Marka İmajı Geliştirme ve Yenilikçi Yaklaşım: Las Vegas Örneği

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Dogu Anadolu Kaplanları
Advertisements

HAYATBOYU ÖĞRENME PROGRAMI’na GENEL BAKIŞ
MARKA VE LÜKS.
Basın Toplantısı 8 Nisan PERAKENDE İNŞAAT ENERJİ GIDA TAŞIMACILIK & TURİZM Kiler Holding.
KREA GRUP Hyatt Regency, İstanbul 20 Mayıs  Dünya piyasalarında görünüm  Türkiye piyasaları  Krea ve yatırım stratejisi Ekler  Türkiye Ekonomisine.
TÜRKİYE’DEKİ TURİZM SORUNLARI
Hazırlayan Yard.Doç.Dr. Cihan SEÇİLMİŞ
PAZARLAMA YÖNETİMİ.
MARKA YÖNETİMİ HAFTA IV. Türkiye’nin Marka Değerleri 1972 tarihli Dünya Kültürel ve Doğal Mirasının Korunmasına Dair Sözleşme çerçevesinde evrensel değerlere.
PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI:
Marka Konumlandırma Brand Positioning
BÜYÜK KAPADOKYA TURİZM HAVZASI İÇERİSİNDE ERCİYES MASTER PROJESİ
PAZAR RAPORLARI_2013.
“Kümelenme ve Uluslararasılaşma”
Support to Local Administration Reform 1 Yerel Yönetimler için Ulusal Eğitim Stratejisi.
Dijital Pazarlama İletişimi Semineri 15 Haziran 2013.
TEMSA GLOBAL Grup Adı: YEŞİL Grup Üyeleri: Aslınur Dalkılıç
2010/8 SAYILI ULUSLARARASI REKABETÇİLİĞİN GELİŞTİRİLMESİ DESTEĞİNE YÖNELİK URGE PROJE YÖNETİMİ EĞİTİM PROĞRAMI T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI İhracat Genel Müdürlüğü.
MARKA ŞEHİRİSTANBUL. Dünya Değişiyor... Neden Marka Şehir?
Polonya(Kurucu)-Türkiye(Kurucu)-Makedonya(Üye)
Pazarlama İletişimi Tezsiz Yüksek Lisans Programı
BİYOGRAFİ NEDİR? , BİYOGRAFİ ÖRNEĞİ,
OYA KARAAĞAÇ ARYA SPONSORLUK VE İLETİŞİM DANIŞMANLIĞI
HAFTA III KISIM 4. Raketler 118x115 boyutlarında Işıklı ve cam çerçeveli.
PİLVAK ANLAŞMALI KURUMLAR
LONDRA.
ALIŞVERİŞ MERKEZİ BURSA VAL D’EUROPE - ETUDE CLIENTELE - Juin 2008
Geleneksel’den Yeni Yaklaşımlara;
SPOR ENDÜSTRİSİ BÖLÜMLEME MODELİ
Lider yapan pazarlama gerçekleri
YNT/YNTZ 514 TEKNOLOJİ VE YENİLİK YÖNETİMİ ISLT318-Hafta2 : Yenilik Süreci Prof. Dr. Atilla ELÇİ Aksaray Ü., İ şletme Bölümü, YNT/YNTZ 5141.
360° Pazarlama İletişimi
DÜNYA’DA YÜKSELEN DEĞER
Medya karması Eylem Ö.Tufan.
YARATICI SENARYO KONSEPT SUNUMU Müşteri : Kelebek Tekstil
YARATICI SENARYO KONSEPT SUNUMU Müşteri : Akman Holding Marka : Ersu
İÜ AUZEF VİZYON VE STRATEJİ ÇALIŞTAYI Melih Arat ve Hakan Turgut
İŞL305 PAZARLAMA YÖNETİMİ – UYGULAMA HAFTA 2. Aşağıdaki işletmeler açısından önemli olan pazar çevresi faktörleri nelerdir? Tartışınız.  Wolkswagen 
Nokia C7 Proje Önerileri. * Belirtilen trafik ve tekil kişi rakamları Google Analytics Aralık raporundan alınmıştır. PV : imp / ay UV :
“SEN İ N MASALIN” ORGAN İ ZASYON İ FT İ HARLA SUNAR…
MÜHENDİSLİK EKONOMİSİ ANALİZLERİNE BAŞLARKEN
Pazarlama İlkeleri.
Tatlı – Tuzlu Yiyecek Kategorisi
GİRİŞ Bu noktaya kadar size turizm endüstrisinin farklı hizmet sağlayıcılarıyla ilgili bilgiler verildi. Eğlenceden ulaşıma kadar her hizmet sağlayıcı,
Şubat Şubenin Kurumsal Kapasitesi 2. Personel Durumu 2. Araç Parkı Durumu 3. Bina ve Arazi Durumu 4. Hedefler ve Gerçekleşme SUNUM PLANI.
Yrd.Doç.Dr. Volkan Unutmaz
REKLAMCILIK Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN. Reklamda Kampanya Süreci ve Strateji  Kampanyanın amacı açık ve doğru bir biçimde saptanmalıdır.  Pazarlama.
KONAKLAMA İŞLETMECİLİĞİ
Tacirler Eğitim Vakfı İmam Hatip Ortaokulu
TURİZM VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ
GENEL DEĞERLENDİRME VE FIRSATLAR
1. “turizm işletmesinin ya da turizm bölgesi yönetiminin gelecek dönemlerde yapılacaklarla ilgili konularda bugünden karar vermeleri” 2.
Faaliyet gösterdiğimiz hizmet sektöründe en büyük eksikliğin kalifiye iş gücü olduğundan yola çıkarak; ‘Aslolan insana verilen değerdir’ anlayışıyla kaliteli,
Profesyonel Bir Çevirmen olarak Kariyer yapmak.
MARKALASAK DA MI SATSAK?. MARKA – TEMELDE NE VAR? Bir «kavram» (konsept) üzerinde yükselir (FARKINIZ NE?) (NEDEN BENDEN ALMAK ZORUNDASINIZ?)
Teknopark İstanbul Teknopark İstanbul, Savunma Sanayii Müsteşarlığı (SSM) ile İstanbul Ticaret Odası (İTO)’nın ana ortaklığında, yerli ve yabancı girişimcilerin.
BÖLÜM: 1 PAZARLAMA VE SATIŞ.
ISLD 318 TEKNOLOJİ VE YENİLİK YÖNETİMİ
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
Özel İlgi Turizmi Tanımları
ÖZEL İLGİ TURİZMİ (Alternatif ve Sürdürülebilirlik Kavramları)-2
ONLINE SEYAHAT PAZARI.
SÜREÇ YÖNETİMİ İNŞAAT ŞİRKETLERİ İÇİN PERFORMANS DEĞERLENDİRME VE YÖNETİMİ.
ULUSLARARASI TURİZM PAZARLAMASI
Biyografi Nedir? Ünlü bir yazarın, oyuncunun, bilim insanının, profesörün, tarihçinin kısaca önemli insanların hayatını başka.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Öğr. Gör. Dr. Dİdar sarI çallI
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
TEZ SUNUMU AVRUPA YAKASINDA BULUNAN ULUSLARARASI OTEL VE OTEL ZİNCİRLERİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI Hazırlayan Gizem KEÇECİ Danışman Dr. Meltem T. Kayhan.
Sunum transkripti:

Marka İmajı Geliştirme ve Yenilikçi Yaklaşım: Las Vegas Örneği Prof. Dr. Şeyhmus Baloğlu University of Nevada Las Vegas 14. Ulusal Turizm Kongresi Aralık 5-8, 2013, Kayseri, Türkiye

Las Vegas Urun/Marka Evrimi Tema Otelleri Golf Film Endustrisi Kumar Spa Klup/Yetişkin Kitle Toplantı 2012 Balayiı Yiyecek/İçecek Alışveriş Spor/Boks Gösteri

Mega Projeler

Medikal Turizm

Yeni Havaalanı Terminali ve Yabancı Ziyaretçiler

Şehir Merkezi için Yeni Marka Projesi

Marka Etkinlikler

Çevre ile Uyumlu Konseptler

Birlesik Marka Stratejisi ve Luks Butik Oteller

Başarı Anahtarları Markanın kendini devamlı yenilemesi – elbise ve renk değişikliği Yaşam Stillerine hitap etmek Marka olmuş etkinlikler (spor, müzik, vs.) getirmek veya geliştirmek Film endüstrisi ve medyayı iyi kullanmak Tüketici ve pazar eğilimlerini takip etmek Marka içinde marka geliştirmek Araştırma – bütün kararları besleyen mekanizma

Teşekkürler!