TÜRKÇE DERSİ İLE HEDEFLENENLER.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
T.C SAĞLIK BAKANLIĞI ÇAYELİ DEVLET HASTANESİ HASTA HAKLARI BİRİMİ
Advertisements

KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ FARMAKOLOJİ TOKSİKOLOJİ A.B.D.
TÜRKÇE.
Eleştirel Düşünme Bilmediklerini ve bildiklerini ayırt etme.
ÜST DÜZEY DÜŞÜNME BECERİLERİNE GÖRE TÜRKÇE DERSİ
ÖĞRETİM PROGRAMLARI VE KAZANIMLARI. ÖĞRETİM PROGRAMLARI VE KAZANIMLARI.
Empati – Sempati Empatik Dinleme MDBS 116 KİŞLERARASI İLETİŞİM
Yaşam Boyu Öğrenme Prof. Dr. Ali ŞEN.
VELİ ORYANTASYON ÇALIŞMASI ( EKİM 2012) DİYARBAKIR
T.C. MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI TALİM VE TERBİYE KURULU BAŞKANLIĞI
Hasta Memnuniyeti-İletişim
TÜRKÇE.
SUNUM İÇERİĞİ Öğrenme Kuramları Milli Eğitim Temel Amaçları
Empati – Sempati Empatik Dinleme MDBS 116 KİŞLERARASI İLETİŞİM
21. Yüzyıl Öğreneni.
Konuşma Becerisini Geliştirici Yöntem ve Teknikler
Empati – Sempati Empatik Dinleme İLET 322 KİŞLERARASI İLETİŞİM
Gagné’in Öğrenme Koşulları Modeli
TASARRUF NE GÜZELDİR.
Paradigmalar. Paradigmaları m ız Değişmiyor mu? 21. Yüzyıl Öğreneni.
PROGRAM GELİŞTİRME MODELLERİ
KWELE PROJESİ ULUSAL ÇALIŞTAY SUNUMU Ulusal Çalıştayın Hedefleri ve Beklenen Sonuçları.
Empati – Sempati Empatik Dinleme COMM 322 KİŞLERARASI İLETİŞİM
Çatışma ve Çatışma Çözme
SEVGİ ÜNİTE TANITIM SUNUSU
ÖĞRETİM PROGRAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
İletişim ve Empati.
SEÇMELİ YÖNETİM BİLİMİ DERSİ
Empati – Sempati Empatik Dinleme MDBS 116 KİŞLERARASI İLETİŞİM
Okulöncesi dönemde okuma yazmaya hazırlık çalışmaları
Yrd. Doç Dr. Özcan PALAVAN
ARALIK AYI DEĞERİ YUNUS EMRE İLKOKULU DEĞERLER EĞİTİMİ
ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ OLAN ÇOCUKLAR (ÖZGÜL ÖĞRENME BOZUKLUKLARI) kaynak:Prof
Yrd. Doç. Dr. Özcan PALAVAN
İlkokuma Yazma Öğretiminin İlkeleri
Öğrenme Düzeyi Araştırması 3:
Didim Akbük Sağlık Eğitim Merkezi
GÜNÜMÜZDE ÖLÇME ve DEĞERLENDİRME
Prof. Dr. Fersun PAYKOÇ ODTÜ Eğitim Fakültesi Emekli Öğretim Üyesi.
HASTA-SAĞLIK ÇALIŞANI İLETİŞİMİ
HAYAT BİLGİSİ VE SOSYAL BİLGİLERDE BECERİ EĞİTİMİ
EĞİTSEL REHBERLİK Yrd.Doç.Dr. İsmail Hakkı TOMAR
Kişisel Rehberlik.
AMAÇ, İÇERİK VE AKADEMİK YAKLAŞIM UYGULAMA SÜRECİ BEKLENEN SONUÇLAR.
Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi
SERCAN ERTÜRK GÜNÜMÜZDE ÖLÇME ve DEĞERLENDİRME. Ölçme ve Değerlendirmenin İlkeleri Amaçlar ilkesi Devamlılık ilkesi Genişlik – kapsamlılık ilkesi Kendi.
T.C. MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI TALİM VE TERBİYE KURULU BAŞKANLIĞI
2 .BÖLÜM ÖĞRENME KURAMLARI VE YENİ MEB PROGRAMI Hazırlayanlar: Ahmet Ataç Gülenaz Selçuk Cihan Çakmak İhsan Yılmaz.
Özel Gereksinimli Öğrenciler ve Fen Öğretimi
EĞİTİM KAVRAMI VE AYIRT EDİCİ ÖZELLİKLERİ
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI Talim veTerbiye Kurulu Başkanlığı
SOSYAL BİLGİLERDE BECERİ EĞİTİMİ
MÜFREDAT NEDİR, NEDEN GÜNCELLENMEKTEDİR?
Programın Karşılaştırılması Sunusu
TÜRKÇE DERSİ İlkokul ve Ortaokul 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ve 8. Sınıflar
BİLSEM EĞİTİM PROGRAMLARI
Teknoloji ve tasarım dersi
Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi
TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI
Eğitimde Teknoloji Kullanımı
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
SOSYAL BİLGİLER AMACINA ULAŞMAK İÇİN NELER YAPMIŞTIR
Programdan Sorular.
Bilgi Okuryazarlığı Öğr. Gör. Seda AKIN GÜRDAL
ARGÜMANTASYON.
21. YY BECERİLERİ.
YAPLANDIRMACILIK VE TÜRKÇE ÖĞRETİMİ
ORTAÖĞRETİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ORTAÖĞRETİM ALMANCA DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI TANITIM SEMİNERİ
DİL ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI
Sunum transkripti:

TÜRKÇE DERSİ İLE HEDEFLENENLER

ULAŞILMASI BEKLENEN TEMEL BECERİLER; 􀂃 Türkçeyi doğru, güzel ve etkili kullanma, 􀂃 Eleştirel düşünme, 􀂃 Yaratıcı düşünme, 􀂃 İletişim, 􀂃 Problem çözme, 􀂃 Araştırma, 􀂃 Bilgi teknolojilerini kullanma, 􀂃 Girişimcilik, 􀂃 Karar verme, 􀂃 Metinler arası okuma, 􀂃 Kişisel ve sosyal değerlere önem verme

KIZILDERİLİ ATASÖZÜ “BİR ANLAŞMAZLIK OLDUĞUNDA, MUHATABINIZIN AYAKKABILARINI GİYEREK SORUNA BAKIN!” “EMPATİ ÖTEKİNİN MAKOSENLERİNİ GİYMEKTİR.” “BİR İNSANI YARGILAMADAN ÖNCE GÖKTE ÜÇ AY ESKİYİNCEYE DEK ONUN MAKOSENLERİYLE YÜRÜ…”

Türkçe Dersi Öğrenme Alanları Dinleme Öğrenme Alanı 1. Dinleme Kurallarını Uygulama 2. Dinlediğini Anlama 3. Tür, Yöntem ve Tekniklere Uygun Dinleme Konuşma Öğrenme Alanı 1. Konuşma Kurallarını Uygulama 2. Kendini Sözlü Olarak İfade Etme 3. Tür, Yöntem ve Tekniklere Uygun Konuşma Okuma Öğrenme Alanı 1. Okuma Kurallarını Uygulama 2. Okuduğunu Anlama 3. Anlam Kurma 4. Söz Varlığını Geliştirme 5. Tür, Yöntem ve Tekniklere Uygun Okuma Yazma Öğrenme Alanı 1. Yazma Kurallarını Uygulama 2. Kendini Yazılı Olarak İfade Etme 3. Tür, Yöntem ve Tekniklere Uygun Yazma Görsel Okuma ve Görsel Sunu Öğrenme Alanı 1. Görsel Okuma 2. Görsel Sunu