Yükseköğretim Yönetimi Yüksek Lisans Programı

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Bilgisayar Açılış Parola Talep İşlemleri
Advertisements

UŞAK İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ ARAŞTIRMA, BİLGİ SİSTEMLERİ, SAĞLIĞIN GELİŞTİRİLMESİ VE HALK SAĞLIĞI ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ.
YAŞAR ÜNİVERSİTESİ MESLEK YÜKSEKOKULU.
Göz Hareketlerini İzleme Yöntemiyle Üniversite Web Sayfalarının İncelenmesi Yaşadığımız çağda insanların elektronik ortamda sunulan bilgileri bulma ihtiyaçlarını.
Kişisel Web Sayfaları Kullanım Bilgileri
Bilgi Paketi Çalışmaları
Açıköğretim Fakültesi “Yapısı ve İşleyişi”
İçindekiler My.KU nedir?
KURSLAR İzmirMembis. KURSLAR Adresinden okul kullanıcı adı ve şifresi ile sisteme girilerek kurslar.
T.C. DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ MESLEK YÜKSEKOKULU. HEDEFİMİZ Öğrencilerimizi; Çağdaş bilgi ve mesleki beceri ile donatmak, Nitelikli, ahlaklı, kültürlü ve sorumlu.
EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI K12 Sistemi ile çocuğun Akademik olarak gelişiminin takibi. İnternet Explorer Web tarayıcı adres çubuğuna aşağıdaki.
MERSİN ÜNİVERSİTESİ DENİZCİLİK MESLEK YÜKSEKOKULU AKADEMİK DEĞERLENDİRME ve KALİTE GELİŞTİRME TOPLANTISI NİSAN 2010.
 Thinkquest; öğretmenlerin kendi eğitim müfredatına, planına,thinkquest eğitim projesini ekleyip,gelişen ve değişen 21 yüzyıla ayak uydurmasında yetenek.
Hukuk Fakültesi Dekanlığı
Yaşar Universitesi Mühendislik Fakültesi
ortaöğretİme geçİş sİstemİ
Dyned Tanıtım Sunusu 2014 Hazırlayan:Hasan EGE.
Ege Üniversitesi Yeni Bilgi Sistemi
Başkent Üniversitesi Öğrenme ve İçerik Yönetim Sistemi Kullanıcı Giriş İşlemleri.
Giresun Üniversitesi Katalog Tarama
Dokuz Eylül Üniversitesi Web Sitesi Projesi 2009.
ANKARA ÜNİVERSİTESİ DERS SEÇME (İNTERAKTİF KAYIT YENİLEME) DÖKÜMANI
Okulunuzun adını aşağıya yazınız
WEB YÖNETİM PANELİ.
2014 ORTA ÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ. Milli Eğitim Bakanı Nabi AVCI, yeni sınav sistemi modeli adının 'Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Modeli'(TEOG) olduğunu.
Uzaktan Öğretim Tezsiz Yüksek Lisans Programı
Yeni Başlayan öğrencilerimiz için UZAKTAN EĞİTİM SİSTEMİ TANITIMI
T.C MALATYA VALİLİĞİ GENÇLİK HİZMETLERİ VE SPOR İL MÜDÜRLÜĞÜ
FARABİ DEĞİŞİM PROGRAMI BİLGİLENDİRME TOPLANTISI FARABİ GİDEN - GELEN ÖĞRENCİ VE ANLAŞMA SORUMLUSU BİL. İŞL. GÖKHAN ÖZDEMİR.
2547 SK. GÖRE 38. MADDE GÖREVLENDİRİLME İŞ AKIŞ SÜRECİ
SABİS 2016 YILI HEDEFLERİ.
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ
ENGELLİLER UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ. Kuruluş: 2003 Özürlüler Araştırma ve Uygulama Merkezi 2014 yılından itibaren Engelliler Uygulama ve Araştırma.
Ö ğ retim Üyesi Dı ş ındaki Ö ğ retim Elemanı Kadrolarına Yapılacak Atamalar GÜMÜ Ş HANE ÜN İ VERS İ TES İ REKTÖRLÜ Ğ Ü PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI.
05 Kasım 2010, Muş BOLOGNA SÜRECİ ve MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ DENEYİMİ.
Kütüphane ve Dokümantasyon
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ.
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Programcılığı
Globalpiyasa.com’da Firma Web Sitesi Nasıl Oluşturulur?
ANKARA ÜNİVERSİTESİ DERS SEÇME (İNTERAKTİF KAYIT YENİLEME) DÖKÜMANI
KARABÜK ÜNİVERSİTESİ FARABİ KURUM KOORDİNATÖRLÜĞÜ
VETERİNER HEKİMLİĞİ TARİHİ
ERASMUS+ YÜKSEKÖĞRETİM HAREKETLİLİĞİ ULUSLARARASI İLİŞKİLER OFİSİ
İKTİSAT FAKÜLTESİ ELEKTRONİK BELGE YÖNETİM SİSTEMİ KULLANIMI
İŞ YERİ UYGULAMA EĞİTİMİ
MERKEZİ KAFETERYA Merkezi Kafeteryada günlük olarak Öğrenci, Personel ve Akademisyenlere dört çeşit yemek sunulmaktadır. Öğrenci Salonlarında birinci.
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Programcılığı
YENİŞEHİR EVLİYA ÇELEBİ MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
BASIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ
E Twinning Eğitimi-1 Muğla e-Twinning İl Koordinatörü BETÜL ŞOHOĞLU.
e-Trakya Uzaktan Eğitim Sistemi
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI İLİŞKİLER KOORDİNATÖRLÜĞÜ
MERKEZİ KAFETERYA Merkezi Kafeteryada günlük olarak Öğrenci, Personel ve Akademisyenlere dört çeşit yemek sunulmaktadır. Öğrenci Salonlarında birinci.
Öğretim Yılı Oryantasyon Programı
İÇERİK Giriş Parçalı Geçiş Sistemi
Dspace Kurumsal Arşİv KullanIm kILAVUZU
Sigorta Acente Mobil Uygulaması
ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü 2017 Yılı Faaliyet Raporu.
Akademik Özgeçmiş Tabanlı Fakülte Bilgi Sistemi
İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ KALİTE ÇALIŞMA SÜREÇLERİ
ÖĞRENCİ BİLGİ SİSTEMİ PROLİZDE SIK YAPILAN KULLANICI HATALARI
Bilişim Teknolojileri Meslek Seçimi ve Ücretler (2019)
Sunum transkripti:

