TEGV PROJESİ GÖRÜŞME ANALİZİ 20.05.2009. DEMOGRAFİK BİLGİLER GÖNÜLLÜLER.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Insan hakları için.
Advertisements

Erasmus+ Eğitim,öğretim, gençlik ve spor konularında neler sağlıyor?
Eğitim İçeriğinin Sunumu
Günlük Plan Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
BİLGİ İŞLEM DAİRESİ BAŞKANLIĞI
Örgün Eğitimde Verimliliğin Uzaktan Eğitim İle Artırılması
İnteraktif eğitim anlayış bakış yöntem değişikliğidir.
LOGO TÜBİTAK Proje Pazarları Destekleme Programı Prof. Dr. Seydi DOĞAN Proje Koordinasyon Ofisi Birim Sorumlusu MSc. Gülşah ÇELİK Proje Uzmanı.
EUROCHAMBRES 12’nci YAZ AKADEMİSİ
Eğitim Öğretimde Planlama
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Eğitici becerileri 3. Gün 1. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
Liderin Kendini İfade Etme Becerisi. Grup Lideri; Kabul edici olmalı Kendi ihtiyaç ve duygularının farkında olmalı ve diğerlerinin ihtiyaçlarından ayırt.
KARİYER SAYFASI 12. SINIF-MEZUN PROGRAMLARI 11. SINIF PROGRAMLARI 10. SINIF PROGRAMLARI 9. SINIF PROGRAMLARI.
TEGV PROJESİ GÖRÜŞME ANALİZİ DEMOGRAFİK BİLGİLER GÖNÜLLÜLER n= 15 Cinsiyet: 9 Kadın 6 Erkek Aldığı Eğitimler: Yaş Ortalaması: 29 İletişim.
Amaç: Organ yetmezliği insidansı (toplumdaki hastalık sayısı oranı) tüm dünyada artmakta olup, organ nakli olmayı bekleyen hastalar da uygun organ beklerken.
Etkili İletişime Giriş
İTF Eğitiminde Mevcut Durum Tespiti WFME-UTEAK-TTB Tıp Fakültelerinin Misyon ve Hedefler Temel Alanı Ölçütleri ile İlgili Değerlendirmeleri Misyon.
BİR ORGAN BİR HAYAT.
Eğitimde Program Geliştirme Temel Kavramlar
KWELE PROJESİ ULUSAL ÇALIŞTAY SUNUMU Ulusal Çalıştayın Hedefleri ve Beklenen Sonuçları.
HAYATIN İÇİNDEN PSİKOTERAPİ MERKEZİ
HANGİ ÖĞRENİM SİSTEMİ DAHA MEMNUN EDİCİ?
Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü Türkiye Yetişkin Öğrenme Projesi Türkiye Yetişkin Öğrenme Profili Araştırması Sonuçları-2013 Yrd. Doç. Dr. Mustafa AKSOY.
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Hepsini bir araya getirmek 4. Gün 1. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
V.UNİTE DEĞERLENDİRME.
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Eğitimin tasarlanması 1. Gün 4. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
PAYDAŞ GÖRÜŞLERİ Yrd.Doç.Dr.Maviş Emel KULAK KAYIKCI
Derslerini seviyor musun?
OKULLARIN INTERNETE TAŞINMASINDA BÖTEB’ LERİN (BİLGİSAYAR ve ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ) ROLÜ.
TEGV PROJESİ GÖRÜŞME ANALİZİ DEMOGRAFİK BİLGİLER GÖNÜLLÜLER (n=15) n= 15 Cinsiyet: 9 Kadın 6 Erkek Aldığı Eğitimler: Yaş Ortalaması: 29 İletişim.
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI DÖNEM I.
Erken Çocukluk Dönemi Öğretmen!n!n Özell!kler!.
TEGV PROJESİ GÖRÜŞME ANALİZİ DEMOGRAFİK BİLGİLER GÖNÜLLÜLER n= 15 Cinsiyet: 9 Kadın 6 Erkek Aldığı Eğitimler: Yaş Ortalaması: 29 İletişim.
ÖĞRETİM DURUMLARINI DÜZENLEME
TEGV PROJESİ GÖRÜŞME ANALİZİ DEMOGRAFİK BİLGİLER GÖNÜLLÜLER.
TÜRKİYE’DE UZAKTAN EĞİTİM
Bu BEP’in Geliştirildiği BEP Toplantısı
Akademik Genel Kurul Toplantısı
7. BÖLÜM KAVRAM, BECERİ ve SOSYAL BECERİ ÖĞRETİMİ ÖZEL EĞİTİM GÜZEL GELECEK.
9. BÖLÜM ENGELLİ HAKLARINA GENEL BİR BAKIŞ ÖZEL EĞİTİM GÜZEL GELECEK.
DERS KİTABINI DEĞERLENDİRME YOLLARI
Çocuğum için Doğru Okul Nasıl Doğru Karar Verebilirim? Die Gemeinnützigen Elternstiftung Baden-Württemberg‘in Düzenlediği Etkinliğe Hoşgeldiniz İlkokul.
6.SINIF 2.ÜNİTE ADRES DEFTERİM
Onur TAT Yasin ARMUTÇU Dursun ÜLKER
PROJENİN HEDEFİ İstanbul’da faaliyet gösteren, eğitilebilir öğretilebilir düzeyde zihin engeline sahip çocuk ve gençlerin öğrenim gördüğü 2 İş Okulu’nda.
EĞİTİM KURULU SPORCU DEĞERLENDİRME ANKETİ ANTALYA-2009.
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ
ETKİLİ OKULUN ETKİLİ ÖĞRETMENİ Öğrencilerin, Fiziksel Ve Zihinsel Yeteneklerini Keşfettirir. ETKİLİ OKULUN ETKİLİ ÖĞRETMENİ.
ZAMANIN ETKİLİ KULLANIMI
KOP BÖLGESİNDE EĞİTİM-YAYIM İHTİYAÇ ANALİZİ ARAŞTIRMASI PROJESİ.
EĞİTİM / ÖĞRETİM DURUMLARI (ÖĞRETME)
PROJE YÖNETİMİ SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK.
YETİŞKİN EĞİTİMİ VE İLETİŞİM BECERİLERİ
KÜÇÜK GRUP EĞİTİMİ Tıp Eğitimi Anabilim Dalı Seminerleri / 151.
Alaşehir Selahattin Zuhal Barutçuoğlu Rehberlik Servisi.
OĞANI ZEKİ BULUYOR MUSUNUZ? Amacımız ulaşabildiğimiz kadar kişiye ulaşıp oğanı zeki bulan kişi bulmak. Devam etmek için farenin sol tuşuna.
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI HAYAT BOYU ÖĞRENME GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Sibel KARABULUT Acil Yardım ve Afet Yönetimi
ÖĞRETİM TASARIMI DERSİ PROJE SUNUMU
ROLLER ve SORUMLULUKLAR
EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
ROLLER ve SORUMLULUKLAR
Fatma GÖLPEK SARI Fırat KIZILTEPE Gülhan DÖNMEZ
Otizm Farkındalık Araştırması
MEB DERGİ MAKALE İNCELEMESİ SAYI 211
ÖĞRETİMİN PLANLANMASI
MERAKLI MARLOV ANKET RAPORU
Sağlık Bilimleri Fakültesi
ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
Sunum transkripti:

TEGV PROJESİ GÖRÜŞME ANALİZİ

DEMOGRAFİK BİLGİLER GÖNÜLLÜLER

GÖNÜLLÜLER (n=15) 1. Bu iki günlük eğitim sonucunda neler öğrendiniz?  Çocuklarla iletişim (11)  Teorik bilgi (9)  Çocukların aktif katılımını sağlama (4)  Olumsuz durumlarla başa çıkma (4)

GÖNÜLLÜLER 2. Eğitimdeki hangi konuların çalışmalarınız sırasında size yardımcı olacağını düşünüyorsunuz? Neden?

GÖNÜLLÜLER 3. Eğitimdeki hangi konuların çalışmalarınız sırasında size yardımcı olmayacağını düşünüyorsunuz? Neden?

GÖNÜLLÜLER 4. Eğitim boyunca daha detaylı olarak tartışılmasına ihtiyaç duyduğunuz konular oldu mu? Olduysa, neler?

GÖNÜLLÜLER 5. Eğitimde kullanılan aktiviteler öğrenmenizi kolaylaştırdı mı? Özellikle hangileri? Neden?

GÖNÜLLÜLER 6. Eğitimde faydalanmadığınız aktiviteler oldu mu? Olduysa, hangileri? Neden?

GÖNÜLLÜLER 7. Bu eğitimin yeterli olduğunu düşünüyor musunuz? (Süre, içerik, eğitimci ve katılımcı profili, eğitimci ve katılımcı sayısı, yöntem, materyaller açısından)

GÖNÜLLÜLER 8. Eğitim için gelişim önerileriniz var mı? Varsa, neler?

DEMOGRAFİK BİLGİLER EĞİTMENLER

EĞİTMENLER (n=15) 1. Bu iki günlük eğitimin amacına ulaştığınızı düşünüyor musunuz? Neden?  Evet (5)  Evet, ancak…(8)  Hayır (2)  Süre yetersiz (4)  Uygulama gerekli (3)  Uygulama takibi eksik (2)  Gönüllülerin hazırbulunuşlukları yeterli değil (1)  Süre yetersiz (4)  Uygulama gerekli (3)  Uygulama takibi eksik (2)  Gönüllülerin hazırbulunuşlukları yeterli değil (1)  Teorik bilgi için süre yetersiz (1)  Kuramsal bilgi anlaşılır düzeyde değil (1)  Teorik bilgi için süre yetersiz (1)  Kuramsal bilgi anlaşılır düzeyde değil (1)

EĞİTMENLER 2. Eğitimdeki hangi konuların gönüllülerin çalışmaları sırasında yardımcı olacağını düşünüyorsunuz? Neden?

EĞİTMENLER 3. Gönüllülerin çalışmaları sırasında yardımcı olmayacağını düşündüğünüz konular var mı? Varsa, hangileri? Neden?

EĞİTMENLER 4. Eğitim boyunca daha detaylı olarak aktarılmasına ihtiyaç duyduğunuz konular oluyor mu? Oluyorsa, neler?

EĞİTMENLER 5. Eğitimde uyguladığınız hangi aktivitelerin katılımcıların öğrenmesini kolaylaştırdığını düşünüyorsunuz? Nasıl?

EĞİTMENLER 6. Uyguladığınız aktivitelerden etkili bulmadıklarınız var mı? Varsa, hangileri? Neden?

EĞİTMENLER 7. Bu eğitimin yeterli olduğunu düşünüyor musunuz? (Süre, içerik, eğitimci ve gönüllü profili, eğitimci ve katılımcı sayısı, yöntem, materyaller açısından)

EĞİTMENLER 8. Eğitim için gelişim önerileriniz var mı? Varsa, neler?