Atatürk ilke ve İnkılapları Ünite Tanıtım Sunusu

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Mutluköy İlköğretim Okulu
Advertisements

MAİ VE SİYAH.
Gözün kısımlarını yerleştirme oyunu
DENİZLİ YAŞAR SANİYE GEMİCİ ANADOLU LİSESİ
REİS BEY ÜNİTE TANITIM SUNUMU
ÜNİTE PLANI ÖZETİ Öğrencilerin, Denizli ve çevresindeki tarihi yerleri, coğrafi özelliklerini ve bugünkü durumlarını öğrenerek; tarihi ve doğal çevrelere.
YAYA TEMASI.
Ünite Portfolyo Sunumu Zeynep Üzümcü
KARMAŞIK SAYILAR.
DİNLEYİN ! GRUP ÜYELERİNİN BİRBİRLERİNİ DİNLEMELERİNİ TEŞVİK EDİN ! DİNLEMELERİNİ TEŞVİK EDİN !
SİZİN ÇOCUKLARINIZ! BİZİM ÖĞRENCİLERİMİZ! ÖĞRETMEN PDR PGB ÖDB.
ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
DÜNYAYI ŞEKİLLENDİREN GÜÇ
Newton’un Hareket Kanunları
EN İYİ MESLEKLER YARIŞI
MADDENİN HAL DEĞİŞİMİ.
AkçanSA Fatih Sultan Mehmet İlköğretim Okulu
Elektrik Akımı Hazırlayan: Mustafa Arbay.
TOPLUMSAL YAPI VE TOPLUMSAL İLİŞKİLER
Erkan Evrensel, Seval Ergün, Tuğba Günay, Çisem Aytin
Ünite Ürün Dosyası Sunumu
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
Ünite Tasarım Sunusu Hazırlayan : Ebru GİRGİN.
ANADOLU MEDENİYETLERİ ÜNİTE TANITIM SUNUSU
Tömük Yeşilyurt İlköğretim Okulu 6.Sınıf Leyla YILMAZ
Ünite Planı Özeti: Bu ünitede temel soru ile çevremizdeki cisimlerin disiplinler arası bağlantı kurularak öğrencilerin aklına gelebilecek her şekilde.
MİLLİ EDEBİYAT HAZIRLAYANLAR  Gülcan Diribaş  Elif Er  Aylin Köseler.
TÖMÜK SİNAN SUVERİR İLKÖĞRETİM OKULU MERSİN - Erdemli Ferda ÇELİK
Oguzhanhoca.com /oguzhanhocam /oguzhan_hoca.
İSLAMDA YORUM FARKLILIKLARI
Ünite Portfolyo Sunumu
1.DÜNYA SAVAŞI. Ünite Özeti  Bir çok dünya devletinin biraraya gelerek yaptığı 1.dünya savaşının nedenleri,savaşın ortaya çıkardığı sonuçlar incelenecek.
Ünite Portfolyö Sunumu
Telif Hakkı  2008 Intel Firması. Tüm hakları saklıdır. Intel, Intel logosu (the Intel Logo), Intel Eğitim Girişimi (Intel Education Initiative) ve Intel.
Programs of the Intel Education Initiative are funded by the Intel Foundation and Intel Corporation. Copyright © 2007 Intel Corporation. All rights reserved.
HAZIRLAYAN: DİLEK BEZGAL
T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük TÜRK ÇAĞDAŞLAŞMASI
UZAKTAN EĞİTİM Uzaktan Eğitim, Yüzüncü Yıl Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi Müdürlüğü (YUZEM) tarafından koordine edilmektedir. Üniversitemiz birinci.
KLASİK DÖNEM BESTECİLERİ
ÜNİTE ÖZETİ Öğrenciler çevrelerinde gördükleri teknolojik araçlar hakkında bilgi edinecekler. Yeni teknolojik araçlar tanıyacaklar. Tanıdıkları araçların.
Hazırlayan:Ahmet DEMiR
İLETİŞİM - DİL VE KÜLTÜR İLİŞKİSİ
BÖLÜM 4:FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM
HAVA DURUMU VE MEVSİMLER
DERS: Sosyal Bilgiler ÜNTE: Uzaktaki Arkadaşlarım SINIF: 4/A
Ünite Portfolyo Sunumu Serap Karaman
PORTFOLYO DEĞERLENDİRME
İlköğretim Fen ve Teknoloji Öğretim Programı
DÜN BUGÜN YARIN Ünite Portfolyo Sunumu Fatma KIYMAZ Asuman İŞLER.
ATATÜRKÇÜLÜK.
ÜNİTE PORTFOLYO SUNUMU HAYRİYE UTKU
T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük İNKILAPÇILIK
Öğrenme Düzeyi Araştırması 3:
ÇEVRE DOSTU POŞET TASARLAYALIM
ÜNİTE TANITIM SUNUSU HAZIRLAYAN SEDEN HACISÜLEYMAN.
ÖĞRETİM STRATEJİSİ, YÖNTEM ve TEKNİKLER
BASAMAKLI ÖĞRETİM MODELİ
“Ders Kitabı İnceleme” … Yayınları Numara İsim Soyisim.
SERCAN ERTÜRK GÜNÜMÜZDE ÖLÇME ve DEĞERLENDİRME. Ölçme ve Değerlendirmenin İlkeleri Amaçlar ilkesi Devamlılık ilkesi Genişlik – kapsamlılık ilkesi Kendi.
KIZ KARDEŞİM MOMMO.
2 .BÖLÜM ÖĞRENME KURAMLARI VE YENİ MEB PROGRAMI Hazırlayanlar: Ahmet Ataç Gülenaz Selçuk Cihan Çakmak İhsan Yılmaz.
KÜÇÜK GRUP EĞİTİMİ Tıp Eğitimi Anabilim Dalı Seminerleri / 151.
SOSYAL BİLGİLERDE BECERİ EĞİTİMİ
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Mutluköy İlköğretim Okulu
Yapılandırmacılık (Oluşturmacılık / Constructivism)
Öğretim Programı Tasarım Soruları
Ünite Portfolyo Sunumu Penny Archer
Fen Öğretiminin Genel Amaçları Prof. Dr. Fitnat KAPTAN Arş. Gör. Dr
ÖĞRETİMİN PLANLANMASI
Sunum transkripti:

Atatürk ilke ve İnkılapları Ünite Tanıtım Sunusu Grup “ O’NUN İZİNDEYİZ ” Gazi Mustafa Kemal İlköğretim Okulu

ÜNİTE ÖZETİ Atatürk İlkeleri’nin amaçları,ortak özellikleri,dayandığı esaslar,Atatürk ilkelerine sahip çıkmanın önemi ve bu ilkelerin devamlılığını sağlamak,Modern Türkiye’nin kuruluşunda Atatürk ilkelerinin yeri ve önemi ,Türk İnkılaplarının neler olduğu, amacı ve ortaya çıkış sebepleri ve Atatürk’ün çağdaşlaşma konusundaki fikirleri gibi konularda öğrencileri derinlemesine düşündürmek amacı ile araştırma ve proje görevleri verilir ve tartışma ortamı yaratılarak konular hakkında yorumlar yapılır.

Öğretim Programı Tasarım Soruları Temel Soru Atatürk İlke ve İnkılaplarından biri olmanız istense,hangisi olmak isterdiniz? Ünite Soruları -Atatürk ilkelerine sahip çıkmak ve devamlılığını sağlamak neden önemlidir ? - Modern Türkiye’nin kuruluşunda Atatürk ilkelerinin yeri ve önemi nedir ? -Atatürkçü düşünce sisteminin temelleri ve nitelikleri nelerdir? İçerik Soruları -Atatürk İlkeleri nelerdir ? -Atatürk ilkelerinin amacı ve ortak özellikleri nelerdir ? -Atatürk ilkelerinin dayandığı temel esaslar nelerdir ? -İnkılaplar ve kazandırdıkları nelerdir? -Atatürkçü düşünce sistemi neden dinamiktir? -Çağdaş Uygarlık kavramını açıklayınız.  

