İNGİLİZCE NİÇİN ÖĞRENİLMELİ ?  İngilizce 75 ’i aşkın ülkede 2 milyar dan fazla insan tarafından kullanılan özel,resmi dil, bilim dili statüsündedir.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
2013 Tanıtım Sunumu Tanıtım Sunumu Üntaş A.Ş. dinamik yapısı, kaliteli, hızlı ve kusursuz organizasyonlarıyla sektöründe Türkiye’nin önde gelen.
Advertisements

Erasmus+ Eğitim,öğretim, gençlik ve spor konularında neler sağlıyor?
Hollanda Gıda Vadisi Kümesi Üniversite-Sanayi İşbirliği
Performans, etkinlik, erişim ve fiyat önemli ise...
Akıllı Şebekelerde İletişim Teknolojileri
Reklamcılar Derneği Medya Paylaşım Toplantıları 4 Eylül 2008.
DÖVİZ KAZANDIRICI HİZMET TİCARETİNİN DESTEKLENMESİ HAKKINDA TEBLİĞ
NEDEN ÖĞRENMELİYİZ? *.
ENERJİ GÜVENLİĞİ ve ENERJİ ARZI
Kobi Tanımı 150 kişiden daha az çalışanı olan kurumlar
2009. Logaritma 2009 Logaritma 2002’de internet reklam satış şirketi olarak Ekin İlyasoğlu ve Fatih Muslu ortaklığı ile kuruldu. Ortaklar eğitimleri ile.
TÜRKİYE KÖMÜR İŞLETMELERİ KURUMUNUN
İngiltere'de Yükseköğretim İşi Ken Jones. İngiliz Yükseköğretiminden Resimler, 1980 öncesi (Oxford, Birmingham)
FESKOM AKADEMİ CANLI ONLINE EĞİTİM
BİLGİ TOPLUMU STRATEJİSİ Halil İbrahim AKÇA DPT Müsteşar Yrd. 7 Eylül 2006.
AB Hakkında Genel Bilgiler
HİBE DESTEĞİ VEREN KURUMLAR
Mesleki Eğitim Girişimleri Programı
AB ve Spor. Yaklaşık 125 milyon AB vatandaşı herhangi bir spor etkinliğine katılmaktadır. Bu her dört kişi başına 1’den fazla bir rakamdır. Bireyler,
Erasmus+ Programı ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ
ULAKBİM Vedat Mert Güneri Dursun Ali Çolak
T.C. DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ MESLEK YÜKSEKOKULU. HEDEFİMİZ Öğrencilerimizi; Çağdaş bilgi ve mesleki beceri ile donatmak, Nitelikli, ahlaklı, kültürlü ve sorumlu.
ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİNİN MÜHENDİSLİK DÜNYASINDAKİ YERİ
Almanya’da Uzaktan Eğitim
CampusFrance CampusFrance’in Rolü CAMPUSFRANCE TÜRKİYE MERKEZİ CAMPUSFRANCE PARİS BilgilendirmeKarşılamaTanıtımÖn kayıt FRANSA’DA CAMPUSFRANCE MERKEZLERİ.
İNGİLTERE’ DE E-DEVLET
HAYAT BOYU ÖĞRENME VE ÖZEL ÖĞRETİM KURUMLARININ ROLÜ
URGE Programı ile Şirketlerin İhracat Hacminin Arttırılması Program tanıtımı ve Ernst & Young desteği.
TEMEL İZCİLİK BİLGİLERİ
Telekomünikasyon Sektörü ve Vergi Düzenlemelerinin Etkileri Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş. 30 Ekim 2007 Gazi Üniversitesi İİBF Ankara.
Kayseri İl Milli Eğitim Müdürlüğü
TÜRKİYE’NİN İLK, EN BÜYÜK VE EN YENİLİKÇİ TEKNOLOJİ GELİŞTİRME BÖLGESİ;
Akıllı Şebekelerde İletişim Teknolojileri
2012 AKILLI ULAŞIM SİSTEMLERİ ÇALIŞTAYI OPERASYON VE UYGULAMA PANELİ
ORDU İL KOORDİNATÖRLÜĞÜ
T.C Kültür ve Turizm Bakanlığı Türkiye Turizm Stratejisi &
1 ÜNİVERSİTE – SANAYİ İŞBİRLİĞİNDE KOSGEB DESTEKLERİ (Serhan EKER – 2008 Aralık)
TÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ
SAN-TEZ Bilgilendirme ve Tecrübe Paylaşım Günü
BİRİNCİ HAFTA DERS NOTLARI
 Beyin emeğinin yerine geçen akıllı âletler üretilmeye başlandı. Elektronik teknolojisinin hızlı gelişimi ve lâboratuar ortamından günlük yaşantıya.
İLETİŞİM ÇÖZÜMLERİNDE ENTEGRASYON
NÜFUSUN GELİŞİMİ DAĞILIŞI ve NİTELİKLERİ
TÜRKİYE’NİN YENİ ENERJİ DÜZENİ VE ENERJİ POLİTİKALARI
BOSCH ‘’ Yaşam İçin Teknoloji ‘’. Dünyanın üçüncü büyük beyaz eşya üreticisi ve Avrupa’da beyaz eşya pazarı lideri olan BSH Grubu, 700 milyon Euro yatırımla.
2013 SBS SİSTEMİ SEMİNERİMİZE HOŞ GELDİNİZ. SINIF BAŞVURU VE ÜCRET YATIRMA TARİHİ SINAV GİRİŞ BELGELERİNİN İNTERNETTE YAYIM TARİHİ SINAV TARİHİ SINAV.
SAĞLIK VE SOSYAL HİZMETLER DAİRE BAŞKANLIĞI ÖZÜRLÜLER MÜDÜRLÜĞÜ.
Asistan ve Öğretim Üyesi İhtiyacı Açısından Gelecekte Aile Hekimliği
Engineering Village Platformu Foksiyonlar ve Arama fırsatları Tübitak - Ekual Mayıs,2008 Emre Bilinç ITS.
Cem Yurtsev Malezya müziği eşliğinde.
Güneş enerjisi.
Uzm. Fatma BAŞAR Cahit Arf Bilgi Merkezi Eğitim ve Tanıtım Sorumlusu 22 Eylül 2010 T.C. Sağlık Bakanlığı Eğitim Toplantısı TÜBİTAK.
DÜNYADA SAĞLIK SORUNLARI VE SAĞLIK DÜZEYLERİ
İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
HAZIRLAYANLAR fethiye sayarer Cansu üçdemir
UZAKTAN EĞİTİMİN TARİHSEL GELİŞİMİ
İzmir ili Konak ilçe merkezi Üçüncül Faaliyetler.
 1- Okulların eğitim-öğretim saatleri dışında, hafta sonlarında yarıyıl ve yaz tatillerinde dersliklerinin, kütüphanelerinin, bilgi teknolojileri sınıflarının,
Dİjİtal oyun tabanlI öğrenme
Türkiye’nin Dış Ticareti
Çukurova Üniversitesi Uzaktan Eğitim Sistemi
FESKOM AKADEMİ CANLI ONLINE EĞİTİM
YABANCI DİL EĞİTİM ORTAMLARININ BİLİŞİM VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ (BIT) KULLANARAK ZENGİNLEŞTİRİLMESİ Muhammet Berigel,Hasan KARAL Karadeniz Teknik Üniversitesi.
e-MarEdu Nedir? Mihenk Taşları İlkeler Misyon ve Vizyon İstatistikler Çözüm Ortakları Önemsediklerimiz İletişim Bilgileri Servisler Uygulamalar.
Hazırlayan: Bartu ÇEVİKER 4-C
Tataristan Minullına TaliyaI İgizovna Tatarista’nın Yatırım Geliştirme Ajansın yöneticisi Tataristan – Türkiye İş Forumu, Kazan şehri, 2015.
Lisans Yerleştirme Sınavları (LYS) GÖLCÜK RAM REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA BÖLÜMÜ 2016.
ALİBABA GROUP Hazırlayan : Mehmet özdemirler
ARAŞTIRMA GELİŞTİRME VE YAZILIM TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
Doç. Dr. İhsan ÇAPCIOĞLU 11. Hafta: Dini sosyalleşme
Sunum transkripti:

