Aşağıdaki numaralandırılmış kutucuklarda fotosentez sonucu çıkan ürünler verilmiştir. Tabloya göre aşağıda verilen soruları kutucuk numaralarını kullanarak.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Microsoft Access Bu program Microsoft program paketinin içerisinde yer alan; çok büyük miktarlardaki verilerin depolanabileceği veritabanı oluşturmamıza.
Advertisements

TEST ÇÖZME TEKNİKLERİ.
UZAKTAN EĞİTİM SİSTEMİ
Yapılandırılmış Grid.
7.SINIF KONULARI KARMA TESTLER
ZEHRA YAŞAR FOTOSENTEZ VE SOLUNUM.
5. BİLEŞİKLER VE FORMÜLLERİ
Kesme Ekleme Sayfa Numaralandırma Bir sayfayı yan Çevirme
Verim ve Açık Devre Gerilimi
T.C. KİMLİK NUMARASI İLE YAPILAN ÖDEMELER HAKKINDA DUYURU
Yeni Test Teknikleri Sabiha Odabaşı Çimer.
T.C. KİMLİK NUMARASI İLE YAPILAN ÖDEMELER HAKKINDA DUYURU
SAYILARI SIRALAYALIM İYİ SEYİRLER.
KALITIM.
Yrd. Doç. Dr. MURAT TUNCER Yrd. Doç. Dr. Mustafa DOĞAN
YEŞİL NEFES FOTOSENTEZ
SINAVI BAŞLATMAK İÇİN AŞAĞIDAKİ
CANLILAR ve ENERJİ İLİŞKİLERİ
G ÖREV 11. Bir eğitsel yazılım geliştirmek istiyoruz ve yazılımın aşağıda listelenen tüm işlemleri gerçekleştirebilmesi gerekli. Kullanıcı yazılıma kullanıcı.
Temel Bilgisayar Bilimleri Dersi
Temel Bilgisayar Bilimleri Dersi
BESİN ZİNCİRİNDE ENERJİ AKIŞI
Temel Bilgisayar Bilimleri Dersi
K E M O S E N T E Z Kemosentez nedir? Kemosentez çeşitleri nelerdir?
TRIGONOMETRI ÇÖZÜMLÜ ÖRNEKLER.
KİMYASAL TEPKİMELER.
CANLILAR İÇİN ENERJİNİN DÖNÜŞÜMÜ
ÜNİTE DEĞERLENDİRME -Çoktan Seçmeli Test.
FEN ve TEKNOLOJİ / SOLUNUM
Aşağıdaki kareleri birim karelere,birim dikdörtgenlere bölelim.
MERHABA ARKADAŞLAR .
DEĞERLENDİRME ARAÇ VE YÖNTEMLERİ
MATEMETİK YARI YIL TATİL ÖDEVİ 7. SINIF.
FEN ve TEKNOLOJİ / FOTOSENTEZ
Sahne Başlığı:Giriş Sahne Sayısı:001 Metin: Introyu geç Intro Grafik:
Başla Intro(001) Yardım(004) Kazanımlar(002) Güneş enerjisini canlılar nasıl kullanır?( Enerji Kaynağı: Güneş) 200.
6. SINIF MATEMATİK DERSİ Test : 3
Doğadaki Enerji Akışı Güneş enerjisi Kimyasal enerjisi ATP Fotosentez olayı ile enerjisi Hareket enerjisi Isı.
Bilgi Yarışması Hamdi KOCA.
MATEMATİK.
11 - YAPILANDIRILMIŞ GRİD
Test : 2 Konu: Rasyonel Sayılar
EXCEL.
İLKÖĞRETİM KURUMLARI STANDARTLARI MODÜLÜ
Öğretim Materyallerinin Değerlendirilmesi
WORDPRESS TE WEB TASARIM. Aşağıdaki linke gidin:
Kazanım : Öğrenci renkleri tanır.
Raporlama Menüleri Emine TUNÇEL Kırklareli Üniversitesi, Pınarhisar Meslek Yüksekokulu.
LUCA Bilgisayarlı muhasebe programı
T-SQL 3.K ONU Tablo Tipi Değişkenler. T ABLO TIPI DEĞIŞKENLER KULLANMAK T-SQL de dizi tanımlama nasıl yapılır? Bu sorunun cevabı olarak tablo tipi değişkenleri.
ALTERNATİF ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
ANA SORU: Eğer bir yayı sıkıştırıp daha sonra serbest bırakırsanız, hangi enerji dönüşümleri gerçekleşir?
Maddenin Tanecikli Yapısı
İleri Excel 1 Fuat Tosun.
UZAKTAN EĞİTİM SİSTEMİ
Soru 1: 1600 nükleotitten meydana gelen bir DNA molekülünde Guanin sayısı 200 dür. Buna göre; Adenin (A), Sitozin (C) ve Timin(T) sayılarını bulunuz.
Sınav Şablonu Sınavı Başlat Çoktan Seçmeli Sınav Soruları.
FOTOSENTEZ - KEMOSENTEZ
KLOROPLASTLAR VE HAREKETLERİ
Yeni Test Teknikleri Sabiha Odabaşı Çimer.
Besin Zincirinde Enerji Akışı.
FARKLI BESİNLERİN OKSİJENLİ SOLUNUMA KATILIM BASAMAKLARI
Tablo Tipi Değişkenler
KEMOSENTEZ. KEMOSENTEZ Kemosentez: Kimyasal Enerjinin kullanılmasıyla inorganik maddelerden organik maddeler üretilmesine kemosentez adı verilir.
Sadece 1’e ve kendisine bölünen sayılardır.
Aşağıdakilerden hangisi, Dünya’nın geoit oluşunun sonuçlarından biri değildir?
TEZSİZ YÜKSEK LİSANS PROGRAMI DERS
sayısı 2 sayısından 2 fazladır..
Görev 12.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

Aşağıdaki numaralandırılmış kutucuklarda fotosentez sonucu çıkan ürünler verilmiştir. Tabloya göre aşağıda verilen soruları kutucuk numaralarını kullanarak cevaplayınız.

1 CO2 2 O2 3 CO 4 Su 5 Glikoz 6 Besin 7 ATP 8 NH3 9 Enerji

ETKİNLİĞİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ 1)Yukarıdaki kutucuklarda hangisi/hangileri fotosentez sonucu çıkan ürünleri içerir? 2)Yukarıdaki kutucuklardan hangisi fotosentez sonucu çıkmayan ürünleri içerir? ETKİNLİĞİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ 1.Soru için seçilmesi gereken doğru kutucuklar:2,5,6,7,9 Soru için yanlış kutucuklar ise: 1,3,4,8 Örneğin bir öğrenci bu soruyu tam olarak cevaplayarak 5 doğru ve 0 yanlış kutucuk seçti. Bir önceki sayfada verilen formül kullanılarak; 5/5 – 0/4= 1-0=1 sonucuna eklenerek 1+1=2 bulunur ve sonuç 5 ile çarpılarak 5x2= 10 bulunur. Örneğin başka bir öğrenci bu soru için 3 doğru ve 2 yanlış kutucuk seçti. Yukarıda verilen formül kullanılarak; 3/5 – 2/4= 0,60 – 0,50= 0,10 sonucuna 1 eklenerek 0,10+1=1,10 bulunur ve sonuç 5 ile çarpılarak 5x(1,10)= 5,50 veya bulunan sonuç yuvarlatılırsak 6 bulunur. 2. sorunun değerlendirilmesi 1.soruda olduğu gibidir.