Öğrencilerce Yapılacak Çalışmalar Grup çalışması şeklinde ünitenin içerik sorularına yönelik araştırma,inceleme,projelendirme çalışmaları yapılacak. 21. yy becerilerinin mümkün olan en üst seviyede kullanılmasıyla hazırlanan projeler sınıfla paylaşıldıktan sonra ölçme ve değerlendirme ölçekleri ışığında öğrenciler birbirlerinin çalışmasını değerlendirecek.

ÜNİTENİN VİZYONU Atatürk İlke ve İnkılaplarının neler olduğunu araştırdıktan sonra,bu ilke ve inkılapların öncesi ile sonrasını karşılaştırır.Bu karşılaştırmanın ardından da,Atatürk ilke ve İnkılaplarının bizler için ne büyük bir öneme sahip olduğunu kavrar.Bu kazanımları çok iyi benimseyip ,özümseyip gelecek nesillere aktarma ödev ve sorumluluğunu kendinde hisseder.

PROJE YAKLAŞIMI Öğretimden Önce: Daha önceki sınıflarda ünite ile ilgili öğrendikleri bilgileri belirler,ön öğrenme hazırbulunuşluk düzeylerini belirleriz. Ünitemiz ile ilgili temel,ünite ve içerik sorularımızı hazırlarız. Proje tabanlı eğitimi velilerimize tanıtmak için broşürler hazırlar ve bu materyalleri Çeşitli kaynaklardan ünite ile ilgili materyal araştırması yaparız. Ünite İşlenirken:Akran incelemesi grupları oluşturur,öğrenci örneklerinin hazırlanması ve destek materyallarinin sunumunu yapar,öğrencilerin internet aracılığı ile birbirlerine yolladıkları çalışmalara geri bildirim yapmalarını ister,proje sunumlarını yaptırır ve öğrencilerin de dahil olduğu ara değerlendirmeler yaparız.   Ünite Sonrasında:Projelerin sunumunun ardından öğrencilerle birlikte değerlendirme ölçütleri kullanılarak değerlendirmeler yapılır.

21. YÜZYIL BECERİLERİ Öğrencilerim; Yeni ve farklı bakış açılarına uyumlu olmayı, Anlamaya yönelik doğru akıl yürütmeyi, Kendi bireysel okuma, yazma, araştırma ve düşünme stratejilerini değerlendirmeyi ve gerektiğinde bunları uyarlayarak değiştirme yi, Bilgiye yeterli ve etkili düzeyde ulaşmayı, bilgiyi eleştirel ve yeterli düzeyde değerlendirmeyi, doğru ve yaratıcı bir şekilde kullanmayı, Kendi çalışmalarını değerlendirmek için proje değerlendirmelerini kullanma ve akranlarına geribildirim vermeyi, gerçekleştirerek, 21. yüzyılın üst düzey düşünme becerilerini edineceklerdir.

ÖĞRENCİ GEREKSİNİMLERİNİ ÖLÇME Öğrencilerin gereksinimleri: Öğrencilerin ön bilgilerini ölçme soruları ABC ; beyin fırtınası BMÖ şeması Öz değerlendirme formu kullanılarak belirlenebilir. Ölçme sonucu elde edilen bilgiler; Öğrencilerin yanlış ya da eksik bilgilere sahip oldukları konulara odaklanmada Yanlış bilgilerini düzeltebilecekleri, eksikliklerini ise tamamlayabilecekleri etkinlikler düzelmede kullanabilir.