Geleneksel’den Yeni Yaklaşımlara;

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Alptekin GÖKÇEYREK | Teknik Satış Danışmanı
Advertisements

2013 Tanıtım Sunumu Tanıtım Sunumu Üntaş A.Ş. dinamik yapısı, kaliteli, hızlı ve kusursuz organizasyonlarıyla sektöründe Türkiye’nin önde gelen.
İNTERNET = HASTALARA ULAŞMANIN EN HIZLI YOLU Talip Taştemel – Genel Müdür
TANITIM OTURUMU Nuri A Başoğlu, Prof.Dr. İzmir Yüksek Teknoloji Enstitüsü.
İTİBAR ATÖLYESİ ... KAMUDA İTİBAR YÖNETİMİ
BRS, Türkiye’de bir ilki başlatarak birçok firmadan alınacak hizmetleri tek bir kuruluştan alınmasını sağlayacak profesyonel bir kadroyla iyi bir hizmeti.
Sosyal Medya.
Kamu Personeli Verimlilik Projesi
1 Etik Değerler ve İş Ahlakı Bülent Şenver
T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI İhracat Genel Müdürlüğü KOBİ ve Kümelenme Destekleri Daire Başkanlığı M. Emrah SOĞANCI Dış Ticaret Uzmanı Haziran 2014.
TÜRK TORAKS DERNEĞİ 1.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
HASTA HAKLARI VE SORUMLULUKLARI
Sağlık Turizminde Devlet Desteğinin Önemi ve Yabancı Sermaye Hüseyin ÇELİK Acıbadem Adana Hastanesi Direktörü II.Uluslararası Sağlık Turizmi Kongresi Antalya.
KÜTÜPHANELERDE HALKLA İLİŞKİLER ve PAZARLAMA ANKARA ÜNİVERSİTESİ KÜTÜPHANESİ ÖRNEĞİ Tuna CAN & E.Erdal AYDIN
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
HASTANE ÇAĞRI MERKEZİ İYİLEŞTİRME ÇALIŞMASI Yalın 6 Sigma Projesi
Uygulama Dersi Proje Örneği
Yeditepe Üniversitesi Hastanesi/ İş Geliştirme Yöneticisi
TURKUVAZ MATBAACILIK Samandıra mevkiinde, m2 lik kapalı alanda, 1999 yılından itibaren; baskı ve baskı sonrası ciltleme/paketleme makinelerinden.
BALÇOVA’ DA SİGARASIZ YAŞAMLA KALP SAĞLIĞINI KORUMA:
Mardin’de Sürdürülebilir Turizmin Geliştirilmesi için Teknik Yardım Otel Temsilcileri Odak Grup Toplantısı No: Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye.
Nisan 2012, Bilkent Ünivesitesi Kütüphanesi Umut Al Bilgi Hizmetlerinin Pazarlanması.
TURKUVAZ MATBAACILIK Samandıra mevkiinde, m2 lik kapalı alanda, 1999 yılından itibaren; baskı ve baskı sonrası ciltleme/paketleme makinelerinden.
Sivil Toplum ve Özel Sektör ‘Ortaklıkları’. Sivil Toplum Sektörü Kamu SektörüÖzel Sektör Ortaklık Alanları... 3.
KAHRAMANMARAŞ METAL MUTFAK EŞYALARI SEKTÖRÜ İÇİN PİLOT AKTİVİTELER 5 Haziran 2013 Ankara.
SAĞLIK TURİZMİ VE ÜNİVERSİTELER
2010/8 SAYILI ULUSLARARASI REKABETÇİLİĞİN GELİŞTİRİLMESİ DESTEĞİNE YÖNELİK URGE PROJE YÖNETİMİ EĞİTİM PROĞRAMI T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI İhracat Genel Müdürlüğü.
Klinik Hasta Bakımına Farklı ve Modern Bir Yaklaşım BÜTÜNLEŞİK BAKIM Uzm. Dr Orhan KOÇ SADEF Yönetim Kurulu Başkanı Ulus Devlet Hastanesi Başhekimi.
