EĞİTİMDE TEKNOLOJİ KULLANIMI

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ISTE.
Advertisements

Eğitsel Yazılımların Değerlendirilmesi
Eğitim Programı Kurulum Aşamaları E. Savaş Başcı ASO 1. ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ AVRUPA BİLGİSAYAR YERKİNLİĞİ SERTİFİKASI EĞİTİM PROJESİ (OBİYEP)
Okulumuzda kurulacak olan Fatih projesi ile ilgili bilgi sahibi olmak.
‘‘21. Yüzyıl Eğitimine Doğru’’
ÖĞRETİM MATERYALLERİNİN SEÇİMİ ve GELİŞTİRİLMESİ
UZAKTAN ÖĞRETİM & İNTERNET TABANLI ÖĞRENME (İTÖ)
Bilişim Sistemleri Mühendisliği Bölümü
Bütünleşik Müfredat ve “Bilgisayar” Dersi
UZAKTAN EĞİTİME GİRİŞ VE KAVRAMSAL ÇERÇEVE
Senaryolar, öğrenme hikayeleri ve aktiviteleri
ISTE.
OKUL YÖNETİCİLERİNİN TEKNOLOJİK LİDERLİK ÖZ YETERLİLİKLERİ
Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi (Ulusal Ajans)
 Thinkquest; öğretmenlerin kendi eğitim müfredatına, planına,thinkquest eğitim projesini ekleyip,gelişen ve değişen 21 yüzyıla ayak uydurmasında yetenek.
MADDENİN HAL DEĞİŞİMİ.
YENİLİK VE EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
A.Ekrem ÖZKUL Kürşat ÇAĞILTAY
MEB - Intel Öğretmen Programı
Yönetim Öğretmen Program Donanım
PROJE TABANLI ÖĞRENME.
UZAKTAN ÖĞRETMEN EĞİTİMİ SEMİNERİ
BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİMDE EĞİTİCİNİN ROLÜ BİLGİSAYAR NEDİR? Bilgisayar, verileri belirli bir program mantığı içinde okuyarak, onları kendi anlayabileceği.
Özel Öğretim Yöntemleri
Mobil Öğrenme m-öğrenme
Alvin TOFFLER Diyor ki;
İlköğretim Okul Müdürlerinin Teknoloji Liderliği Davranışları Bu çalışmanın amacı, ilköğretim okul müdürlerinin okullarında eğitim teknolojilerinin sağlanması.
İLKÖĞRETİMDE TEKNOLOJİNİN KULLANILMASI VE UYGULANMASI
E-Öğrenme Nedir?
1.DÜNYA SAVAŞI. Ünite Özeti  Bir çok dünya devletinin biraraya gelerek yaptığı 1.dünya savaşının nedenleri,savaşın ortaya çıkardığı sonuçlar incelenecek.
Comenius Programı Onur AYDEMİR
Uzaktan Eğitimde Öğretmen ve Öğrenci Rolleri
Telif Hakkı  2008 Intel Firması. Tüm hakları saklıdır. Intel, Intel logosu (the Intel Logo), Intel Eğitim Girişimi (Intel Education Initiative) ve Intel.
Programs of the Intel Education Initiative are funded by the Intel Foundation and Intel Corporation. Copyright © 2007 Intel Corporation. All rights reserved.
Teknoloji ve İnovasyon için Gelişim ve İletişim Platformları Selen Kocabaş.
21. Yüz Yıl Eğitimi Eski Yaklaşım:  Öğretmen ve müfredat odaklılık  Pasif alıcı konunda öğrenme  Bireysel işler ve çalışmalar  Bilgi kazandırmak 
EĞİTSEL YAZILIMLAR GİRİŞ Sibel SOMYÜREK.
Öğretimde Teknoloji Kullanımı Bilgisayar ve İnternet
Akran destekli öğrenme
ÜNİTE ÖZETİ Öğrenciler çevrelerinde gördükleri teknolojik araçlar hakkında bilgi edinecekler. Yeni teknolojik araçlar tanıyacaklar. Tanıdıkları araçların.
PROJE TABANLI ÖĞRENME. Proje tabanlı öğrenme, öğrenci merkezli bir öğretim modelidir.
ÇEKOİST IŞIL ÖZBAYIR NİLAY SEVİL ATICI
Melek YILMAZ.   Bilgi ve teknoloji çağını yaşadığımız günümüzde öğrencilerin bilgiye ulaşma ve problem çözme becerilerini kazanmaları önemlidir.  Bunun.
BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM UYGULAMALARI
EĞİTİMDE TEKNOLOJİ KULLANIMI. MEB Amaçları %40 %13 %6 %1 %23 TÜİK Haber Bülteni Sayı: 205, Aralık 2009 Eğitim Durumuna Göre Yoksulluk Oranları Açlık Cehalet.
Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Eğitim Alanında Teknolojik Gelişmeler
DİJİTAL VATANDAŞLIK.
ÇEVRE DOSTU POŞET TASARLAYALIM
Harun ÇAKIR MEB - Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü EĞİTİMDE TEKNOLOJİ KULLANIMI.
“Ideal” eÖğrenme Ortamı… Ulaşmak için Neler yapılabilir?
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler
TEKNO FARKLILAŞTIRMA Ideal 2015 Amasya Üniversitesi Kasım 2015.
EĞİTİMDE FATİH PROJESİ BAŞLICA BİLEŞENLER
EBA nedir? Eğitim Bilişim Ağı (EBA) sınıf seviyelerine uygun, güvenilir ve incelemeden geçmiş doğru e-içerikleri bulabileceğiniz sosyal bir platformdur. 
Fatih Projesi Etkileşimli Sınıf Yönetimi Kursu
4. GRUP Murat ERDEM İsa ALKAN Mehmet YALVAÇ Muhammet YILMAZ.
Köy Enstitülerinden Kent Enstitülerine Eğitim Sorunları Kurultayı Fulya Sarı Apple Bilkom 19 Nisan 2001.
Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Eğitim Alanında Teknolojik Gelişmeler
Materyal Geliştirme Aracı Olarak Bilgisayarlar
Teknoloji Nedir?.
Pedagojİk formasyon sertİfİka programI ÖğreTİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI Hafta I Prof.Dr.Bülent ÇAVAŞ.
BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİM
EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİSİNİN ETKİSİ
EĞİTİMDE TEKNOLOJİ KULLANIMI
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu
Projenin Amacı Projenin en temel amacı okul öncesi sınıflarında engeli olan çocuklarla çalışan öğretmenlerin sınıf içi yeterliklerinin artırılmasıdır.
Öğretim Teknolojisi ve Öğretim Tasarımı
«Makine Teknikerliği» nedir?
Sunum transkripti:

EĞİTİMDE TEKNOLOJİ KULLANIMI İsa ALKAN Karlısu Hürriyet İ.Ö.O Müdürü

1953 - 2010

1953 - 2010

1953 - 2010

1953 - 2010

1953 - 2010

1953 - 2010

1953 - 2010

1953 - 2010

1953 - 2010

21.Yüzyıl Becerileri Hedeflenen Beceriler O dönem çocuklarımıza kazandırılması hedeflenen beceriler ile günümüzde kazandırılması hedeflenen beceriler arasındaki farklar nelerdir? BONAPARTİST -AngloSakson 21.Yüzyıl Becerileri

Teknoloji İle Rehberlik Materyal Kullanıcı (Öğrenci) Kullandırıcı (Öğretmen) Çocuklarımıza, bireysel öğrenmelerini gerçekleştirirken teknolojiden bir araç olarak nasıl yararlanabileceklerini öğretmeliyiz.

Dijital Uçurum İnternet Çağı Öğrencisi Televizyon Çağı Öğretmeni Sanal Dünya Gerçek Dünya

Her Okula Bir Bilgisayar Teknoloji Destekli Sınıflar 21. Yüzyıl Eğitimine Geçiş Her Okula Bir Bilgisayar Her Okula Bir Bilgisayar Laboratuvarı 1e1 Öğrenme eÖğrenme Kavram Kanıt Projesi - Faz II eÖğrenme Kavram Kanıt Projesi - Faz I ve Faz 2 Intel Öğretmen Intel Öğrenci Teknoloji Destekli Sınıflar 2008 44.000 Okul Internette bağlandı İçerik Gelistirme Projesi 1997 Okullar Bilgisayar Snıfları ile buluştu e-Öğrenmeye Geçiş

İnternet Kullanıcı Sayısı 1998   2008 Ülke Kişi (milyon) 1. ABD 84.587 1. Çin 298.000 2. Japonya 16.940 2. ABD 230.600 3. Almanya 8.100 3. Japonya 95.978 4. İngiltere 8.000 4. Brezilya 72.027 5. Kanada 7.500 5. Almanya 61.973 6. Avustalya 5.771 6. İngiltere 46.683 7. Fransa 3.700 7. Rusya 45.250 8. Hollanda 3.500 8. Fransa 42.315 9. Güney Kore 3.103 36.837 10. İsveç 2.961 10. Türkiye 25.405

Neler Yapabiliriz? 1- Öncelikle inan (dır) mak, 2- Desteklemek ve yönlendirmek, 3- Teşvik etmek, 4- Dış etmenleri değerlendirmek.

Başarılı bir öğretmen, iyi bir öğrenci olmalıdır. Sonuç Başarılı bir öğretmen, iyi bir öğrenci olmalıdır. Başarılı bir yönetici, iyi bir öğretmen olmalıdır. Başarılı bir yönetici, iyi bir öğrenci olmalıdır. “21. Yüzyılda okumamış (cahil) olarak okuyup yazamayanları değil; öğrenmeyen, öğrenemeyen ve yeniden öğrenmeyenleri adlandıracağız.”  Alvin Toffler

Teşekkür Ederim… İsa ALKAN Liderlikforumu-31@hotmail.com