2013 TEOG (Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş) 2013 TEOG (Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş)

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞTE YENİ SİSTEM.
Advertisements

YENİMAHALLE GAZİ ORTAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ. TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ.
HOŞGELDİNİZ GÜNYÜZÜ ORTAOKULU.
2015 TEOGs Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş sınavı.
ortaöğretİme geçİş sİstemİ
MEHMET EMİN YURDAKUL ORTAOKULU
EĞİTİM – ÖĞRETİM YILI ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ ORTAK SINAVLARI HAKKI ALTINTAŞ ORTAOKULU
TÜRK TELEKOM ORTAOKULU REHBERLİK SERVİSİ
Osman Hamdi Bey Ortaokulu & İlkokulu Rehberlik Servisi
MUHAMMED YILDIRIM Psikolojik Dan ış man YENİ SINAV SİSTEMİ.
MARDİN-ARTUKLU REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
YENİ ORTA ÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ. NEDİR? Millî Eğitim Bakanlığı tarafından açıklanan yeni sistem, SBS’nin kaldırıldığı ve yerine 6 derse yönelik toplam.
8.Sınıf teog neden önemli?
Yıldırım milli eğitim müdürlüğü ortak sınavlar komisyonu
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ (TEOG) 2014
ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ. O eğitim öğretim yılında sadece 8. sınıf öğrencileri uygulanacak olan merkezi ortak sınavlara gireceklerdir. O 8.
MEB tarafından açıklanan YENİ SINAV SİSTEMİ Eğitim-öğretim yılında,  8.Sınıf öğrencilerine Kasım ve Nisan ayının sonunda, 6 dersten Merkezi.
Nizip Rehberlik ve Arastırma Merkezi – Rehberlik Hizmetleri Bölümü Ortaöğretime Geçiş Ortak Sınavları.
Yeni Sınav Sistemi, Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Sistemi Sınav hakkında merak ettiğiniz her şey… Tunahan ÇETİN l Psikolojik Danışman ve Rehber.
YENİ ORTA ÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ Sema TÜRKMEN Rehber Öğretmen.
Özgül DEMİRTAŞ.
Adres:Fevzipaşa Cad. Tlf: Elektronik Ağ:erzincan.meb.gov.trTwitter:erzincanmem.
ORTAK SINAVLAR.
Sistemin temel niteliği, öğrenci başarısını anlık bir performansa dayalı olarak değil, geniş bir zaman dilimine yayarak belirlemektir.
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ Bu sistemin temel niteliği, öğrenci başarısını anlık bir performansa dayalı olarak değil, geniş bir zaman dilimine.
GKV ÖZEL OKULLARI.
2013 TEOG (Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş)
MERKEZİ SINAV SİSTEMİ 2014 İsabey Atatürk Ortaokulu & İlkokulu.
MODELİN AMAÇLARI ÖĞRENCİ ÖĞRETMEN VE OKUL İLİŞKİSİNİ GÜÇLENDİRMEK.
YEŞİLBAĞ ADNAN ÖTÜGEN ORTAOKULU
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ
HAZIRLAYAN NURGÜL İZMİRLİ REHBER ÖĞRETMEN VE PSİKOLOJİK DANIŞMAN.
KİLİMLİ CUMHURİYET ORTAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ 2013 ORTAK SINAV UYGULAMALARI.
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ (TEOG) SİSTEMİ IĞDIR REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ.
2014 ORTA ÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ. Milli Eğitim Bakanı Nabi AVCI, yeni sınav sistemi modeli adının 'Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Modeli'(TEOG) olduğunu.
