GRUP C4 IQ.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ORTAK ÇALIŞMA GRUBU Başkan, Galip Akhan, İzmir Katip Çelebi Üniversitesi Rektörü İlyas Çapoğlu, Erzincan Üniversitesi Rektörü Osman Genç, Dumlupınar Üniversitesi.
Advertisements

YÜKSEKÖĞRETİM KURULU BAŞKANLIĞI
BİTLİS EREN ÜNİVERSİTESİ
Yüksek Öğrenimdeki Engelli Öğrenciler
Prof.Dr.Erdal BEŞER ADÜ Tıp Fakültesi ADÜ SEM Müdürü
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ KLİNİK ARAŞTIRMALAR BİRİMİ (KABİ)
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ KADIN ÇALIŞMALARI UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ.
Kurumsal Değerlendirme Programı (IEP) Prof. Dr. Nejat Erk Ç.Ü. Kurumsal Değerlendirme Programı Koordinatörü.
27 Haziran 2008, Prof. Dr. A.S.GÖKALP BOLOGNA SÜRECİ VE KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ Prof. Dr. Ayşe Sevim Gökalp Prof. Dr. Ayşe Sevim Gökalp.
 Avrupa Üniversiteler Birliği, Avrupa Üniversitelerini temsil eden tek kuruluştur.  Avrupa genelinde Yükseköğretim kurumlarının bütünleşmesini sağlayarak.
Sayın Sağlık Bakanının katılımı ile yapılan Kocaeli İl Sağlık Koordinasyon Toplantısı- 26 Ocak 2014 Kocaeli Üniversitesi Ekibinin Görüş ve önerileri Prof.Dr.Sezer.
ASİSTAN GÖZÜYLE ZİYARET SÜRECİ
TAM GÜN YASASI VE ASİSTAN HEKİMLER DR.AYSUN ERBAHÇECİ.
KOÜ HUKUK FAKÜLTESİ «Adalet gücü bağımsız olmayan bir milletin, devlet halinde varlığı kabul olunmaz.»
Tanı ve tedavi için gerekli olan laboratuvar hizmetlerini yapmak.
YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
Yenİ kurulan Ünİversİtelerdekİ
SAĞLIK HİZMETLERİNİN İYİLEŞTİRİLMESİ GRUBU ÇALIŞTAY RAPORU Prof. Dr
ERCİYES ÜNİ. TIP FAKÜLTESİ TIP EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
İstanbul Tıp Fakültesi Tıp Eğitimi Araştırma ve Uygulama Merkezi Etkinlikleri   Darendeliler.
132 yıllık Çınar İstanbul Ticaret Odası’nın Desteğiyle Büyüyen Selvi ‘’İstanbul Ticaret Üniversitesi’’
YABAN HAYATI VE DOĞA BELGESELCİLİĞİ TOPLULUĞU
.. HASTANEMİZE HOŞ GELDİNİZ. .. EGE ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ HASTANESİNİN TARİHÇESİ 20 Mayıs 1955 günü Türkiye Büyük Millet Meclisinde kabul edilen.
Kemik İliği Nakli Ünitesi Yapım Süreci ( Haziran Aralık 2013) Prof.Dr. Nazım MUTLU
Prof.Dr. Kırali MÜRTEZAOĞLU Mühendislik Fakültesi Dekanı
ÜNİVERSİTE HASTANELERİ Mali Durumları
İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı
VI. ULUSAL TIP EĞİTİMİ KONGRESİ Gizem Tomaşan, UTEK 2010 VI. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi 2-5 Haziran 2010, Adnan Menderes Üniversitesi, AYDIN Akreditasyonda.
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Klinik Bakteriyoloji ve Enfeksiyon Hastalıkları Anabilim Dalı Stratejik Plan Taslağı.
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ DİLBİLİM TOPLULUĞU MAYIS
Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitimi Özdeğerlendirme Kurulu Raporu 30 Haziran 2010 Ankara.
2. GRUP Prof. Dr. Selma ÇİVİ Prof. Dr. Dilek GÜLDAL Doç. Dr. Yeşim UNCU Yrd. Doç. Dr. Nazlı ŞENSOY Yrd. Doç. Dr. Muharrem.
