eşitlikçi kamusal temel eğitim

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Uygulama: Bir kitap olarak HAYATIM
Advertisements

Öğretimde Kullanılan Teknikler (3)
Tam Öğrenme Modeli Dr. Süleyman Sadi SEFEROĞLU
Temel Kavramlar: Öğrenme İlkeleri
EĞİTİMDE PROGRAM KAVRAMI VE PROGRAM TÜRLERİ
EĞİTİMDE PROGRAM KAVRAMI VE PROGRAM TÜRLERİ
MANAVGAT HALK EĞİTİMİ MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ
VATANDAŞIN BİLGİ EDİNME HAKKI 18 Ekim 2005 Ankara, Hakimevi.
Eğitimde Hedefler ve Hedef Türleri
ÖĞRENME NESNESİ Sibel SOMYÜREK.  Çeşitli öğrenme ortamlarında tekrar kullanılabilen küçük parçalara bölünmüş olan e-içeriklere öğrenme nesnesi denir.
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ Ders Notları Eser ÇEKER (M.Sc.)
PROJE HAZIRLAMADA ALANA ÖZGÜ KONU SEÇİMİ
Eğitimde Hedefler Hedef Kaynakları
Dr. Süleyman Sadi SEFEROĞLU Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
TED Üniversitesi-Mütevelli Bşk Yrd.
R. Orçun Madran.
2005 VAN – 4000 çocuğa 400 ayakkabı Kampanyası Kerim Tuncer İlköğretim Okulu.
FSM Feyza TOKER Sümeyye DUMAN Maide GÖKER. OKULÖNCESİ EĞİTİM ALAN ve ALMAYAN İLKÖĞRETİM BİRİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL BECERİ DÜZEYLERİ.
Öğretimde Kullanılan Yaklaşımlar (Stratejiler)
Ankara Sağlıkta Yenilikçilik Hareketi İlke Eren SEİS Araştırma Uzmanı
yarışmacı eğitim anlayışı
Uzaktan Eğitimde Öğretmen ve Öğrenci Rolleri
LOGO TÜBİTAK Ulusal Yeni Fikirler ve Ürünler Araştırma Destek Programı Prof. Dr. Seydi DOĞAN Proje Koordinasyon Ofisi Birim Sorumlusu MSc. Gülşah.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Öğretimde Görsel-İşitsel Araçlar Gerçek Eşyalar ve Modeller Dr. Süleyman Sadi SEFEROĞLU Hacettepe Üniversitesi,
PROJE AÇILIŞ TOPLANTISI 5-6 MART 2009 SAMSUN/TÜRKİYE.
HALK EĞİTİMİ ve HALK EĞİTİM REFORMLARI
Dr. Süleyman Sadi SEFEROĞLU Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
ATATÜRK İLKÖĞRETİM OKULU
Dr. Süleyman Sadi SEFEROĞLU Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
Eğitimde Hedefler Hedeflerin İşlevleri ve Analizi
Erken Çocukluk Dönemi Öğretmen!n!n Özell!kler!.
Eğitim Alanındaki Yenilikler
İlköğretim Fen ve Teknoloji Öğretim Programı
HANGİ ALAN-HANGİ MESLEK?
Eğitimde Program Geliştirme
BÖLÜM 5 LİTERATÜR TARAMASI NASIL YAPILIR?BİR MAKALENİN BÖLÜMLERİELEŞTİREL OKUYUCU İÇİN KONTROL LİSTESİARAŞTIRMA RAPORUNUN YAZILMASI Beşinci Bölüm Konuları.
Proje Adı Proje Yürütücüsü Proje Ortağı
Bölüm 6 Momentum, İtme ve Çarpışma
AVRUPA ÜNİVERSİTELER BİRLİĞİ KURUMSAL DEĞERLENDİRME PROGRAMI DENEYİMLER-KAZANIMLAR Prof. Dr. Selda Önderoğlu Hacettepe Üniversitesi HÜADEKK Üyesi Özdeğerlendirme.
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ (TEOG)
ABD Eğitim Sistemi Salih Burak Güngur Ahmet Baki Üzülmez
ÇOCUK EĞİTİMİNDE TEKNOLOJİNİN KULLANIMI
CGL 310 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI II DERSİ
PROJE SOSYAL DİYALOG KOMİTESİ TOPLANTISI GÜNDEMİ (1)
PROJE KOORDİNATÖRLERİ: MELEK KAYA MÜLAYİM ÖZLEM URAL
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
TEMİZLİK GEREÇLERİ.
BATMAN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ REHBERLİK ve ARAŞTIRMA MERKEZİ
YATAK YAPMA.
Hazırlayan:Ayşe Ulusoy
ÇOCUK VE ERGENLERDE CİNSEL GELİŞİM VE EĞİTİMİNİN ÖNEMİ Ankara İl Milli Eğitim Müdürlüğü Sağlık Sunumları:
Laikliği Doğuran Nedenler Deniz ÇAPAR Kaan CANLI
İslam kültür ve medeniyetinde yönetim anlayışının esasları.
Sosyal Medyanın Politik Katılım ve Hareketlerdeki Rolü
Geniş Ölçekli Testlerde Madde Yapıları
İlköğretime Hazır Bulunuşluğun Değerlendirilmesi
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
*ph.d. gazi üniversitesi, ankara / türkiye
Verilerin Toplanması I
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Problemi Tanımlama.
1982 TARİHLİ TÜRKİYE CUMHURİYETİ ANAYASASI’NDA İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ Prof. Dr. Yasemin KARAMAN KEPENEKCİ Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi.
Bilimsel araştırma türleri
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Üst Düzey Zihinsel Özellikler
Nitel Araştırmalar I.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Üst Düzey Zihinsel Beceriler
Sunum transkripti:

eşitlikçi kamusal temel eğitim bilimsel eşitlikçi özgürleştirici parasız demokratik laik toplumcu barışçıl

…coşkulu bir çocukluk barış kültür laiklik

…yanıtsız mı sorular? …çocuklar kimindir? …temel eğitim ile ne yapılıyor? …temel eğitimin süresi ne kadar? …yönelme mi yönlendirme mi? …kimin öğretmeni? …çocuk gönenci nasıl sağlanır? …eğitim hakkı ihlal ediliyor mu? …temel eğitimin içeriğinde ne olmalı? …temel eğitim bireyi yaşama hazırlıyor mu? …coşkulu bir çocukluk dönemi mümkün mü? …eşitlikçi kamusal eğitim yeniden kurulabilir mi? …

kaynakça URAL, Ayhan. (2004). Yarışmacı Eğitim Anlayışının Eleştirisi.. Üniversite ve Toplum. Cilt.4. Sayı.1. wwww. universite-toplum.org URAL, Ayhan. (2006). Hafif Ağır Denenceler. Detay Yayıncılık. Ankara. (2.Baskı 2012 Pegem Akademi Yayıncılık. Ankara). URAL, Ayhan. (2012). Bir İkilem: Eğitimde Rekabet. 2.Uluslararası Eleştirel Eğitim Konferansı. Atina. 10-14 Temmuz URAL, Ayhan. (2009). Good Elementary Education. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 1(1), 1249-1254.

…teşekkürler urala@gazi.edu.tr Ural, Ayhan. (2014). Yarışmacı Eğitim Anlayışının Etkileri. Trabzon İl Milli Eğitim Müdürlüğü Rehberlik Araştırma Merkezi. 17. Kasım. Trabzon. Türkiye.

20

21

28

29

30

31

41

42

43

44

45

46

49