2013-SBS UYGULAMA TAKVİMİ SINIF BAŞVURU VE ÜCRET YATIRMA TAKVİMİ SINAV GİRİŞ BELGELERİNİN İNTERNETTEN YAYIN TARİHİ SINAV TARİHİ SINAV SONUÇLARININ İLANI.
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİNİ TANIYALIM! YUNUS EMRE ORTAOKULU REHBERLİK SERVİSİ.
SBS SİSTEMİ NASIL OLACAK?????. HANGİ DERSLERDEN SINAVA GİRİLECEK Türkçe Matematik Fen Bilgisi ve Teknoloji Yabancı Dil Din Kültürü ve Ahlak.
MERKEZİ SINAV SİSTEMİ 2014 TEOG
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ Aykut Yiğit Ortaokulu Rehberlik ve Psikolojik Danışma Servisi KASIM 2014 ? ? ?
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ (TEOG)
ÇAKIR ORTAOKULU Öğretim Yılında 8. sınıfta okuyan öğrenciler, Ortaöğretime (Liseye) yeni sınav sistemi olan TEOG ile yerleştirileceklerdir.
TEOG SINAVI VELİ BİLGİLENDİRME SEMİNERİ
MEHMET HİKMET KAŞERCİ ORTAOKULU REHBERLİK SERVİSİ.
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ SEMİNERİNE HOŞGELDİNİZ EĞİTİM ÖĞRETİM YILI YUNUS EMRE ORTAOKULU REHBERLİK SERVİSİ.
ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ UYGULAMASI. SINAVA GİRME ŞARTLARI 2 Ortaokul Öğrencilerinin Sınava Girme Şartları 2015–2016 eğitim ve öğretim yılında örgün ortaokulların.
Saliha SERDAR ---Cüneyt KILIÇ Rehberlik Öğretmeni ve Psi.Danışman
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ (TEOG)
Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Modeli (TEOG)
Öğretim Yılında 8. sınıfta okuyan öğrenciler, Ortaöğretime (Liseye) yeni sınav sistemi olan TEOG ile yerleştirileceklerdir.
Adnan Menderes Ortaokulu Rehberlik Servisi Eylül 2013.
e ğ itim - ö ğ retim yılından ba ş layarak 6 temel ders için 8. sınıfta ö ğ retmen tarafından dönemsel olarak yapılan sınavlardan bir tanesi.
Ortak s ı navlar Neslihan HEPATEŞKAN Psikolojik Danışman ve Rehber Öğretmen.
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ 8.SINIF VELİ BİLGİLENDİRME SUNUSU
TEOG Veli Bilgilendirme Semineri
ORTAK SINAVLAR (YAZILILAR) TEOG Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş
ORTAK SINAVLAR.
 eğitim öğretim yılında 8. sınıf olan öğrenciler uygulanacak olan merkezi ortak sınavlara gireceklerdir.  8. Sınıf öğrencileri merkezi ortak.
Temel eğİtİmden ortaöğretİme geçİş sInavI
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ TEOG 10 YIL NASIL GEÇTİ ? LİSEYE GEÇİŞ SİSTEMİ TAM 4 KEZ DEĞİŞTİ … 2004’ E KADAR LGS 2005’ E KADAR OKS 2007’ DE SBS.
Öğretim Yılında 8. sınıfta okuyan öğrenciler, Ortaöğretime (Liseye) yeni sınav sistemi olan TEOG ile yerleştirileceklerdir.
Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Modeli (TEOG) NECİP FAZIL KISAKÜREK İMAM HATİP ORTAOKULU.
eğitim - öğretim yılından başlayarak 6 temel ders için 8. sınıfta öğretmen tarafından dönemsel olarak yapılan sınavlardan bir tanesi ortak.
Temel Eğitimden Orta Öğretime Geçiş (TEOG) Sistemi.
Temel Eğitimden Orta Öğretime Geçiş (TEOG) Sistemi.
Öğretim Yılında 8. sınıfta okuyan öğrenciler, Ortaöğretime (Liseye) yeni sınav sistemi olan TEOG ile yerleştirileceklerdir.
GAZİ ÜNİVERSİTESİ VAKFI ÖZEL ORTAOKULU
TEOG VE VERİMLİ ÇALIŞMA TEKNİKLERİ
TEOG (Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş)
Öğretim Yılında 8. sınıfta okuyan öğrenciler, Ortaöğretime (Liseye) TEOG ile yerleştirileceklerdir.
Sunum transkripti:

2013 TEOG (Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş) 2013 TEOG (Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş)

ORTAK SINAVLAR UYGULAMA TAKVİMİ I.Dönem Kasım 2013 I.Dönem Kasım 2013 Mazeret Sınavı Aralık Mazeret Sınavı Aralık Sonuç Ocak 2014 Sonuç Ocak 2014 II. Dönem Nisan 2014 II. Dönem Nisan 2014 Mazeret Sınavı Mayıs Mazeret Sınavı Mayıs Sonuç Haziran 2014 Sonuç Haziran 2014

ORTAK SINAVLAR 1. GÜN OTURUMU DERS ADIBAŞLAMA SAATİSORU SAYISISÜRESİ Türkçe DAKİKA Matematik DAKİKA Din Kültürü ve Ahlâk Bilgisi DAKİKA ORTAK SINAVLAR 2. GÜN OTURUMU DERS ADIBAŞLAMA SAATİSORU SAYISISÜRESİ Fen ve Teknoloji DAKİKA T.C. İnkılâp Tarihi ve Atatürkçülük DAKİKA Yabancı Dil DAKİKA

TEOG 2013 Sınava katılmak için başvuru yapılmayacak, ücret yatırılmayacak. Sınava katılmak için başvuru yapılmayacak, ücret yatırılmayacak. Ayrı bir PYBS sınavı yok. Ayrı bir PYBS sınavı yok. Sınav yeri ve sınav sonucu e-okul veli bilgilendirme sisteminden duyurulacak. Sınav yeri ve sınav sonucu e-okul veli bilgilendirme sisteminden duyurulacak. Sınav yapılan okullarda sınav günleri ders yapılmayacak. Sınav yapılan okullarda sınav günleri ders yapılmayacak.

TEOG 2013 Öğrenciler olağanüstü haller ve özel durumlar dışında kendi okullarında sınava girecekler. Öğrenciler olağanüstü haller ve özel durumlar dışında kendi okullarında sınava girecekler. Sınava giremeyenler mazeret belgelerini iletecekler Sınava giremeyenler mazeret belgelerini iletecekler

TEOG 2013 (uygulama) Sorular 4 seçenekli, yanlış doğruyu götürmeyecek. Sorular 4 seçenekli, yanlış doğruyu götürmeyecek. Standart saat dışında sözlük, hesap makinesi, cep telefonu... vb yanlarında olmayacak. Standart saat dışında sözlük, hesap makinesi, cep telefonu... vb yanlarında olmayacak. Sınıf yoklama listesi sırasına göre oturacaklar. Sınıf yoklama listesi sırasına göre oturacaklar.

TEOG 2013 (uygulama) Yanlarında kurşun kalem,silgi, kalemtraş bulunduracaklar. Yanlarında kurşun kalem,silgi, kalemtraş bulunduracaklar. Kurşun kalemle cevap kağıdında kodlama yapacaklar. Sadece cevap kağıdındaki imza bölümünü ve yoklama listesindeki imzalarını tükenmez kalemle atacaklardır. Kurşun kalemle cevap kağıdında kodlama yapacaklar. Sadece cevap kağıdındaki imza bölümünü ve yoklama listesindeki imzalarını tükenmez kalemle atacaklardır. Öğrenci adına düzenlenmiş cevap kağıdı olacak. Öğrenci adına düzenlenmiş cevap kağıdı olacak.

TEOG 2013 (uygulama) A ve B kitapçık türü olacak. A ve B kitapçık türü olacak. Cevap kağıdına kitapçık türünü kodlayacaklar. Cevap kağıdına kitapçık türünü kodlayacaklar. Her ders için ayrı oturum, 20 soru 40 dk. Her ders için ayrı oturum, 20 soru 40 dk. Geç gelen 15 dk ya kadar sınava girecek. Geç gelen 15 dk ya kadar sınava girecek. 20 dk dolmadan sınavdan çıkılmayacak. 20 dk dolmadan sınavdan çıkılmayacak. Oturumlar arası 30 dk boşluk. Oturumlar arası 30 dk boşluk.