H ACETTEPE ÜNİVERSİTESİ BASKETBOL TOPLULUĞU Kuruluş Yılı 15 Ekim 2010 Başkan Umutcan KAYIKÇI Akademik Danışmanlar Prof.Dr. Engin YILMAZ Doç.Dr. Mutlu HAYRAN.
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ UZMANLIK EĞİTİMİ 4 Ocak 2013 Tarihindeki Fakülte Kurulu’nda kabul edilen ilkeler ve çalışmalar.
Kocaeli Üniversitesi tıp fakültesi PREKLİNİK çalışma komisyonu raporu Alişan Burak Yaşar.
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Anabilim Dalları Stratejik Plan Formatı
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Genel Cerrahi Anabilim Dalı Stratejik Planı Misyon
Yöntem, Proje Ekibi, Araştırma Olanakları, Yaygın Etki/Katma Değer
Türkiye’de Açık ve Uzaktan Öğretim Temel Politikası (Çalıştay Raporu) Prof. Dr. Üstün Özen Atatürk Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi Dekanı.
KOÜ TIP FAKÜLTESİ ÇOCUK CERRAHİSİ ANABİLİM DALI STRATEJİK PLAN TASLAĞI
GRUP İNCİ Enes Baki BİLECAN Büşra YILMAZ, Erdal DEMİR, Güldeniz ÇETİN,
Stratejik Plan Formatı
Sakarya Üniversitesi Eğitim Bilgi Sistemi Toplantısı, 29 Nisan 2011, SAU Kültür ve Kongre Merkezi Öğretim ve Ölçme Değerlendirme Yöntemi Neden Belirlenmeli.
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Farmakoloji Anabilim Dalı Stratejik Planı Misyon
MERSİN ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ ANATOMİ ANABİLİM DALI
Yüksek kalite standartlarında tanı ve tedavi hizmeti sunmak
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Adli Tıp Anabilim Dalı Stratejik Plan Formatı
PERFORMANS DEĞERLENDİRMESİ
İÇERİK Akademik Birimler Bazında Stratejik Plan’da Yer Alan Amaçlara Yönelik Eylemler Devlet Konservatuvarı Fakülteler Meslek Yüksekokulları Enstitüler.
Hastane Odası Tefrişi
BIŞKEK, HAZIRAN FAKÜLTE HAKKINDA BILGILER Fakülte Hakkında Bilgiler Fakülte Dekanı: Prof. Dr. Ulan Brimkulov.
AKADEMİK KURUL TOPLANTISI
İLETİŞİM FAKÜLTESİ AKADEMİK PERSONEL 1 PROFESÖR 7 YARDIMCI DOÇENT 16 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ (ÖYP) 1 ÖĞRETİM GÖREVLİSİ 3 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ, (1 50 d) (1 DOÇENT,
Dünya Çocuk Bilim Derneği
Proje Adı Proje Yürütücüsü Proje Ortağı
IĞDIR ÜNİVERSİTESİ ZİRAAT FAKÜLTESİ
HASAN ALİ YÜCEL EĞİTİM FAKÜLTESİ
KOÜ Tıp Fakültesi Program Değerlendirme Kurulu sunumu, Kapanış ve Temenniler Dr. Kenan BEK
ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
YÖNETİMİ GÖZDEN GEÇİRME TOPLANTISI
MİSYON Histoloji ve Embriyoloji alanında mezuniyet öncesi ve mezuniyet sonrası düzeyinde eğitim ve öğretim kapsamında bilimsel düzeyde eğitim vermek, Araştırma.
HE-KİM SOSYAL? TODUP D-1 GRUBU.
BAKIMIN KALİTESİNİN GELİŞTİRİLMESİNDE
NEDEN DOKTOR OLUYORUZ? GRUP BİLİMSE TODUP A2.
KOÜ Tıp Fakültesi Program Değerlendirme Kurulu Sunumu
Doç. Dr. Yalçın KIRDAR Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Öğretim Üyesi.
ÜNİVERSİTE ORGANLARI Öğr. Gör
ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ
Sunum transkripti:

GRUP C4 IQ

Grubumuz Yard. Doç. Dr. Serkan Yılmaz Didem Baş Büşra Yemiş Ece Başaran Numan Aydın Yusuf Algül Fettah Karayel Büşra Yemiş Tuğçe Köksal Fuat Yıldız Mazlum Endakçi Batuhan Çokyaşar Danışman Öğretim Görevlisi: Yard. Doç. Dr. Serkan Yılmaz

foto

Önerilen Çalışma Konuları H1N1 aşısı insanlara ne gibi zararlar verdi? Sağlık personelinin aşı olmama nedenleri neydi? Şizofreni hastalarının sosyal sıkıntıları nelerdir? Kanser hastalarının tanı konulduktan sonra anksiyete düzeyleri. Üstün zekalı çocukların sorunları nelerdir, bir üniversite onlara nasıl destek olabilir? Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi hasta ve hasta yakınlarının memnuniyet düzeyleri.

Çalışma Konumuz Üstün zekalı çocukları tanımak ve tanıtmak

Hedefimiz Üstün zekalı çocukları tanımak. Eğitim gördükleri kurumları tanımak. Sorunlarını öğrenmeye çalışmak. Üniversitemizi üstün zekalı çocuklara tanıtmak Üstün zekalı çocukları üniversitemize tanıtmak Onların eğitim süreçlerine katkıda bulunmak

Çalışma Metodu Üstün zekalı çocukları tanımak amacıyla eğitim gördükleri ortamda onları ziyaret ettik. Merkezin tarihçesi Kuruluş amaçları Eğitmen ve öğrencilerin seçimi Yaptıkları çalışmalar Çalışmalarında karşılaştıkları sorunlar hakkında bilgi edindik.

Sakarya Bilim ve Sanat Merkezi Türkiye’deki bilim sanat merkezleri ne zaman kurulmaya başlandı? Sakarya BİLSEM ne zaman kuruldu? Türkiye’de toplam kaç tane bilim ve sanat merkezi var? Projenin amacı ne?

Öğrencilerin Sorunları Bilimsel danışma kurulları olmaması Yaptıkları çalışmalarda kullanabilecekleri yeterli materyal ve uygun koşullara sahip laboratuarlarının olmaması Yeterince tanınmamaları ve anlaşılmamaları Ülkemizde üstün zekalı çocukların eğitimiyle ilgili yeterli çalışmanın olmaması Ülkemizde üstün zekalı çocukların eğitimiyle ilgili yeterli eğitici eğitiminin olmaması

Biz bu çalışmada; Üstün zekalı çocukları anlatan çeşitli literatürler okuduk. Üniversitemizde üstün zekalı çocuklarla ilgili çalışmaları bulunan eğitim fakültesi öğretim üyesi Prof. Dr. Nuray Sungur’u ziyaret ettik, görüş ve önerilerini aldık. Üstün zekalı çocuklara üniversitemizi tanıtmak ve bilimsel çalışma ortamlarını görmeleri için bir gezi planladık.

Gezi fotoğrafları

Bundan sonraki hedefimiz Yapılan çalışmalarla ilgili bir rapor hazırlayıp Sakarya BİLSEM ve KOÜ arasında sürekli bir kurumsal ilişkinin kurulmasını sağlayacak bir anlaşmanın rektörlüğümüze önerilmesi Sakarya BİLSEM bilimsel danışma kurulunun KOÜ öğretim üyeleri tarafından oluşturulmasının sağlanabilmesi Sakarya BİLSEM’in eğitici kadrosunun eğitimi konusunda KOÜ eğitim fakültesinin desteğinin alınabilmesi Sakarya BİLSEM öğrencilerinin ürettikleri projelerde KOÜ laboratuar imkanlarının kullanabilmesi Eğitici ve öğrencilerin KOÜ’nün üye olduğu veri tabanlarını kullanabilmesinin sağlanması