İL ZÜMRE TOPLANTISINDA ALINAN KARARLAR

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Fizik, Kimya ve Biyoloji Öğretmenlerinin Öğretim Programına Bakışları
Advertisements

ÇAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
ALAN SEÇİMİ SUNUSU KIRŞEHİR ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SERVİSİ
ALAN SEÇİMİ SEMİNERİ.
DERS VE MESLEK SEÇİMİ MUSTAFA KAYNAK ANADOLU LİSESİ REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK SERVİSİ Mustafa Kaynak Anadolu Lisesi.
Efor Dershanesi Rehberlik Birimi
LİSE 1. SINIF (9. SINIF) ORTAK ALAN.
DERS SEÇİMİ VE ÜNİVERSİTE SINAV SİSTEMİ
REHBER ÖĞRETMEN/PSİKOLOJİK DANIŞMANLARIN EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BOYUNCA OKULLARDA YAPMASI GEREKEN ÇALIŞMALAR
ESPİYE YUNUS EMRE ANADOLU LİSESİ REHBERLİK SERVİSİ
YANLIŞLARIN BAŞARIYA OLUMSUZ ETKİSİ. Okul Zümre Öğretmenleri ve Yöneticileri ile yapılan tüm toplantılarda Yanlış işaretlenen her sorunun başarıyı nasıl.
T.C. ORDU VALİLİĞİ İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ Ben de Başarabilirim Projesi (AKADEMİK BAŞARIYI ARTIRMA) HAZIRLAYANLAR Gökhan MELİKOĞLU Ordu Tek.Lise.
Okula uyum konusunda: Öğretmen ve velilere müşavirlik
8 inci sınıfta öğretmen tarafından dönemsel olarak yapılan sınavlardan bir tanesi ortak olarak gerçekleştirilecektir eğitim-öğretim yılından.
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI SINIF GEÇME YÖNETMELİĞİ
TÜRK TELEKOM ORTAOKULU REHBERLİK SERVİSİ
Sınav Rehberliği Konusunda
2012/2013 REHBERLİK ÇALIŞMALARIMIZ ÖĞRENCİLERİMİZE YÖNELİK ÇALIŞMLARMIZ ve 12. Sınıftaki öğrencilerimize YGS-LYS sistemi tanıtılmıştır. Özellikle.
HAFTALIK DERS DAĞILIMINIZ
Mart 2012 tarihinde Türkiye genelinde gerçekleştirilecek Fen Liseleri, Sosyal Bilimler Liseleri, Güzel Sanatlar ve Spor Liseleri İle Her Türdeki.
DAHA ETKİN BİR ÖĞRETME-ÖĞRENME VE DAHA GÜZEL DAVRANIŞ KAZANIMI
EĞİTİM PERFORMANS DEĞERLENDİRME PROJESİ SUNUMU
ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ. O eğitim öğretim yılında sadece 8. sınıf öğrencileri uygulanacak olan merkezi ortak sınavlara gireceklerdir. O 8.
TES-İŞ ADAPAZARI ANADOLU LİSESİ
SINIF GEÇME BAĞCILAR LİSESİ REHBERLİK SERVİSİ. Not Sistemi Öğrenci başarısının değerlendirilmesinde 5’li not sistemi uygulanır. PUAN NOT DERECE PUAN NOT.
AKSU İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
NEVVAR SALİH İŞGÖREN TEK. VE END. MESLEK LİSESİ
SINIF GEÇME BİR DERSİN DÖNEM PUANI; a) Sınavlardan alınan puanların,
1.TEOG SINAVI (26-27 KASIM 2014) ÖNCESİNDE YAPILACAK İŞ VE İŞLEMLER Ertan GÖL 10 Ekim 2014.
GKV ÖZEL OKULLARI.
KAMAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ Eğitim Öğretim Yılı Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş  (TEOGS) Sınavına Hazırlık Ve Başarıyı Artırma.
ELMADAĞ MESLEKİ TANITIM VE YÖNELTME KOMİSYONU ETKİNLİKLERİ HAZIRLAYANLAR AYFER YILDIZ NAGİHAN KARACA TÜLAY REÇBER.