TEOG 2013 (uygulama) Son 5 dk kala salondan çıkılmayacak. Son 5 dk kala salondan çıkılmayacak. Sınav bitiminde cevap kağıtları teslim edilecek. Sınav bitiminde cevap kağıtları teslim edilecek. 3 oturum bittikten sonra kitapçıkları okuldan alınabilecek. 3 oturum bittikten sonra kitapçıkları okuldan alınabilecek.

TEOG 2013 (değerlendirme) Yerleştirme puanı 500 tam puan üzerinden yapılacak. Yerleştirme puanı 500 tam puan üzerinden yapılacak. 6,7,8. sınıf başarı puanları tam puan 300 6,7,8. sınıf başarı puanları tam puan 300 Merkezi sistem sınavları tam puan 700 Merkezi sistem sınavları tam puan 700 İkisinin aritmetik ortalaması yerleştirme puanı. İkisinin aritmetik ortalaması yerleştirme puanı. Örnek hesaplama motoru okul sitesinden indirilebilir. Örnek hesaplama motoru okul sitesinden indirilebilir.

TEOG 2013 (değerlendirme) Tek puan türü hesaplanacak. Tek puan türü hesaplanacak. Her test kendi içinde eşit ağırlığa sahip olacak. Her test kendi içinde eşit ağırlığa sahip olacak. Ancak testler arasında katsayı farkı olacak. Ancak testler arasında katsayı farkı olacak. Tüm hesaplamalar virgülden sonra 4 basamak olarak hesaplanacak. Tüm hesaplamalar virgülden sonra 4 basamak olarak hesaplanacak.

TEOG 2013 (değerlendirme)

TEOG 2013 (sonuç) Sınav sonuç belgesi gönderilmeyecek. Sınav sonuç belgesi gönderilmeyecek. E-okul veli bilgilendirme sisteminden sonuçlar görülebilecek. E-okul veli bilgilendirme sisteminden sonuçlar görülebilecek. Sonuçlara itiraz 5 takvim günü içerisinde, YEĞİTEK’ e yazılı olarak yapılacak. Sonuçlara itiraz 5 takvim günü içerisinde, YEĞİTEK’ e yazılı olarak yapılacak.

TEOG 2013 (sonuç) Her bir ders için 10 TL yatırılıp, banka dekontu ile beraber itiraz dilekçesi. Her bir ders için 10 TL yatırılıp, banka dekontu ile beraber itiraz dilekçesi.

NELER YAPMAMALIYIZ? Oturumlar arasında çocuklarımızı sorgulamamalıyız. Oturumlar arasında çocuklarımızı sorgulamamalıyız. Ne yaptı?, kaç doğrusu var?, yanlışı var mı?, heyecanlındı mı? Ne yaptı?, kaç doğrusu var?, yanlışı var mı?, heyecanlındı mı? Bu sorular bir sonraki oturum öncesi çocuğunuzun gerilimini artırır. Bu sorular bir sonraki oturum öncesi çocuğunuzun gerilimini artırır.

Öğrenciler arkadaşları ile yaptıklarını karşılaştırarak umutsuzluğa düşebilir. Öğrenciler arkadaşları ile yaptıklarını karşılaştırarak umutsuzluğa düşebilir. Fazla yanlış yaptığını düşünen öğrenciler bir sonraki sınava ümitsizliğe kapılmış,düşük motivasyon ya da yüksek kaygı ile girebilir. Fazla yanlış yaptığını düşünen öğrenciler bir sonraki sınava ümitsizliğe kapılmış,düşük motivasyon ya da yüksek kaygı ile girebilir.

