YEREL ÇEVREDE İŞ VAR MI? Kazanım: Bulunduğu çevredeki meslekleri değerlendirir. 12. Sınıf 102 nolu kazanım etkinliği.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
EVİMDEYİM GÜVENDEYİM U.
Advertisements

İlk 100 Hayır!
DERS SEÇİMİ NEVİM DEMİRCİ DANIŞIK.
Çiğdem KILCI Kasım Uşaklı bir baba ile Erzurumlu annenin kızı olarak 1987 Kasım’ında İzmir’de dünyaya geldim. 1 yaşımdayken Ankara macerası başladı.
Bursa Birey Dershaneleri
KOŞULSUZ KABUL Kazanım: İnsanları olduğu gibi kabul eder.
10. Sınıf 9 nolu kazanım etkinliği
ÖZGÜRLÜK VE SORUMLULUK
12 sınıf 59 nolu kazanım etkinliği
İŞVEREN VE ÇALIŞANLAR HAKKINDA NELER BİLİYORUM
NASIL GÖRÜNÜYORUM? Kazanım: Başkalarının kendisi ile ilgili görüşlerinin bireyin kendini algılama biçimini nasıl etkilediğini fark eder. 10 sınıf 23 nolu.
YEREL YÖNETİMLER EYLÜL ALTUN.
Tömük Yeşilyurt İlköğretim Okulu 6.Sınıf Leyla YILMAZ
TEOG VE TERCİH DANIŞMANLIĞI
YAPIM KUŞAĞI ÜRETİYORUM.
KARARIM ETKİLİ Mİ? *Etkinlik işlenirken etkili karar vermede sorun yaşayan öğrencileriniz için okul rehber öğretmeni, okul rehber öğretmeni yoksa RAM.
BAŞARI Kazanım: Başarı ve başarısızlığa neden olan etmenleri belirler.
TAKDİR ETMEK Kazanım: Başkalarının başarılarını ve olumlu davranışlarını takdir eder. 10. Sınıf 42 nolu kazanım etkinliği.
12. Sınıf 100 nolu kazanım etkinliği
Çiğdem KILCI Kasım Uşaklı bir baba ile Erzurumlu annenin kızı olarak 1987 Kasım’ında İzmir’de dünyaya geldim. 1 yaşımdayken Ankara macerası başladı.
YAPIM KUŞAĞINI TANIYALIM.
DÜŞÜNCELERİMİZİ NASIL KORUYALIM? ETKİNLİĞİ
EĞİTSEL ALANLAR Kazanım: Eğitsel alanlardaki güçlü ve zayıf yönlerini değerlendirir. 9. Sınıf 8 nolu kazanım etkinliği.
Kazanım: Akran baskısıyla baş eder. 9. Sınıf 36 nolu kazanım etkinliği
BEN KİMİM? NASIL DAVRANIRIM?
Belki bu açıklayıcı olur ;
FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ 4. ÜNİTE
NE İŞ OLSA YAPAR MIYIM? Kazanım: Ortaöğretim sonrasında kendisine uygun olacak iş imkânlarını belirler. 12. Sınıf 104 nolu kazanım etkinliği.
KENDİMİ TANIYORUM Kazanım: Kendini tanımanın ders seçimindeki önemini fark eder. 9. Sınıf 74 nolu kazanım etkinliği.
YÜKSEKÖĞRETİMDE BURSLAR VE YURTLAR
Probleme Dayalı Öğrenme (Problem Based Learning)
DEĞERLERİM VE MESLEĞİM
KÜLTÜREL BİRİKİM Kazanım: Kültürel birikimin kişiliğine ve kariyerine katkılarını belirtir. 12. Sınıf 27 nolu kazanım etkinliği.
Eğitim Öğretim Yılı 9. Sınıf Alan Seçimi Bilgilendirme Toplantısı
STRATEJİK PLANLAMA.
9. SINIFLARIN ALAN SEÇİMİNDE DİKKAT ETMESİ GEREKENLER
KAYGI VE TEST EDİLME KAYGISI
AMAÇ BELİRLEME.
İŞÇİ SAĞLIĞI VE İŞ GÜVENLİĞİ
SINAVIM VE KAYGIM Kazanım: Sınav kaygısının akademik başarıya etkisini açıklar. 9. Sınıf 7 nolu kazanım etkinliği Bu şablon bir grup ayarında eğitim malzemesi.
TERCİHLERİM BANA UYGUN MU?
DynEd İngilizce Dil Eğitimi Sistemi.  DYNED, Dynamic ve Education (Dinamik ve Eğitim) kelimelerinin bir araya getirilerek yazılmasından oluşmakta ve.
YURTDIŞI İŞ PİYASASINDA MESLEKLER
1. Sınıf 86 nolu kazanım etkinliği
DERS SEÇİMİNİ DEĞERLENDİRİYORUM

