Akademik Değerlendirme Koordinatörlüğü. Devlet Konservatuvarı Diş Hekimliği Fakültesi Eğitim Fakültesi Fen Edebiyat Fakültesi Güzel Sanatlar Tasarım ve.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Stratejik Planlama.
Advertisements

BAPGRAFİKLERİBAPGRAFİKLERİ. ZİRAAT FAKÜLTESİ BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJELERİ.
BİTLİS EREN ÜNİVERSİTESİ
NİĞDE ÜNİVERSİTESİ Hedefler, Faaliyetler, Performans Kriterleri
Kalite Koordinasyon Grubu, Genel Bilgilendirme Toplantıları
T.C. NİĞDE VALİLİĞİ STRATEJİK PLAN EĞİTİM SEMİNERİ
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL SORUMLULUK ETKİNLİKLERİ
DERSLERDE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİNİN KULLANIMI İLE İLGİLİ ÖĞRENCİ BEKLENTİLERİ: ODTÜ ÖRNEKLEMİ Nergis A. Gürel Köybaşı, Öğretim Teknolojileri Destek Ofisi,
REKTÖRLÜK.
Stratejik Plan Otomasyonu
E-İşletme Açısından Veri Tabanı, Veri Ambarı ve Örnekleri
MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ
YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
Avrupa Birliği Eşgüdüm Merkezi Proje Döngüsü Yönetimi
2010/2011 ERASMUS Öğrenci Öğrenim ve Staj Hareketliliği DEÜ DIŞ İLİŞKİLER KOORDİNATÖRLÜĞÜ
Kilis 7 Aralık Üniversitesi
Madde-2) Kurumların merkez, taşra ve yurtdışı teşkilatlarında yer alan tüm birimlere ait kodların güncellenmesi işlemlerinde kurumların strateji geliştirme.
PERFORMANS YÖNETİM SİSTEMİ. Amacımız Sistem : Değerlendirme sistemine sistematik, kirterleri tanımlı bir yaklaşım sağlamak. Çalışanların hangi kriterlere.
Erzurum Teknik Üniversitesi Erzurum Teknik Üniversitesi’nin Misyonu Prof. Dr. Muammer YAYLALI Erzurum Teknik Üniversitei Rektörü.
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dekanlığı
STRATEJİK PLANLAMA.
Akademik Değerlendirme Koordinatörlüğü BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ SENATO TOPLANTISI SENATO TOPLANTISI 15 ARALIK 2011.
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI KAMU İDARELERİ İÇİN STRATEJİK PLANLAMA KILAVUZU GELECEĞE YÖNELİM 2 1 Mehmet ÇİÇEK Millî Eğitim Uzman Yardımcısı.
Hayat Boyu Öğrenme –LLP (Lifelong Learning Programme) ERASMUS PROGRAMI Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları DEÜ Mühendislik Fakültesi 2011/2012.
Stratejik Hedefler;  Yeterince açık ve anlaşılabilir ayrıntıda  Ölçülebilir  Zaman çerçevesi belirlenmiş  İddialı Ancak imkansız olmamalıdır! Olmalıdır.
Sakarya Üniversitesi Eğitim Bilgi Sistemi Toplantısı, 29 Nisan 2011, SAU Kültür ve Kongre Merkezi Öğretim ve Ölçme Değerlendirme Yöntemi Neden Belirlenmeli.
2008 Yılı Analitik Bütçe Sınıflandırması T.C. MALİYE BAKANLIĞI BÜTÇE ÇALIŞMALARI ARALIK 2007.
HANGİ ALAN-HANGİ MESLEK?
İÜ’de Eğitimde Yeniden Yapılanma Toplantısı , İÜ , İÜ.
İÇERİK Akademik Birimler Bazında Stratejik Plan’da Yer Alan Amaçlara Yönelik Eylemler Devlet Konservatuvarı Fakülteler Meslek Yüksekokulları Enstitüler.
İÇERİK Akademik Birimler Bazında Stratejik Plan’da Yer Alan Amaçlara Yönelik Eylemler Devlet Konservatuvarı Fakülteler Meslek Yüksekokulları Enstitüler.
Özyeğin Üniversitesi Teknoloji Transfer Ofisi. Kuruluş : 18 Mayıs 2007 Açılış : 15 Eylül 2008 Kampüs : Çekmeköy, Türkiye’nin ilk LEED Sertifikası alan.
Özyeğin Üniversitesi Teknoloji Transfer Ofisi. Kuruluş : 18 Mayıs 2007 Açılış : 15 Eylül 2008 Kampüs : Çekmeköy, Türkiye’nin ilk LEED Sertifikası alan.

