TEGV PROJESİ GÖRÜŞME ANALİZİ 20.05.2009. DEMOGRAFİK BİLGİLER GÖNÜLLÜLER.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Eğitim İçeriğinin Sunumu
Advertisements

Gösterip Yaptırma Yöntemi
DERSLERDE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİNİN KULLANIMI İLE İLGİLİ ÖĞRENCİ BEKLENTİLERİ: ODTÜ ÖRNEKLEMİ Nergis A. Gürel Köybaşı, Öğretim Teknolojileri Destek Ofisi,
Günlük Plan Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
SENARYO NEDİR ? PDÖ’nün temel eğitim gereci
BİLGİ İŞLEM DAİRESİ BAŞKANLIĞI
Örgün Eğitimde Verimliliğin Uzaktan Eğitim İle Artırılması
İnteraktif eğitim anlayış bakış yöntem değişikliğidir.
‘’Yasamak ve Yasatmak için Bilim ’’
EUROCHAMBRES 12’nci YAZ AKADEMİSİ
Eğitim Öğretimde Planlama
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Eğitici becerileri 3. Gün 1. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
KAVRAKOĞLU Eğitim Yönetim Sistemi (LMS) eduGate. eduGate-Uni Akademik kurumların eğitim süreçlerinin yönetilmesi için geliştirilmiş ve Uzaktan eğitim.
EĞİTİM YÖNTEMLERİ Yard. Doç. Dr. Samiye METE
Liderin Kendini İfade Etme Becerisi. Grup Lideri; Kabul edici olmalı Kendi ihtiyaç ve duygularının farkında olmalı ve diğerlerinin ihtiyaçlarından ayırt.
KARİYER SAYFASI 12. SINIF-MEZUN PROGRAMLARI 11. SINIF PROGRAMLARI 10. SINIF PROGRAMLARI 9. SINIF PROGRAMLARI.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı 3
TEGV PROJESİ GÖRÜŞME ANALİZİ DEMOGRAFİK BİLGİLER GÖNÜLLÜLER n= 15 Cinsiyet: 9 Kadın 6 Erkek Aldığı Eğitimler: Yaş Ortalaması: 29 İletişim.
İTF Eğitiminde Mevcut Durum Tespiti WFME-UTEAK-TTB Tıp Fakültelerinin Misyon ve Hedefler Temel Alanı Ölçütleri ile İlgili Değerlendirmeleri Misyon.
Eğitimde Program Geliştirme Temel Kavramlar
Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü Türkiye Yetişkin Öğrenme Projesi Türkiye Yetişkin Öğrenme Profili Araştırması Sonuçları-2013 Yrd. Doç. Dr. Mustafa AKSOY.
YARDIM ETME Amaç : Öğrencilerin yardım etme duygularının geliştirilmesi Düzey : 1. sınıf ve üstü Materyal: Yazı tahtası,kalem,fon kağıdı Süre.
V.UNİTE DEĞERLENDİRME.
PAYDAŞ GÖRÜŞLERİ Yrd.Doç.Dr.Maviş Emel KULAK KAYIKCI
OKULLARIN INTERNETE TAŞINMASINDA BÖTEB’ LERİN (BİLGİSAYAR ve ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ) ROLÜ.
TEGV PROJESİ GÖRÜŞME ANALİZİ DEMOGRAFİK BİLGİLER GÖNÜLLÜLER (n=15) n= 15 Cinsiyet: 9 Kadın 6 Erkek Aldığı Eğitimler: Yaş Ortalaması: 29 İletişim.
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI DÖNEM I.
GENÇLİK EYLEM GRUBU-GEG Ağustos tarihlerinde Samsun 19 Mayıs Gençlik Merkezinde toplam 25 gönüllüyle gençlerin katılımı atölyesini gerçekleştirdik.
Bilimsel Yöntemin Adımları. 1. Bir Soru Sorun:  Bilimsel yöntem, gözlemlerinize ilişkin bir soru sorduğunuz zaman başlar. Nasıl, Ne, Ne zaman, Kim, Hangi,
