AHMET SOLAK CANSU ARSLAN SEVCAN EVYAPAN YÜKSEL ERDEM GRUP:İŞİMİZ VAR

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SEAHORSE HAKKINDA Sea Horse Petrokimya 1996 yılında Ali Şafak Akmil tarafından kurulmuştur.
Advertisements

Vet-Hek ŞİRKET PROFİLİ MİSYONUMUZ VİZYONUMUZ ÜRÜNLERİMİZ
2012
GÜLOĞLU TİCARET Seracettin Güloğlu tarafından 1975 yılında kurulmuş olup, sektöre Teneke, Baca Armatürü ve Soba malzemeleri imalatı ile başlamıştır.
“Yenilik ve Yüksek Teknoloji Üretir...”. Kısaca Mobit  Mobit, 1998’den bugüne katma değerli çözümler üreten, sektörel ihtiyaçlara yönelik donanım tedariği.
TARİHÇEMİZ 1976 yılında İstanbul'da kurulan Polin, bugün su kaydırakları ve su parklarının tasarım, üretim ve montajında her kıtada gerçekleştirdiği 2000.
ÜCRET SİSTEMLERİ VE VERİMLİLİK
Müşerref Üstek.
RENKLİ VE EĞLENCELİ BİR YOLCULUĞA ÇIKMAYA HAZIR MISINIZ ?
Vakko Tekstil ve Hazır Giyim Sanayi A
SAĞLIKLI NESİLLERLE MUTLU BİR GELECEĞE
Perakendenin Yükselen Değeri.  1991 den Bugüne 1993 te Konya nın ilk hipermarketini açan Adese, zamanla Konya merkez ve ilçelerinin yanı sıra, Ankara,
Kütahya Porselen, 1970 yılında temelleri atılan, 1984 yılında %75’i Güral ailesine geçmiş, %26’sı hissesi de halka açık olarak İMKB de işlem görmekte.
ŞEKER PİLİÇ.
İTALYAN VE TÜRK TEKNOLOJİSİNİN BULUŞTUĞU NOKTA Şirketimiz 2000 yılında Mimsunar LPG Otogaz Dönüşüm adı altında bir şahıs firması olarak İzmit'de 5 adet.
ÜNİVERSİTELERDE İŞ MÜKEMMELLİĞİ MODELİ 2 MART 2003.
“We set the standards” Bill GATES
VİTALİ HAKKO ( Aralık 2007) Vitali Hakko,Vakko giyim mağazalarını kuran Yahudi asıllı Türk işadamı ve modacı.
Ortak Öğrenme Nasıl Gerçekleşir? Türk Otomotiv Sektöründen Örnekler TÜSİAD – UİG Rekabet Öncesi İşbirlikleri Başarı Hikayeleri Semineri Dr. Umut EKMEKÇİ.
Bizim İçin Kendini Anlatmak Çok Kolay…
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ KİMİ MEMNUN EDER? FOUR SEASONS VAKASI
EKOTEN TEKSTİL A.Ş. 7 li grup 3 lü vardiya çalışma sistemi
TARİHÇESİ Arzum Elektrikli Ev Aletleri Sanayi ve Ticaret AŞ’nin temelleri, küçük elektrikli ev aletleri, radyo, bisiklet ve televizyon gibi geniş bir ürün.
KURUMSAL İTİBAR YÖNETİMİ ve SOSYAL SORUMLULUK
TARİHÇESİ Yataş’ın temelini oluşturan Süntaş A.Ş., 1976 yılında kurulmuş, Anadolu’nun ilk sünger fabrikasıdır yılında tesis yatırımlarını büyüterek.