Prof. Dr. İhsan Sabuncuoğlu Abdullah Gül Üniversitesi Gelen Öğrenciler ve Uluslararasılaşma 23 Ekim 2015.
2015 UYGULAMASINDA ÖNCE ( ARASI TEŞVİK DEĞERLENDİRME İÇİN) A.GEÇİCİ AKADEMİK TEŞVİK KOMİSYONU (ÜNİVERSİTE DÜZEYİNDE) B.GEÇİCİ ÖN.
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI İDARİ DEĞERLENDİRME TOPLANTISI “Geleceğe… En İyiye…” Nisan 2016 İDARİ DEĞERLENDİRME.
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ TÜBİTAK ARDEB PROJELERİ ARAŞTIRMA SUNUMU (Ağustos -2016)
Üniversite Hayatına Giriş Hazırlayan = Emine Büşra Ünsal
ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ BİLGİ VE BELGE YÖNETİMİ BÖLÜMÜ
İÇ SINAVI.
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
PERSONEL DAİRE BAŞKANLIĞI
VETERİNER HEKİMLİĞİ TARİHİ
2016/2017 ÖSYS TERCİH HAZIRLIK SUNUMU
Sunum başlığı Sunum Tarihi.
BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJELERİ 2010 YILI FAALİYET SUNUMU NİSAN 2011
ÇALIŞAN ve ÖĞRENCİ MEMNUNİYETİ ARAŞTIRMASI SONUÇLARI Ocak, 2009
ORGANİZASYON (TEŞKİLAT) ŞEMASI
Veteriner Hekimliği Tarihi ve Deontoloji Anabilim Dalı
İstanbul Üniversitesi Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Elektronik ve Otomasyon Bölümü Kontrol ve Otomasyon Teknolojisi Programı Akademik Yılı.
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ Mayıs 2018 Mezuniyet Töreni
Üniversite Yönetim Kurulu Rektörlüğe Bağlı Bölümler
YÜKSEK ÖĞRETİM KURUMLARI SINAVI
Sunum başlığı Sunum Tarihi.

Y ÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI AKSARAY REHBERLİK ARAŞTIRMA MERKEZİ
İstanbul Üniversitesi Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Elektronik ve Otomasyon Bölümü Kontrol ve Otomasyon Teknolojisi Programı Akademik Yılı.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
ANKARA ÜNİVERSİTESİ 6550 Sayılı Kanun Kapsamında
Öğrenci İşleri Dairesi Başkanlığı
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ
FAKÜLTELER TAM ÜCRETLİ %75 BURS %50 BURS&İNDİRİMLİ %25 BURS&İNDİRİMLİ
İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ KALİTE ÇALIŞMA SÜREÇLERİ
ÜNİVERSİTE ORGANLARI Öğr. Gör
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ KALİTE ÇALIŞMA SÜREÇLERİ
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ 24 Haziran 2019 Mezuniyet Töreni
2018 Yılı Performans Sunumu
Sunum transkripti:

