ETKİLİ SUNUM TEKNİKLERİ (KANALIN DÜZENLENMESİ)
TEMA SERİM, DÜĞÜM, ÇÖZÜM SENTEZ OLUŞTURAN TUTARLI PARÇALAR (LEGOLAR)
İNSANCA DUYGU YOĞUNLUĞU ZITLIKLAR
SEÇİCİ ALGI KRİTİK NOKTALARI ABARTMA
* ALAY ETMEYEN KOMİKLİK * BAYAĞI OLMAYAN HARCIALEMLİK * EROTİK OLMAYAN CİNSEL FARKLILIK
GİZEM DÜŞÜNMEYE ZORLAMA CİNLİKLER ZEKA PIRILTISI
TEMA/BÜTÜNLÜK BÜTÜNLÜĞÜ KAVRAMAYA UYGUN İPUÇLARI GEŞTALT TL?TEŞG
Cmabridge Üvernitesisnide yaıpaln bir arşaıtrmaya gröe, bir kleimedkei hafrlrein hnagi sıarda didizlikleri dğeil, ilk ve son hafrlrein dğoru yedre olamalrı öenm tşamıatkadır. Geirsi taammen kamradaşır ve ynie de surosnuz olraak okubanilir. Buunn sbeebi isnan benyinin her hafri tek tek dieğl kemileelri bir btüün oralak omukadısır. GEŞTALT
KORKU/CESARET ATAKLIK/DENGELİLİK ACELECİLİK/AKILCILIK DENGE
ÜST DÜZEY HEDEFLERE YÖNELİR İYİ, DOĞRU ve GÜZEL SONUNDA KAZANIR GÜVENE ve MUTLULUĞA KAVUŞULUR
PARA/EŞYA İSTEMEZ ÖĞÜT VERMEZ YOL GÖSTERMEZ ORTAK MENFAATLERE GÖNDERMELER YAPAR
FİNAL ALLEGRO ALLEGRETTO ANDANTE ALLEGRO
ANDANTE ALLEGRETTO FİNAL
SAHNE ÇALMALARI ENGELLER
BAŞLIK LOGO
AKIŞ PLANI
ETKİNLİK ÖNCESİ ÇALIŞMALAR *TABAN OLUŞTURMA *BEYİN FIRTINASI *AKIL PLATFORMU *YOL HARİTASI *AKIŞ PLANI YAZMA *GÖREVLENDİRMELER UYGULAMA *PROGRAM *SUNUCULARIN KONUŞMALARI *DRAMATURG KONTROLÜ *SAHNE AMİRİ *İZLEYİCİLERE YÖNELİK İŞLER *LOJİSTİK *GÖREVLENDİRMELER ETKİNLİK SONRASI ÇALIŞMALAR *LOJİSTİK *GÖREVLENDİRMELER
YÜZ YÜZE OLMA
*MÜZİK *DANS *SLAYT *ALT YAZI *PANDOMİM *ANLATICI *IŞIK *DUMAN GERÇEK BÜTÜNLÜK YOKSA; DOLGULAR KULLANMA
RİSK ALMA
BİR SİSTEM, ÇEVRESİNDE KARŞILAŞTIĞI İNİŞ, ÇIKIŞ VE GEREKSİNMELERLE; ANCAK TÜM ÇALIŞANLARININ ZEKALARINDAN YARARLANARAK BAŞ EDEBİLİR ve YAŞAYABİLİR.” Konosuke Matsushita DOSTÇA KALIN