Pazarlama ve Sponsorluk Eğitimi Sertifika Programı
Comenius Programı Onur AYDEMİR
BİR ORGAN BİR HAYAT.
Yeni Pazarlama Teknikleri
AĞLAYAN KİŞİYLE NASIL İLETİŞİM KURALIM Kocaeli Üniversitesi Toplum Ruh Sağlığı Birimi ve Psikiyatri Anabilim Dalı sunuyor Kocaeli Üniversitesi Hastanesi.
Sponsorluk 1.
İşbirliğinde Kurumsal İtibar SİNERJİTURK’10 27 Şubat 2010, Antalya.
Doç. Dr. Mehmet Cihan YAVUZ
Arş. Gör. Tolga Çakmak Hacettepe Üniversitesi – Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları.
Müşteri İlişkileri Yönetimi Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
KOÜ TIP FAKÜLTESİ ÇOCUK CERRAHİSİ ANABİLİM DALI STRATEJİK PLAN TASLAĞI
ULUSAL AKADEMİK LİSANS TOPLANTISI 6 Kasım 2006, İstanbul.
NANOMAM® a.ş MUSTAFA ÖZMETE.
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi. Hacettepe Üniversitesi – Eğitim Fakültesi STRATEJİK AMAÇLARIMIZ Vizyon ve misyonumuza dayalı olarak oluşturulan.
İŞ DÜNYASINDA MARKALAŞMA
İstanbul Su ürünleri ve Hayvansal Mamuller İhracatçıları Birliği 2015
BİRAZ DÜŞÜNELİM! PAZARLAMA NE DEĞİLDİR? PAZARLAMA NEREDE BAŞLAR?
Pazarlama nedir? iki veya daha fazla taraf arasında gerçekleşen bir değişim/mübadele sürecidir. Marketing mübadele sürecinde insan istek ve ihtiyaçlarını.
ISO 9001:2015 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ ŞARTLAR
Pazarlama nedir? iki veya daha fazla taraf arasında gerçekleşen bir değişim/mübadele sürecidir. Marketing mübadele sürecinde insan istek ve ihtiyaçlarını.
Pazarlama İletişimi Altunışık-Özdemir-Torlak.
1 İşletmeye Giriş Konu 12: İşletmelerde Pazarlama Yönetimi - II Yrd.Doç.Dr. Yıldırım Osman Çetmeli Yaşar Üniversitesi İİBF İşletme Bölümü.
OYAK RENAULT Yrd.Doç.Dr. Recep KILIÇ Emre ONAY
Yrd. Doç. Dr. Şule AYDIN TURAN
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİN YENİ BOYUTLARI
Pazarlama İletişimi.
Sosyal Medyada Tanıtım ve Pazarlama
GENEL ÖNERİLER. ŞİDDETİN ÖNLENMESİNDE NE TÜR PROGRAMLAR/ MÜDAHALELER ETKİLİ? BİREYSEL DÜZEYDE MÜDAHALELER: Bu kategorideki programlardan/müdahalelerden.
EVDE SAĞLIK HİZMETLERİNDE KOORDİNASYON VE KURUMLARARASI İŞBİRLİĞİ.
Teknolojinin BAD etkisi Nazan Özenç Uçak.  Tek bir alanda davranışların izlenmesi kolay  Bilgi kullanımı, içselleştirme, bilgi yönetiminin araştırılması.
2016 Kayseri Ticaret Odası.
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI HAYAT BOYU ÖĞRENME GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Ayşegül ARSLAN.
PAZARLAMA KARMASI.
SAĞLIK BİLİŞİMİNİN ÖNCÜSÜ
BAKIMIN KALİTESİNİN GELİŞTİRİLMESİNDE
Medicaltourism.com.tr Nedir ?
Pazarlama nedir? bilim, akademik disiplin? sanat?  uygulama alanı?
Prof Dr Remzi ALTUNIŞIK
Pazarlama İletişimi
HİZMET SEKTÖRLERİNE SAĞLANAN DEVLET DESTEKLERİ
Sunum transkripti:

Geleneksel’den Yeni Yaklaşımlara; Beğen’lerden Sosyal Medyanın Gerçek Gücüne Markalaşma!... DR. Mehmet G. HIZARCI, MBA Strateji ve İş Geliştirme Koordinatörü Medipol Üniversite ve Hastaneleri VI. Uluslararası Sağlık Turizmi Kongresi 24 Kasım, 2013 - İstanbul MEDIPOL MEGA HOSPITALS COMPLEX

Önemli Noktalar: Marka’nın Dokunuşu, Satınalma Aşamaları, Neyi Yanlış Yapıyoruz? Peki Ne Yapmalı? Geleneksel’den Yeni Yaklaşımlara... Beğen’lerden Sosyal Medyanın Gerçek Gücüne... MEDIPOL MEGA HOSPITALS COMPLEX

Marka’nın Dokunuşu: İnsanların Karar Almasını Etkileyen Faktörler! Hastalarınızın (müşteriler) beklentilerini nasıl karşılıyorsunuz? Xyz Hastanesi Hastalar MEDIPOL MEGA HOSPITALS COMPLEX

Marka Dokunuşu Alanları : İtibar Online Hizmetler PR Xyz Hastanesi Tutum ve Davranışlar Diğer birçokları… Tanıtım Sürdürebilirlik MEDIPOL MEGA HOSPITALS COMPLEX

Satınalma Aşamaları: Öncesi Satınalma Sonrası MEDIPOL MEGA HOSPITALS COMPLEX

Satınalma Aşamaları: Öncesi Satınalma Sonrası Web site Bilgi İlişki Şeffaflık Acenteler Tavsiyeler Tedavi şekli Hastanede yatış Diğer konaklamalar Refakatçiler Özel talepler vb Taburculuk sonrası sorumluluk Normlar Hukuksal noktalar Malpraktis Nüks vb MEDIPOL MEGA HOSPITALS COMPLEX

Neyi yanlış yapıyoruz? Markalaşma sadece; Güzel bir broşür yapmak Konferanslarda stand açmak Facebook’ta çok beğeni almak, Twitt atmak, Pinterst’de bulunmak... Etkinlik ya da kurumsal sponsorluk yapmak değildir... Markalaşma; Hizmet ve performansınızın dengeli bir yönetimi ve iletişimidir! MEDIPOL MEGA HOSPITALS COMPLEX

Peki Ne Yapmalı? Vizyonunuz ne? Pazardaki konumunuz ne? Konumunuzu ve Markanızı geliştirmek için stratejiniz ne? Uygulama, Ölçüm ve Gelişiminiz nasıl? MEDIPOL MEGA HOSPITALS COMPLEX

Geleneksel’den Yeni Yaklaşımlara... Geleneksel 4P Yeni Yaklaşım ÇEDE (SAVE) Ürün / Hizmet (Product) Erişim (Place) (Price) Fiyat Tanıtım (Promotion) Çözümler (Solutıons) Erişim (Accessi) Değer (Value) Eğitim (Eduction) MEDIPOL MEGA HOSPITALS COMPLEX

Beğen’lerden Sosyal Medyanın Gerçek Gücüne... Geleneksel Kullanım... Sadece Yer Alma, Bilgi verme, Randevu alma, Tanıtım, Farkındalık yaratma, Gruplar oluşturma, MEDIPOL MEGA HOSPITALS COMPLEX

Beğen’lerden Sosyal Medyanın Gerçek Gücüne... Etkin Kullanım... Hasta eğitimi, Hastaları kendi alanlarınıza yönlendirmek, Proaktif hasta motivasyonu oluşturmak, Hasta soru, endişe ve şikayetlerine yanıt vermek, Uyarılar oluşturmak, Destek grupları oluşturmak, Hekimlerinizin meslektaşlarıyla işbirliğini geliştirmek, Toplumun etkinliklere, projelere katılımını cesaretlendirmek... MEDIPOL MEGA HOSPITALS COMPLEX

mehmet.hizarci@medipol.com.tr MEDIPOL MEGA HOSPITALS COMPLEX