PROJEN İ N ADI: HAYATIMIZ SATRANÇ PROJEY İ UYGULAYAN OKUL: O Ğ UZLAR İ.O. PROJEN İ N AMACI: Satranç ö ğ retmek PROJEN İ N İ ÇER İĞİ :Satranc ile hayatında.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ÇOKLU ZEKA ÇEŞİTLERİ
Advertisements

MERKEZ HAKEM KURULU İL GÖZLEMCİ KURSLARI 17 MAYIS 2011 GÖZLEM TEKNİĞİ.
GÖRSEL SANATLAR DERSİ ÜNİTE PLANININ ÖNCESİ VE SONRASININ İNCELENMESİ
İ ZC İ L İ K FEDERASYONU FEDERASYON BA Ş KANI : FEDERASYON ASBA Ş KANI : GENEL SEKRETER İ :
ÜYELER İ M İ ZLE YAPILAN ANKET SONUÇLARI ANKET İ CEVAPLAYAN ÜYE SAYISI 134 ANKET İ CEVAPLAMAYAN ÜYE SAYISI 39 ANKETE TOPLAM KATILIM 173.
TED KAYSERİ KOLEJİ OKUL ÖNCESİ BÖLÜMÜ “NİSAN AYI BÜLTEN”
BAŞARILARIMIZ.
KÜLTÜR-EDEB İ YAT KULÜBÜ. Kulüp Danı ş man Ö ğ retmenleri Arzu ÜSTÜN Gülçin GÜLER.
ÖĞRETİM ÜYESİ YETİŞTİRME PROĞRAMI (ÖYP)
HERKES İ Ç İ N SPOR FEDERASYONU FEDERASYON BA Ş KANI : FEDERASYON ASBA Ş KANI : GENEL SEKRETER İ :
PROJEN İ N ADI:ya ğ mur suyu sulama PROJEY İ UYGULAYAN OKUL: o ğ uzlar Anadolu lisesi PROJEN İ N AMACI:kendi kendisine yeten bir okul olmak PROJEN İ N.
OKUL TEKNOLOJ İ PLANI. OKULUMUZ PE Ş LER İ NDEN G İ DEB İ LECEK CESARET İ N İ Z VARSA BÜTÜN RÜYALAR GERCEK OLAB İ L İ R.
PROJENİN ADI:Kütüphanemiz Bize Uygun Olsun PROJEYİ UYGULAYAN OKUL:Ağaççamı Ortaokulu PROJENİN AMACI:Okul Kütüphanesini Zenginleştirmek. PROJENİN İÇERİĞİ:Okulun.
PROJENİN ADI: Kitaplarımı Paylaşıyorum PROJEYİ UYGULAYAN OKUL:Oğuzlar Çok Programlı Anadolu Lisesi PROJENİN AMACI:Okul Kütüphanesinin Zenginleştirilmesi.
PROJEN İ N ADI: Camilerimizi Tanıyoruz PROJEY İ UYGULAYAN OKUL: O ğ uzlar ortaokulu PROJEN İ N AMACI: Ö ğ rencilere Camilerin Tanıtılması PROJEN İ N İ.
Zeus Heykeli Yapan:Al İ DANI Ş MAZ Ö Ğ RETMEN:Y.Z İ YA KICNACI Yapan:Al İ DANI Ş MAZ Ö Ğ RETMEN:Y.Z İ YA KICNACI.
KÜLTÜR-EDEB İ YAT KULÜBÜ. Kulüp Danı ş man Ö ğ retmenleri Arzu ÜSTÜN Gülçin TILFARLIG İ L.
FEDERASYONU FEDERASYON BA Ş KANI : FEDERASYON ASBA Ş KANI : GENEL SEKRETER İ :
AYKUT YİĞİT ORTA OKULU BESLENME DOSTU OKUL PROJESİ
ŞEHİT BAHADIR TAYFUR İLKOKULU DEĞERLER EĞİTİMİ PROJESİ
Gazi İlkokulu olarak hem öğretmenlerimiz, hem de öğrencilerimiz için daha verimli ortamlar oluşturmak amacıyla okulun fiziki yapılanmasında bir dizi yenilik.
MÜFTÜ AHMET HULUS İ İ LKOKULU ŞAH-MAT SATRANCI HAYATINA KAT PROJES İ 1.
MOTOS İ KLET FEDERASYONU FEDERASYON BA Ş KANI : FEDERASYON ASBA Ş KANI : GENEL SEKRETER İ :
Okulumuz 1998 yılında Eğitim Öğretim yılında Ticaret Meslek Lisesi olarak hizmete açılmıştır Öğretim yılında Anadolu Ticaret Meslek Lisesi.
İNCİ ŞENER İLKOKULU BRİFİNG DOSYASI 2013/2014.
B İ LG İ NLER SINIFI MART AYI A İ LE İ LET İŞİ M BÜLTEN İ.
Sevgi SINIFI MART AYI A İ LE İ LET İŞİ M BÜLTEN İ.
Projeden sorumlu olan ELİF AKANSEL hocamız ile projeden sorumlu olan 10-G sınıfı ile yapılacaklar kararlaştırıldı.
