Yeni Pazarlama Teknikleri

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Burkay Yapağcıoğlu.
Advertisements

Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
PAZARLAMAYA GİRİŞ PAZARLAMANIN TANIMI
E-T ICARET N EDIR ? Temel Kavramlar. E-T ICARET N EDIR ? Internet üzerinde yapılan ticarettir. Bilgisayar, cep telefonu gibi aygıtlar tarafından kullanılır.
ELEKTRONİK ORTAMLARDA PAZARLAMA
STRATEJİK PAZARLAMA 1.Hafta Pazarlama Nedir
PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI: SÜREÇLER
PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI: TUTUNDURMA
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Yeni Pazarlama Teknikleri
Hizmet Pazarlamasında Fiziksel Kanıtlar – Talep, Kapasite Yönetimi
Nisan 2012, Bilkent Ünivesitesi Kütüphanesi Umut Al Bilgi Hizmetlerinin Pazarlanması.
HAVAYOLU PAZARLAMASI, YOLCU TALEBİNİN ÖNEMİ VE TALEP TAHMİNİ
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
PAZARLAMANIN TANIMI VE PAZARLAMA ANLAYIŞI
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
BLOGLAR ARACILIĞIYLA Pazarlama SEDAT BAŞDAĞ. Kelimenin ilk oluşumu, "Web" ve "Log" kelimelerinin birleşmesinden oluşmuş, “Weblog” olarak isimlendirilmiştir.
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Yeni Pazarlama Teknikleri
- 1 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara Umut Al Hacettepe Üniversitesi Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Yeni Pazarlama Teknikleri
Pazarlama Araştırması
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI
Hizmet Pazarlamasında Tutundurma Kavramı
Yeni Pazarlama Teknikleri
Müşteri İlişkileri Yönetimi Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Müşteri İlişkileri Yönetimi Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Ö.Yavuz KARAGÖZ Mevlüt BALTA Hasan AKKOÇ
Pazarlama Giriş 1 1.
BİRAZ DÜŞÜNELİM! PAZARLAMA NE DEĞİLDİR? PAZARLAMA NEREDE BAŞLAR?
Pazarlama nedir? iki veya daha fazla taraf arasında gerçekleşen bir değişim/mübadele sürecidir. Marketing mübadele sürecinde insan istek ve ihtiyaçlarını.
SATIŞTA VE PAZARLAMADA
Pazarlama nedir? iki veya daha fazla taraf arasında gerçekleşen bir değişim/mübadele sürecidir. Marketing mübadele sürecinde insan istek ve ihtiyaçlarını.
Kurumsal ve Gelişmiş Stratejik Planlama Çözümü.
Mobil Pazarlama 1.
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
Prof. Dr. Remzi ALTUNIŞIK
Mobil Pazarlama Karması
PAZARLAMANIN TANIMI, KAPSAMI VE GELİŞİMİ
CRM İÇIN STRATEJIK BIR YAKLAŞıM Hafta 5 – Adrian Payne Chapter 1 Prof. Dr. Remzi ALTUNIŞIK.
PAZARLAMA KARMASI.
Öğr.Gör.Seda AKIN GÜRDAL
PAZARLAMA İLE İLGİLİ TEMEL KAVRAMLAR VE PAZARLAMA ANLAYIŞLARI
BÖLÜM: 1 PAZARLAMA VE SATIŞ.
Pazarlama Giriş 1 1.
SPOR PAZARLAMASI Nuran KANDAZ GELEN.
TURİZM PAZARLAMASINDA GÜNCEL YALAŞIMLAR
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
BİLANÇO VARLIKLAR KAYNAKLAR Aktif Toplamı Pasif Toplamı.
PAZARLAMA İLETİŞİMİ (Pİ)
18 Eylül 2018 Sample footer 1 HİZ
Pazarlama nedir? bilim, akademik disiplin? sanat?  uygulama alanı?
HEDEF PAZAR.
Prof Dr Remzi ALTUNIŞIK
Hizmet Pazarlamasında Fiyat Kavramı
Hizmet Pazarlamasında Ürün Kavramı
PAZARLAMA İLETİŞİMİ Pazarlama İletişimi Karamasını Etkileyen Faktörler
ISL 561 PAZARLAMA YÖNETİMİ
Pazarlama İletişimi
1960lardan 1980lere kadar işletme stratejileri genel olarak ürün-pazar seçimi konuları ile ilişkili idi. Ama bu durum pazarlama akademisyenlerinden kaynaklanmıyordu.
Hizmet Pazarlamasında İnsan Kavramı
GAS 208 PAZARLAMANIN TEMEL İLKELERİ ve HİZMET PAZARLAMASI
Hizmetlerin Sınıflandırılması
Sunum transkripti:

Yeni Pazarlama Teknikleri Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU

Semih AÇIKGÖZOĞLU semih_001@yahoo.com www.semihacikgozoglu.com

Konular Pazarlama Kapsamındaki Değişim Değer Pazarlaması Pazar Yönlülük Müşteri Memnuniyeti Niş Pazarlama Veri Tabanlı Pazarlama Mobil Pazarlama Pazarlamada Sanal Topluluklar Ağızdan Ağıza İletişim ve Pazarlama Amaca Yönelik Pazarlama Etkinlik Pazarlaması Sosyal Pazarlama

Pazarlama Kapsamındaki Değişim Pazarlamanın Yeni Tanımı ve Unsurları; Pazarlama; hedef pazardaki müşterilere değer sunacak ürünlerin geliştirilmesi ve pazara sunulmasını sağlamak amacıyla, pazardan elde edilen bilgilerin şirket içinde paylaşılması, uzun vadeli pazarlama hedeflerini sağlamak üzere müşteri ilişkilerinin yönetilmesi ve bütün bunlarla birlikte toplumsal kaynakların sürdürülebilirliği sağlanarak işletmelerin paydaşlarını dikkate alan değer temelli faaliyetler bütünüdür. Değer temelli olmak Pazar Bilgilerinin Paylaşımı Müşteri İlişkileri Yönetimi Toplumsal Kaynakların Sürdürülebilirliği Pazarlama Hedeflerinin Gözetilmesi

Pazarlama Karmasındaki Değişim İlişkisel Pazarlama Satıcılar “aktif” tüketiciler “pasif” Ürün tanımının genişletilmesine olan ihtiyaç Ambalaj MİY Hizmet Pazarlamasının Yaygınlaşması Pazarlama Karması Elemanlarına Müşteri Gözüyle Bakış Customer Value (Müşteriye Sunulan Değer) Cost to the Customer (Müşterinin Katlanacağı maliyet ) Convenience (Müşterinin kolaylıkla ürüne ulaşabilmesi) Communication (Müşteriyle iletişim kurulması) Deneyim Ekonomisine Geçiş

Yeni Pazarlama Tanımı Çerçevesinde Pazarlama Karması Elemanları Erdem Eser Eder Etkileşim Erişim Estetik Emek Eğlence Esneklik