Yükseköğretim Yönetimi Yüksek Lisans Programı Bilgi Sistemleri Yönetimi Dersi Okt.Meryem OĞUZHAN TULUK

BİZ KİMİZ? 1933 yılında “Yabancı Diller Okulu” adıyla Edebiyat Fakültesi çatısı altında kurulan bölüm, 1961’den itibaren Rektörlüğe bağlı bir birim olarak çalışmaya başlamıştır. 1975’te Süleymaniye’de kendi binasına taşınmıştır. Artan öğrenci talepleri nedeniyle 2010 yılında Yabancı Diller Bölümü’nden ayrılarak Tophane merkezinde İstanbul Üniversitesi Dil Merkezi kurulmuştur.

Şubelerimiz Tophane Şubesi Kadıköy Moda Şubesi Avcılar Kampüsü Şubesi

Hizmet verilen kişiler İstanbul Üniversitesi Personeli Üniversite öğrencileri ve mezunları Kamu çalışanları ve dil öğrenmek isteyen herkes

Verilen hizmetler Merkezimizde hafta içi ve hafta sonları Yabancı Dil Olarak Türkçe Genel İngilizce Kursları YDS sınavına yönelik kurslar Diğer yabancı dil (Fransızca, Almanca, Rusça, Arapça, Ermenice, İspanyolca, vb) eğitim programları yürütülmektedir

Dil Merkezi Yönetim Şeması Başkan Başkan yardımcıları Akademik Koordinatörler Kadrolu Okutmanlar Genel Eğitim Koordinatörü Sözleşmeli okutmanlar Eğitim Danışmanları (sekreterya)

Online Sistemlerimiz Websitesi http://dilmerkezi.istanbul.edu.tr/

Yoklama otomasyon sistemi http://dilmerkezi.istanbul.edu.tr/obs/login.php

Sistemi hazırlayan Yrd.Doç.Dr. İrfan Şimşek İstanbul Üniversitesi Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Bölümü

Sistemi kullananlar Okutmanlar ve Eğitim Danışmanları

Sistemin amacı Öğrenci yoklamalarının düzenli girilmesini sağlamak Muhtemel kağıt israfını önlemek İş yükünü azaltmak Öğrenciye devamsızlığı konusunda hızlı bir şekilde bilgi aktarımı sağlamak

Sisteme Giriş ve İşleyiş Öncelikle yeni gelen okutman web sitesi tasarımcısına mail atar ve web tasarımcısı tarafından sisteme tanımlar. Kullanıcı adı ve şifre web sitesi tasarımcısı tarafından okutmana mail yoluyla gönderilir. Okutman isterse şifresini değiştirir. Sisteme girdikten sonra okutman girdiği ya da girecek olduğu sınıfların listesini ekranda görür.

Sisteme Giriş ve İşleyiş Sistem ayrıca eğitim danışmanlarına da açıktır çünkü sınıf listelerini hazırlayıp sisteme yükleyen eğitim danışmanlarıdır. Kullanıcı adı ve şifresi tanımlanmamış kişiler sistemi kullanamaz. Sistemde girmiş olduğunun tüm sınıflar vardır. Her ay sonunda sınıf listeleri sizin kullanmanıza kapanır bu yüzden yoklamaların günlük olarak girilmesi gerekir.

Sistemin işleyişi 1. adım Okutmanın tüm sınıf yoklamalarının olduğu sayfa

Sistemin işleyişi 2. adım Sınıf listesinin açıldığı sayfa

Sistemin işleyişi 3. adım Öğrenci bilgi kutucuğu

Sistemin işleyişi 4. adım Öğrencinin yoklamasının girilmesi

Tanımlamalar 5. adım X: PRESENT : VAR A: ABSENT: YOK BT: BUSINESS TRIP: İŞ GEZİSİ I:ILLNESS: HASTA SDC: SAME DAY CANCELLATION: DERS İPTALİ HD: HALF DAY : YARIM GÜN

Sistemin artıları Öğrenci takibini kolaylaştırır Kağıt israfından tasarruf Zaman kazandırır Eğitim danışmanları ve okutmanlar arasında koordinasyon sağlar İş yükünü azaltır Mobil olarak da kullanılabilinir

Sistemin eksileri Sistem tam anlamıyla geliştirilememiştir Bazı kısımlar çalışmamaktadır Örn: okutman mesaj kutusu Öğrenci bilgi kartlarında fotoğraf yoktur bu yüzden öğrencinin tanınması zordur Bazen aynı öğrenci birden çok sınıf listesinde bulunmakta ve bu da kafa karışıklığına neden olmaktadır.

Sistemin güvenirliği Sistemin güvenirliğini web sitesi tasarımcısı tarafından yapılmaktadır. Sisteme tanımlı olmayan herhangi biri sisteme giremez bu da sistemin güvenliğini artırmaktadır.

Öneriler Sistemde çalışmayan kısımlar yenilenmeli Öğrenci fotoğrafları sisteme girilmeli Eğitim danışmanı ve okutman arasındaki mesaj kutucuğu işlevsel hale gelmeli Kontrol paneli çalışır hale gelmeli ve bu sistemde öğrenciler aranabilmeli

Teşekkürler