PROJENİN ADI: Atık pil kutusu PROJEYİ UYGULAYAN OKUL: DERİNÖZ KAMBURLAR İ. PROJENİN AMACI: köyde kullanılan pillerin toplanarak geri dönüşüme gönderilmesi.
Çalışmaya başladık. Elimizde fırçalarla, boyalarla…
ATATÜRK ANADOLU LİSESİATATÜRK ANADOLU LİSESİ Atatürk anadolu lisesi Rehberl İ k serv İ s İ.
KIZ FUTSAL TAKIMIMIZ MAYIS ETKİNLİKLERİ PENALTI KRALI.
PROJENİN ADI: MERAK KORİDORU PROJEYİ UYGULAYAN OKUL: ÇİĞDEMLİK İLKOKULU PROJENİN AMACI: Öğrencilere Merak Uyandırıcı Sorular Sorarak Bilgiye Çeşitli.
TEOG SINAVI VELİ BİLGİLENDİRME SEMİNERİ
GELENEKSEL ÇOCUK OYUNLARI TAKVİMİ ÇARŞAMBA GÜNÜ İ L ORGAN İ ZASYON KOM İ TES İ TOPLANTISI DÜZENLENMES İ VE PLANLARIN İ ST İŞ ARE ED İ.
ÜN İ VERS İ TE SPORLARI FEDERASYONU FEDERASYON BA Ş KANI : FEDERASYON ASBA Ş KANI : GENEL SEKRETER İ :
2014/2015 E Ğİ T İ M Ö Ğ RET İ M YILI 1. DÖNEM İ NDE NELER YAPTIK NELER YA Ş ADIK.
MÜZE DAVET İ YES İ ETKİNLİK 1. AŞAMA 1 DA Ğ ITILAN KARTLARA İ STEN İ LEN Ş EK İ LDE SÜSLEMELER YAPILIR.
ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLER ve BİLSEM
İ ZC İ L İ K FEDERASYONU FEDERASYON BA Ş KANI : FEDERASYON ASBA Ş KANI : GENEL SEKRETER İ :
HERKES İ Ç İ N SPOR FEDERASYONU FEDERASYON BA Ş KANI : FEDERASYON ASBA Ş KANI : GENEL SEKRETER İ :
Temel Öğretimden Ortaöğretime Geçiş Modeli (TEOG) ORTAK SINAVLAR Rehberlik ve Araştırma Merkezi.
SINIF: 5 DERS: Fen ve Teknoloji
ABANT İ ZZET BAYSAL ÜN İ VERS İ TES İ ZIYA GÜNEŞ – SAFA SEZEN – KEREM UZUN – Bilgisayar ve Ö ğ retim Teknolojileri Ö ğ retmenli.
TC A Ğ RI VAL İ L İĞİ İ L M İ LL İ E Ğİ T İ M MÜDÜRLÜ Ğ Ü HALK E Ğİ T İ M MERKEZ İ VE AKŞAM SANAT OKULU MÜDÜRLÜ Ğ Ü.
BAHAR ŞENLİKLERİ. 4x400 BAYRAK YARIŞLARI SINIFLAR ARASI FUTBOL TURNUVASI SINIFLAR ARASI PENALTI ATIŞLARI MASA TENİSİ TURNUVASI HEMSBALL TURNUVASI SATRANÇ.
60.YIL MAV İ N İ N KORUYUCULARI DE ĞİŞ -TOKU Ş PART İ S İ BEN KULLANDIM B İ RAZ DA SEN KULLAN.
TEOG BÜ Ş RA ATICI REHBER Ö Ğ RETMEN Öğretim Yılında 8. sınıfta okuyan öğrenciler, Ortaöğretime (Liseye) yeni sınav sistemi olan TEOG ile.
Şehit Öğretmenlerimize Tıklamadan, sesli izleyiniz.
DENGELİ BESLENMENİN İNSAN SAĞLIĞINA ETKİLERİ
F İ NLAND İ YA EG İ T İ M S İ STEM İ Dünyanın en iyi eğitim sistemlerinden birine sahip Finlandiya’da özel okul yok, öğrenciler günde 4 saat ders yapıyor,
İyilik Okulu Projesi Uygulama Süreçleri Dr Cemil Keskin
SÜRÜCÜ BELGELERİNİN SINIFLARI VE SÜRÜCÜ ADAYLARINDA ARANAN ŞARTLAR.
ENGELSİZ ÜNİVERSİTE FAALİYET RAPORU
MESLEKLERİ TANIYALIM DÖRT YILLIK LİSANS PROGRAMLARI ‘ü’
NİSAN 2017 ÖZEL ATABEK ANAOKULU.
GÜNEŞ SINIFI Tarih/Sayı: Ekim 2017/1 OKULUM VE BEN
EK-2 OKULUN LOGOSU PROJE FİKRİNİN ADI Proje Fikri Sahibinin Adı – Soyadı Danışman Öğretmenin Adı – Soyadı Okulun Adı PROJE FİKRİNİN AMACI: Proje Fikrinin.
HİN 304- PURANALAR Konu:Bhāgavata Purāṇa’dan Örnek Efsaneler I
KISIM II Matematiksel Kavram ve Prosedürlerin Gelişimi
1/B SINIFI VELİ TOPLANTISI
ZAFER İLKOKULU BENGİ FAALİYETLERİ

