PROJE TABANLI ÖĞRENME.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ÖĞRETİM MATERYALLERİNİN SEÇİMİ ve GELİŞTİRİLMESİ
Advertisements

Genel Öğretim İlkeleri
Bütünleşik Müfredat ve “Bilgisayar” Dersi
ÖĞRETİM TEKNİKLERİ MİKRO ÖĞRETİM ASLIHAN AKBAĞ
Çağın Gidişine Göre Öğretmen Nasıl Olmalı?
TEKNOLOJİNİN GÜNLÜK HAYATIMIZDAKİ YERİ
AKILLI TAHTA Orhan YORULMAZ Semih ŞENGİDER Nazar SALPİYEV Berk HERAL
Eğitimde Bilişim Teknolojisi Kullanımı ve Temel Kavramlar
Proje Tabanlı Öğrenme Modeli ve Bilgisayar Destekli Eğitim
MATEMATİK EĞİTİMİ FELSEFESİ
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARINA AİLE KATILIMININ ÖNEMİ
PROJEYE DAYALI FEN DERSİ Proje tabanlı öğrenme yöntemi, öğrencilere problem çözmeyi, karar vermeyi ve araştırmayı öğretir. Ayrıca öğrencilere belirlenen.
HAZIRLAYAN EMEL DOKUR MERMERDAŞ
T.C. MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI TALİM VE TERBİYE KURULU BAŞKANLIĞI
PROJE TABANLI ÖĞRENME.
İlköğretim Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı
EĞİTİM FAKÜLTELERİ, TEKNOLOJİ VE DEĞİŞİM
PROJE TABANLI ÖĞRENME.
BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİMDE EĞİTİCİNİN ROLÜ BİLGİSAYAR NEDİR? Bilgisayar, verileri belirli bir program mantığı içinde okuyarak, onları kendi anlayabileceği.
Teknolojideki hızlı gelişmeler öğretme ve öğrenme ortamlarında hızlı değişime ve çeşitliliğe yol açmaktadır. Bireysel öğrenme ortamındaki çeşitliliğin.
İlköğretim Okul Müdürlerinin Teknoloji Liderliği Davranışları Bu çalışmanın amacı, ilköğretim okul müdürlerinin okullarında eğitim teknolojilerinin sağlanması.
Öğretim İlke ve Yöntemleri Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ
Oguzhanhoca.com /oguzhanhocam /oguzhan_hoca.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Öğretimde Görsel-İşitsel Araçlar Görsel Materyallerin Katkıları Dr. Süleyman Sadi SEFEROĞLU Hacettepe Üniversitesi,
TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE KULLANILAN STRATEJİ, YÖNTEM VE TEKNİKLER
Derya Duygu KARSLI
MEB HİZMET İÇİ EĞİTİM SEMİNERİ
Sosyal Ağların Eğitim Amaçlı Kullanımı
Öğrenme Öğretim sürecinde kullanılan stratejiler genel olarak üç grupta toplanabilir: Pasif öğretim (öğretmen merkezli) Etkileşimli öğretim Aktif öğrenme.
MİMİO Hazırlayanlar Duygu Akdiş Ayşenur Konur
EĞİTİMDE MATERYALİN YERİ VE ÖNEMİ
EĞİTSEL YAZILIMLAR GİRİŞ Sibel SOMYÜREK.
EĞİTİM ORTAMLARININ DÜZENLENMESİ
Mimio İle İnteraktif Eğitim
Bilgisayar Destekli Eğitim
ÜNİTE ÖZETİ Öğrenciler çevrelerinde gördükleri teknolojik araçlar hakkında bilgi edinecekler. Yeni teknolojik araçlar tanıyacaklar. Tanıdıkları araçların.
Öğretimde Teknoloji Kullanımı
PROJE TABANLI ÖĞRENME. Proje tabanlı öğrenme, öğrenci merkezli bir öğretim modelidir.
ÇAĞDAŞ EĞİTİMDE YENİ TEKNOLOJİLER
OKULLARIN INTERNETE TAŞINMASINDA BÖTEB’ LERİN (BİLGİSAYAR ve ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ) ROLÜ.
Melek YILMAZ.   Bilgi ve teknoloji çağını yaşadığımız günümüzde öğrencilerin bilgiye ulaşma ve problem çözme becerilerini kazanmaları önemlidir.  Bunun.
Öğrenme Düzeyi Araştırması 3:
BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİSİ
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ VE BEP HAZIRLAMA.
BİT KULLANMA VE YÖNETME
Prof. Dr. Fersun PAYKOÇ ODTÜ Eğitim Fakültesi Emekli Öğretim Üyesi.
ÖĞRETİM STRATEJİSİ, YÖNTEM ve TEKNİKLER
Yapılandırmacı kuramın özelliklerini tanıyabilme, Hayat bilgisi dersinde öğretme-öğrenme sürecinin özelliklerini kavrayabilme, Yapılandırmacı kuramın.
 Eğitimin geleceğe açılan kapısı olan Eğitim Bilişim Ağı, Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü tarafından yürütülen çevrimiçi bir sosyal eğitim.
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERS KİTAPLARI
BASAMAKLI ÖĞRETİM PLANI
YANSITICI DÜŞÜNME Dewey yansıtıcı düşünmeyi herhangi bir düşünce ya da bilgiyi ve onun amaçladığı sonuçlara ulaşmayı destekleyen bir bilgi yapısını etkin,
21. YÜZYIL BECERİLERİ VE ‘Z KUŞAĞI’NIN EĞİTİMİ
ARAÇ - GEREÇLERİNİN SEÇİMİ ve HAZIRLANMASI
BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİM
EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİSİNİN ETKİSİ
YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE POWER POINT SUNUMLARININ ETKİSİ
Bilgi ve İletişim Teknolojileri
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
DRAMA UYGULAMALARI DRAMANIN ÖNEMİ
GÖRSEL SANATLAR DERSİ.
Bir Öneri… 5E Modeli 1. Girme 2. Keşfetme 3. Açıklama 4. Derinleştirme
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİNİN TARİHSEL GELİŞİMİ
Fen Öğretiminin Genel Amaçları Prof. Dr. Fitnat KAPTAN Arş. Gör. Dr
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu
Öğretim Teknolojisi ve Öğretim Tasarımı
GÖRSEL-İŞİTSEL ARAÇLAR.
Sunum transkripti:

PROJE TABANLI ÖĞRENME

Teknolojinin Eğitim-Öğretime Katkıları Teknolojiyi kullanmanın okul hayatımızdaki yararları: Öğretme-öğrenme süreçlerini daha verimli hale getirir. Teknoloji sayesinde bilgiye ulaşmak daha hızlı ve kolaydır.

Teknolojinin Eğitim-Öğretime Katkıları Ders anlatımında bilgisayar.projeksiyon cihazı, tv vb.gibi aletlerden yararlanılır. Görsel-işitsel zekaya sahip öğrencilerde olumlu etkileri vardır. Teknoloji becerileri gelişir.

Öğretmenin Rolü Öğrenme ortamlarında teknoloji kullanımı ile öğrencilere daha zengin öğrenme ortamları sunarak, ilgi uyandırmak.

Öğretmenin Rolü Öğrencilerin yaparak yaşayarak öğrenmelerine imkan sağlamak. Öğrenciler ile iyi bir iletişim sağlayarak, öğrencilerin karşılaştıkları herhangi bir sorun karşısında duyarsız kalmadan, öğrencilerin sorunları hakkında yol gösterip çözüm önerileri sunmak

Öğrencinin Rolü Öğrenciler derste sürekli aktiftirler. Bireysel veya grup olarak çalışacaklar ve başkalarıyla birlikte çalışmayı öğrenecekler, Fakat aynı zamanda kendi öğrenmelerinden de sorumlu olacaklardır.Bilgiye ulaşma,problem çözme,bilginin işlenmesi ve sunulması gibi kazanımlar elde edecekler.

Ailelerin Rolü Teknolojinin daha çok bilgiye ulaşmada önemli olduğu vurgulanacak. Bu anlamda bilgisayar çalışmaları sırasında öğretmen ile sürekli iletişim içinde olunacak. Süreç içersinde desteğinizi ve cesaretlendirmenizi vermeniz önemli olacaktır.

HAZIRLAYANLAR: Savaş UÇAR Ayhan KURU Hakan BOZKURT