Geleneksel’den Yeni Yaklaşımlara; Beğen’lerden Sosyal Medyanın Gerçek Gücüne Markalaşma!... DR. Mehmet G. HIZARCI, MBA Strateji ve İş Geliştirme Koordinatörü Medipol Üniversite ve Hastaneleri VI. Uluslararası Sağlık Turizmi Kongresi 24 Kasım, 2013 - İstanbul MEDIPOL MEGA HOSPITALS COMPLEX
Önemli Noktalar: Marka’nın Dokunuşu, Satınalma Aşamaları, Neyi Yanlış Yapıyoruz? Peki Ne Yapmalı? Geleneksel’den Yeni Yaklaşımlara... Beğen’lerden Sosyal Medyanın Gerçek Gücüne... MEDIPOL MEGA HOSPITALS COMPLEX
Marka’nın Dokunuşu: İnsanların Karar Almasını Etkileyen Faktörler! Hastalarınızın (müşteriler) beklentilerini nasıl karşılıyorsunuz? Xyz Hastanesi Hastalar MEDIPOL MEGA HOSPITALS COMPLEX
Marka Dokunuşu Alanları : İtibar Online Hizmetler PR Xyz Hastanesi Tutum ve Davranışlar Diğer birçokları… Tanıtım Sürdürebilirlik MEDIPOL MEGA HOSPITALS COMPLEX
Satınalma Aşamaları: Öncesi Satınalma Sonrası MEDIPOL MEGA HOSPITALS COMPLEX
Satınalma Aşamaları: Öncesi Satınalma Sonrası Web site Bilgi İlişki Şeffaflık Acenteler Tavsiyeler Tedavi şekli Hastanede yatış Diğer konaklamalar Refakatçiler Özel talepler vb Taburculuk sonrası sorumluluk Normlar Hukuksal noktalar Malpraktis Nüks vb MEDIPOL MEGA HOSPITALS COMPLEX
Neyi yanlış yapıyoruz? Markalaşma sadece; Güzel bir broşür yapmak Konferanslarda stand açmak Facebook’ta çok beğeni almak, Twitt atmak, Pinterst’de bulunmak... Etkinlik ya da kurumsal sponsorluk yapmak değildir... Markalaşma; Hizmet ve performansınızın dengeli bir yönetimi ve iletişimidir! MEDIPOL MEGA HOSPITALS COMPLEX
Peki Ne Yapmalı? Vizyonunuz ne? Pazardaki konumunuz ne? Konumunuzu ve Markanızı geliştirmek için stratejiniz ne? Uygulama, Ölçüm ve Gelişiminiz nasıl? MEDIPOL MEGA HOSPITALS COMPLEX
Geleneksel’den Yeni Yaklaşımlara... Geleneksel 4P Yeni Yaklaşım ÇEDE (SAVE) Ürün / Hizmet (Product) Erişim (Place) (Price) Fiyat Tanıtım (Promotion) Çözümler (Solutıons) Erişim (Accessi) Değer (Value) Eğitim (Eduction) MEDIPOL MEGA HOSPITALS COMPLEX
Beğen’lerden Sosyal Medyanın Gerçek Gücüne... Geleneksel Kullanım... Sadece Yer Alma, Bilgi verme, Randevu alma, Tanıtım, Farkındalık yaratma, Gruplar oluşturma, MEDIPOL MEGA HOSPITALS COMPLEX
Beğen’lerden Sosyal Medyanın Gerçek Gücüne... Etkin Kullanım... Hasta eğitimi, Hastaları kendi alanlarınıza yönlendirmek, Proaktif hasta motivasyonu oluşturmak, Hasta soru, endişe ve şikayetlerine yanıt vermek, Uyarılar oluşturmak, Destek grupları oluşturmak, Hekimlerinizin meslektaşlarıyla işbirliğini geliştirmek, Toplumun etkinliklere, projelere katılımını cesaretlendirmek... MEDIPOL MEGA HOSPITALS COMPLEX
mehmet.hizarci@medipol.com.tr MEDIPOL MEGA HOSPITALS COMPLEX