIDIR.  YETİŞKİN EĞİTİMİNDE ÖĞRETMENİN (ÖĞRETENİN) GÖREVİ SADECE REHBERLİK ETMEKTİR.