PROJENİN ADI:Kütüphanemiz Bize Uygun Olsun PROJEYİ UYGULAYAN OKUL:Ağaççamı Ortaokulu PROJENİN AMACI:Okul Kütüphanesini Zenginleştirmek. PROJENİN İÇERİĞİ:Okulun.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
B İ L İ Ş İ M TEKNOLOJ İ LER İ DESTEKL İ MATEMAT İ K PROJELER İ MATHEMATICS PROJECTS SUPPORTED BY INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES PRESENTATION.
Advertisements

KAYSERİ İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
NE KADAR OKUYORUZ?.
GÖRSEL SANATLAR DERSİ ÜNİTE PLANININ ÖNCESİ VE SONRASININ İNCELENMESİ
Konu: Ordu İli Genelindeki Anaokulları, İlkokullar, Ortaokullar ve Ortaöğretim Okulları arası “Bir Kitap da Sen Anlat” yarışması. Amaç: Türk Milli Eğitiminin.
YEŞİLGİRESUN İLKOKULU
Hazrlayan: Sebiha Şafak
ÖZGÜVEN; kendimize yönelik iyi duygular geliştirmemiz sonucu, kendimizi iyi hissetmemiz demektir. Başka bir deyişle kendimiz olmaktan memnun olmak ve bunun.
HACETTEPE & MANAVGAT EVRENSEKİ KEÇİÖREN SPORTİF A.Ş. & MKE KIRIKKALE İNEGÖLSPOR & BAYRAMPAŞA BLD. VANSPOR & KIRIKHANSPOR D. BAKIR BŞ BLD. SPOR & A. SEBATSPOR.
1-2-3 Şubat 2012 tarihinde Bingöl Merkez İlköğretim Okulu Öğretmenlerine ‘Okullarda Afet Bilincini Oluşturma’ konulu eğitim semineri düzenlenmiştir.
İlköğretim Bölümü Matematik Öğretmenliği Programı
KÜLTÜR-EDEB İ YAT KULÜBÜ. Kulüp Danı ş man Ö ğ retmenleri Arzu ÜSTÜN Gülçin GÜLER.
OKULUMUZU RENKLENDİRELİMOKULUMUZU RENKLENDİRELİM PROJESİ PROJESİ
OKUL HEYECANIM ÜN İ TE TANITIM SUNUMU HAZIRLAYAN:OYA ALTINTAŞ.
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
ORHAN EREN İLKOKULU 1-A.
Gelişimi Farklı Olan Çocuklar
Gün Kitabın Adı ve Yazarı Okuduğu sayfa sayısı
KURŞUNLU Tevfİk fİkret İLK-ORTA OKUL MÜDÜRLÜĞÜ
SELÇUKLU MEHMET ALİ ATİKER
PROJEN İ N ADI:ya ğ mur suyu sulama PROJEY İ UYGULAYAN OKUL: o ğ uzlar Anadolu lisesi PROJEN İ N AMACI:kendi kendisine yeten bir okul olmak PROJEN İ N.
OMUZLARINDA YÜKLERLE YA Ş IYORLAR ÇOCUKLUKLARINI.
“EN İYİ İLAÇ EĞİTİM VE SEVGİDİR!” PROJESİ
HALK KÜTÜPHANELERİ SOSYAL AĞLARDA HALK KÜTÜPHANELERİNE ERİŞİM.
Tömük Yeşilyurt İlköğretim Okulu 6.Sınıf Leyla YILMAZ
GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETİMİ
YEŞİLGİRESUN İLKOKULU
2014 Yılı Devam Eden Projeler Eğitim Yükseköğretim Sektörü.
HERKES İÇİN FUTBOL-GRASSROOTS
OKUL AİLE İŞBİRLİĞİ.
Hacettepe Üniversitesi Hacettepe Sanat Müzesi
2015 YILI SGK KATILIM PAYI UYGULAMALARI
PROJENİN ADI: GÖNÜL KÖPRÜSÜ ADI SOYADIMESLEĞİTELEFONE-POSTA Nadir AYDINEmekli Subay Senem KOÇEv Hanımı
ATATÜRK’ÜN HAYATI.
KEŞFET KENDİNİ PROJESİ
06 Nisan Nisan 2015 (2) Devre Elemanlarının Sembollerle Gösterimi ve Devre Şemaları ile ilgili olarak öğrenciler; Bir elektrik.
