Marka İmajı Geliştirme ve Yenilikçi Yaklaşım: Las Vegas Örneği Prof. Dr. Şeyhmus Baloğlu University of Nevada Las Vegas 14. Ulusal Turizm Kongresi Aralık 5-8, 2013, Kayseri, Türkiye
Las Vegas Urun/Marka Evrimi Tema Otelleri Golf Film Endustrisi Kumar Spa Klup/Yetişkin Kitle Toplantı 2012 Balayiı Yiyecek/İçecek Alışveriş Spor/Boks Gösteri
Mega Projeler
Medikal Turizm
Yeni Havaalanı Terminali ve Yabancı Ziyaretçiler
Şehir Merkezi için Yeni Marka Projesi
Marka Etkinlikler
Çevre ile Uyumlu Konseptler
Birlesik Marka Stratejisi ve Luks Butik Oteller
Başarı Anahtarları Markanın kendini devamlı yenilemesi – elbise ve renk değişikliği Yaşam Stillerine hitap etmek Marka olmuş etkinlikler (spor, müzik, vs.) getirmek veya geliştirmek Film endüstrisi ve medyayı iyi kullanmak Tüketici ve pazar eğilimlerini takip etmek Marka içinde marka geliştirmek Araştırma – bütün kararları besleyen mekanizma
Teşekkürler!