DERS SEÇİMİ GALATASARAY LİSESİ REHBERLİK SERVİSİ.
Ders seçimi veli, “öğrenci” tarafından yapılır.
MEHMET AKİF ERSOY ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ
Hangi Liselere Gidebilirim?
8.YIL SONRASINDAKİ ALTERNATİFLER8.YIL SONRASINDAKİ ALTERNATİFLER.
MERKEZİ SINAV SİSTEMİ 2014 İsabey Atatürk Ortaokulu & İlkokulu.
* Okulun amacı; öğrencilerin ilgi, yetenek ve başarılarına göre yüksek öğretim programlarına hazırlanmalarını, yabancı dili, dünyadaki bilimsel ve teknolojik.
GÜVERCİNLİK MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ REHBERLİK SERVİSİ
……………………………… İlkokulu / Ortaokulu / Lisesi Eğitim Performans Değerlendirme Projesi Sunumu.
SBS 2013 YENİ SEVİYE BELİRLEME SINAVI BİLGİLENDİRME SEMİNERİ KASIM 2012.
Mesleki ve Teknik Eğitimi Tanıtım ve Yöneltme Bilgilendirme Semineri
Araklı Anadolu Öğretmen Lisesi Rehberlik Servisi.
SBS YBP SBS (SEVİYE BELİRLEME SINAVI) ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ (OGES)
OKULUN KISA TARİHÇESİ 1 Aralık 1949 tarihinde kız okulu olarak açılmıştır yılında İstasyon Caddesindeki şimdiki binasına taşınmıştır
E Ğİ T İ M KAL İ TES İ N İ YÜKSELTMEYE YÖNEL İ K EYLEM PLANI.
ÇAKIR ORTAOKULU Öğretim Yılında 8. sınıfta okuyan öğrenciler, Ortaöğretime (Liseye) yeni sınav sistemi olan TEOG ile yerleştirileceklerdir.
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ SEMİNERİNE HOŞGELDİNİZ EĞİTİM ÖĞRETİM YILI YUNUS EMRE ORTAOKULU REHBERLİK SERVİSİ.
HAZIRLAYAN ÖZGÜL ÇELİKKALELİ KUTLUK
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ 8.SINIF VELİ BİLGİLENDİRME SUNUSU
Eğitim Sisteminde Öğretmenin Rolü
SINIF GEÇME VE SINAV YÖNETMELİĞİ. PUAN Ortaöğretimde Sınav, ödev, projeler ve uygulamalar, 100 tam puan üzerinden değerlendirilmektedir. Ortaöğretimde.
HAFTALIK DERS DAĞILIMINIZ
İbrahim AYDIN Bilişim Teknolojileri İl Koordinatörü.
ALAN SEÇİMİ ÇALIŞMALARI Öğretmen görüşlerinin alınması Öğrenci sınav notlarının değerlendirilmesi Öğrencinin ilgilerinin göz önünde bulundurulması 10.Sınıf.
11. Sınıf Seçmeli Ders Bilgilendirme Sunumu
REHBER ÖĞRETMEN YOL HARİTASI
ŞEHİT KEMAL EKŞİ ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ (FEN BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLERİ PROGRAMI/PROJESİ OKULU)
YENİ SINAV SİSTEMİ.
9. Sınıf Seçmeli Ders Bilgilendirme Sunumu
TED Ankara Koleji Vakfı Özel Lisesi Bilim İnsanı Yetiştirme (BİY)
Cemal Artüz İmam Hatip Ortaokulu
TED Ankara Koleji Vakfı Özel Lisesi Bilim İnsanı Yetiştirme (BİY)
SİMAV İBNİ SİNA MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
BURHANİYE HMFK ANADOLU İMAM-HATİP LİSESİ
SEÇMELİ DERS SEÇİMİ Ne Zaman ? Nasıl ?.
YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI SINAVI (YKS2018). TEMEL YETERLİLİK TESTİ (ZORUNLU) ALAN YETERLİLİK TESTİ.
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ
LİSELERE GEÇİŞ SİSTEMİ
Sunum transkripti:

İL ZÜMRE TOPLANTISINDA ALINAN KARARLAR

Alan seçiminde velilerin rolü. Doğru yönlendirme için neler yapılmalıdır? Veliye eğitim-rehberlik

2. Fen ders saatlerindeki azalma 2. Fen ders saatlerindeki azalma.Müfradatın etkin şekilde uygulanamaması.Dolayısıyla, Öğretmenlere seminer ve müfredat eğitimi verilmeli , 10.sınıfta Bilgi Kuramı dersi 11sınıfta astronomi dersi seçmeli ders olarak okutulmalı, dersler 5E sistemine göre anlatılmalı. 5E sistemi: Dikkat çekme Keşfetme Açıklama Derinleştirme Değerlendirme

3. Zümre toplantılarına dershane öğretmenleri de katılmalı 3.Zümre toplantılarına dershane öğretmenleri de katılmalı.Dershane ve devlet okullarının rehber öğretmenleri beraber çalışmalı.

4.Ders saatleri sonunda ders dışı çalışma yapılmalı.

5.Ders ve alan öğretmenleri öğrencilere alan seçiminde rehberlik etmeli.

6. Sınavda yanlış işaretlenen soruların sınav puanına olumsuz etkileri.

7.Veli –aile ziyaretlerine ağırlık verilmeli.

8. TÜBİTAK, GYTE vb. kurumların laboratuvarları ziyaret edilerek öğrencilere ders sevdirilmeli

9. Öğrencinin dahil olduğu uygulamalar öğrencinin alan seçiminde kılavuz olarak kullanılmalı.

10. Öğretmen önce kendini sonra dersini öğrencilere sevdirmelidir.

11. Laboratuvar etkin kılınmalı 11.Laboratuvar etkin kılınmalı.Okulun fizik,kimya,biyoloji laboratuvarı varsa dersler mutlaka laboratuvarda işlenmeli. -laboratuvarı olmayan okullarda meb-eba-içerik adresinden SANLAB 9-10-11-12 akıllı tahtaya uygun deneyleri bulunmaktadır.

12.Kimya zümreleri ile matematik ve edebiyat zümreleri beraber çalışmalı.

13.Fizik, kimya ve biyoloji dersleri ders programında son saatlere konulmamalı.

14. Yönlendirici öğretmenlik 9 14.Yönlendirici öğretmenlik 9. sınıftan itibaren başlamalı ve tüm sınıflarda yapılmalı.

15.Ders anlatımındaki yöntem teknikler sınıf seviyesine göre değişebilmeli.

16.Ortaokulların fen ve teknoloji öğretmenleri ile liselerin fizik,kimya ve biyoloji öğretmenleri birlikte zümre yapmalı.

17.Fizik,kimya ve biyoloji derslerinde öncelikle çeşitli analiz teknikleri kullanarak durum tespiti yapılmalı ve buna göre her sınıf için hedef belirlenmeli ve bu hedefe ulaşılmaya çalışılmalı.

18.Öğrencileri Yüksek Öğrenime hazırlamak için Fizik,kimya ve biyoloji derslerinde öğrencilere genel kültür kazandırılmalı.

19. Dersleri günlük yaşantı ile ilişkilendirerek işlemeli 19.Dersleri günlük yaşantı ile ilişkilendirerek işlemeli. Günlük yaşantıdan örnekler verilerek konular öğretilmeli.

20.Sınavlar sonucunda çeşitli yöntemlerle mutlaka sınav analizi yapılmalı.

21. Sınıf rehber öğretmenlerinin sınıfları her sene değişmektedir 21. Sınıf rehber öğretmenlerinin sınıfları her sene değişmektedir. Sınıf rehber öğretmenleri mümkün olduğunca aynı sınıfa verilmeli.

22. Fizik, kimya ve biyoloji öğretmenleri akıllı tahta için mevcut uygulama ile yetinmemeli kendisi de uygulama geliştirmeli ve meslektaşları ile paylaşmalı.

23. Diğer zümre öğretmenleri ile işbirliği yapılarak öğrencilerin konu eksiklikleri giderilmeli.

24. Çeşitli yöntemlerle öğrencilerin hafıza ve öğrenme biçimleri belirlenmeli ve buna göre öğretim yapılmalı.

25. Eğitim öğretim sürecinde başarılı öğrenciler ödüllendirilmeli.

26. İlçe genelinde aynı türden okullarda öğretmenler soru havuzu oluşturmalı, oluşturulacak komisyonlarca incelenen ve değerlendirilen bu sorularla ilçe genelinde ortak sınavlar yapılmalı.

ı 27. Öğretmenlere rehberlik amaçlı ziyaretler gerçekleştirilmeli ve öğretmenlere sıkça değerlendirme toplantıları yapılmalı.

TOPLANTIMIZ SONA ERMİŞTİR. DİNLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER TOPLANTIMIZ SONA ERMİŞTİR. DİNLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER. YEŞİM BULUT CUMHURİYET ANADOLU LİSESİ