OKUL ADI ADI: SOYADI: SINIFI: NO: DERS: Ö Ğ RETMEN: KONU.
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ.
BİREYSEL FARKLILIKLAR ŞHT. BŞK
PROJENİN AMACI Milli Eğitimin Temel Amaçlarında ifadesini bulan; beden, zihin, ahlâk, ruh ve duygu bakımlarından dengeli ve sağlıklı şekilde gelişmiş bir.
Eğitsel Rehberlik.
Dünyanın En Şaşırtıcı Eğitim Sistemi: Finlandiya
VERİMLİ ÇALIŞMA TEKNİKLERİ BAŞARI SUNU
Sunum transkripti:

PROJEN İ N ADI: HAYATIMIZ SATRANÇ PROJEY İ UYGULAYAN OKUL: O Ğ UZLAR İ.O. PROJEN İ N AMACI: Satranç ö ğ retmek PROJEN İ N İ ÇER İĞİ :Satranc ile hayatında farklı bir sosyal etkinlik kazandırılacak. PROJEDE GÖREVL İ Ö Ğ RETMEN: Murat keskin PROJEDE SINIF SEV İ YES İ : PROJE UYGULAMA YER İ : O Ğ UZLAR İ.O BAŞLAMA TAR İ H İ : B İ T İ Ş TAR İ H İ : PROJE SONUCUNDA KAZANIMLAR: * Satranç oyunuyla ilgili olarak izlediklerinden ç I kar I mlarda bulunur. * Satranc I n kendisine sağlayacağI yararlarI açIklar. * Satran CIN bir spor olduğunu fark eder. * Serbest oyunlarda öğrendiklerini kullanIr. * ZamanInI satranç oynayarak geçirmeye istekli olur. * Satrançla ilgili kulüp vb. çalIşmalarIn farkInda olur.

PROJEN İ N ADI: S İ Z İ N DE D İ K İ L İ B İ R A Ğ ACINIZ OLSUN PROJEY İ UYGULAYAN OKUL:O Ğ UZLAR İ LKOKULU PROJEN İ N AMACI: 1-ÇEVRE A Ğ AÇLANDIRILMASI 2- ÇEVRE B İ L İ NC İ OLUŞTURMA VE GEL İ ŞT İ RME PROJEN İ N İ ÇER İĞİ : BEL İ RLENEN YERLER İ N A Ğ AÇLANDIRILMASI PROJEDE GÖREVL İ Ö Ğ RETMEN: H İ KMET TULU-MUSTAFA FINDIK PROJEDE SINIF SEV İ YES İ : 3-4 PROJE UYGULAMA YER İ : O Ğ UZLAR İ LÇES İ BAŞLAMA TAR İ H İ : 15/12/2014 B İ T İ Ş TAR İ H İ : 12/06/2015 PROJE SONUCUNDA KAZANIMLAR: 1- ÇEVRE GÜZELLEŞT İ RMEYE KATKI SA Ğ LAR. 2- ÇEVRE B İ L İ NC İ OLUŞUR.

