Ş enel KARAMAN Psikolog Olay/Durum/Hikaye: Problem Nedir? Sorun Kimin? Kim/Kimler Çözecek? Hedefimiz Ne? Kim Ne Yapacak?

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Program Geliştirme “uzmanlık eğitimi”
Advertisements

STRATEJİK PLANLAMA.
Final Sunum Şablonu Dönem Final Sunumları
Hayata dair bir öykü.
STRATEJİK PLANLAMA TAHSİN YAZIR – KEMAL GÜRGENCİ
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SERVİSİ ETKİNLİKLERİ
HAYAT DERSLERİ Düzenleyen
CÜMLENİN YAPISI (SIRALI CÜMLE)
1 Stratejik Yönetim Sistemi Projesi Çerçevesinde Stratejik Planlama Adımları MURAT KAYMAK 25 Ağustos 2006 Ankara.
BÜLENT ALTOP İLKÖĞRETİM OKULU
“Iyice Düşün...”
VELİ BİLGİLENDİRME SİSTEMİ (VBS)
11 SINIF YÖNETİMİ Prof.Dr. Mustafa Ergün Afyon Kocatepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi 9.
DÖRDÜNCÜ DÖNEM KANITA DAYALI TIP UYGULAMALARI Dr. Zeynep İnce, 2 Ocak 2013.
BAŞARILI OLMAK İÇİN NELER YAPILMALI?
ÜNAL GÜLMEZ REHBERLİK SERVİSİ
‘VERİMLİ ÇALIŞMA’.
ARTVİN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
SOSYAL HİZMET ÇALIŞMALARI
27 EYLÜL 2013 tarihinde Antalya’da 105 rehber öğretmene uygulanan 10 soruluk Eğitim İhtiyaçları Anketi sonuçları analiz edilmiştir. Sonuçlara ilişkin istatistiksel.
REHBERLİK.
PERFORMANS YÖNETİM SİSTEMLERİ DERSİ
YALOVA İL HAKEM KURULU ( )
SINIF YÖNETİMİ YENİ BİR DÖNEME BAŞLANGIÇ
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA TEKNİKLERİ
NEDEN BEP?.
EVDE HASTA BAKIMI.
ARTVİN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ STRATEJİK PLANLAMA.
MEHMET TAŞ1. 2 BU GÜNDÜR. “NEDEN VARIZ?” SORUSUNUN CEVABIDIR. MİSYON.
UĞUR DERSHANELERİ REHBERLİK BİRİMİ EYLÜL 2004
VERİMLİ DERS ÇALIŞMAK NEDİR?
RASYONEL İFADELERDE SADELEŞTİRME
STAJ ÇALIŞMASI VE ESASLARI Mesleki Ve Teknik Eğitim Yönetmeliği Md 58
Şenel KARAMAN Psikolog. Yapılan araştırmalar da gösteriyor ki çalışanların %75’lik bir kısmı hala hayallerindeki işin arayış içinde. Çalışanların mutluluğu.
Meslek Giysi mi Aksesuar mı? Şenel KARAMAN Psikolog
Probleme Dayalı Öğrenme (Problem Based Learning)
Ş enel KARAMAN Psikolog. Biz öğretmenler, öğrencilerin kendilerini iyi hissetmelerini sağlamaya; başarılı olmaları için kendi öz kaynaklarını harekete.
AKRAN DANISMANLIGI Şenel KARAMAN Psikolog
NASIL BAŞARILI OLUNUR?.
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ. MODELİN AMAÇLARI Öğrenci öğretmen ve okul ilişkisini güçlendirmek Sınav kaygısını sürece yayarak azaltmak.
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi. Hacettepe Üniversitesi – Eğitim Fakültesi STRATEJİK AMAÇLARIMIZ Vizyon ve misyonumuza dayalı olarak oluşturulan.
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ Aykut Yiğit Ortaokulu Rehberlik ve Psikolojik Danışma Servisi KASIM 2014 ? ? ?
KIRKLARELİ İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ AR-GE BİRİMİ
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ
BETONARME YAPILARIN PROJELENDİRİLMESİ DERSİ
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler BÖLÜM 4 Öğretimin Değerlendirme ile Yapılandırılması.
EĞİTİM / ÖĞRETİM DURUMLARI (ÖĞRETME)
ALAY ETME İLE BAŞEDEBİLME
ÖLÇME DEĞERLENDİRME VE SINAV HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Eğitim-öğretim HizmetleriEğitim-öğretim Hizmetleri 1 Sosyal Kültürel ve Sportif FaaliyetlerSosyal Kültürel ve Sportif Faaliyetler 2 Proje FaaliyetleriProje.
Gün boyunca neler yaparsınız? Bu yaptıklarınız başarınızı nasıl etkiler ?
SBS. 8. SINIFTAN SONRA SBS FEN LİSESİ ÖZEL FEN LİSESİ SOSYAL BİLİMLER LİSESİ ÖZEL OKULLAR ANADOLU LİSESİ ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ ANADOLU MESLEK.
EĞİTİMDE YARATICI DRAMA
YAYGIN DİN EĞİTİMİNDE SINIF YÖNETİMİ
Pedagojİk formasyon sertİfİka programI ÖğreTİM İLKE VE YÖNTEMLERİ Hafta I Prof.Dr.Bülent ÇAVAŞ.
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ.
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (MSc., MEd.).
PROJE BAŞLIĞI Proje Kısa Tanıtım Proje Planı Yöntem Sonuç
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA VE YÖNTEMLERİ
TORBALI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
e- YAYGIN Otomasyon Sistemi
Tıp Eğitimi İstanbul Tıp Fakültesi’ndeki 7 yıllık gözlem
PROGRAM ve PROGRAM ÇEŞİTLERİ
STRATEJİK PLANLAMA TAHSİN YAZIR – KEMAL GÜRGENCİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
1 EĞİTİMDE YARATICI DRAMA EĞİTİMDE YARATICI DRAMA.
Sunum transkripti:

Ş enel KARAMAN Psikolog

Olay/Durum/Hikaye: Problem Nedir? Sorun Kimin? Kim/Kimler Çözecek? Hedefimiz Ne? Kim Ne Yapacak?

Meşgul insanların sorun çıkartacak vakitleri kalmaz. Asker eğitiminde herkese her zaman bir iş yaptırılır. Öğretmen olarak Öğretim stratejini çeşitlendir Bir şeyi 50 dakikadan fazla yapma Ders anlatma şeker gibidir, fazlası hasta yapar. Stratejik olarak neşeli şeyler de planla Dersini anlattıktan sonra grup çalışması planla Sık sık sınav yap Her şeye bir not ver En az bir hafta önceden planlarını yap Bir ders programı yap ve adım adım takip et Her şeyi dosyala Öğretim döneminin başında kuralları da içeren bir öğretim programı yayınla (duyur)