Motivasyonu engelleyen tutumlar: Beklentinin yüksek olması; çocukta kaygı yaratır. Beklentinin yüksek olması; çocukta kaygı yaratır. Arkadaşları veya diğer kişiler ile kıyaslamak.. Arkadaşları veya diğer kişiler ile kıyaslamak.. Sürekli nasihat etmek, müdahale etmek çocuk üzerinde etkisiz davranışlardır. Sürekli nasihat etmek, müdahale etmek çocuk üzerinde etkisiz davranışlardır.

Yüksek başarı beklentisi içinde olmayın. Yeteneğinin üstünde başarı beklenen çocuk, kendini sürekli başarısız bulacaktır. Bu da çocukta hem özgüven yitimine hem de başarma istek ve cesaretin kırılmasına neden olur. Yüksek başarı beklentisi içinde olmayın. Yeteneğinin üstünde başarı beklenen çocuk, kendini sürekli başarısız bulacaktır. Bu da çocukta hem özgüven yitimine hem de başarma istek ve cesaretin kırılmasına neden olur.

Emir Vermek Yönlendirmek: “Dersine çalış” “Gene kazanamayacaksın” gibi ifadeler çocuğunuzun durumunu kabullenmediğinizi ve onun üzerinde korku yarattığınızı göstermiş olur. Çocuk kendini tehdit altında hisseder iletişimi keser ve çatışmaya girer. “Dersine çalış” “Gene kazanamayacaksın” gibi ifadeler çocuğunuzun durumunu kabullenmediğinizi ve onun üzerinde korku yarattığınızı göstermiş olur. Çocuk kendini tehdit altında hisseder iletişimi keser ve çatışmaya girer.

Ahlak Dersi Vermek: “Ders çalışmalısın” vb - melisin, - malısın lı cümleler otoritenin gücünü hissettirir. Çocuk kendini ezilmiş hisseder. Sizin değerlerinizi yerine getirmediği için suçluluk duyar, saldırganlaşır “Ders çalışmalısın” vb - melisin, - malısın lı cümleler otoritenin gücünü hissettirir. Çocuk kendini ezilmiş hisseder. Sizin değerlerinizi yerine getirmediği için suçluluk duyar, saldırganlaşır

Ne Yapmalıyız? Motivasyonu sağlamak için…. Olumlu yönlerini, başarılı olduğu noktaları ön plana çıkarmak gerekir. Olumlu yönlerini, başarılı olduğu noktaları ön plana çıkarmak gerekir. Çabasını değerlendirmek ve desteklemek önemlidir. Çabasını değerlendirmek ve desteklemek önemlidir.

Çalışma ortamı ve koşulları: Evin ve ailenin fiziki koşulları göz önüne alınarak öğrencinin rahat çalışabileceği ortamların oluşturulması. Evin ve ailenin fiziki koşulları göz önüne alınarak öğrencinin rahat çalışabileceği ortamların oluşturulması. Ortamın sessiz olması ( televizyon, cep telefonu, misafir ) Ortamın sessiz olması ( televizyon, cep telefonu, misafir ) Masa başında sandalyeye oturarak çalışması. Masa başında sandalyeye oturarak çalışması. Mekanda ısı ve ışığın yeterli olması. Mekanda ısı ve ışığın yeterli olması. Çalışma ortamında dikkat dağıtacak unsurların olmaması(cep telefonunun ve televizyonun kapalı olması, dikkat dağıtıcı poster vb. olmaması ) Çalışma ortamında dikkat dağıtacak unsurların olmaması(cep telefonunun ve televizyonun kapalı olması, dikkat dağıtıcı poster vb. olmaması ) Ortamın düzenli olması (ihtiyaç duyacağı çalışma materyallerinin yanında bulunması, dağınık olmaması Ortamın düzenli olması (ihtiyaç duyacağı çalışma materyallerinin yanında bulunması, dağınık olmaması Çalışma ortamının sık sık havalandırılması. Çalışma ortamının sık sık havalandırılması. Çalışma ortamının mümkünse sabit bir yer olması. Çalışma ortamının mümkünse sabit bir yer olması. Fiziksel ihtiyaçlarının karşılanması (sağlıklı beslenme...)

