OYUN TANITIMI Oyun hiçbir şekilde siyasi bir amaçla yapılmamıştır ve tamamen eğlence amaçlıdır.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Sistem Analizi ve Planlama
Advertisements

GETTİNG THE GAMEPLAY WORKİNG (Oyun Mekaniğinin Hayata Geçirilmesi)
OYUN VE SPOR MÜSABAKALARI
Bilişim Teknolojileri Dersi
Hazırlayan: Ferid Mövsümov Danışman: Yrd. Doç. Dr. Şahin Emrah.
YENİ BAŞLAYANLAR İÇİN SATRANÇ
Nesneye Dayalı Programlama
GRUP SPORTİF PROJE SUNUMU Ders Sorumluları: Yrd. Doç. Hakan Tüzün Ders Adı: BTÖ302 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi.
Team Members Team Members Okan Tekdaş Candaş Alyıldız Oğuz Semerci
GRUP: Element GRUP ÜYELERİ: Nasri BAKTAŞ Seylani KARABACAK Gürsel MEŞE
Kullanım Haklarına Göre Yazılım Türleri
KULLANIM HAKLARINA GÖRE
DİNAMİK VE ADAPTİF SİSTEM TASARIMLARI İLE ALGORİTMA ÖĞRETİMİ
Bilgisayar Destekli Öğretim
Güvenli ve Pratik Web’de çalışma saatleri için;
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi 2007 – 2008 Bahar Dönemi Beytepe - ANKARA BTÖ302 - İNTERNET ORTAMINDA.
Grup SportyBTO302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri 1 Sporty Dünyası Hazırlayanlar:Ayşe Gamze AKALIN Nazgül BARPİEVA Mehtap MERT Ümit NALBANT Hüseyin.
EĞİTİM OYUNLARI TASARLAMA
BÜYÜKLERİMİZİN ÇOCUKKEN OYNADIĞI OYUNLAR.
HAZIRLAYAN Nurdan ÇOBAN 2\ B SINIFI ÖĞRENCİSİ
KOBİ – ŞİRKET PORTALI BİTİRME PROJESİ EMRE UYUMAZ & ANIL GÜR.
League of Legends Karakter ve Koridorları
TASARIM BELGELERİ DİLARA SOLMAZ.
Quest Atlantis Dünya Üzerine Yayılmış Çok-Kullanıcılı Çevrim-İçi Eğitsel Bir Bilgisayar Oyununun Teknik Yapısı.
HUZEYFE MUHAMMED KOCABAŞ
İnsan – Bilgisayar Etkileşimi Tic Tac Toe Oyun Projesi
Kütüphane Oryantasyonu
Hacettepe Üniversiteli | Bote 1 QUEST ATLANTİS NETWORK DÜNYASI (Net1) ( FOCUS = İŞİN ÖZÜ )
Gökhan Alaca Necip ihsan Arıkan Süleyman Işık Seçkin Aytaş Recep Tuna
C++.
Windows adası os2 Hazırlayanlar: Azize Sertkaya Yasemin Dönmez Şaylan Durum Ali Bayandur Fatih Onur Yüler.
Quest Atlantis Yapısal Dünyası
GRUP LABORANT PROJE SUNUMU
 BOKEMON NEW WORLD.   Oyuna Genel Bakış  Oyun Mekanikleri  Oyun Görselleri  Ses ve Müzik  Teknik Analiz İçindekiler.
BTÖ302 - İNTERNET ORTAMINDA YAZARLIK DİLLERİ UYGULAMALARI
WEB PROGRAMCILIĞI.
RAM DÜNYASI Hazırlayanlar: Abdullah DEDE Aygül ÇELİK Çiğdem AÇIKGÖZ Hikmet AKSOY Seyit GÜNÇAL Mesut SARITAŞ Ders: BTÖ 302 – Internet Ortamında Yazarlık.
B İ LG İ SAYAR DESTEKL İ Ö Ğ RET İ M GENEL BAKIŞ.
GRUP:NET2 Grup üyeleri: Zehra Duman Buket Deringöl Abdulbaki Ensaroğlu
Yazılım Geliştirme Projesi
3D Modelleme & Animasyon Programı
Web 2 araçları Web 2 araçları.
BİLGİ FELSEFESİ EPİSTEMOLOJİ.
Web Tasarım Nedir? Web tasarımı, bir ürünü ya da hizmeti veya bir bireyin reklam ve tanıtımını yapmak üzere veyahutsa toplumu eğitici ve öğretici çalışmalarla.
BİLGİSAYAR NEDİR?.
PROJENİN ADI “Doğrusal Konumlandırıcılar” için Profesyonel Kontrol Ara yüz Tasarımı ve İmalatı.
Bilgisayar Yazılımları ? ? ? ?
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi
Akdeniz Ü., Teknik Bilimler MYO, Bilgisayar.
Ömer AYDOĞMUŞ Mustafa SÖZGEN. Herkes Windows 9'u beklerken Microsoft büyük sürpriz ile Windows 10 tanıtımını gerçekleştirdi. Şaşırtıcı bir hamle olarak.
ERZİNCAN DİJİTAL DÜNYA VE DİJİTAL VATANDAŞLIK internetin hızla yaygınlaşmasıyla birlikte insanlar dijital bir birey olmaya başladılar. Dijital dünyada.
Doç. Dr. Gülten HERGÜNER. EĞİTİMDE OYUNUN KULLANILMASI  Oyun, bir eğitim aracıdır. Öncelikle temel eğitimin bütün dallarında ve beden eğitimi ve sporda.
Laser TAG NEDİR ? Laser tag 1980'lerden beri oynanan, oyuncuların infrared ışınları gönderen silahlarla birbirlerini vurmaya çalıştıkları elektronik oyuna.
BTEP222 Animasyonla Hikaye Anlatımı
Bölüm Tasarımı Emre Avan.
Ana menü den level seçme geçiş ve çıkış işlemleri
Gökhan Alaca Necip ihsan Arıkan Süleyman Işık Seçkin Aytaş Recep Tuna
Bir Oyunun Oluşturulması: Oynanış Şekli, Teknolojisi ve Hikayesi
DİYARBAKIR TANITIMI. İZLEDİĞİNİZ VE DİNLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.
Robot Prenses ve Zombi Cüceler
Bu sununun aynısını (Animasyonlar vb
Bu sununun aynısını (Animasyonlar vb
Tasarım: Ali Topal.
Oyun Genel Kuralları 7. Bir taş oyun boyunca bir çok kez renk değiştirebilir. 3. İlk 4 taş ortadaki şekildeki gibi 4 kareye yerleştirilmelidir Her.
Dünya Üzerine Yayılmış Çok-Kullanıcılı Çevrim-İçi Eğitsel
REKLAM FİLMİ. REKLAM FİLMİNİN SÖZLÜK ANLAMI Herhangi çevrilen kısa bir ürünü tanıtmak amacıyla metrajlı film.
REKLAM FİLMİ. REKLAM FİLMİNİN SÖZLÜK ANLAMI Sözlük anlamı:Herhangi çevrilen kısa bir ürünü tanıtmak amacıyla metrajlı film.
Eğitsel Bilgisayar Oyunları Tasarımı
NX SIEMENS NX CAD DÖKÜMAN 2019.
Sunum transkripti:

OYUN TANITIMI Oyun hiçbir şekilde siyasi bir amaçla yapılmamıştır ve tamamen eğlence amaçlıdır.

İÇİNDEKİLER Oyun Hakkında Geliştirme Süreci Tasarım Karakterler Mekanlar Animasyon Oynanış Kullanılan Programlar

OYUN HAKKINDA Oyun Tanıtımı Oyunumuz yol yapmaya çalışan işçileri kuleler kurarak, bizim bölgemize geçmesini engellemektir.

GELİŞTİRME SÜRECİ Tasarım

GELİŞTİRME SÜRECİ Tasarım

GELİŞTİRME SÜRECİ Tasarım

GELİŞTİRME SÜRECİ Tasarım

GELİŞTİRME SÜRECİ Tasarım

GELİŞTİRME SÜRECİ Tasarım

GELİŞTİRME SÜRECİ Karakterler

GELİŞTİRME SÜRECİ Karakterler

GELİŞTİRME SÜRECİ Karakterler

GELİŞTİRME SÜRECİ Karakterler

GELİŞTİRME SÜRECİ Arayüz

GELİŞTİRME SÜRECİ Mekanlar

GELİŞTİRME SÜRECİ Mekanlar

GELİŞTİRME SÜRECİ Mekan tasarımı

GELİŞTİRME SÜRECİ Animasyonlar

GELİŞTİRME SÜRECİ Oynanış Tower Defense oyunu Düşman : işçiler Amaçları : Base tower (Odtü)’ımızı yıkıp ormana ulaşmak Savunma : Kulelerimiz ve profesör adamlarımız İşçiler base tower’a ulaşınca o level’ı kaybetmiş oluruz

GELİŞTİRME SÜRECİ Kullanılan Programlar Photoshop Illustrator Tiled Map Editor Spriter (Brashmonkey)

GELİŞTİRME SÜRECİ Programlama Programlama için IDE olarak XCode ve framework olarak Cocos2d kullanıldı. Oyunun temel yapısı 7 farklı sınıftan ve toplamda 800 satırdan fazla kodlamadan oluşmaktadır. Oyunumuz bu haliyle aklıllı telefonlar ve tabletler için lisanslı bir kullanıcı tarafından yayınlanabilir durumdadır.

GELİŞTİRME SÜRECİ Programlama Asıl oyun mekaniği GameEngine sınıfı içerisinde dönmekte olup, tüm programlama oyunun sadece temel yapısını yani rakip ve kendi oyuncularımızı üretme ve rakibe izlediği yol boyunca kuleler tarafından saldırılmasını içermektedir.

GELİŞTİRME SÜRECİ Programlama Daha ilerki geliştirmeler bahsedilen temel üzerinden ilerleyecek olup, oyun sahip olduğumuz ana binamızı koruyarak bu arada dalga dalga gelecek olan düşman ataklarını engellemek olacaktır.

GELİŞTİRME SÜRECİ Programlama Geliştirme ortamından bir kare

GELİŞTİRME SÜRECİ Programlama Kule inşa eden metod

GELİŞTİRME SÜRECİ Programlama Hedefin canını eksilten metod

GELİŞTİRME SÜRECİ Programlama Zorluğa göre değişmesi düşünülen zaman aralıklarıyla rakip üreten metod