HAKLARIMI ÖĞRENİYORUM DEĞERLENDİRME SORULARI-1
ALAY ETME İLE BAŞEDEBİLME
5 N 1 K
MESLEKİ EĞİTiM VE YÖNLENDİRME TOPLANTISI T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI KIRŞEHİR MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ.
SEVGİLİ GENÇLER; İLKÖĞRETİM 8. SINIF ÖĞRENCİSİ OLARAK HAZİRAN AYINDA BİR KARAR VERECEKSİNİZ. BEN OKULU BİTİRİNCE NE YAPACAĞIM? OKUYACAK MIYIM? OKUMAYACAK.
KONU : HATA YAPABİLİRİZ KAZANIM :
REHBERLİK ÇALIŞMALARI. 01 NİSAN 2012 Saat: 10:00 YAKLAŞIK ADAY ve SİZ.
ŞİMDİ Bugün, içinde yaşadığımız zamandır. Geçmiş, yaşanmış ve bitmiş, geride kalmış zamandır.
Okula neden devam ediyorsunuz? “Eğitim görmek için.”… Okul bizi hayata hazırlamada laboratuvar görevi görür. Sorunlara uygun çözüm yolları geliştirmemize.
ALAN SEÇİMİ. ALANLARA TERCİH VE YERLEŞTİRME ANADALU TEKNİK/ANADOLU MESLEK PROGRAMINDA ALANA GEÇİŞ.
Bağcılar Rehberlik ve Araştırma Merkezi. Değerli Velimiz, Teog sürecinin en önemli aşamalarından biri olan Lise Tercih aşamasına gelmiş bulunmaktayız.
Teknolojiyi Doğru Kullanmalıyız Bilim ve teknoloji sayesinde bir yerden bir yere kolaylıkla gidebiliyoruz. Son derece hızlı haberleşebiliyoruz. Dahası.
ANADOLU TEKNİK / ANADOLU MESLEK PROGRAMLARINDA ALANA GEÇİŞ, TERCİH VE YERLEŞTİRME.
Bilimsel Araştırma Yöntemleri Örnekleme Yöntemleri
ALAN TERCİHLERİ VE MESLEK SEÇİMİ
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
MESLEKİ EĞİTİM YENİDEN YAPILANDIRILIYOR.... MESLEKİ EĞİTİM YENİDEN YAPILANDIRILIYOR...
KARAKEÇİLİ ATATÜRK ORTAOKULU REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SERVİSİ
BİREYSEL MOTİVASYON TEKNİKLERİ
TEOG VE TERCİH DANIŞMANLIĞI
TEOG VE TERCİH DANIŞMANLIĞI
F.NURSEN YILMAZ ANNE-BABA OLMAK REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA HİZMETLERİ SUNAR.....
F.NURSEN YILMAZ ANNE-BABA OLMAK REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA HİZMETLERİ SUNAR.....
Sunum transkripti:

YEREL ÇEVREDE İŞ VAR MI? Kazanım: Bulunduğu çevredeki meslekleri değerlendirir. 12. Sınıf 102 nolu kazanım etkinliği

Aşağıdaki soruları birlikte cevaplayalım… Bulunduğunuz çevredeki meslekler nelerdir? Bulunduğunuz çevredeki mesleklerin sizce gelişme imkânı var mı? Bulunduğunuz çevredeki mesleklerle ilgili işyerlerinde çalışanların özellikleri neler? Bulunduğunuz çevredeki mesleklerle ilgili iş yerlerinin karşılaştıkları güçlükler neler? Bulunduğunuz çevredeki mesleklerle ilgili iş yerlerinin yaşadıkları kolaylıklar neler? Yaşadığınız yerin özelliklerinin, bulunduğunuz çevredeki işlere ve mesleklere katkısı neler?

Çevremizdeki meslekler? Bugün liseden mezun olsak ne iş yapabileceğimizi ve kendi çevremizdeki iş imkanlarını düşünelim. Acaba yapabileceğimizi düşündüğümüz iş istediğimiz ve idealimizdeki iş mi? Yoksa başka yapacak iş olmadığı için mecburen kabul etmek zorunda kaldığımız iş mi? Bu durumda kalmamak ve bu durumu değiştirmek için şimdi (bugün) ne yapabilirim?

Teşekkürler…