PROJEN İ N ADI : HAYDİ KAHVALTIYA PROJEY İ UYGULAYAN OKUL: O Ğ UZLAR İ LKOKULU PROJEN İ N AMACI: 1-KAHVALTININ ÖNEM İ N İ KAVRATMAK 2-Ö Ğ RENC İ LERDE YETERL İ VE DENGEL İ BESLENME ALIŞKANLI Ğ I GEL İ ŞT İ RMEK. PROJEN İ N İ ÇER İĞİ : OKUL İÇİNDE BİR KAHVALTI GÜNÜ DÜZENLEYEREK, ÖĞRENCİLERLE VE ÖĞRENCİ VELİLERİYLE BERABER KAHVALTININ ÖNEMİ ANLATILACAKTIR. OKUL İÇİNDE KAHVALTININ ÖNEMİ İLE İLGİLİ AFİŞLER ASILACAKTIR. 1. VE 2. SINIFLARDA RESİM, 3. VE 4. SINIFLARDA ŞİİR YARIŞMASI YAPILACAKTIR. PROJEDE GÖREVL İ Ö Ğ RETMEN: LEMAN BOZ, EMİNE AKDEMİR PROJEDE SINIF SEV İ YES İ : 1., 2., 3., 4. SINIF LAR PROJE UYGULAMA YER İ : O Ğ UZLAR İ LKOKULU BAŞLAMA TAR İ H İ : 22 ARALIK 2014 B İ T İ Ş TAR İ H İ : MAYIS AYININ SON HAFTASI PROJE SONUCUNDA KAZANIMLAR: 1-KAHVALTININ EN ÖNEML İ Ö Ğ ÜN OLDU Ğ UNUN FARKINA VARIR. 2-KAHVALTISIZ OKULA GELMEZ. 3-YETERL İ VE DENGEL İ BESLENMEN İ N SA Ğ LIK AÇISINDAN ÖNEM İ N İ KAVRATMAK

PROJEN İ N ADI: SINIFLAR YARIŞIYOR B İ LG İ LER ÇO Ğ ALIYOR PROJEY İ UYGULAYAN OKUL: O Ğ UZLAR İ LKOKULU PROJEN İ N AMACI: 1-Ö Ğ REN İ LEN B İ LG İ LER İ N KALICILI Ğ INI SA Ğ LAMAK 2-Ö Ğ RENC İ LER İ N E Ğ LENEREK Ö Ğ RENMELER İ N İ SA Ğ LAMAK 3-Ö Ğ RENC İ LER İ N Ö Ğ REND İ KLER İ KONULARI TEKRAR ETMELER İ N İ SA Ğ LAMAK PROJEN İ N İ ÇER İĞİ : 3. VE 4. SINIF Ö Ğ RETMENLER İ NDEN DERLENEN SORULARIN GÖREVL İ Ö Ğ RETMENLER TARAFINDAN SEÇ İ LEREK 3. VE 4. SINIF Ö Ğ RENC İ LER İ NE B İ LG İ YARIŞMASI YAPMAK. PROJEDE GÖREVL İ Ö Ğ RETMEN: DUYGU TÜFEK,SONGÜL ÖZTÜRK PROJEDE SINIF SEV İ YES İ : 3. VE 4. SINIF PROJE UYGULAMA YER İ : OKUL İ Ç İ NDE UYGUN B İ R YER BAŞLAMA TAR İ H İ : 22 ARALIK 2014 B İ T İ Ş TAR İ H İ : 22 OCAK 2015 PROJE SONUCUNDA KAZANIMLAR: 1-Ö Ğ REN İ LEN B İ LG İ LER İ N KALICILI Ğ I SA Ğ LANDI. 2-Ö Ğ RENC İ LER İ N E Ğ LENEREK Ö Ğ RENMELER İ N İ SA Ğ LAMAK

PROJEN İ N ADI : ATIK KA Ğ ITLARI DE Ğ ERLEND İ R İ YORUM PROJEY İ UYGULAYAN OKUL :O ğ uzlar İ LKOKULU PROJEN İ N AMACI :ATIK KA Ğ ITLARIN GER İ DÖNÜŞÜME KAZANDIRILMASI PROJEN İ N İ ÇER İĞİ : ATIK KONUSUNDA Ö Ğ RENC İ LER İ N B İ L İ NÇLEND İ R İ LMES İ PROJEDE GÖREVL İ Ö Ğ RETMEN : MÜZEYYEN KARAMAN- MUSTAFA Ş İ MŞEK PROJEDE SINIF SEV İ YES İ :1.2.3 VE 4. SINIFLAR PROJE UYGULAMA YER İ :O Ğ UZLAR İ LKOKULU BAŞLAMA TAR İ H İ :01/12/2014 B İ T İ Ş TAR İ H İ :12/06/2015 PROJE SONUCUNDA KAZANIMLAR : Ö Ğ RENC İ LER İ N ATIKLARIN DE Ğ ERLEND İ RMES İ KONUSUNDA B İ L İ NÇLENMES İ.