2012/2013 REHBERLİK ÇALIŞMALARIMIZ ÖĞRENCİLERİMİZE YÖNELİK ÇALIŞMLARMIZ 9. 10. 11. ve 12. Sınıftaki öğrencilerimize YGS-LYS sistemi tanıtılmıştır. Özellikle.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
“Eğer hepimiz, yapabileceğimiz her şeyi yapsaydık, şaşkınlıktan kendi aklımızı başımızdan alırdık ”
Advertisements

TED ANTALYA KOLEJİ PDR SERVİSİ
Öğrenciler Neden Başarısız Olur?
TED ANTALYA KOLEJİ REHBERLİK HİZMETLERİ.
REHBERLİK SERVİSİ PANOSU
REHBERLİK SERVİSİ TANITIMI
BORUSAN ASIM KOCABIYIK TEKNİK VE ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ 2013/2014
REHBERLİK Yıldız KOCADAĞ.
Bakanlık Düzeyinde Rehberlik Örgütü (Milli Eğitim Bakanı)
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SERVİSİ ETKİNLİKLERİ
Rehberlik Servisinin Tanıtımı
T.C. SARUHANLI KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ SINAVLARA HAZIRLANMA VE BAŞARIYI ARTIRMA EYLEM PLANI.
REHBERLİK DERS II.
PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK HİZMET ÇEŞİTLERİ
KARİYER SAYFASI 12. SINIF-MEZUN PROGRAMLARI 11. SINIF PROGRAMLARI 10. SINIF PROGRAMLARI 9. SINIF PROGRAMLARI.
SOSYAL HİZMET ÇALIŞMALARI
REHBERLİK.
AYDIN DALAMA ÇOK PROGRAMLI LİSESİ 2014
REHBER ÖĞRETMEN/PSİKOLOJİK DANIŞMANLARIN EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BOYUNCA OKULLARDA YAPMASI GEREKEN ÇALIŞMALAR
OKULLARDA REHBERLİK SERVİSLERİ-HİZMETLERİ
Patlangıç Ortaokulu Tanıtım Sunusu.
TALAS LİSESİ REHBERLİK SERVİSİ
Okula uyum konusunda: Öğretmen ve velilere müşavirlik
ÖĞRENCİ VELİSİ GÖREV VE SORUMLULUKLARI
OKUL REHBERLİK SERVİSİ
Ekinözü Çok Programlı Lisesi Rehberlik ve Psikolojik Danışma Servisinin etkinlikleri, önleyici ve gelişimsel rehberlik hizmeti anlayışı çerçevesinde;
EĞİTİM ORTAMLARINDA ŞİDDETİN ÖNLENMESİ VE AZALTILMASI
İL ZÜMRE TOPLANTISINDA ALINAN KARARLAR
PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK
MEHMET AKİF ERSOY ORTAOKULU
ÖZEL EĞİTİM VE REHBERLİK HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
7-19 YA Ş A İ LE E Ğİ T İ M İ S İ BEL METE REHBER Ö Ğ RETMEN ULUS ORTAOKULU E Ğ ITIM Ö Ğ RETIM Y ı L ı.
REHBERLİK HAZIRLAYAN Uzm. Psk. Dan. Elif ÇORUHLU
