ÖGRENCI ISLERI DEGERLENDIRME ANKETI SONUÇLARI © Bu bir Tıp Egitimi Ogrenci Kurulu anketidir.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Insan hakları için.
Advertisements

EGE ÜNİVERSİTESİ İzmİr Atatürk SağlIk Yüksekokulu Ebelİk Bölümü ZORUNLU Stajlar HAKKINDA GENEL BİLGİLER.
Anket Hakkında Ankete 40 kişi katıldı. CERN’de Türk vatandaşı olarak yaklaşık 150 kişi kayıtlı. Ankete katılanların büyük bir çoğunluğu deneysel alanda.
BAŞLIK METNİ ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN 25. DÜNYA ÜNİVERSİTELER KIŞ OYUNLARI ERZURUM 2011 VE BRANŞLARI HAKKINDAKİ.
Kobi Tanımı 150 kişiden daha az çalışanı olan kurumlar
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ MÜHENDİSLİK VE MİMARLIK FAKÜLTESİ MİMARLIK BÖLÜMÜ STAJ KOMİSYONU STAJ BİLGİLENDİRME.
MEDYA Medyayı Tanımak - Medyaya Dair Temel Bilgiler -
G E L E C E Ğ İ N İ Z M İ R İ N İ Y A R A T I Y O R U Z
BİLGİ İŞLEM DAİRESİ BAŞKANLIĞI
Yurtdışı Google Adwords Reklamlarında %50 Devlet Desteği
Güz Yrd. Doç.Dr. Zeynep Ocak
Öğrenci Temsilcilikleri Seçimi Mühendislik Fakültesi.
1 Sınavlarla İlgili Genel Konular ÖSYS’deki Değişiklikler / Yenilikler  2010 ÖSYS’de önemli değişiklikler:   Haziran ayında yapılacak Lisans.
BİLGİ İŞLEM DAİRESİ BAŞKANLIĞI
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ 1.TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI ÖĞRENCİ ANKETİ.
İCRA DAİRESİ KULLANICI MEMNUNİYETİ ANKETLERİ: VATANDAŞLAR I. TEMEL BİLGİLER GI4. Hangi sıfatla icra dairesinde bulunmaktasınız?:
Veri Toplama, Verilerin Özetlenmesi ve Düzenlenmesi
Çocukların ev hayvanlarına ve sürüden ayrılmış hayvanlara bakış açısı The Grammare Junion School Sınıf 6B.
ARAŞTIRMA RAPORUNUN HAZIRLANMASI
ARED DEĞERLENDİRME ANKETİ ANALİZİ. * Yapılan anketin amacı ekonomik kriz sonrasında değişen dengelerle birlikte sektörel sorunlardaki öncelikleri sıralamak.
MERSİN ÜNİVERSİTESİ DENİZCİLİK MESLEK YÜKSEKOKULU AKADEMİK DEĞERLENDİRME ve KALİTE GELİŞTİRME TOPLANTISI NİSAN 2010.
DENETİMDE ZAMAN EYLEM PLANI
ÜNİVERSİTE HASTANELERİ BİRLİĞİ ANKET SONUÇLARI ÜNİVERSİTE HASTANELERİ BİRLİĞİ XIII.TOPLANTISI 4 KASIM 2012/ABANT.
Kendi işimi kurma nedenlerim;
5018 Kapsamında Stratejik Planlama
Tıp Fakültesi 1 ve 4. Sınıflar Arasında Gözlük/Lens Kullanımı ve Öğrencilerin Lazer Göz Ameliyatına Bakış Açısı Hazırlayanlar*; Hatice Hancı, İsmail Tarduş,
YÜKSEK ÖĞRETİM KURUMUNA BAĞLI SAĞLIK ÇALIŞANLARININ İDARİ VE YÖNETİCİ PERSONELİNİN ATAMA VE TERFİ KRİTERLERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ (MERSİN.
TEST – 1.
Amaç: Organ yetmezliği insidansı (toplumdaki hastalık sayısı oranı) tüm dünyada artmakta olup, organ nakli olmayı bekleyen hastalar da uygun organ beklerken.
PROGRAM TASARIMI
  İLKÖĞRETİM BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ Hasan KARAL a*; İlknur REİSOĞLU b; Ebru GÜNAYDIN a a Karadeniz Teknik Üniversitesi,
Stratejik Planlama. Stratejik Planlama-1 A: İşi doğru yapma B: Doğru işi yapma A: Etkinlik B: Etkililik.
5. BÖLÜM 0-18 YAŞ ÇOCUKLARININ GELİŞİM DÖNEMLERİ ve ÖZELLİKLERİ
BİR ORGAN BİR HAYAT.
