OKUMAMA NEDENLERİ :. OKUMAMA NEDENLERİ : Vakit bulamama Kitapların pahalılığı Okunacak bir şey bulamama.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SONBAHARIN YAPRAKLARI EL SANATLARI SERGİSİ
Advertisements

FORUMLAR.
BİR ÖYKÜMÜZ VAR.
KİTAP VE OKUMA SEVGİSİ ÜZERİNE…
 Sık sık ara vermeye gereksinim duyabilirsiniz.  Öğrenirken ellerinizi kullanabileceğiniz her fırsat size yardımcı olacaktır.  Ders çalışırken hareket.
BİLGİLİ OLAN GÜÇLÜ OLUR
Rio Piracicaba İçimizde yaşam boyu acılı bir anı yaşamamış olan var mı? Hangimiz yaşamın herhangi bir bölümünde ümitlerimizi yitirmemişizdir?
A-BİLİŞSEL GELİŞİM İlk İki Yılda Görülen Bilişsel Gelişim : Bebek doğumunun ilk gününden itibaren çevresini keşfetme çabasına başlar. Keşif çabasında.
Yrd. Doç. Dr. Müge YURTSEVER KILIÇGÜN
ARAŞTIRMA RAPORUNUN HAZIRLANMASI
ÇAYIROVA İNSANA HİZMET DERNEĞİ
NOT TUTMA TEKNİKLERİ Not tutma: Bir konuşmacıyı ya da dersi dinlerken, okurken, gözlem yaparken,düşünürken, dinleyiciye/öğrenciye sunulan mesajı yeniden.
OKUL-AİLE İŞBİRLİĞİNİN ÖNEMİ
Öğretim İlkeleri.
Etkin Çalışma Yöntemleri.
DEĞERLER KULÜBÜ İSTİKRARLI OMAK
TÜRKÇE / Parçada Anlam PARÇADA ANLAM Ana Düşünce Yardımcı Düşünce.
OKUMANIN İLKELERİ.
OKUMALIYIZ, OKUTMALIYIZ.
KÜTÜPHANE KULÜBÜ.
KİTAP İLE İLGİLİ GÜZEL SÖZLER
TASARRUF NE GÜZELDİR.
SORULAR.
CANIM ARKADAŞIM.
Bilgisayar Destekli Eğitim
Önce Dil Öğrenmeyi Öğrenin Önce Dil Öğrenmeyi Öğrenin Gerekli Zamanı Ayırın Gerekli Zamanı Ayırın Kullanacağınız Materyalleri Edinin Kullanacağınız Materyalleri.
KİTAP OKUMANIN YARARLARI
Okumak.
T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük İLETİŞİM VE İNSANİ İLİŞKİLER
Yrd. Doç. Dr. Özcan PALAVAN
SÖZCÜKTE ANLAM (Mecaz-Soyut-Somut)
OKUYORUZ. OKULUMUZDA OKUMA SAATİ PROJESİ OKUYORUZ.
PROBLEMLER.
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ
BİR KİTAP BİR DOST.
Batuhan Avcı.  Bilim; do ğ ada bulunan her ş eyin deney ve gözlemler sonucu mantıklı ve tutarlı bir biçimde yorumlanması sonucu elde edilen çalı ş malar.
VERİMLİ DERS ÇALIŞMAK ZAMANI, BELİRLENEN AMAÇLAR VE ÖNCELİKLER İÇİN; PROGRAMLI ve VERİMLİ OLARAK KULLANMAKTIR.
KİTAP OKUMA ALIŞKANLIĞI
ALIŞKANLIĞI VE sitesinin KULLANIMI
Merve ÖZEL Türkçe Ö ğ retmenli ğ i.
Eğitim Fakültesi 2. sınıf
OKUMANIN İLKELERİ.
HAZIRLAYAN VE SUNAN ŞABAN DOGAN 2015
Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrenciler ve ÖZEL EĞİTİM
“ŞU DÜNYADA HER ŞEYİN EN İYİSİNE LAYIK ÇOK ÖZEL VE GÜZEL BİR ÇOCUK VAR
FAYDALARI VE ZARARLARI
Romen Rakamları Bu şablon bir grup ayarında eğitim malzemesi sunmak için başlangıç dosyası olarak kullanılabilir. Bölümler Bölüm eklemek için slaydı sağ.
EĞİTİMLE İLGİLİ GÜZEL SÖZLER
Genel Öğretim İlkeleri
O kitap okumakokuyor. O masada oturmakoturuyor. O kapı açmak açıyor. O ekmek almak alıyor. O gelmek geliyor. O dışarıda beklemek bekliyor. O şarkısöylemek.
ESKİCAĞDA. İnsanlar eskiden beri kendilerinin ve davranışlarının türlü nedenlerini merak etmişlerdir.Bazı durumlarda cesur olmak istedikleri halde neden.
Ailenin Çocuğun Başarısındaki Rolü ,Sağlıklı İletişim ve Aile Sağlığı
KONU:HAYVANLARDA BESLENME-BESİN ZİNCİRİ
Y Y D Resmi Gör Sesi dinlemek için tıklayın. 1.
KİTAP OKUMAK.
Bir kavramın uygulama düzeyinde kazandırılması ile ilgili kuralın “eğitim” kavramına uygulanması İçerik Türü: Kavram İçerik Türü: Kavram Davranış Düzeyi:
Stratejik Planlama-1 A: İşi doğru yapma B: Doğru işi yapma A- Etkinlik: Girdi-çıktı ilişkisi- çıktıların elde edilmesinde girdilerin nasıl kullanıldığı.
DEĞERLER EĞİTİMİ EĞİTİM ÖĞRETİM YILI KARABEKİR ORTAOKULU (OCAK-ŞUBAT)
SIKILDIĞIMIZDA YAPABİLECEK ŞEYLER MERVE AKKAFA. KİTAP OKUMAK Kitap okumak insanları renkli dünyalara götürür. Bu yüzden kitap okuyup hayal dünyamızı geliştirmeliyiz.
4 tane 26 X 4 4 kere x 26 Kaç tane 26 vardır?
HIZLI OKUMA VE ANLAYARAK ÖĞRENME KURSU Bölüm-1/2/3
OKUL BAŞARISINDA AİLENİN ROLÜ
DERS:Sosyal Bilgiler KONU:İletişim 1.HAFTA
MADANOĞLU ORTAOKULU 1.DÖNEM DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ PERFORMANS ÖDEVİ Konu:İbadet nedir?,niçin ve kim için yapılır,yaraları nelerdir sorular Öğretmen.
TÜRK BEŞLERİ.
  Merak etmek, öğrenmek, bilmek, okumak ve yazmak insana has özelliklerdir. Bu kabiliyet insanın ruhî yapısının bir gereğidir. O yüzden ilim Çin’de.
Neden kitap okuyoruz.
SORUMLULUK ;). SORUMLULUK,HERKESIN YAPMAK ZORUNDA OLDUĞU HER BIR IŞE DENIR Sorumluluğa 5 tane örnek verirsek, //Çevremizi temiz tutmak. //Ödevlerimizi.
GELECEĞİN EĞİTİM SİSTEMİ NASIL OLMALI? Dr. Şeref OĞUZ
Sunum transkripti:

OKUMAMA NEDENLERİ :

Vakit bulamama Kitapların pahalılığı Okunacak bir şey bulamama

*Pek de geçerliliği olmayan, deyim yerindeyse sudan bahaneler…

OKUMAMAYA DEĞİL,OKUMAYA BAHANELER ÜRETELİM.

“Uygar toplumlarda bireyin kendi uğraş alanında ilerlemesi, önemli görevlere, yetkilere yükselmesi, gelişmiş bir okuma yetisi aracılığıyla kazandığı bilgi birikiminin sonucudur.”

“Okumak insanı olgunlaştırır, konuşmak ustalaştırır, yazmak ise daha somut bir bilgi sağlar.” Bacon

“İnsanlığı yönetebilecek olanlar, okuma yazma gücüne sahip olanlardır “İnsanlığı yönetebilecek olanlar, okuma yazma gücüne sahip olanlardır.” Voltaire

“Okuma tutkuların en soylusudur. Ekmek nasıl bedeni beslerse o da öylece ruhu besler .” Albalat

“Okumak adlandırmaktır, dinlemek ise yalnızca bir dili algılamak değil, aynı zamanda onu kurmaktır.” Barthes

“Okumayı öğrenme sanatların en gücüdür.” Goethe

OKUMANIN AMAÇLARI

Saplantılardan arınmış bir düşünme alışkanlığının kazandırılması.

Eleştirel bakışın uyandırılması.

Çok yönlü düşünmenin öğretilmesi Çok yönlü düşünmenin öğretilmesi. Başka deyişle bir sorunun tek bir bakış açısından değil de çeşitli açılardan ele alınıp değerlendirilmesi.

Düş gücünün geliştirilmesi.