ROL OYNAMA ve DRAMA.
MATEMATİK BU SLAYT GÖSTERİSİNDE YUVARLA İLE İLGİLİ SORULAR ÇÖZECEĞİZ.
EĞİTİCİLERİN EĞİTİMİ SEMİNERİ 08-10/12/2009
TEGV PROJESİ GÖRÜŞME ANALİZİ DEMOGRAFİK BİLGİLER GÖNÜLLÜLER.
TEGV PROJESİ GÖRÜŞME ANALİZİ DEMOGRAFİK BİLGİLER GÖNÜLLÜLER n= 15 Cinsiyet: 9 Kadın 6 Erkek Aldığı Eğitimler: Yaş Ortalaması: 29 İletişim.
ÖĞRETİM DURUMLARINI DÜZENLEME
Bu BEP’in Geliştirildiği BEP Toplantısı
Akademik Genel Kurul Toplantısı
7. BÖLÜM KAVRAM, BECERİ ve SOSYAL BECERİ ÖĞRETİMİ ÖZEL EĞİTİM GÜZEL GELECEK.
İstanbul Tıp Fakültesi İlkyardım Eğitimcisi Eğitimi Deneyimi
9. BÖLÜM ENGELLİ HAKLARINA GENEL BİR BAKIŞ ÖZEL EĞİTİM GÜZEL GELECEK.
PROJENİN HEDEFİ İstanbul’da faaliyet gösteren, eğitilebilir öğretilebilir düzeyde zihin engeline sahip çocuk ve gençlerin öğrenim gördüğü 2 İş Okulu’nda.
Aile Atölyeleri Projesi
EĞİTİM KURULU SPORCU DEĞERLENDİRME ANKETİ ANTALYA-2009.
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA ve ZAMANI ETKİLİ KULLANMA Çiftlik sahibi olmayı hayal eden genç bir adam bir çiftlik satın alır. Çiftliği satın aldıktan sonra yeterli.
Beslenme İnsanın büyüme, gelişme, sağlıklı ve üretken olarak uzun süre yaşaması için gerekli ögeleri alıp vücudunda kullanmasıdır. Ayşe BAYSAL, Beslenme,
ÖĞRETİM İLKELERİ ÖZCAN PALAVAN.
SINIF YÖNETİMİ.
ZAMANIN ETKİLİ KULLANIMI
KOP BÖLGESİNDE EĞİTİM-YAYIM İHTİYAÇ ANALİZİ ARAŞTIRMASI PROJESİ.
PROJE YÖNETİMİ SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK.
SINIF YÖNETİMİ.
KÜÇÜK GRUP EĞİTİMİ Tıp Eğitimi Anabilim Dalı Seminerleri / 151.
KONYA 8 Eylül 2016 SONUÇ RAPORU. TİMAKADEMİ 2023 HEDEF PAZARLAR Seminer dizisinin üçüncüsü 8 Eylül 2016 tarihinde Konya’da gerçekleşmiştir. Seminerin.
OĞANI ZEKİ BULUYOR MUSUNUZ? Amacımız ulaşabildiğimiz kadar kişiye ulaşıp oğanı zeki bulan kişi bulmak. Devam etmek için farenin sol tuşuna.
Bitirme Tezi/Mühendislik Tasarımı Proje Türkçe Başlığı
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI HAYAT BOYU ÖĞRENME GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
ROLLER ve SORUMLULUKLAR
EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
BİLDİRİ BAŞLIĞI AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ Turizm Fakültesi
Başlık Stratejik plan çalışmaları kapsamında yapılan Mezun öğrenci Anket SONUÇLARI.
ROL OYNAMA ve DRAMA.
Etkili Bir Seminer Nasıl daha iyi bir seminer verebiliriz?
MEB DERGİ MAKALE İNCELEMESİ SAYI 211
Bitirme Tezi/Mühendislik Tasarımı Proje Türkçe Başlığı
BİLDİRİ BAŞLIĞI AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ Turizm Fakültesi
SLAYT.
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Öğretim Yöntemleri Prof. Dr. Recai Doğan.
Sunum transkripti:

TEGV PROJESİ GÖRÜŞME ANALİZİ

DEMOGRAFİK BİLGİLER GÖNÜLLÜLER

GÖNÜLLÜLER (n=15) 1. Bu iki günlük eğitim sonucunda neler öğrendiniz?  Çocuklarla iletişim (11)  Teorik bilgi (9)  Çocukların aktif katılımını sağlama (4)  Olumsuz durumlarla başa çıkma (4)

GÖNÜLLÜLER 2. Eğitimdeki hangi konuların çalışmalarınız sırasında size yardımcı olacağını düşünüyorsunuz? Neden?

GÖNÜLLÜLER 3. Eğitimdeki hangi konuların çalışmalarınız sırasında size yardımcı olmayacağını düşünüyorsunuz? Neden?

GÖNÜLLÜLER 4. Eğitim boyunca daha detaylı olarak tartışılmasına ihtiyaç duyduğunuz konular oldu mu? Olduysa, neler?

GÖNÜLLÜLER 5. Eğitimde kullanılan aktiviteler öğrenmenizi kolaylaştırdı mı? Özellikle hangileri? Neden?

GÖNÜLLÜLER 6. Eğitimde faydalanmadığınız aktiviteler oldu mu? Olduysa, hangileri? Neden?

GÖNÜLLÜLER 7. Bu eğitimin yeterli olduğunu düşünüyor musunuz? (Süre, içerik, eğitimci ve katılımcı profili, eğitimci ve katılımcı sayısı, yöntem, materyaller açısından)

GÖNÜLLÜLER 8. Eğitim için gelişim önerileriniz var mı? Varsa, neler?  Süre uzatılmalı (5)  Drama kullanılmalı (2)  Daha fazla etkinlik olmalı(1)  Kuramsal bilgi azaltılmalı (1)  Katılımcı sayısı fazla olmalı (1)  Video kullanılmalı (1)  Daha fazla etkinlik olmalı (1)  İnsan ve öğrenci psikolojisi hakkında bilgi verilmeli (1)  Eğitimciler daha iyi seçilmeli (1)  Bazı konular daha yüzeysel geçilmeli (1)

DEMOGRAFİK BİLGİLER EĞİTMENLER

EĞİTMENLER (n=15) 1. Bu iki günlük eğitimin amacına ulaştığınızı düşünüyor musunuz? Neden?  Evet (5)  Evet, ancak…(8)  Hayır (2)  Süre yetersiz (4)  Uygulama gerekli (3)  Uygulama takibi eksik (2)  Gönüllülerin hazırbulunuşlukları yeterli değil (1)  Süre yetersiz (4)  Uygulama gerekli (3)  Uygulama takibi eksik (2)  Gönüllülerin hazırbulunuşlukları yeterli değil (1)  Teorik bilgi için süre yetersiz (1)  Kuramsal bilgi anlaşılır düzeyde değil (1)  Teorik bilgi için süre yetersiz (1)  Kuramsal bilgi anlaşılır düzeyde değil (1)

EĞİTMENLER 2. Eğitimdeki hangi konuların gönüllülerin çalışmaları sırasında yardımcı olacağını düşünüyorsunuz? Neden?

EĞİTMENLER 3. Gönüllülerin çalışmaları sırasında yardımcı olmayacağını düşündüğünüz konular var mı? Varsa, hangileri? Neden?

EĞİTMENLER 4. Eğitim boyunca daha detaylı olarak aktarılmasına ihtiyaç duyduğunuz konular oluyor mu? Oluyorsa, neler?

EĞİTMENLER 5. Eğitimde uyguladığınız hangi aktivitelerin katılımcıların öğrenmesini kolaylaştırdığını düşünüyorsunuz? Nasıl?

EĞİTMENLER 6. Uyguladığınız aktivitelerden etkili bulmadıklarınız var mı? Varsa, hangileri? Neden?

EĞİTMENLER 7. Bu eğitimin yeterli olduğunu düşünüyor musunuz? (Süre, içerik, eğitimci ve gönüllü profili, eğitimci ve katılımcı sayısı, yöntem, materyaller açısından)

EĞİTMENLER 8. Eğitim için gelişim önerileriniz var mı? Varsa, neler?  Süre arttırılmalı(6)  Gönüllü profili değiştirilmeli (1)  Kuramsal bilgiden çok aktiviteye dayalı olmalı (6)  Eğitimi formasyon almış kişiler vermeli (2)  Slaytların dili sadeleştirilmeli (2)  Katılımın fazla olması için eğitim mayıs yada eylülde verilmeli(1)  Eğitmenlerin yılda 2 kez paylaşma ve değerlendirme toplantıları olmalı (1)  İki günün sonunda bir ürün ortaya koyulmalı (dergi,poster,vs.) (1)  Çocukların gelişim dönemi ve istenmeyen davranışlar üzerinde durulmalı(1)  Eğitimin gönüllüler tarafından uygulanıp uygulanmadığı takip edilmeli(1)  Eğitimi veren kişiler tek tek izlenmeli(1)  Profesyonelden önce temel bilgiler verilmeli (1)