HANGİ ÖĞRENİM SİSTEMİ DAHA MEMNUN EDİCİ?
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Toplumsal Duyarlılık Projesi
Eğitim Merkezi Seminerleri Eylül 2008 – Haziran 2009 Dönemi Değerlendirmesi Eğitim ve Tanıtım Grubu Ağustos 2009.
İstanbul Üniversitesi Mezun Takip Sistemi EYOKA
TESTLER. 2 Değerlendirme  Öğretim sürecindeki değerlendirme basamağı etkili öğretim için vazgeçilmezdir.  Değerlendirme; Konunun ne düzeyde anlaşıldığını.
İSTANBUL ESNAF VE SANATKARLAR ODALARI BİRLİĞİ
SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ GELİŞMELER VE FAALİYETLER ( SONRASI) Prof Dr Halit Tanju Besler ( ) Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekanı
Trabzon Bölge 9. Sınıf Anketleri
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI DÖNEM I.
Hayat Boyu Öğrenme –LLP (Lifelong Learning Programme) ERASMUS PROGRAMI Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları DEÜ Mühendislik Fakültesi 2011/2012.
GRUP İNCİ Enes Baki BİLECAN Büşra YILMAZ, Erdal DEMİR, Güldeniz ÇETİN,
Anket Hazırlama.
TBB Eğitim Merkezi Seminerleri Eylül Haziran 2008 Dönemi Değerlendirmesi Eğitim ve Tanıtım Grubu Temmuz, 2008.
ORTAK SINAVLAR ÖĞRENCİ ANKETİ DEĞERLENDİRME RAPORU SINAV YÖNETİMİ, MORAL MOTİVASYON VE REHBERLİK DAİRE BAŞKANLIĞI OCAK 2015.
Bilgilendirme Teknikleri
TÜRKİYE-DENİZLİ İŞ ARAYANLARA UYGULANAN ANKET SONUÇLARI.
EĞİTİM VE ÖĞRETİM YILI NENE HATUN İLK VE ORTA OKULU KASIM-ARALIK AYI DEĞERLER EĞİTİMİ ÇALIŞMASI.
EĞİTİM KURULU SPORCU DEĞERLENDİRME ANKETİ ANTALYA-2009.
SBS. FEN LİSELERİ ANADOLU ÖĞRETMEN LİSELERİ ANADOLU LİSELERİ ANADOLU TEKNİK VE MESLEK LİSELERİ ANADOLU SAĞLIK MESLEK LİSELERİ ANADOLU OTELCİLİK.
T.C. SAKARYA ÜNİVERSİTESİ SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ ÇALIŞMA EKONOMİSİ VE ENDÜSTRİ İLİŞKİLERİ ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN AHLAKİ GÖRÜNÜMÜ ÖDEVİ SEDA TÜRK.
Adem Göleç Doç.Dr. Katılımcılar: Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi Senato Üyeleri 2015 KTMÜ ÖSYM Sınavı Aday Değerlendirme Anketi Sonuçları.
BBY 467 Bilimsel ve Kültürel Mirasın Dijitalleştirilmesi Ders 7: Dijitalleştirme eğitimi Arş. Gör. Tolga Çakmak.
OĞANI ZEKİ BULUYOR MUSUNUZ? Amacımız ulaşabildiğimiz kadar kişiye ulaşıp oğanı zeki bulan kişi bulmak. Devam etmek için farenin sol tuşuna.
Hakkari Üniversitesi Öğrenci Memnuniyet Anketi Sonuçları (2017 Mart)
ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
Ask Question.
ÇALIŞAN ve ÖĞRENCİ MEMNUNİYETİ ARAŞTIRMASI SONUÇLARI Ocak, 2009
Başlık Stratejik plan çalışmaları kapsamında yapılan Mezun öğrenci Anket SONUÇLARI.
Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı
ZORUNLU HIZMET CALISTAYI
TIMSS (Uluslararası Matematik ve Fen Eğilimleri Araştırması)
NEDEN DOKTOR OLUYORUZ? GRUP BİLİMSE TODUP A2.
MERAKLI MARLOV ANKET RAPORU
MERAKLI MARLOV ANKET RAPORU
ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
MARMARA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI
Sunum transkripti:

ÖGRENCI ISLERI DEGERLENDIRME ANKETI SONUÇLARI © Bu bir Tıp Egitimi Ogrenci Kurulu anketidir.

