Quest Atlantis Yapısal Dünyası

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Öznur TOPER Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
Advertisements

WINDOWS Internet Ortamında Yazarlık Dilleri Dr. Hakan TÜZÜN.
Chapter 3 Brainstorming a Game Idea: Gameplay, Technology, and Story
Eyvah Öğrenciler Küçüldü: Üniversite Öğrencilerinin Çok-Kullanıcılı Sanal Bir Bilgisayar Ortamında Bilgisayar Okuryazarlığı Eğitimi Alması Araş. Gör. Gonca.
PROGRAMLAMA DİLLERİNE GİRİŞ Ders 5: Fonksiyonlar
AÇIK UÇLU ÖĞRENME ORTAMLARI
GRUP SPORTİF PROJE SUNUMU Ders Sorumluları: Yrd. Doç. Hakan Tüzün Ders Adı: BTÖ302 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi.
GRUP: Element GRUP ÜYELERİ: Nasri BAKTAŞ Seylani KARABACAK Gürsel MEŞE
Bilgisayar Destekli Öğretim
Dünya Üzerine Yayılmış Çok-Kullanıcılı
SUNAR….
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi 2007 – 2008 Bahar Dönemi Beytepe - ANKARA BTÖ302 - İNTERNET ORTAMINDA.
İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Uygulamaları
Grup SportyBTO302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri 1 Sporty Dünyası Hazırlayanlar:Ayşe Gamze AKALIN Nazgül BARPİEVA Mehtap MERT Ümit NALBANT Hüseyin.
EĞİTİM OYUNLARI TASARLAMA
Ders Planı.
BTO-302 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları BÖTE ORYANTASYONU GRUP ÇÖMlek Ders Sorumlusu Yrd. Doç. Dr. HAKAN TÜZÜN Hazırlayanlar.
Yrd.Doç.Dr.Mehmet Akif Ocak.  Oyun ve oyunun özellikleri  Oyunun psikolojik ve sosyolojik incelemesi  Bireylerin gelişimsel özellikleri ve oyun ilişkisi.
Eğitsel Bilgisayar Oyunları Tasarımı Doç. Dr. Hakan TÜZÜN Hazırlayan : Sinan KESKİNSinan KESKİN Mart 2013 Hacettepe Üniversitesi Bilgisayar ve Öğretim.
EĞİTSEL YAZILIMLAR GİRİŞ Sibel SOMYÜREK.
Quest Atlantis Dünya Üzerine Yayılmış Çok-Kullanıcılı Çevrim-İçi Eğitsel Bir Bilgisayar Oyununun Teknik Yapısı.
DOĞAL AFET BTÖ–302 Internet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları
Quest Atlantis Çok-Kullanıcılı Sanal Ortamları Kullanan Eğitsel Bir Bilgisayar Oyunu Örneği: Quest Atlantis Projesi Öğr. Gör. Dr. Hakan Tüzün Hacettepe.
QUEST ATLANTİS Excell Üniversitesi
Kütüphane Oryantasyonu
Hacettepe Üniversiteli | Bote 1 QUEST ATLANTİS NETWORK DÜNYASI (Net1) ( FOCUS = İŞİN ÖZÜ )
Gökhan Alaca Necip ihsan Arıkan Süleyman Işık Seçkin Aytaş Recep Tuna
BTO-304 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri & Uygulamaları
Oyun Mekanikleri & Elementleri
BTÖ 302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Uygulamaları
Ders Sorumlusu : Yrd.Doc. Dr Hakan TÜZÜN Hazırlayanlar : Mustafa SARITEPECİ Yeşim YENİLMEZ Yeşim YENİLMEZ Ebru KIRMAN Ebru KIRMAN Ramadan ŞEN Selahattin.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ALANI
CANSU ALTIN TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2. SINIF 1. ÖĞRETİM
PLANNING FOR NEOMILLENNIAL LEARNING STYLES Shifts in students’ learning style will prompt a shift to active construction of knowledge through mediated.
MEDİKO ORYANTASYONU HAZIRLAYANLAR Seçil YAŞAR Rahim TEKİN Mehmet UÇAR
Windows adası os2 Hazırlayanlar: Azize Sertkaya Yasemin Dönmez Şaylan Durum Ali Bayandur Fatih Onur Yüler.
Quest Atlantis Tasarımcılar: Kenan Akpınar Nuri Durna Pınar Tosun Nurcan Çoksusamış Yasin Tursun.
Grup üyeleri: Selen ERGÜ Galip Kaya Nazgül BARPİEVA
Gözde Ocak, Yasemin Koçak Usluel, Günnur Uzunbeycan, Galip Kaya
1 / 12 BTÖ 302 İNTERNET ORTAMINDA YAZARLIK DİLLERİ UYGULAMASI Hakan TÜZÜN.
GRUP LABORANT PROJE SUNUMU
BTÖ302 - İNTERNET ORTAMINDA YAZARLIK DİLLERİ UYGULAMALARI
Hazırlayan Hazırlayan: Aysun Kılıç-Bilal Şen Derya Köybaşı-Hasan Kara İ.Müfit Baloğlu-Selma Höçük Ders: Ders: İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları.
WEB PROGRAMCILIĞI.
RAM DÜNYASI Hazırlayanlar: Abdullah DEDE Aygül ÇELİK Çiğdem AÇIKGÖZ Hikmet AKSOY Seyit GÜNÇAL Mesut SARITAŞ Ders: BTÖ 302 – Internet Ortamında Yazarlık.
Mini-Sempozyum: Çok-Kullanıcılı Sanal Ortamlarda Bilgisayar Oyunları İle Öğrenme 7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Gazi Üniversitesi.
PPT1 DÜNYASI Hazırlayanlar : Hazırlayanlar : Müzeyyen KUTLU Müzeyyen KUTLU Ferdi ERDEM Ferdi ERDEM F. Önder TOPAL F. Önder TOPAL Suat ÖZTÜRK Suat ÖZTÜRK.
GRUP:NET2 Grup üyeleri: Zehra Duman Buket Deringöl Abdulbaki Ensaroğlu
EXCEL 1 İNTERNET ORTAMINDA YAZARLIK DİLLERİ Dr. Hakan TÜZÜN (Ankara,2005)
Farklı CD‘ ler FarklI Yazılımlar
BTO-302 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları Dersi Grup Projesi Hazırlayan: Grup HIZLI ve ÖFKELİ Gülsüm KARABAĞLI Anıl ŞAHİN Sertaç KARATEKE.
GÜLTEN ÖZAYDIN ÇOK PROGRAMLI LİSESİ MESLEK SEÇİMİ SUNUMU HAZIRLAYAN PSİKOLOJİK DANIŞMAN VE REHBER ÖĞRETMEN EBRU GÖKER.
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler
Yönetim Kurulu Toplantısı 16 Aralık 2009 MEBGEP FAALİYETLERİNİN UYGULAMAYA YÖNELİK İLERLEMELERİ Yönetim Kurulu Toplantısı 16 Aralık 2009 MEBGEP FAALİYETLERİNİN.
YAPIM KUŞAĞI ÜRETİYORUM ETKİNLİĞİ.
Uzaktan ve Karma Eğitim
İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Uygulamaları
Gökhan Alaca Necip ihsan Arıkan Süleyman Işık Seçkin Aytaş Recep Tuna
Game Design Theory And Practice
Bir Oyunun Oluşturulması: Oynanış Şekli, Teknolojisi ve Hikayesi
I Ğ DIR ÜN İ VERS İ TES İ KÜTÜPHANE VE DOKÜMANTASYON DA İ RE BA Ş KANLI Ğ I Kütüphane kullan ı m ı ve elektron İ k kaynaklara er İŞİ m Kütüphanec İ : Ercan.
Robot Prenses ve Zombi Cüceler
Öğr. Gör. Dr. Hakan Tüzün Hacettepe Üniversitesi, BÖTE
Storytelling BTÖ716- Eğitsel Bilgisayar Oyunları Tasarımı
Dünya Üzerine Yayılmış Çok-Kullanıcılı Çevrim-İçi Eğitsel
Dr. Süleyman Sadi SEFEROĞLU Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
Öğr. Gör. Dr. Hakan Tüzün Hacettepe Üniversitesi, BÖTE
Sunum transkripti:

Quest Atlantis Yapısal Dünyası İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları BTÖ 302 – Bahar Dönemi 2007 Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü (BÖTE) Hacettepe Üniversitesi

Grup Üyeleri Murat ÖZAYDIN Ahmet Emre KILIÇ Mehmet Emin KARATAŞ İlknur KAVİ Duygu ERGİN Göktuğ Emrah KORKMAZ

Tanıtım Grup Adı: Grup Yapısal Dünyanın Adı: Yapisal Proje Konusu: C Programlama Dilinde Yapısal Programlama, Fonksiyonlar, Karar Yapıları, Döngüler Hedef Kitle: Programlama ile yeni tanışan +13 yaş grubu. Amaç: Puan Toplayarak ve Görevleri Yerine Getirerek Dünyayı Kurtarmak

Tanıtım Hikaye: Çok iyi bir programcı olan fakat bilgilerini kötüye kullanan Hellboy dünyaya pek çok zarar verdi. Amacı bu dünyayı yok ederek, yeni bir dünya kurmak. Şimdi dünyayı kurtarmak için senin de yardımına ihtiyacımız var…

Tanıtım

Tanıtım

Tanıtım

Tanıtım

Tanıtım

Tasarım Süreci Projemiz için başlangıçta bir focus hazırladık. Focus doğrultusunda bir hikaye yazdık. Eğitsel oyun için hazırlayacağımız 3D ortamın kuşbakışı görünümünü çizdik. Daha sonra hikayemizi değiştirdik ve sürecin başına dönmüş olduk.

Tasarım Süreci Arayüz tasarım belgesi için içerik hazırladık. 3D ortamı için dışardan nesne kullanmamayı karar aldık. Quest Atlantis’te bazı dünyalar incelendi. Eğitsel oyunu arayüz tasarım belgesi doğrultusunda hazırladık.

Tasarım Süreci Eğitsel oyunumuz için bir kullanışlılık testi raporu hazırladık. Kullanışlılık testi sonucunda elde ettiğimiz bulgular doğrultusunda eğitsel oyunda gerekli düzeltmeleri gerçekleştirdik.

Olaylar Zinciri Proje çalışmasına başladığımızda ilk zamanlar herşey iyi gidiyordu. Yapisal dünyası açıldığında -bizim geç fark ettiğimiz- bir sorun ortaya çıktı. Dünya izinlerimizin kapalıydı. -yalnızca nesne kopyalabiliyorduk.- Bu sorun bize hem zaman kaybettirdi hem de çalışma şevkimiz kırıldı.

Olaylar Zinciri Süre azaldıkça grup içi anlaşmazlık oluştu. Hızlı karar vermemiz gerekiyordu; 2 Quest Atantis gecesi ve 5 Quest Atantis günü düzenlendi. Son ana kadar düzeltmeler yapıldı. Özellikle son 2 hafta grup üyelerinin azmi görülmeye değerdi.

Bir Daha Neleri Farklı Yapardık? Kurguyu değiştirebilirdik. Zamanı daha etkin kullanabilirdik. Süreç boyunca çalışma şevkimizi kaybetmemeliydik.

Teşekkürler