MESLEK YAŞAMI VE ETİK Kazanım: İş ve meslek yaşamında etik değerlerin önemini fark eder. 12. Sınıf 110 nolu kazanım etkinliği.
21. Yüz Yıl Eğitimi Eski Yaklaşım:  Öğretmen ve müfredat odaklılık  Pasif alıcı konunda öğrenme  Bireysel işler ve çalışmalar  Bilgi kazandırmak 
Ücret Sistemleri ve Verimlilik Dersi Dönem İçi Çalışması
Ü CRET Sİ STEMLER İ VE V ER İ ML İ L İ K DERS İ A RAŞTIRMASI  Hatice ÇAĞAN  Onur ULUSOY  Ali Kaya GÜLER  Pelin GÜZEL  Zeliha GÖK  Kübra ÖZKAN.
ŞİRKET PROFİLİ Gençoğlu ailesi tarafından 1989 yılında, Bursa’da 7 bin 500 m2 alanda kuruldu. Kuruluş amacı tümüyle ihracat olan Penguen Gıda, Avrupa.
Yavuz Altop:Yönetim Kurulu Başkanı
TC. GÜÇLÜKONAK KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
NANOMAM® a.ş MUSTAFA ÖZMETE.
KASTAMONU HALK EĞİTİMİ MERKEZİ VE AKŞAM SANAT OKULU.
Bölüm 10 Takımlar.
LİDER KİME DENİR? 1. Yönetimde yetke ve etkisi olan kimse, önder, şef. 2. Bir partinin ya da bir örgütün en üst düzeyde yönetimiyle görevli kimse. 3. Bir.
KARPA & VENA ORTAK GIRIŞIMI
YARATICI SENARYO KONSEPT SUNUMU Müşteri : Kelebek Tekstil
ANADOLU GRUP ESSE GRUP TEMİZLİK ve ÜRETİM DESTEK HİZMETLERİ
NÜFUS HİZMETLERİNİ GÜÇLENDİRME VAKFI
Bölümün Amacı Bu bölüm, kurumsal kültür ve etik değerler ile bunların örgütlerden nasıl etkilendiğine dair görüşleri incelemektedir.
Strategic Business Planning for Commercial Producers
OYAK RENAULT Yrd.Doç.Dr. Recep KILIÇ Emre ONAY
İŞLETMELERDE İLETİŞİM
LOBI HOME GAYRIMENKUL BIREYSEL VE KURUMSAL DANı Ş MANLıK HIZMETLERI.
Toplam Kalite Yönetimi
GİRİŞİMCİ.
Dr. Adil AKINCI Bankacılık ve Finans Bölümü
HONDA Ürün : Motorsiklet Model : CBR 600 RR Değişiklik : Frenleri Değiştirdik. Yenilik : ABS fren sistemi getirdik.
Logo.
1963 yılında, Manisa’da İsmail Keskinoğlu’nun girişimleriyle kurulmuştur. Tavukçuluk ve yumurta üretimi ile faaliyetlerine başlayan şirket daha sonra.
YOZGAT İLİ 75X100 MODERN HAYVANCILIK PROJESİ
 HİSSE PAYLARI   Yönetim Kurulu Başkanı :Ali Yıldırım KOÇ( …..) YÖNETİM KURULU.
Pazarlama Yatırımlarının Verimliliğinin Sektörel Bazda İncelenmesi: BIST Örneği Arş. Gör. Dr. Betül Çal Giresun Üniversitesi.
Fahriye OBUT.
2016 Kayseri Ticaret Odası.
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
H&M Hennes & Mauritz AB Hazırlayan: Recep Gürkan TINÇ NO :
HALİDİN SÖNMEZ
Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar Hazırlayan: Gözde Boz
HAZIRLAYAN Muhammed YAYLA
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
TCHİBO Ağahan köse
H&M MARKA HİKAYESİ ERDEM OKTAY
LC WAIKIKI.
Stratejik İKY ve Örgüt Performansı İlişkisi
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
İş Ahlakı ve Sosyal Sorumluluk Anlayışı
“Tek PPG” olarak yolumuza devam ediyoruz
Sunum transkripti:

AHMET SOLAK CANSU ARSLAN SEVCAN EVYAPAN YÜKSEL ERDEM GRUP:İŞİMİZ VAR

KURULUŞU RodiMood markasının kuruluş hikayesi 1978 yılında İzmir’de atölyecilikle başlar.Türkiye’de denim ürünlerinin henüz çok yaygın olmadığı yıllarda başlayan bu faaliyet,1986 yılında yine İzmir’de entegre tesis kurulmasıyla devam eder. 1986 yılının ardından mağazacılığa adım atılarak İzmir’de ilk mağaza açılır ve konsept mağaza açılışları birbiri ardına gelir. 1986 yılından sonra markalaşma süreci başlar,profesyonel marka adının RODİ olmasına karar verilir.

1996 yılından itibaren RODİ ile ilgili marka faaliyetleri İstanbul’a taşınır ve bu merkezden devam eder. 2006 yılında marka, 3 yaşından 70 yaşına kadar geniş bir tüketici yelpazesine seslenmeye karar vererek koleksiyonunu genişletir. Bu değişim marka adının RoodiMood olmasıyla tamamlanır. ‘’RodiMood; Moduna Göre Moda’’ sloganıyla çocuktan büyüğe koleksiyon hazırlayan marka farklı, yenilikçi ve ekonomik giyimi sunar.