ANKET KATILIMCILARININ DÖNEMLERE GÖRE DAGILIMI © Bu bir Tıp Egitimi Ogrenci Kurulu anketidir.

1. Ögrenci islerinin fakülte içindeki konumu, benim ulasimim için uygundur. © Bu bir Tıp Egitimi Ogrenci Kurulu anketidir.

2. Ögrenci islerinin çalisma saatleri yeterlidir. © Bu bir Tıp Egitimi Ogrenci Kurulu anketidir.

3. Ögrenci islerinin ögle aralarinda kapali olmasindan rahatsizim. © Bu bir Tıp Egitimi Ogrenci Kurulu anketidir.

4. Ögrenci isleri panolarinin yerlesim düzeni (1-2. Dönemlerinkiler disarida, 3ler içerde) bilgi edinmemi engellemektedir. © Bu bir Tıp Egitimi Ogrenci Kurulu anketidir.

5. Ögrenci isleri çalisanlarinin iletisim üsluplarindan rahatsizim. © Bu bir Tıp Egitimi Ogrenci Kurulu anketidir.

6. Ögrenci islerinde bankoda bulunan görevli sorularima yeterli yanit verebiliyor. © Bu bir Tıp Egitimi Ogrenci Kurulu anketidir.

7. Ögrenci islerinden istedigim belgelerin hazirlanmasi için geçen zamani uygun buluyorum. © Bu bir Tıp Egitimi Ogrenci Kurulu anketidir.

8. Ögrenci islerinden istedigim belgeler için benden neden para istendigini ögrenmek istiyorum. © Bu bir Tıp Egitimi Ogrenci Kurulu anketidir.

9. Ögrenci islerinden istedigim belgeler karsiliginda benden para istenmesini dogru buluyorum. © Bu bir Tıp Egitimi Ogrenci Kurulu anketidir.

10. Sinav sonuçlarinin açiklanmasi için geçen süreyi uzun buluyor ve bunun sorumlusu olarak ögrenci islerini görüyorum. © Bu bir Tıp Egitimi Ogrenci Kurulu anketidir.

11. Ögrenci islerindeki “Girilmez” yazili kapinin arkasinda ne oldugunu merak ediyorum. © Bu bir Tıp Egitimi Ogrenci Kurulu anketidir.

12. Ögrenci islerinin fiziki olarak büyüklügünü yeterli ve uygun buluyorum. © Bu bir Tıp Egitimi Ogrenci Kurulu anketidir.

13. Ögrenci islerinin iletisim yolu olarak sadece panolara duyuru asma yöntemini kullandigini düsünüyorum. © Bu bir Tıp Egitimi Ogrenci Kurulu anketidir.

14. Ögrenci islerinin esas iletisim yolu olarak panolari kullanmasindan rahatsizim. © Bu bir Tıp Egitimi Ogrenci Kurulu anketidir.

15. Ögrenci isleri iletisimi-ulasimi için, örnegin ögrenci belgesi istegimi bildirebilecegim, etkili kullanilan bir ag sayfasi olmasini isterim. © Bu bir Tıp Egitimi Ogrenci Kurulu anketidir.

DIGER…  Ankete katilan 81 ogrenciden 20’si ayrica yorumlarda bulundu.  Bu 20 yorumdan:  11 tanesi sinav sonuclarinin “detayli” aciklanmamasiyla ilgili,  9 tanesi fakulte genelindeki teknolojik yetersizliklerle ilgili,  4 tanesi sinavlarin panolarda alenen ilan edilmesiyle ilgilidir. © Bu bir Tıp Egitimi Ogrenci Kurulu anketidir.

Tesekkürler… © Bu bir Tıp Egitimi Ogrenci Kurulu anketidir.