Hangi duygularımız var ve bu duyguları nasıl ifade ediyoruz? Drama yaparak her duyguyu yaşadık. Parmak izlerimiz farklımıdır? deneyi ile büyüteçle tanıştık..

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SAĞLIKLI YAŞAM İÇİN SAĞLIKLI UYKU PROJESİ
Advertisements

A1PEMBE SINIF SAĞLIKLI BESLENME VE YAŞAM PROJE SUNUMU
A1 YEŞİL SINIF ‘Vücudumuz ve Mikroplar’ Projesi
AÇILAR VE AÇI ÇEŞİTLERİ
Açıyı tanıyalım
Gökhan YÜKSELER – Eylem EROĞLU Fen ve Teknoloji Öğretmeni
A1 MOR SINIF İftiharla Sunar…
Geometrik Cisimler ve Şekiller
GÜZEL YURDUMUZ TÜRKİYE
Ankara Özel Tevfik Fikret Anaokulu
Yıl Sonu Veli Toplantısı
HARiKA ÇOCUKLAR DÜNYASI ANAOKULU
KASIM AYINDA NELER YAPTIK? ETKİNLİKLERİMİZ KASIM AYI KAVRAMLARIMIZ KASIM AYI GEZİMİZ ŞENLİKKÖY POSTANESİ KASIM AYI TİYATROMIZ ÇİZGİ TİYATRO.
DÜŞÜNELİM ÇÖZELİM HAYALLERİM ÇİZGİDE SAKLI EDANUR ACAR
GÖRSEL OKUMA GÖRSEL SUNU
GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETİMİ
MÜZİK Ebru Fidan DRAMA Osman Dursun MODERN DANS Dinçkal Tunca BİLGİSAYAR Şebnem Özyurtdaş BALE Seçil Akbaş BEDEN EĞİTİMİ Seda Cenci FEN LABORATUVARI Gülfer.
TANIŞMA GÜNÜMÜZ OKULUMUZUN BÖLÜMLERİNİ GEZEREK TANIDIK.
MAYIS - HAZİRAN BÜLTENİMİZ.
OKULÖNCESİNDE BİR GÜNLÜK EĞİTİM PROĞRAMI UYGULAMALARI
ARALIK-OCAK AYI PARTİMİZ
Edebiyat kendimizi daha iyi anlamamıza nasıl yardım eder?
EĞİTİMDE MATERYALİN YERİ VE ÖNEMİ
DUYU ORGANLARI.
MAYIS AYI “GEMS” KONULARIMIZDAN UĞURBÖCEKLERİ İLE İLGİLİ OLAN ETKİNLİKLERİMİZ.
3-5 Yaş Oyun Ve Oyuncak Seçimi
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE DEĞERLER EĞİTİMİ YILLIK ÇALIŞMA PLANI
KASIM AYI BRANŞ BÜLTENİ.
İçerik Öğrenme Öğrenme Teorileri
Yrd. Doç Dr. Özcan PALAVAN
GÖRSEL OKUMA GÖRSEL SUNU Yrd. Doç Dr. Özcan PALAVAN
SİMETRİ ÇALIŞMASI.
OYUN ÖRNEKLERİ NAZAN ÜNAL.
Quest Atlantis Tasarımcılar: Kenan Akpınar Nuri Durna Pınar Tosun Nurcan Çoksusamış Yasin Tursun.
MAYIS - HAZİRAN BÜLTENİMİZ.
KASIM AYI BÜLTENİMİZDE NELER VAR?
ÖZDEŞLİKLER a2-b2=(a-b).(a+b) a2 (a-b)2 = a2-2.a.b+b2 (a+b)2 b2
ARALIK-OCAK AYI PARTİMİZ
ZİHİNSEL ENGELLİLERİN EĞİTİMİNDE KULLANILANABİLECEK MATERYALLER
Arkadaşlar Allah’ın (c.c) bizlere günde beş defa yapmamızı emrettiği ibadetin adı nedir? Sene de bir defa yapmak suretiyle Rabbimize yaklaşmak amacıyla.
Ana sınıflarımıza Karagöz-Hacivat Tiyatro Gösterisi düzenlendi.
EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI YENİKENT İLKSAN İLKÖĞRETİM OKULU
ANLATIMDA ANLATICININ TAVRI. Anlatımda Anlatıcının Tavrı : Bir olay, bir durum kar ş ısında ki ş inin takındı ğ ı davranı ş a tavır denir. Anlatıcı, konuyu.
Sözcük ( Kelime ) Tek başına anlamı olan ve cümle kurmaya yarayan sözlere , sözcük ( kelime ) denir.
Bilimsel Bilginin Oluşum Süreci
Ve sosyal faaliyetlerimiz… Perşembe günleri Lala İlkokulu Sinema Günleri düzenledik…
Birinci Sınıf Çocuklarının Gelişim Özellikleri Fiziksel Özellikleri En az iki kaynaktan edindiği bilgileri kullanarak yeniden anlam kurmaktır. Fiziksel.
MÜZE BİLİNCİ VE MÜZELERLE EĞİTİM
DRAMA Drama;doğaçlama,rol oynama ve tiyatro tekniklerinden yararlanarak öğrencilerin yaşantıyı,bir olayı,bir fikri veya soyut bir kavramı oyunsu süreçlerle.
ÖZEL ATABEK ANAOKULU EKİM YAŞ EKİM HAFTA PazartesiSalıÇarşambaPerşembeCuma “Sevimli maskeler” Oyun-Müzik etkinlikleri “Bir kap mutluluk.
ÖZEL ATABEK ANAOKULU EKİM YAŞ EKİM HAFTA PazartesiSalıÇarşambaPerşembeCuma Masal kitabım Türkçe dil etkinliği “Bir kap mutluluk projesi.
ÖZEL ATABEK ANAOKULU KASIM YAŞ-KASIM HAFTA PazartesiSalıÇarşambaPerşembeCuma “Sarım Ördek” Sanat-Türkçe- Matematik etkinliği “Ne Kayıp”
Deneme 1. Deneme 2 Deneme 3.
EGE ÇAĞDAŞ EĞİTİM VAKFI YARATICI YENİLİKÇİ ÖĞRETMEN SEMİNERİ “YARATTIKÇA YAZ ATÖLYESİ” AYDAN AYKAÇ S. YUSUF ÇAĞLAYAN 16 Nisan 2011.
KÜÇÜK MUCİTLER ÖĞRENİYOR VE ÖĞRETİYOR
SInIf ÖĞretmenleri Sibel Elmas Ülfet Özten
Erken çocukluk dönemi fen ve matematik eğitimi için ortam hazırlama
YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE POWER POINT SUNUMLARININ ETKİSİ
BULUT SINIFI OKULUM VE BEN Tarih/Sayı: Ekim 2017/1
4 / I SINIFI ŞUBAT AYI HABER BÜLTENİ
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
Yaratıcı Drama.
Erken Çocukluk Döneminde Sağlık Bilimleri Fakültesi
DOĞADAKİ GÜRLÜK ÖZELLİKLERİ VE RİTİM
BİLİNÇALTI SONGÜL ÖNELKE ‘BİR BEN VARDIR BENDEN İÇERİ…’
ÜÇGENLER. A B C C kenarı a kenarı b kenarı A B C.
DENEME.
DENEME
Sunum transkripti:

Hangi duygularımız var ve bu duyguları nasıl ifade ediyoruz? Drama yaparak her duyguyu yaşadık. Parmak izlerimiz farklımıdır? deneyi ile büyüteçle tanıştık.. Duyu organlarımızı ve duyularımızı deney yaparak öğrendik ve kavram haritaları oluşturduk..

Vücudumuzdaki organları, organ maketinde inceledik ve kendi organ maketlerimizi oluşturduk. İskeletimizin görevlerini öğrendikten sonra, kürdanları kullanarak bir iskelet oluşturduk. Zamanı ölçmeye yarayan araçları inceledik ve sınıfımız için bir saat oluşturduk. Artık tam saatleri söyleyebiliyoruz. Kelebeğin yaşam öyküsünü önce hikaye kitabımızdan okuduk. Daha sonra bu hikayeyi biz renklendirip, tekrar oluşturduk. Ve sonunda kelebeğin yaşam döngüsü kavram haritamızı oluşturduk.

Geometrik şekilleri bedenimizle yaptık. Ardından oyun hamurları ve kürdanlarla; köşelerini, kenarlarını saydık.. 24 Kasım Öğretmenler gününde; bütün öğretmenlerimizin öğretmenler gününü kutladık.. ‘’Tutum, Yatırım ve Türk Malları’’ haftasını kutladık..

Ailelerimizi sınıfımıza davet ettik ve birlikte deney yapıp, hikaye kitabı okuduk. Kese kağıdından oluşturduğumuz kuklalarla, kukla tiyatrosu yaptık.