İNGİLİZCE NİÇİN ÖĞRENİLMELİ ?  İngilizce 75 ’i aşkın ülkede 2 milyar dan fazla insan tarafından kullanılan özel,resmi dil, bilim dili statüsündedir.

İNGİLİZCE NİÇİN ÖĞRENİLMELİ ?  Dünya nüfusunun yüzde 25 ’inden fazlası İngilizce konuşmaktadır. Avrupa birliği ülkelerinde yaşayan insanların neredeyse yarısı İngilizce konuşmaktadır.

İNGİLİZCE NİÇİN ÖĞRENİLMELİ ?  İngilizce’yi 375 milyon insan ana dili olarak, 375 milyon insan ikinci dili olarak konuşmakta ve 750 milyon insan ise yabancı dil olarak kullanmaktadır.

İNGİLİZCE NİÇİN ÖĞRENİLMELİ ?  Dünya bilim adamlarının yüzde 66 ’sından fazlası İngilizce okumaktadır.

İNGİLİZCE NİÇİN ÖĞRENİLMELİ ?  Dünya genelinde yapılan haberleşmelerin yüzde 75 ’inden fazlası İngilizce yapılmaktadır.

İNGİLİZCE NİÇİN ÖĞRENİLMELİ ?  Dünya genelinde elektronik araçlardan akan bilgilerin yüzde 80 ’den fazlası İngilizce olarak saklanmaktadır. İnternet kullanıcılarının yüzde 80 ’den fazlası İngilizce iletişim kurmaktadır.

İNGİLİZCE NİÇİN ÖĞRENİLMELİ ?  2002 yılı itibari ile 1 milyardan fazla insan İngilizce öğrenmeye çalışmıştır.

İNGİLİZCE NİÇİN ÖĞRENİLMELİ ?  Her yıl ’den fazla yabancı öğrenci İngilizce öğrenmek ve okumak amacıyla İngiltere’ye gelmektedir.

İNGİLİZCE NİÇİN ÖĞRENİLMELİ ?  öğrencinin İngiliz ekonomisine katkısı 700 milyon sterlin civarındadır.

İNGİLİZCE NİÇİN ÖĞRENİLMELİ ?  İngiltere’de İngilizce öğretimi amaçlı hazırlanan materyallerin yıllık ekonomik değeri 500 milyon sterlini aşmaktadır.

İNGİLİZCE NİÇİN ÖĞRENİLMELİ ?  İngilizce akademik konferans ve araştırmalar, reklamcılık ve pazarlama, havaalanları ve hava trafik kontrolü, diplomasi, uluslararası ticaret, uluslararası rekabet, internet ve e-postalar, pop müzik, bilim, spor, e-teknolojide en çok kullanılan dil durumundadır.