Adobe Aftereffects Tutorial Basic Animation Meryem Özkan 104403004 SAT 110.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
GRAFİK VE HARİTA YARATMA
Advertisements

Bilgilerimi sunuyorum
Not Sosyal Bilgiler Öğretmenliği
ŞAHİN AKDAĞ.
KLAVYE KULLANIMI.
ADOBE FİREWORKS CS5 PROGRAMA GENEL BAKIŞ.
Power Point’a Resim Nesneleri Ekleme ve Kullanma
TEMEL SUNUM HAZIRLAMA TEKNIKLERI Öğr. Grv. Mahmut KANTAR
BİLGİSAYAR İŞLETMENLİĞİ
Photoshop Tutorial Meryem Özkan SAT 110.
KURTKÖY TİCARET MESLEK LİSESİ EĞİTİM ÖĞRETİM YILI
WINDOWS ÖZET Klasöre girmek için veya dosya çalıştırmak için;
BİLGİ ve İletİŞİM TeknolojİSİ
Bilgisayar Öğr. Gör. Feyza Tekinbaş.
Template ve Macro Yaratma
1 BDEM 203 – Yönetim Bilgi Sistemleri BÖLÜM Microsoft Excel 2010
Dr. Ahmet KÜÇÜKER Sakarya Üniversitesi Mühendislik Fakültesi
AFTER AFFECTS Temel Animasyon. File > Open > New Project ile yeni proje açın.
EXCEL 2003 Ders 1.
Formül Hazırlama ve Kullanma
Bilgisayar Uygulamaları II
FRONTPAGE Sevinç KARAKAŞ.
Microsoft Power Point Dersi
Dosya Yönetimi.
BİLGİSAYARDA DOSYA YÖNETİMİ
 Sık kullandığınız raporları Reports menüsünün altındaki User Report seçeneğinde açılan listeye ekleyerek raporlarınıza daha kolay ulaşabilirsiniz.
PROF. DR. NİZAMETTİN ERDURAN YARD. DOÇ.DR. ZEYNEP ÇİÇEK ÖNEM
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLİĞİ BİLGİSAYAR 2 NOT 2
Temel Bilgisayar Bilimleri Dersi
ENF 101 TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİLERİ KULLANIMI 4. DERS.
Bilgisayarda Ofis Programları
HESAP TABLOSU PROGRAMLARI
POWERPOİNT BERİL ŞENDOĞAN.
EXCEL 2003 Ders 2.
HESAP TABLOSU PROGRAMLARI
Bilgisayar II
KLAVYE VE KISAYOL TUŞLARI Hazırlayan: Pınar KORKMAZ Bil.Tek.Öğretmeni.
4. LİSTE OLUŞTURMA VE BİÇİMLENDİRME
BTEP105 Ünite 2: Excel 2010.
Word Programı.
Temel belge İşlemlerİ Microsoft Office Word 2007.
MERT BAYAM ADOBE PREMİERE SUNUM ÖDEVİ
1. Boş bir Flash dosyası açalım. File > New (Kısayolu: CTRL+N) Flash'ta Guide Layer (Rehber) Uygulaması 2. Layer 1 ismini top oyunu olarak değiştiriyoruz…
Microsoft EXCEL (1).
WORD WORD UYGULAMA.
CCS C İLE PIC PROGRAMLAMA
AFTER EFFECTS TUTORIAL BASIC ANIMATION İPEK ALTIOK
Doç.Dr. Ahmet ÖZMEN Sakarya Üniversitesi
Doç.Dr. Ahmet ÖZMEN Sakarya Üniversitesi
SPSS’e Giriş SPSS Uygulamaları Doç. Dr. Aykut Hamit Turan
ITEC115 - BİLGİSAYARA GİRİŞ ITEC190 - HUKUK İÇİN BİLGİSAYAR
ELEKTRONİK TABLOLAMA PROGRAMI: EXCEL
DERS: MESLEKİ BİLGİSAYAR
Sinem TÜRKOĞLU Sınıfı: 10 – Bilişim No : 59 BILIŞIM TEKNOLOJILERININ TEMELLERI PROJE ÖDEVI WINDOWS 7 KURULUMU.
DERS: MESLEKİ BİLGİSAYAR MODÜL -3: İŞLETİM SİSTEMİNİN KULLANILMASI.
KURTKÖY TİCARET MESLEK LİSESİ EĞİTİM ÖĞRETİM YILI
İÇERİK POWERPOINT - ŞUBAT  Metin Kutusu ile ilgili işlemler
Kemikler ile Çalışmak (Bone Tool)
DESEN PROGRAMINDAKİ SEÇİM ARAÇLARI İLE ÇALIŞMA
ENGiNHoCa KLAVYE.
Word Programı.
Dosya Yönetimi.
BİLGİ ve İletİŞİM TeknolojİSİ
powerPoint nedir
Temel Bilgisayar Dersi
Program Kurulum Seti Hazırlamak
FIZ 171 GRAFİK ÇİZİM PROGRAMI ORIGIN. Temel bilimlerde yapılan bilimsel çalışmalarda yaygın olarak kullanılan grafik programlarından biri ORIGIN’dır.
3. OFİS PROGRAMLARI (EXCEL)
FİLLER.
Sunum transkripti:

Adobe Aftereffects Tutorial Basic Animation Meryem Özkan SAT 110

Yeni bir çalışma dosyası açmak için File > New > New Project tıklanır.

Create A New Composition butonu tıklanır.

Hareketlendirmek istediğimiz obje’yi getirmek için File > Import > File… ‘a tıklanır ya da Ctrl+I tuşlarına da basılabilir.

Karşımıza çıkan pencereden istenilen obje seçilip ‘’Open’’ tuşuna tıklanır.

Karşımıza çıkan ikinci penceredeki bilgiler kontrol edilip OK tuşuna basılır.

Çağırılan obje sol taraftaki pencerede çıkar.

Sol taraftaki obje’nin üstüne tıklayıp çalışma ortamına sürükleyip bırakılır.

Alttaki pencerede obje’nin ismi tıklanır ve ‘’P’’ tuşuna basılır. Bu zaman dilimindeki ilk ‘’Key Frame’’i otomatik olarak uygular. Zaman çubuğunda ilk saniye’e dönmek için klavyedeki ‘’Home’’ tuşu basılır.

İkinci Key Frame’i koymak istediğimiz yere ya da zamana tıklanır.

Objemizi hareket etmesini istediğimiz yöne sürükleriz ve bu otomatik olarak bir ‘’Path’’ ve ya yol çizer. Program Key Frame’i otomatik olarak seçilen zaman’a sabitler.

Aynı işlem objenin üçüncü ve diğer hareket noktaları için de geçerlidir.

‘’Home’’ ve ‘’Space’’ tuşlarına basınca obje ilk saniyeden son saniye’ye kadar çizilmiş Path yani yol üzerinde hareket eder.

Path’ın üzerin deki noktalara Ctrl+Alt tuşuyla tıklanınca çizilen yol düz çizgilerden oluşur. Tekrar kavisli bir çizgi istiyorsak aynı işlem yapılır.

Path’ın üzerindeki noktaları tıklayıp sürükleyince objemizin gidiş yönünü istediğimiz gibi değiştirebiliriz.