BAŞARMAM İÇİN ENGELİM KALMADI
IŞIKLI İLKÖĞRETİM OKULU
PORTFOLYO NEDİR? NASIL HAZIRLANIR? ELEKTRONİK PORTFOLYO NEDİR?
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
COMENIUS COMENIUS ÇOKLU OKUL ORTAKLI Ğ I. BOZOK ORTAOKULU.
PROJENİN ADI: Kitaplarımı Paylaşıyorum PROJEYİ UYGULAYAN OKUL:Oğuzlar Çok Programlı Anadolu Lisesi PROJENİN AMACI:Okul Kütüphanesinin Zenginleştirilmesi.
1.Gün MATEMATİK 1.KİTAP TOPLAMA - ÇIKARMA ANTRENMANLARLA
PROJEN İ N ADI: Camilerimizi Tanıyoruz PROJEY İ UYGULAYAN OKUL: O ğ uzlar ortaokulu PROJEN İ N AMACI: Ö ğ rencilere Camilerin Tanıtılması PROJEN İ N İ.
1.HAFTA Pazar 2.HAFTA Pazar 3.HAFTA Pazar 4.HAFTA Çarşamba 5.HAFTA Pazar 6.HAFTA Pazar.
GAZİOSMANPAŞA ORTAOKULU
KÜLTÜR-EDEB İ YAT KULÜBÜ. Kulüp Danı ş man Ö ğ retmenleri Arzu ÜSTÜN Gülçin TILFARLIG İ L.
Özel Gereksinimli Çocuklar
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI KUVAYİ MİLLİYE İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
YEŞİLGİRESUN İLKOKULU
KARABURNA İLK/ORTAOKULU 2013/2014 TANITIM
MEHMET SİNAN DERELİ ORTAOKULU
13.Gün MATEMATİK 1.KİTAP Şimdi Test Zamanı ANTRENMANLARLA
PROJEN İ N ADI: HAYATIMIZ SATRANÇ PROJEY İ UYGULAYAN OKUL: O Ğ UZLAR İ.O. PROJEN İ N AMACI: Satranç ö ğ retmek PROJEN İ N İ ÇER İĞİ :Satranc ile hayatında.
BEŞ PARMAK RESİM SERGİSİ
PROJENİN ADI: Atık pil kutusu PROJEYİ UYGULAYAN OKUL: DERİNÖZ KAMBURLAR İ. PROJENİN AMACI: köyde kullanılan pillerin toplanarak geri dönüşüme gönderilmesi.
ALTIEYLÜL İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Kütüphanemiz Bize Uygun Olsun "Dersimiz Kütüphane"
PROJENİN AMACI: Farklı kültürlerden gelen çocuk oyunlarını tanıtarak kültürler arası etkileşimi sağlamak projenin birinci amacıdır.
PROJENİN ADI: MERAK KORİDORU PROJEYİ UYGULAYAN OKUL: ÇİĞDEMLİK İLKOKULU PROJENİN AMACI: Öğrencilere Merak Uyandırıcı Sorular Sorarak Bilgiye Çeşitli.
Tekirda ğ - Kapaklı Anadolu Lisesi. Kişilerin belli bir e ğ itimle edindikleri ve hayatlarını kazanmak için sürdürdükleri düzenli ve kurallı faaliyetler.
Eğitsel Rehberlik. Rehberlik hizmetlerinin önemli bir işlevi de öğrenmeyi kolaylaştırmak, başarıyı artırmaktır. Bu amaca yönelik yapılan rehberlik hizmetleri.
İSTATİSTİKLER Öğretmen Sayısı : 42 Öğrenci Sayısı : 597 KURUM BİLGİLERİ Derslik Sayısı : 21 Fen Laboratuarı Sayısı : 0 BT(Bilgisayar) Sınıfı Sayısı :
Programın Karşılaştırılması Sunusu
Çorum Anadolu Lisesi KONU ANLATIMI
OKUL ADI ADI: SOYADI: SINIFI: NO: DERS: Ö Ğ RETMEN: KONU.
Cemal Artüz İmam Hatip Ortaokulu
OKULLARDA REHBERL İ K SERV İ SLER İ – H İ ZMETLER İ.
Light Up, ilkokul ve ortaokul öğrencileri için hazırlanmış,
Sunum transkripti:

PROJENİN ADI:Kütüphanemiz Bize Uygun Olsun PROJEYİ UYGULAYAN OKUL:Ağaççamı Ortaokulu PROJENİN AMACI:Okul Kütüphanesini Zenginleştirmek. PROJENİN İÇERİĞİ:Okulun Kitap Sayısını Artırmak. PROJEDE GÖREVLİ ÖĞRETMEN:Mehtap KUYUMCU,Tuğçe BULUT PROJEDE SINIF SEVİYESİ:1,2,3,4,5,6,7,8 PROJE UYGULAMA YERİ:Ağaççamı Ortaokulu BAŞLAMA TARİHİ:19/01/2015 BİTİŞ TARİHİ:30/05/2015 PROJE SONUCUNDA KAZANIMLAR:Zengin bir kütüphane ortamına sahip olur ve düzenli okuma alışkanlığı geliştirir.

PROJENİN ADI:Matematik sembolleriyle süsleme PROJEYİ UYGULAYAN OKUL:Ağaççamı Ortaokulu PROJENİN AMACI: PROJENİN İÇERİĞİ:Okulu matemetik sembolleriyle görsel açıdan donatma. PROJEDE GÖREVLİ ÖĞRETMEN:Hilal DİKİMEN PROJEDE SINIF SEVİYESİ:5,6,7,8 PROJE UYGULAMA YERİ:Ağaççamı Ortaokulu BAŞLAMA TARİHİ:15/02/2015 BİTİŞ TARİHİ:15/04/2015 PROJE SONUCUNDA KAZANIMLAR:Öğrencilerin matematik sembollerini görsel açıdan desteklenerek öğrenmelerini kolaylaştırmak.

PROJENİN ADI:sağlık için spor yap PROJEYİ UYGULAYAN OKUL: ağaççamı ortaokulu PROJENİN AMACI:görsel duyulara hitap ederek matematik koridoru oluşturmak PROJENİN İÇERİĞİ:okulu matematik sembolleriyle görsel açıdan donatma PROJEDE GÖREVLİ ÖĞRETMEN:hilal dikimen PROJEDE SINIF SEVİYESİ:5,6,7,8 PROJE UYGULAMA YERİ: ağaççamı ortaokulu BAŞLAMA TARİHİ:15.02.2015 BİTİŞ TARİHİ:15.04.2015 PROJE SONUCUNDA KAZANIMLAR:öğrencilerin matematik sembollerini görsel açıdan destekleyerek öğrenmelerini kolaylaştırma

PROJENİN ADI:benim sergim PROJEYİ UYGULAYAN OKUL:ağaççamı ortaokulu PROJENİN AMACI:çocukların hayal güçlerini geliştirmek ve bunları sergilemek PROJENİN İÇERİĞİ:okulun koridorlarında resimlerin sergilenmesi PROJEDE GÖREVLİ ÖĞRETMEN:cevriye cızlak , gamze kan PROJEDE SINIF SEVİYESİ:7,8 PROJE UYGULAMA YERİ:ağaççamı ortaokulu BAŞLAMA TARİHİ:06.02.2015 BİTİŞ TARİHİ:01.06.2015 PROJE SONUCUNDA KAZANIMLAR: öğrencinin kendine olan özgüveninin artması

PROJENİN ADI:satranç oyna başarıyı yakala PROJEYİ UYGULAYAN OKUL:ağaççamı ortaokulu PROJENİN AMACI:öğrencilerin zihinsel becerilerini arttırmak PROJENİN İÇERİĞİ:öğrenciler arası satranç yarışması PROJEDE GÖREVLİ ÖĞRETMEN:oktay çiçek PROJEDE SINIF SEVİYESİ:5,6 PROJE UYGULAMA YERİ:ağaççamı ortaokul BAŞLAMA TARİHİ:06.02.2015 BİTİŞ TARİHİ:29.05.2015 PROJE SONUCUNDA KAZANIMLAR: öğrencinin başarılı olacağını fark etmesi, eğlenceli zihin çalışması yapacağını fark eder.

PROJENİN ADI: kültürel gezi PROJEYİ UYGULAYAN OKUL:ağaççamı ilkokulu PROJENİN AMACI: imkanı olmayan çocukların kültürel etkinliklerden faydalanması PROJENİN İÇERİĞİ: çocukların şehir merkezinde sinemaya götürülmesi PROJEDE GÖREVLİ ÖĞRETMEN:gürkan çelebi , ali haydar özenç PROJEDE SINIF SEVİYESİ: 2,3,4 PROJE UYGULAMA YERİ: merkez / çorum BAŞLAMA TARİHİ:04/ 05/2015 BİTİŞ TARİHİ:04/05/2015 PROJE SONUCUNDA KAZANIMLAR: köy çocuklarının fırsat eşitliğinden faydalanarak kültürel etkinliklere ve sosyal hayata katılımını sağlar

PROJENİN ADI:okuma zamanı PROJEYİ UYGULAYAN OKUL:ağaççamı ilkokulu PROJENİN AMACI:öğrencilerin okuma becerilerini ve sevgisini arttırmak PROJENİN İÇERİĞİ:okuma kültürü ,kitap sevgisi, okuma alışkanlığı PROJEDE GÖREVLİ ÖĞRETMEN:tanju kaya , zehra aldemir yılmaz PROJEDE SINIF SEVİYESİ: 1,2,3,4,5,6,7,8 PROJE UYGULAMA YERİ:okul ve çevresi BAŞLAMA TARİHİ:09/02/2015 BİTİŞ TARİHİ:01/06/2015 PROJE SONUCUNDA KAZANIMLAR: okumaya karşı ilgisi artar. Okumayı davranış haline getirir.