Akademik Değerlendirme Koordinatörlüğü

Devlet Konservatuvarı Diş Hekimliği Fakültesi Eğitim Fakültesi Fen Edebiyat Fakültesi Güzel Sanatlar Tasarım ve Mimarlık Fakültesi Sağlık Bilimleri Fakültesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İletişim Fakültesi Mühendislik Fakültesi Ticari Bilimler Fakültesi Kazan Meslek Yüksek Okulu Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Avrupa Birliği ve Uluslararası İlişkiler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilimleri Enstitüsü Sağlık Bilimleri Enstitüsü Sosyal Bilimler Enstitüsü İngilizce Hazırlık Bölümü Fakülte, Meslek Yüksekokulları ve Enstitüler bazında Stratejik Plan’da yer alan amaçlara yönelik eylemler: İçerik

Giriş

 Devlet Konservatuvarı Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

 Diş Hekimliği Fakültesi Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

 Eğitim Fakültesi Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

Fen Edebiyat Fakültesi -1 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler ortalama 8 2

Fen Edebiyat Fakültesi -2 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler Bahar 9, Güz

Güzel Sanatlar Tasarım ve Mimarlık Fakültesi Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

Sağlık Bilimleri Fakültesi Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

 İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

İletişim Fakültesi Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

 Mühendislik Fakültesi - 1 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Hedefler & Eylemler

 Mühendislik Fakültesi - 2 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Hedefler & Eylemler

 Tıp Fakültesi Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Hedefler

 Ticari Bilimler Fakültesi Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

 Kazan Meslek Yüksekokulu Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulları Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

 Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

 Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Hedefler & Eylemler

 Avrupa Birliği ve Uluslararası İlişkiler Enstitüsü Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

 Eğitim Bilimleri Enstitüsü Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Hedefler

 Fen Bilimleri Enstitüsü Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

 Sağlık Bilimleri Enstitüsü Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

 Sosyal Bilimler Enstitüsü Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Hedefler

 İngilizce Hazırlık Bölümü Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

 11 / 11, % yılına ilişkin olarak değerlendirme raporu veren fakültelerin, toplam fakülte sayısı içindeki yüzdesi: 5 / 5, % yılına ilişkin olarak değerlendirme raporu veren enstitülerin, toplam enstitü sayısı içindeki yüzdesi: 4 / 4, % yılına ilişkin olarak değerlendirme raporu veren yüksekokulların, toplam yüksekokul sayısı içindeki yüzdesi: 121 Rapor veren fakültelerin 2010 yılı için planladıkları somut toplam eylem-hedef sayısı: 88, %72 Rapor veren fakültelerin 2010 yılı için gerçekleştirdikleri somut toplam eylem-hedef sayısı: 117 Üniversite bünyesinde toplanan raporlara göre 2010 yılı için gerçekleştirilen toplam somut hedef - eylem sayısı: 17 Revizyon gerektiren hedef - eylem sayısı : Sonuçlar

 Öneriler Stratejik amaç ile hedefler arasındaki bağ Ölçülebilir, gerçekçi hedefler Etkileşim alanı içinde olan aktörlerin yer aldığı kademeli hedefler Hedeflere yönelik, somut ve güncel mevzuata uygun yıllık eylem planları Eylemlere ilişkin yıllık, düzenli değerlendirme raporları

Spesifik S pecific Belli bir alan ile ilgili olmalı: satış miktarının artırılması, tüketici tatmininin yükseltilmesi.. Ölçülebilir M easurable Bilinen ölçü yöntemleri ile ölçülebilecek şekilde sayısal ifade edilmeli: dönem sonunda satış miktarını yüzde 20 artırmak Ulaşılabilir A chievable Plan dönemi içinde ve mevcut kaynaklarla erişilebilir olmalıdır: insangücü, malzeme vs… Gerçekçi R ealistic Yaratıcı gerilim oluşturacak kadar çekici olmalı Karamsarlığa ya da umutsuzluğa sevk edecek kadar ütopik olmamalı Zaman T ime Hedef o dönem için uygun mu? Süre, hedefin gerçekleştirilmesi için yeterli mi? Öngörülen sürenin performans değerlemeye etkisi HEDEFLERİN BELİRLENMESİNDE SMART YAKLAŞIMI

Akademik Değerlendirme Koordinatörlüğü