Artık marka denim ürünlerinin yanı sıra her tür tekstil ürünü ve tamamlayıcı aksesuarın olduğu mağazalar hazırlamaktadır. Koleksiyonlar kadın,erkek ve çocuk ürünleri olarak Jean,dokuma,örme ve aksesuar ürün gruplarından oluşur. Markadaki değişimle günlük hayatta kullanılan rahat kıyafetlerin satıldığı bir konsept hayata geçirilir.

RodiMood 123 kendi mağazası ile,21 franchise mağazası ile toplam 145 satış noktası,83 bin m2 satış alanıyla hizmet vermektedir. Marka tüm mağazalarında 2008 yılında 3 milyon adet satış gerçekleştirirken 2009 yılında bu rakam 12 milyon adete yükselmiştir, aynı hareketlilik cirolara yansımıştır.

VİZYONU Sektöründe moda ve kalite belirleyen bir dünya markası olmak ve mağazalar zincirini dünyanın her yerine yaymak.

MİSYONU Hazır giyim perakende sektöründe; Ülkemizde ve dünyada öncülük eden Yeni teknolojileri ve eğilimleri sürekli takip ederek yenilenen Sosyal duyarlılığa kaybetmeden modayı belirleyen Çevreyi koruyarak üreten, Müşterisine ve çalışanına saygınlık sağlayan Güvenilirliği ve hizmeti en yüksek seviyede tutan Ülke ekonomisi için istihdam ve katkı sağlayan Bir dünya markası olmak

DEĞERLERİ İnsana ve Çevreye Saygı: İnsana değer vermek,sevgi,saygı ve dayanışmayı esas almak Müşterinin rahat ve memnuniyetine odaklanmak Çevreyi korumak Farklı kültürlere saygıyla birlikte kendi milli ve manevi değerlerimizi korumak Çalışanların korumak,açık samimi iletişimi,katılımcı yönetimi ilke edinmek

Güvenilirlik: Erdemlilik,dürüstlük ve adaleti esas almak İşletme ve ürünlerde kalite bütünlüğünü ve mükemmelliğini yakalamak Çalışanlarına,iş ortaklarına ve topluma karşı iyi niyetli ve dürüst olmak

Başarı Odaklılık: Başarıyı teşvik etmek ve ödüllendirmek Bilgi paylaşımı,motivasyon ve verimliliği esas almak İlişkileri profesyonel ama çalışmalarında amatör ruhlu olmak Takım ruhuna inanmak ve kişisel gelişime önem vermek Çalışanlarının mutluluğunu müşteri memnuniyetine dönüştürmek

Yenilikçilik: Yenilikçi fikirleri geliştirmeyi ve öğrenmeyi teşvik etmek Sürekli gelişmek ve yenilenmek için değişmekten çekinmemek Bilimsel teknik ve yöntemleri esas almak Modern teknolojiyi ve alanındaki gelişmeleri takip etmek ve uygulamak Zoru hedeflemek ve imkansız hiçbir şeyin olmadığına inanmamaktır.

ŞİRİNYER ŞUBESİ

ÇALIŞAN SAYISI 20 kişi çalışmaktadır. 1 müdür yardımcısı 2 kasa personeli 2 depo sorumlusu(1 kişi engelli kontenjanı) 12 part personeli 3 satış sorumlusu

ŞİRKETTE ÜCRET BELİRLEME ESASLARI NELERDİR? Merkez tarafından belirlenmektedir.Asgari ücret esas alınmaktadır. Performans durumuna göre ücret değişmemektedir. Kıdeme göre ücret değişmektedir. Ek prim verilmektedir.

ADİL ÜCRET NASIL SAĞLANIYOR? İŞ DEĞERLEME ÇALIŞMASI YAPILIYOR MU? Asgari ücretle sağlanıyor. İş değerleme çalışması yapılmıyor.

ÖZENDİRİCİ ÜCRET UYGULAMALARI VAR MIDIR? YOKTUR

Sektör ya da benzer iş yerlerindeki ücret düzeyine ilişkin değerlendirme Sektör dağılımında ücret farklılandırmaları Farklılık olarak prim sistemi var. Mağazacılıkta ücreti belirleyen primdir. Rakiplerine göre hem havuzdan alım hem de bireysel alım uygulanmaktadır.

PERFORMANS DEĞERLENDİRME SİSTEMİ UYGULANIYOR MU? UYGULANMIYOR

RAKİPLERİ ARASINDAKİ YERİ? 3 rakipleri var, yerleri hakkında bilgi vermiyorlar.

REKABET GÜCÜNÜ BELİRLEYEN NEDİR? Müşteri ve prosedürdür.

DİNLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