Dinlenmeye de vakit ayırmak: Başarıya ulaşmak için zaman çok iyi değerlendirilmelidir, ancak bunu yaparken beynin ve vücudun dinlenmesine de vakit ayrılmalıdır. Başarıya ulaşmak için zaman çok iyi değerlendirilmelidir, ancak bunu yaparken beynin ve vücudun dinlenmesine de vakit ayrılmalıdır. Eğer dinlenme arası verilmezse vücut zorlandığı için stres hormonu salgılanır, konsantrasyon yeteneği zayıflar, verimlilik düşer. Eğer dinlenme arası verilmezse vücut zorlandığı için stres hormonu salgılanır, konsantrasyon yeteneği zayıflar, verimlilik düşer.

Çocuğunuzun yaşadığı sorunların farkında olmak! Çocuğunuz; Çocuğunuz; Arkadaşları ile, Arkadaşları ile, Aile içinde, Aile içinde, Kendi içinde bir takım sorunlar yaşıyor olabilir…. Kendi içinde bir takım sorunlar yaşıyor olabilir…. Sağlık problemleri olabilir…. Sağlık problemleri olabilir….

OKUL-AİLE İŞBİRLİĞİ Öğretmenleriyle sürekli işbirliği ve iletişim Öğretmenleriyle sürekli işbirliği ve iletişim Okula ve öğretmenlerine karşı olumlu tutum Okula ve öğretmenlerine karşı olumlu tutum Başarı takibi Başarı takibi Geç kalma-devam devamsızlık takibi Geç kalma-devam devamsızlık takibi Arkadaş çevresinin tanınması Arkadaş çevresinin tanınması Ders içi ve ders dışı faaliyetlerinin takibi Ders içi ve ders dışı faaliyetlerinin takibi Ders dışı sosyal ve kültürel faaliyetlere teşvik Ders dışı sosyal ve kültürel faaliyetlere teşvik Okuma alışkanlığı kazandırma ve kitap okumaya teşvik Okuma alışkanlığı kazandırma ve kitap okumaya teşvik Çocuğa olumlu model olmak Çocuğa olumlu model olmak

Planlı çalışma… Derse hazırlıklı gitmek Derse hazırlıklı gitmek Dersi etkili dinlemek (derse aktif katılım ve not tutmak) Dersi etkili dinlemek (derse aktif katılım ve not tutmak) Ödevleri ve projeleri zamanında yapmak. Ödevleri ve projeleri zamanında yapmak. Günlük, haftalık, aylık tekrarlar Günlük, haftalık, aylık tekrarlar Zamanı etkin kullanmak (Uygun zamanda sosyal faaliyet, uygun zamanda test konu çalışma) Zamanı etkin kullanmak (Uygun zamanda sosyal faaliyet, uygun zamanda test konu çalışma)

SINAVA HAZIRLANAN ÇOCUKLA İLETİŞİM …. Çocuğunuza ;sınavın sadece bilgilerini ölçen bir araç olduğunu, kişiliğini ve diğer yeteneklerini ölçmediğini, onun dünyada tek olduğunu, sınavdan iyi ya da düşük not almasının onun değerini etkilemeyeceğini söyleyin ve bunu hissettirin. Çocuğunuza ;sınavın sadece bilgilerini ölçen bir araç olduğunu, kişiliğini ve diğer yeteneklerini ölçmediğini, onun dünyada tek olduğunu, sınavdan iyi ya da düşük not almasının onun değerini etkilemeyeceğini söyleyin ve bunu hissettirin.

Başarı konusunda çocuğunuza güvenin ve bu güveni tutum ve davranışlarınızla hissettirin. Başarı konusunda çocuğunuza güvenin ve bu güveni tutum ve davranışlarınızla hissettirin.

Katılımınız için teşekkür ederiz… Katılımınız için teşekkür ederiz…