Rehberlik Servisi Tanıtımı
2014 – 2015 Eğitim Öğretim Yılı AKYURT İLKOKULU TANITIM SUNUSU.
DAVRANIŞ SORUNU OLAN ÇOCUK VE GENÇLERLE SAĞLIKLI İLETİŞİM
ELMADAĞ MESLEKİ TANITIM VE YÖNELTME KOMİSYONU ETKİNLİKLERİ HAZIRLAYANLAR AYFER YILDIZ NAGİHAN KARACA TÜLAY REÇBER.
GELİŞİM İÇİN DEĞİŞİM PROJESİ”
AİLE EĞİTİMİ PROJESİ PROJENİN ADI: Aile Eğitimi Projesi
PROJE 1 AKRAN ARABULUCULUĞU.
Ana sınıflarımıza Karagöz-Hacivat Tiyatro Gösterisi düzenlendi.
KOCAELİ ANADOLU LİSESİ YETİŞTİRME KURSLARI (12
ÖĞRENCİ TAKİP SİSTEMİ BTS HAZIRLAYAN ABDURRAHMAN ÇİÇEK 75
OKULUN KISA TARİHÇESİ 1 Aralık 1949 tarihinde kız okulu olarak açılmıştır yılında İstasyon Caddesindeki şimdiki binasına taşınmıştır
REHBERLİK SERVİSİ TANITIMI
Mentör Öğretmenlik.
Rehberlik Servisi Tanıtımı
GELENBEVİ ÇALIŞIYOR ÇALIŞIYORGELENBEVİ. Öğrencilerin farklı yaşam alanlarında edindikleri deneyimlerle kişilik gelişimini çok yönlü bir şekilde desteklenmiş.
E Ğİ T İ M KAL İ TES İ N İ YÜKSELTMEYE YÖNEL İ K EYLEM PLANI.
EMİRDAĞ ANADOLU LİSESİ EĞİTİM ÖĞRETİM YILI VELİ TOPLANTISI
Rehber Öğretmenlerimiz Elif BAŞ BULUT Mustafa ŞENDEN Hoş geldiniz
BURDUR REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
Kişisel Rehberlik.
OTMG KAPSAMINDA YAPTIĞIMIZ ETKİNLİKLER GELİŞİM ALANLARI EYLÜLEKİMKASIMARALIKOCAKŞUBATMARTNİSAN MESLEKİ GELİŞİM KİŞİSEL VE MESLEKİ GELİŞM Öğrencilerin.
Ailenin Çocuğun Başarısındaki Rolü ,Sağlıklı İletişim ve Aile Sağlığı
ERGENLER İÇİN YAŞAM BECERİLERİ EĞİTİMİ PROGRAMI
Öğrenciyi Tanıma Yrd. Doç. Dr. İhsan Sarı.
Antalya Halk Sağlığı Müdürlüğü Bulaşıcı Olmayan Hastalıklar ve Programlar Şubesi.
Eğitim Kademelerine Göre Rehberlik Hizmetleri
REHBERLİK SERVİSİ.
REHBERLİK SERVİSİ TANITIMI
REHBER ÖĞRETMEN YOL HARİTASI
AİLE, ÇOCUK, ÖĞRETMEN İLETİŞİMİNİN ÇOCUK ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
Anne Baba Tutumları ve Çocuğun Kişilik Gelişimine Etkileri.
1.1. GENEL DÜZEYDE HEDEF NEDİR?
FATİH ANADOLU LİSESİ REHBERLİK SERVİSİ TANITIMI
Cemal Artüz İmam Hatip Ortaokulu
NİZİPANADOLU LİSESİ REHBERLİK SERVİSİ TANITIMI
BURHANİYE HMFK ANADOLU İMAM-HATİP LİSESİ
REHBERLİK DERS II.
Sunum transkripti:

2012/2013 REHBERLİK ÇALIŞMALARIMIZ ÖĞRENCİLERİMİZE YÖNELİK ÇALIŞMLARMIZ ve 12. Sınıftaki öğrencilerimize YGS-LYS sistemi tanıtılmıştır. Özellikle 9.sınıf öğrencilerimizin ilgi alanları test ve envanterle tespit edilmeye çalışılmıştır.

BÜYÜKTATLI ÇOK PROGRAMLI LİSESİ ÖĞRENCİLERİMİZE YÖNELİK ÇALIŞMLARMIZ Akran baskısı ile başetme becerileri Madde bağımlılığı Öfke kontolü Stresle başetme becerileri Kişisel-sosyal ilişkilerde çatışma çözme- Empatinin Önemi Ergenlik Dönemi ve Gelişim özellikleri gibi konularda öğrencilerimiz bilgilendirilmiştir.

BÜYÜKTATLI ÇOK PROGRAMLI LİSESİ ÖĞRENCİLERİMİZE YÖNELİK ÇALIŞMLARMIZ Özellikle Son Sınıfta olan ve Sınava Girecek olan Öğrencilerimize Sınav Kaygısıyla Başetme Becerileri İle İlgili Grup Rehberliği Yapılmıştır.

BÜYÜKTATLI ÇOK PROGRAMLI LİSESİ ÖĞRENCİLERİMİZE YÖNELİK ÇALIŞMLARMIZ Öğretmenler Kurulunca “Ayın Öğrencisi” Seçimleri Yapılarak Öğrencilerimizde olumlu davranış oluşturma ve örnek öğrenci modeli bilinci kazandırılmaya çalışılmıştır.

BÜYÜKTATLI ÇOK PROGRAMLI LİSESİ Öğrencilerle bireysel ve grupla danışma hizmeti verilmektedir. Öğrencilere verimli ders çalışma teknikleri hakkında bilgiler verilmektedir. Zaman zaman dershane ziyaretleri gerçekleştirilerek öğrencilerin durumları kontrol edilmektedir. Öğrencilere 9.sınıftan itibaren Özellikle Milli Eğitim Bakanlığının öngördüğü Ulusal Mesleki Bilgi Sisteminden yararlanarak çeşitli yönlendirme çalışmaları yapılmaktadır.

BÜYÜKTATLI ÇOK PROGRAMLI LİSESİ Öğrencilere çeşitli test ve envanterler uygulanarak profesyonel verilere ulaşılmakta ve öğrencilere daha gerçekçi çözüm önerileri sunulmaktadır. Rehberlik saatlerinin daha verimli geçmesi için rehberlik plan ve etkinlikleri okul ve sınıf düzeylerine göre hazırlanmakta sınıf rehber öğretmenleri tarafınca uygulanmaktadır.

BÜYÜKTATLI ÇOK PROGRAMLI LİSESİ Öğrencilerimizle grupla ve bireysel olarak üniversiteye yönelik ders çalışma programları yapılmakta ve Deneme Sınavları sonrası net ortalaması ve sınav veri analizleri yapılarak öğrencilerimizin takibatı sağlanmaktadır. Okulumuzda kaynaştırma öğrencilerinin tespitleri yapılmakta, öğrencilerimizin sosyal, yönden kaynaşması için türlü tedbirler alınmaktadır. Kaynaştırma öğrencilerimizin bireysel gelişimleri izlenmekte, ELBİSTAN RAM ile eş güdüm halinde çalışılmaktadır.

BÜYÜKTATLI ÇOK PROGRAMLI LİSESİ VELİLERİMİZE YÖNELİK ÇALIŞMALARIMIZ Velilerimize Anne-Baba tutumları ve Yanlış olan bazı davranış biçimlerimiz konulu seminer verilmiştir. Velilerimizle bireysel görüşmeler yapılmakta ve öğrencilerimizin takibi yapılmaktadır.

BÜYÜKTATLI ÇOK PROGRAMLI LİSESİ Gerçekleştirdiğimiz ve Devam edecek olan projelerimizle Velilerimize rehberlik noktasında gereken destek sağlanmaya çalışılmış ve okulumuzu ziyaret eden mevcut veli potansiyelini arttırma çalışması yapılmıştır.

BÜYÜKTATLI ÇOK PROGRAMLI LİSESİ Öğrencinin aile ortamı hakkında bilgi toplamak böylece onu daha iyi tanıyarak onun kendi kendini tanımasına yardımcı olmak ve okul- aile işbirliğini kolaylaştırması sebebiyle velilerimize ev ziyaretleri yapılmaktadır.