Quest Atlantis Tasarımcılar: Kenan Akpınar Nuri Durna Pınar Tosun Nurcan Çoksusamış Yasin Tursun.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
HOT POTATOES.
Advertisements

Eğitsel Yazılımların Değerlendirilmesi
Veri ve Veri Yapıları Genel olarak bilgisayarlar.
WINDOWS Internet Ortamında Yazarlık Dilleri Dr. Hakan TÜZÜN.
ETKİNLİĞİ HAZIRLAYANLAR
Chapter 3 Brainstorming a Game Idea: Gameplay, Technology, and Story
GRUP SPORTİF PROJE SUNUMU Ders Sorumluları: Yrd. Doç. Hakan Tüzün Ders Adı: BTÖ302 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi.
Web Tasarımı Nedir?.
GRUP: Element GRUP ÜYELERİ: Nasri BAKTAŞ Seylani KARABACAK Gürsel MEŞE
Bilgisayar Destekli Öğretim
Dünya Üzerine Yayılmış Çok-Kullanıcılı
SUNAR….
İNSAN BİLGİSAYAR ETKİLEŞİMİ
Güvenli ve Pratik Web’de çalışma saatleri için;
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi 2007 – 2008 Bahar Dönemi Beytepe - ANKARA BTÖ302 - İNTERNET ORTAMINDA.
İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Uygulamaları
Grup SportyBTO302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri 1 Sporty Dünyası Hazırlayanlar:Ayşe Gamze AKALIN Nazgül BARPİEVA Mehtap MERT Ümit NALBANT Hüseyin.
BTO-302 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları BÖTE ORYANTASYONU GRUP ÇÖMlek Ders Sorumlusu Yrd. Doç. Dr. HAKAN TÜZÜN Hazırlayanlar.
ENDÜSTRİYEL TASARIM Endüstriyel Tasarım eğitimi, tüketim pazarına yönelik, seri üretilebilecek her türlü kullanım eşyasının tasarımını içerir. Otomotiv.
Quest Atlantis Dünya Üzerine Yayılmış Çok-Kullanıcılı Çevrim-İçi Eğitsel Bir Bilgisayar Oyununun Teknik Yapısı.
DOĞAL AFET BTÖ–302 Internet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları
QUEST ATLANTİS Excell Üniversitesi
Quest Atlantis’in Derse Destek Materyal Olarak Kullanılması Pilot Çalışma Ayşegül BAKAR.
Kütüphane Oryantasyonu
Hacettepe Üniversiteli | Bote 1 QUEST ATLANTİS NETWORK DÜNYASI (Net1) ( FOCUS = İŞİN ÖZÜ )
Gökhan Alaca Necip ihsan Arıkan Süleyman Işık Seçkin Aytaş Recep Tuna
BTO-304 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri & Uygulamaları
BTÖ 302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Uygulamaları
FATİH PROJESİ BİLEŞENLERİ
Ders İçerik Sunusu Maltepe Üniversitesi
Ders Sorumlusu : Yrd.Doc. Dr Hakan TÜZÜN Hazırlayanlar : Mustafa SARITEPECİ Yeşim YENİLMEZ Yeşim YENİLMEZ Ebru KIRMAN Ebru KIRMAN Ramadan ŞEN Selahattin.
Özel Gereksinimli Çocuklar
TÜBİTAK ‘’ Bilim Fuarları ‘’ öğrencilere kendi ilgileri doğrultusunda belirledikleri bir konu üzerine bilimsel araştırma projeleri yaparak sonuçlarını.
MEDİKO ORYANTASYONU HAZIRLAYANLAR Seçil YAŞAR Rahim TEKİN Mehmet UÇAR
Windows adası os2 Hazırlayanlar: Azize Sertkaya Yasemin Dönmez Şaylan Durum Ali Bayandur Fatih Onur Yüler.
Quest Atlantis Yapısal Dünyası
Grup üyeleri: Selen ERGÜ Galip Kaya Nazgül BARPİEVA
1 / 12 BTÖ 302 İNTERNET ORTAMINDA YAZARLIK DİLLERİ UYGULAMASI Hakan TÜZÜN.
GRUP LABORANT PROJE SUNUMU
BTÖ302 - İNTERNET ORTAMINDA YAZARLIK DİLLERİ UYGULAMALARI
Hafta 9. 2 Form Hazırlamak Veritabanın da bulunan tablolara veri girilmesini kolaylaştırmak ve görünümünü güzelleştirmek için form özelliğini kullanabilirsiniz.
Hazırlayan Hazırlayan: Aysun Kılıç-Bilal Şen Derya Köybaşı-Hasan Kara İ.Müfit Baloğlu-Selma Höçük Ders: Ders: İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları.
WEB PROGRAMCILIĞI.
RAM DÜNYASI Hazırlayanlar: Abdullah DEDE Aygül ÇELİK Çiğdem AÇIKGÖZ Hikmet AKSOY Seyit GÜNÇAL Mesut SARITAŞ Ders: BTÖ 302 – Internet Ortamında Yazarlık.
Web Tasarımı ve Adobe Muse
PPT1 DÜNYASI Hazırlayanlar : Hazırlayanlar : Müzeyyen KUTLU Müzeyyen KUTLU Ferdi ERDEM Ferdi ERDEM F. Önder TOPAL F. Önder TOPAL Suat ÖZTÜRK Suat ÖZTÜRK.
GRUP:NET2 Grup üyeleri: Zehra Duman Buket Deringöl Abdulbaki Ensaroğlu
EXCEL 1 İNTERNET ORTAMINDA YAZARLIK DİLLERİ Dr. Hakan TÜZÜN (Ankara,2005)
Web 2 araçları Web 2 araçları.
GeoGebra Ücretsiz Dinamik Matematik Yazılımı Yrd.Doç.Dr.Mehmet BULUT
Web Tasarım Nedir? Web tasarımı, bir ürünü ya da hizmeti veya bir bireyin reklam ve tanıtımını yapmak üzere veyahutsa toplumu eğitici ve öğretici çalışmalarla.
BTO-302 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları Dersi Grup Projesi Hazırlayan: Grup HIZLI ve ÖFKELİ Gülsüm KARABAĞLI Anıl ŞAHİN Sertaç KARATEKE.
İNSAN-BİLGİSAYAR ETKİLEŞİMİ. İnsan Bilgisayar Etkileşimi (İBE) alanındaki pratik ve teorik çalışmalar, bilgi ve iletişim teknolojilerinin insana ve insan.
YAPIM KUŞAĞI ÜRETİYORUM ETKİNLİĞİ. Bu dersimizde yaptığınız araştırmalarınızı ve taslak çiziminizi bir araya getirin. Artık tasarımınızın nasıl bir şekilde.
Bilgisayar Mühendisliğindeki Yeri
YAPIM KUŞAĞI ÜRETİYORUM ETKİNLİĞİ.
Tüketmeden Düşün Projemizde; Bilinçli tüketim hakkında çocukların duyarlılığını arttırmak Geri dönüşüm hakkında farkındalık kazandırma Alışveriş yaparken.
WEB 2.0 ARAÇLARI.
İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Uygulamaları
Gökhan Alaca Necip ihsan Arıkan Süleyman Işık Seçkin Aytaş Recep Tuna
PowerPoint'e Hoş Geldiniz
Dijital Öyküleme
Eğitsel Yazılımların Değerlendirilmesi
Bu sununun aynısını (Animasyonlar vb
Bu sununun aynısını (Animasyonlar vb
Dünya Üzerine Yayılmış Çok-Kullanıcılı Çevrim-İçi Eğitsel
Dünya Üzerine Yayılmış Çok-Kullanıcılı Çevrim-İçi Eğitsel
Web Tasarımı Nedir?.
Sunum transkripti:

Quest Atlantis Tasarımcılar: Kenan Akpınar Nuri Durna Pınar Tosun Nurcan Çoksusamış Yasin Tursun

Oyunun Amacı Bilgisayarın temel parçalarını, bu parçaların çalışma prensiplerini, bilgisayardaki temel teknik sorunları ve çözümlerini bir oyun ortamında buluşturmak

Hikaye Merhaba arkadaşlar Bilgi yarışmamıza hoş geldiniz. Sorularla öğrenmeye var mısınız? Hedefiniz bilgisayarı ve parçalarını öğrenmek, bilgisayarınızdaki sorunları gidermek ise sizleri bu oyuna bekliyoruz.

Tasarımda İzlediğimiz Süreç 3D ortamda deneme çalışmaları yaparak QA’da neler yapabileceğimizi gördük Proje konusu belirlendikten sonra Amaç ve Hikayemizi oluşturduk. Amaç ve Hikayeye uygun bir 3D taslağını oluşturduk(Arayüz)

Tasarımda İzlediğimiz Süreç Arayüz tasarımında duruma göre değişiklikler yaptık Grup içerisinde iş bölümü oluşturduk. 3D objeler(Bilgisayar bileşenleri), İçerik ve 2D tasarım alanlarında araştırmalar yaptık Bulduğumuz içerikleri amacımıza göre düzenledik.

Tasarımda İzlediğimiz Süreç 2D bölüm için deneme tasarımları yaptık. 3D bölüm için bulduğumuz nesneleri TrueSpace programı ile optimize etmeye başladık. 2D alan için ücretsiz asp ve Access database desteği sağlaya web alanı kullandık 3D nesneleri ve Texture ları kendi web alanımıza taşıdık

Tasarımda İzlediğimiz Süreç Arayüz tasarımımıza göre 3D alanımızı tasarlamaya başladık. Yine kendi web alanımızda buluna 3D nesneler üzerinde tasarıma göre düzenlemeler yaptık 2D alanımızı tamamladık ve 3D alanımızla ilişkilendirmeye başladık.

Tasarımda İzlediğimiz Süreç Kullanışlılık testini hazırladık ve bu testi kullanıcılara uyguladık Kullanışlılık testi sonuçlarına göre 3D ve 2D alanlarımızda düzenlemeler yaptık ve projeyi en son haline getirdik.

Süreçte İyi Giden Olaylar Amaç ve Hikaye’yi oluştururken çok zorlanmadık. Konumuz Bilgisayar olduğu için 3D ortamında bilgisayar parçalarının yerleşimine uygun arayüz tasarımı kolay oldu. 3D nesneleri internetten rahat bulduk ve bizi fazla oyalamadı. Görev paylaşımını iyi yaptık ve süreçte aksamalar pek yaşamadık. Grup arkadaşları birbiri ile uyumlu çalıştı

Süreçte İyi Gitmeyen Olaylar Kendi evimizde yada yurdumuzda internet bağlantısı olmadığı için tasarımlarımızı okuldaki laboratuarda yaptık. Laboratuarın her zaman boş olmaması bizim için sıkıntı yarattı. Projeyi çok fazla geliştiremedik.

Bir Daha Neleri Farklı Yapardık Hikayeyi değiştirebilirdik. 3d alandaki bilgisayarla ilgili olmayan nesneler yerine bilgisayarla ilişkili nesneler kullanabilirdik. Ev yada daha değişik yapılar oluşturarak bilgisayar parçalarını oralarda kullanabilir, parçaların boyutlarını küçültebilirdik. Soruları ilgili olduğu bölümün yanına koyabilirdik. 2d alanda değişik bir tasarım kullanabilirdik. Kodları kullanarak daha etkileşimli bir tasarım yapabilirdik.