DÜN BUGÜN YARIN Ünite Portfolyo Sunumu Fatma KIYMAZ Asuman İŞLER.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Mutluköy İlköğretim Okulu
Advertisements

MAİ VE SİYAH.
Gözün kısımlarını yerleştirme oyunu
DENİZLİ YAŞAR SANİYE GEMİCİ ANADOLU LİSESİ
Ünite Portfolyo Sunumu Zeynep Üzümcü
Gökhan YÜKSELER – Eylem EROĞLU Fen ve Teknoloji Öğretmeni
Ünite Ürün Dosyası Sunumu Bülent ÖZTÜRK
ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
Herkes Gibi Benim de Yuvam Var Ünite Ürün Dosyası Sunumu Gamze BARIN Ünite Ürün Dosyası Sunumu Gamze BARIN.
IŞIL ÖNCEL EBRU YETİM SERAP DAĞLAR YASEMİN ARSLAN NURGÜL KABAR
Newton’un Hareket Kanunları
DÜNYANIN HAREKETLERİ Dünya uzayda nasıl hareket eder ?
MADDENİN HAL DEĞİŞİMİ.
Hazırlayan Sibel Güler- Fatma Akfırat Binnur Sancak Palaz- Volkan Tay
AkçanSA Fatih Sultan Mehmet İlköğretim Okulu
MADDE VE ÖZELLİKLERİ MADDENİN 4. HALİ PLAZMA.
ANLATIM TÜRLERİ DENİZLİ LİSESİ (ANADOLU STATÜSÜ)
Erkan Evrensel, Seval Ergün, Tuğba Günay, Çisem Aytin
Ünite Ürün Dosyası Sunumu
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
Ünite Planı Özeti: Bu ünitede temel soru ile çevremizdeki cisimlerin disiplinler arası bağlantı kurularak öğrencilerin aklına gelebilecek her şekilde.
ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI SUNUMU
Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programının Vizyonu İlk öğretim mezunu her öğrencinin fen ve teknoloji okur- yazarı olmasıdır
GECE GÜNDÜZ Dünya’nın kendi ekseni etrafında dönmesiyle gece – gündüz oluşur.
Ünite Portfolyo Sunumu
1.DÜNYA SAVAŞI. Ünite Özeti  Bir çok dünya devletinin biraraya gelerek yaptığı 1.dünya savaşının nedenleri,savaşın ortaya çıkardığı sonuçlar incelenecek.
Ünite Portfolyö Sunumu
HAZIRLAYAN: DİLEK BEZGAL
Dünyamız ve Gökyüzü Dünyamızın şekli Dünyamızın katmanları
EĞİTİM SİSTEMİ VE ÖLÇMENİN SİSTEMDEKİ YERİ
Dünyamız Güneş Gece Ve Gündüz Yağmur Hava Durumu
Atatürk ilke ve İnkılapları Ünite Tanıtım Sunusu
PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ
KLASİK DÖNEM BESTECİLERİ
ÜNİTE ÖZETİ Öğrenciler çevrelerinde gördükleri teknolojik araçlar hakkında bilgi edinecekler. Yeni teknolojik araçlar tanıyacaklar. Tanıdıkları araçların.
İLETİŞİM - DİL VE KÜLTÜR İLİŞKİSİ
HAVA DURUMU VE MEVSİMLER
DERS: Sosyal Bilgiler ÜNTE: Uzaktaki Arkadaşlarım SINIF: 4/A
Ünite Portfolyo Sunumu Serap Karaman
ÜNİTE PLANI MESLEKLER.
HAZIRLAYAN FATMA ALÇIN
DÜNYANIN HAREKETLERİ.
HAYAT BİLGİSİ 2.SINIF DÜNYA VE UZAY
ÜNİTE PORTFOLYO SUNUMU HAYRİYE UTKU
ÜNİTE: 5 YER YÜZÜNDE VE GÖKYÜZÜNDE GÖRDÜKLERİMİZ.
ÇEVRE DOSTU POŞET TASARLAYALIM
Gün,Hafta,Ay,Yıl.
EKONOMİK MUCİZENİN ÜLKESİ JAPONYA
Dünya, Güneş ve Ay.
ÜNİTE TANITIM SUNUSU HAZIRLAYAN SEDEN HACISÜLEYMAN.
Matematik 4 İçindekiler: YIL AY HAFTA GÜN Kavramları…
Dünya Dönüyor Şarkı Dünya dönüyor, Sen ne desen de. Yıllar geçiyor ,
Bu hareketini 24 saatte tamamlar. Gece ve gündüz meydana gelir. Bizler sabah erken uyandığımızda doğuya baktığımızda Güneş’in doğuşunu görebiliriz.
KIZ KARDEŞİM MOMMO.
ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ A.B.D HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ HAZIRLAYAN: EDANUR ALAS.
Büyük Fasulye Yarı şı Ünite Ürün Dosyası Sunumu. Ünite Özeti Büyük Fasülye Yarışı devam etmektedir! En uzun fasülyeyi yetiştirme yarışı farklı okullardaki.
DÜNYA…. Dünya kendi etrafında dönerek 1 günü yani 24 saati oluşturur. Dünya sadece kendi etrafında değil güneşinde etrafında döner. Ve bunun sonucunda.
Zamanı Ölçmenin Önemi (Zaman Ölçüleri)
Dünya ve Ay Mahmut YORDAM3 Dünya ve Uzay 1.Gökyüzünde gördüklerimiz 2.Gök cisimleri a. Güneş b. Ay c. Dünya.
ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI SUNUMU
Bilimsel İçerik Bilimsel içerik, bilimsel bilgiyi oluşturmaktadır. Erken çocukluk döneminde fen eğitimi de, çocukların yaşadığı çevre hakkında gerekli.
Dünya ve Ay.
Mutluköy İlköğretim Okulu
PLAZMANIN TANIMI Plazma “iyonize olmuş gaz“ anlamına gelir.
Ünite Portfolyo Sunumu Penny Archer
Erken Çocukluk Döneminde Sağlık Bilimleri Fakültesi
Fen Öğretiminin Genel Amaçları Prof. Dr. Fitnat KAPTAN Arş. Gör. Dr
ÖĞRETİMİN PLANLANMASI
ÜNİTE: 5 YER YÜZÜNDE VE GÖKYÜZÜNDE GÖRDÜKLERİMİZ
Sunum transkripti:

DÜN BUGÜN YARIN Ünite Portfolyo Sunumu Fatma KIYMAZ Asuman İŞLER

Ünite Özeti Bu ünitede ‘Dünya’ nın hareketlerin çevremize etkisi nedir?’ sorusuna cevap ararken,dünyanın hareketlerine ve bu hareketleri sonucunda nelerin meydana geldiğini,dünyanın hareketlerinin yaşantımız nasıl etkilediğini öğreneceğiz. ‘Zaman, gece- gündüz, mevsimler, ay, yıl, hava durumu’ kavramlarını ve hava durum raporu hazırlamayı öğreneceğiz.

ÖPTSLER Temel Soru: 1- Çevremiz sürekli neden ve nasıl değişiyor? Ünite Soruları: 1 - Gökyüzünde gün içinde nasıl değişiklikler gözlemliyorsunuz? 2 - Gün içinde giyeceğimiz kıyafetleri neye göre seçiyoruz? 3 – Doğa ve gökyüzü hep aynı mı kalıyor?

ÖPTSLER İçerik Soruları: 1- Dünya’nın kaç çeşit hareketi vardır? 2 – Gece – gündüz nasıl oluşur? 3 – Mevsimler nasıl oluşur? 4 – Mevsimlerin özellikleri nelerdir? 5 – Dünya güneş etrafındaki dönüşünü ne kadar zamanda tamamlar? 6 - Dünya kendi etrafındaki dönüşünü ne kadar zamanda tamamlar? 7 – Gökyüzü her gün aynı mıdır?

Ünite Vizyonu Bu ünite ile öğrenciler yaşadığı dünyada olan değişiklikleri gözlemler, merak eder, araştırır ve öğrenmeye çalışır.Yaşanan hava olaylarının doğayı ve günlük yaşamı nasıl etkilediğini, bu etkilerin kendilerine nasıl yansıdığını bizzat görerek öğrenir. Ünite boyunca öğrenciler; zaman, gece- gündüz,mevsimler, ay, yıl, hava durumu kavramlarını, dünya –güneş- ay ilişkisini ve hava durum raporu tutmayı öğrenirler.

Proje Yaklaşımı Öğrencilerim bu projede çalışırken, * Çalışmalarını gerçek yaşamla ilişkilendirebilirler.(Hava durum raporu) * Teknolojik aletleri kullanmayı öğrenirler. * Farklı kaynakları kullanarak araştırmaya yapmayı öğrenirler. * Öğrendiklerini yansıtan bir ürün geliştirirler. * Öğrendiklerini gerçek bir izleyici grubuyla paylaşırlar.

21. Yüzyıl Becerileri Öğrenciler aşağıdakileri gerçekleştirerek üst düzey 21. Yüzyıl becerilerini gerçekleştireceklerdir. Okuduğunu anlama ve yorumlayabilme. Üzerine aldığı sorumluluğu zamanında ve düzgün bir şekilde yerine getirebilme. Önceliklerini belirleyebilme ve planlı programlı çalışarak verim elde edebilme. Başkalarının gözetimi olmaksızın işlerini dürüst bir şekilde tamamlama. Çevresinde yaşanan olayları merak edip araştırma ve bunları arkadaşları ile paylaşma. Teknolojiyi de kullanarak elde ettiği bilgileri yine teknoloji yoluyla sunma.

Öğrenci Gereksinimlerini Ölçme ÖPTS’ leri kullanarak: Dünya’ nın hareketleri ve bu hareketlerin sonucunu bilme, bunların hayatımızı nasıl etkilediğini anlama, hava durum tablosu çizip yorumlayabilme. 21. Yüzyıl becerilerini ölçün: Doğada gözlemlediği olayların sebebini anlama ve yorumlama.

Öğrenci Gereksinimlerini Ölçme Ölçme sonucu ulaştığım bilgileri şu amaçlarla kullanabilirim: Öğrencilerin hangi ön bilgilere sahip olup olmadıklarını öğrenme. Yanlış bildikleri konular üzerinde yoğunlaşma ve bu konularda ek etkinlikler düzenleme. Bilgi seviyeleri düşük olan öğrencilere ek çalışmalar düzenleme.

Geri Bildirim İhtiyacı Öğrencilerimin öğreneceği konulara daha fazla merak duymasını sağlayacak yollar bulma. Öğrencilerin farklı teknolojik yollar öğrenmelerini bulma ve bunu okul hayatlarına aktarmalarını sağlama.

HAZIRLAYANLAR Fatma KIYMAZ Asuman İŞLER