Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Buradaki ‘ışık efekti’ başka bir yazının konusu olacak.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Buradaki ‘ışık efekti’ başka bir yazının konusu olacak."— Sunum transkripti:

1 Buradaki ‘ışık efekti’ başka bir yazının konusu olacak.

2 Tek satırlık yazılarımın soldan sağa doğru serilmesini tercih ederim. Efekt : süpür (soldan) / çok hızlı Paragraflar ve listeler aşağı serilebilir veya Yazının hemen ardından resim girer. Efekt : soluk / hızlı Ender durumlarda, konuya uygun farklı efektler de kullanabilirim. “Soru-cevap” konusunun işlendiği bu kompozisyonda ellerin yukarı kalkması daha uygundu. Efekt : uzat (alttan) / çok hızlı ‘soluktan’ görünebilir

3 Slayt değişiminde şu efekt kullanıldı: Yavaşça Soluklaştır / Hızlı

4 Sadece PowerPoint numaraları ile yetinmeyin (onları herkes biliyor) Slayt Hazırlanması Kendi yaratıcılığınızı da katmalı fakat bu konuda çok seçici olmalısınız. Çoğu minik, başka yazılımlarda oluşturabileceğiniz kimi numaralar çok etkili olabilir.

5 Çoğu minik, başka yazılımlarda oluşturabileceğiniz kimi numaralar çok etkili olabilir. Bunun gibi…

6 Yığınla söz verdik ama… Hadi hayırlısı… Tabi bunlar da başka bir yazının konusu olacak

7 Şimdi bazı seçilmiş slaytlar üzerinden gidelim ve bu sunumun izlerken neye benzeyeceğini görmeye çalışalım. (Konu bütünlüğü gözetilmemiştir)

8 Öğretme Yöntemleri Özellikleri Öğretmen merkezlidir. Anlatma Yöntemi

9 Öğretme Yöntemleri Aynı anda çok sayıda kişiye bilgi aktarılır. Özellikleri Öğretmen merkezlidir. Anlatma Yöntemi

10 Derse / konuya karşı ilginin uyanması ve sürdürülmesi anlamındaki güdülemeyi dersin başlarında yapmak önemlidir. Sunuş Yönetme

11 Öğretme ve Öğrenme Eğitim Nedir ? Eğitim, bireyin davranışlarında kendi yaşantısı yoluyla ve kasıtlı olarak, istendik davranış değişikliği meydana getirme sürecidir. FORMAL EĞİTİMİNFORMAL EĞİTİM Buradaki TV’de gerçekten bir film oynayabilir

12 Tipik Grup Üyeleri

13 KAVGACI TİP Sakin ol, tartışmaya girme. Konferans yöntemini kullan Konuşmaları tekeline almasını engelle Tipik Grup Üyeleri

14 OLUMLU TİP Tartışmalarda büyük yardımcıdır. Katkıda bulunmasına olanak ver. Görüşlerine sık sık başvur. Tipik Grup Üyeleri

15 HERŞEYİ BİLEN TİP Görüşlerine cevabı grubun vermesini sağla Tipik Grup Üyeleri

16 Büyük resmi görmek isterler. “Nasıl”ın arkasındaki “niçin”i, parçaların bütünle ilişkisini, eğitim konularının sırasını ve akışını anlamak isterler. Yetişkin Eğitimi

17 Gereksiz, sıkı otoriteden hoşlanmazlar. Kişisel değerlere izin vermeyen, gerçekçi olmayan, deneysel olanaklar sağlamayan ortamlarda çok daha zor öğrenirler. Yetişkin Eğitimi

18 Yasaksız ve rahat bir ortamda, kendileri olmalarına, hata yapabilmelerine, yaratıcılıklarını kullanmalarına olanak verildiğinde daha kolay öğrenirler. Yetişkin Eğitimi

19 1. Sözcüklere boğma (verbolizm) 2. Anlamların karıştırılması 3. Algılayamama 4. İlgi Duymama Yalnızca sözlü anlatımlarda alıcının dikkati kısa sürede dağılır. İletişim ve Engelleri


"Buradaki ‘ışık efekti’ başka bir yazının konusu olacak." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları