Ders KoduDers AdıTUK Hazırlık Dersleri HZS001YBC. DİL HAZIRLIK DERSLERİ-1 HZS002YBC. DİL HAZIRLIK DERSLERİ-2 1. Dönem Dersleri TDE101TÜRK DİLİ.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
STRATEJİK PLANLAMA TAHSİN YAZIR – KEMAL GÜRGENCİ
Advertisements

ÖMER DERİNDERE ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ Osmancık/ÇORUM
SİLİFKE MESLEK YÜKSEKOKULU
KAZAN EFES TEKNİK VE ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ
Eğitim Bilimleri Bölümü

İZMİR YÜKSEK TEKNOLOJİ ENSTİTÜSÜ
T.C. DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ MESLEK YÜKSEKOKULU. HEDEFİMİZ Öğrencilerimizi; Çağdaş bilgi ve mesleki beceri ile donatmak, Nitelikli, ahlaklı, kültürlü ve sorumlu.
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İSTANBUL BARIŞ ÇALIŞMALARI ve UYGULAMALI ETİK ENSTİTÜSÜ KURULUŞ ÖNERİSİ Doç. Dr. Havva Kök Arslan.
Ders KoduDers AdıTUK Hazırlık Dersleri HZS001YBC. DİL HAZIRLIK DERSLERİ-1000 HZS002YBC. DİL HAZIRLIK DERSLERİ Dönem Dersleri TDE101TÜRK.
Tanı ve tedavi için gerekli olan laboratuvar hizmetlerini yapmak.
2. STRATEJİK PLANLAMA SÜRECİ 2.1. Durum Analizi* Hazırlık 1.Sınıf 2.Sınıf Toplam Turizm ve Otel İşletmeciliği Turizm ve Seyahat İşletmeciliği.
STRATEJİK PLAN SUNUMU ME. Ü. SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU SAĞLIK PROGRAMLARI BÖLÜMÜ ANESTEZİ PROGRAMI STRATEJİK PLAN SUNUMU.
1. Dönem Dersleri Ders KoduDers AdıTUK TDE101TÜRK DİLİ -I 200 AİT101ATATÜRK İLKELERİ ve İNKILAP TARİHİ200 YDİ101 YABANCI DİL -I (İngilizce) 404.
Prof.Dr. Kırali MÜRTEZAOĞLU Mühendislik Fakültesi Dekanı
Şekillendirme ve üretim teknikleri konularında, klasik yöntemler yanında günümüz bilgisayar programları ve yazılımları kullanılarak donanımlı.
Kilis 7 Aralık Üniversitesi
Akademik Personel Sayıları 2. Akademik Personel Durumu 2.STRATEJİK PLANLAMA SÜRECİ 2.1. Durum Analizi eğitim-öğretim yılında açılan Bilgisayar.
İstanbul Ticaret Üniversitesi 15 Nisan 2011 Ankara
STRATEJİK PLANLAMA SÜRECİ 2.1. Durum Analizi -Bahçe Ziraatı Programında halen 1. Sınıfta 43 öğrenci; 2. Sınıfta 60 öğrenci olmak.
IŞIKLI İLKÖĞRETİM OKULU
EDDY AKIM AYRIŞTIRICISI. MİSYONUMUZ, VİZYONUMUZ, TEMEL İLKE VE DEĞERLERİMİZ Atatürk ilke ve inkılâplarının rehberliğinde; sanayici, veli, esnaf ve sanatkârlarıyla.
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Klinik Bakteriyoloji ve Enfeksiyon Hastalıkları Anabilim Dalı Stratejik Plan Taslağı.
1. Dönem Dersleri Ders KoduDers AdıTUK TDE101TÜRK DİLİ -I 200 AİT101ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ200 YDİ101YABANCI DİL -I 400 PAZ101GENEL.
2006 – 2011 STRATEJİK PLAN SUNUMU
STRATEJİK PLAN SUNUMU ME. Ü. SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU SAĞLIK PROGRAMLARI AMBULANS ACİL BAKIM TEKNİKERLİĞİ PROGRAMI STRATEJİK.
Ders KoduDers AdıTUK 1. Dönem Dersleri TDE101TÜRK DİLİ -I 200 AİT101ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ200 YDİ101 YABANCI DİL -I (İngilizce) 404.
KOÜ TIP FAKÜLTESİ ÇOCUK CERRAHİSİ ANABİLİM DALI STRATEJİK PLAN TASLAĞI
YİYECEK İÇECEK HİZMETLERİ ALANI
YİYECEK VE İÇECEK HİZMETLERİ BÖLÜMÜ
MERSİN ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ ANATOMİ ANABİLİM DALI
ŞAHİNBEY-GAZİANTEP ÖZEL İDARE ANADOLU LİSESİ
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Adli Tıp Anabilim Dalı Stratejik Plan Formatı
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
KASTAMONU HALK EĞİTİMİ MERKEZİ VE AKŞAM SANAT OKULU.
2015 YAMANTÜRK MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ ALAN VE BÖLÜMLER
HOŞGELDİNİZ FUNDA KÖROĞLU REHBERLİK SERVİSİ.
Pazarlama Ve Perakende Bölümü Alan Tanımı
TURİZMDE EĞİTİM SORUNLARI
YİYECEK İÇECEK HİZMETLERİ
NİZAMÜLMÜLK MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
AİLE VE TÜKETİCİ HİZMETLERİ ALANI
TURİZM VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ
SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEK OKULU
T.C. GAZİ ÜNİVERSİTESİ POLATLI SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU FİNANS, BANKACILIK VE SİGORTACILIK BÖLÜMÜ MALİYE PROGRAMI.
YİYECEK İÇECEK HİZMETLERİ ALANI
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ Güzel Sanatlar Fakültesi
NİĞDE ZÜBEYDE HANIM SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULUNA HOŞGELDİNİZ
ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI’NA HOŞGELDİNİZ… Daire Başkanı Saadet İLBAY.
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ STRATEJİK PLANI (3. PLAN DÖNEMİ)
TÜRK MUSİKİSİ DEVLET KONSERVATUVARI’NA HOŞGELDİNİZ
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ Güzel Sanatlar Fakültesi
elazığ organize sanayi bölgesi maden meslek yüksekokulu
Başlık Stratejik plan çalışmaları kapsamında yapılan Mezun öğrenci Anket SONUÇLARI.
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Programcılığı
MİSYON Histoloji ve Embriyoloji alanında mezuniyet öncesi ve mezuniyet sonrası düzeyinde eğitim ve öğretim kapsamında bilimsel düzeyde eğitim vermek, Araştırma.
ARAŞTIRMA GELİŞTİRME VE YAZILIM TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
Ali Osman Konakçı Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi
Üniversite Yönetim Kurulu Rektörlüğe Bağlı Bölümler
TOKAT SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU
Büro Yönetimi ve Yönetici AsistanLIğI PROGRAMI
NİĞDE ZÜBEYDE HANIM SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULUNA HOŞGELDİNİZ
Metalurji Teknikeri nedir?
İŞLETME FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ TANITIMI
2018 Yılı Performans Sunumu
Sunum transkripti:

Ders KoduDers AdıTUK Hazırlık Dersleri HZS001YBC. DİL HAZIRLIK DERSLERİ-1 HZS002YBC. DİL HAZIRLIK DERSLERİ-2 1. Dönem Dersleri TDE101TÜRK DİLİ -I 202 AİT101ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ202 YDİ103YABANCI DİL -I (ALMANCA) 404 TOi101TURİZM EKONOMİSİ 202 TOİ103BİLGİSAYAR -I 223 TOİ105 BESLENME İLK. VEMÖNÜ PLANLAMA TOİ117 TEMİZLİK ÜRÜNLERİ KULLANIMI VE DENETİMİ TOİ119 ÖNBÜRO İŞLEMLERİ 213 TOİ111İLETİŞİM 112 TOİ113TİCARİ MATEMATİK 112 TOİ115 GIDA TEKNOLOJİSİ BDN101BEDEN EĞİTİMİ (Seçmeli) 010

2. Dönem Dersleri Ders KoduDers AdıTUK TDE102TÜRK DİLİ -II 202 AİT102ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ 202 YDİ104YABANCI DİL -II (ALMANCA) 404 TOİ102 BİLGİSAYAR II TOİ104 GENEL MUHASEBE TOİ106 OTEL İŞLETMECİLİĞİ TOİ116 MUTFAK HİZMETLERİ YÖNETİMİ TOİ110 ÖNBÜRO YÖNETİMİ TOİ112 YİYECEK İÇECEK HİZMETLERİ YÖNETİMİ TOİ118 TEMİZLİK HİZMETLERİİŞLETMECİLİĞİ BDN102BEDEN EĞİTİMİ (Seçmeli) 010

3. Dönem Dersleri Ders KoduDers AdıTUK TOİ227 TURİZM PAZARLAMASI 112 TOİ229 KONGRE VE FUAR YÖNETİMİ TOİ239 TURİZM İŞLETMELERİNDE MALİYET ANALİZİ TOİ207 TURİZM MEVZUATI TOİ209 SEYAHAT ACENTECİLİĞİ TOİ211 MESLEKİ YABANCI DİL –I TOİ213 GIDA VE PERSONEL HİJYENİ TOİ231 REKREASYON TOİ233 TURİZM COĞRAFYASI TOİ241 ÖNBÜRO-KAT HİZMETLERİ OTOMASYONU-I TOİ225 ÖZEL İLGİ TURİZMİ TOİ237 İNGİLİZCE 2 2 3

4. Dönem Dersleri Ders KoduDers AdıTUK TOİ212 YİYECEK-İÇECEK MALİYET KONTROL TOİ238 YİYECEK-İÇECEK İŞLETMECİLİĞİ II TOİ240 ENDÜSTRİEL YİYECEK ÜRETİMİ ! TOİ218 YİYECEK-İÇECEK HİZMETLERİ OTOMASYONU TOİ220 MESLEKİ YABANCI DİL II TOİ242 İNGİLİZCE TOİ226 YÖNLENDİRİLMİŞ ÇALIŞMA TOİ228 TURİZM VE ÇEVRE TOİ232 İŞ VE SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU TOİ236 KONAKLAMAİŞLETMELERİNDE MUHASEBE 2 0 2

2. STRATEJİK PLANLAMA SÜRECİ 2.1. Durum Analizi Eğitim - Öğretim yılı Güz dönemi itibarıyla Turizm ve Seyahat İşletmeciliği Hazırlık sınıfında 52, 1.sınıfta 45 ve 2. sınıfta 86 öğrenci ile beraber toplam 183 öğrenci bulunmaktadır.

2.1.1 Eğitim Bölümler/Programlar 1. İktisadi ve İdari Programlar Bölümü  Turizm ve Otel İşletmeciliği  Turizm ve Seyahat İşletmeciliği  Turizm Rehberliği  İşletme  Pazarlama  Büro Yönetimi ve Sekreterlik 2. Teknik Programlar Bölümü  Subtropik İklim Bitkileri

Akademik Personel Sayıları

Hizmet Fiziki Altyapı: Anamur Meslek Yüksekokulu eğitim-öğretim faaliyetlerine Kalınören Eğitim Binası ve ME.Ü.Anamur Kültür Merkezinde sürdürmektedir. Ayrıca ilçemiz Ören beldesi sınırları içerisinde yaklaşık 100 dönüm arazi ise Üniversitemize yerleşke alanı olarak tahsis edilmiş olup, teslim aşamasındadır. A. Eğitim Binası  50 öğrenci kapasiteli 10 Derslik  1 adet Bilgisayar Laboratuvarı (16 Bilgisayarlı)  1 adet Çok Amaçlı Teknik Derslik  Kütüphane (1386 Kitap Kapasiteli)  Internet Salonu  500 kişi kapasiteli Kantin ve Yemekhane  Spor Alanı

B. ME.Ü. Anamur Kültür Merkezi Kültür Bakanlığı Anamur Kültür Merkezi, Kültür Bakanlığı, DPT ve Maliye Bakanlığı onayı ile Üniversitemize devredilmiştir. Bu bina sosyal ve kültürel faaliyetlere yönelik olarak kullanılmaktadır.  225 Kişilik Tiyatro ve Konferans Salonu  1 Adet Prova Salonu  Kulis  100 kişi kapasiteli Kokteyl Salonu  2 Adet Sergi Salonu  3 Adet Çalışma Salonu

2.3 GZFT Analizi (SWOT Analizi) Güçlü yanlarımız:  Konusunda uzman genç ve dinamik bir akademik kadro  İlçenin yöresel kimliğini korumuş doğal ve kültürel özelliklere sahip bir turizm bölgesi olması  Turizm programlarının misyonu gereği Turizm merkezlerine yakınlığı  Ülkede ağırlıklı Almanca Turizm eğitimi veren az sayıdaki okullardan biri  Çağdaş eğitimin gerektirdiği modern imkanlara sahip olmamız  Turizm merkezlerindeki özel sektör-okul işbirliği

Zayıf yanlarımız:  Şehir merkezine en uzak ilçe olmamız  İlçenin sosyal ve kültürel bir yönden zayıf olması  Öğretim Elemanlarının mesleki ve sosyal gelişiminin maddi ve manevi olarak desteklenmemesi  Öğretim Elemanlarının maaş ve ders ücretlerinin düşük olması  MEB ve YÖK arasında yapılan protokolün yetersiz kalması  Eğitim Binasının fiziki imkanlarının yetersiz kalması  İlçede turizm ve üniversite bilincinin henüz oluşmaması  Bazı programlara öğrencilerin sınavsız sistemle geçişi  Anamur’da turizm işletmelerinin yetersizliği  Yüksekokulumuzun uygulamalı eğitim açısından bir uygulama otelinin olmaması

Fırsatlar:  Anamur ilçesinin turizm bakımından doğal ve kültürel zenginliklere sahip olması  Üniversitemizin ilçede sahip olduğu 100 dönümlük arazi  ME.Ü. Anamur Kültür Merkezinin yüksekokulumuzda olması  Özel sektörle yürütülen olumlu ilişkiler  Mezunlarımıza sektörde kariyer imkanı tanınması

Tehditler:  Sınavsız gelen öğrencilerin eğitimlerde zayıf kalması  Turizm sektöründeki istikrarsızlık  Turizm sektöründe maaş ve özlük haklarındaki yetersizlik  Eğitim ve turizm sektöründe teknolojinin hızlı ilerlemesi ve pahalı olması

2.4.Varsayımlar  Mesleki becerinin geliştirilebilmesi için bir uygulama oteli yaptırılması ve bu otel vasıtasıyla okula gelir yaratılması  Yüksekokulumuz öğrencileri için kredi yurtlar kurumu bünyesinde bir yurt kurulması

3. Stratejik Plan 3.1.Misyon Sürekli değişim ve gelişim ilkesiyle, gelişen dış çevre koşullarına karşı ülke ve dünya koşullarına uyum sağlayan, okul sanayi işbirliği içerisinde sektörün istediği nitelikte ara eleman yetiştirmek. Atatürk İlke ve Devrimlerine sahip çıkan,çağdaş,demokrat ve laik öğrenciler yetiştirmek. 3.2.Vizyon Türkiye’de ve bölgede turizm sektörüne nitelikli eleman yetiştiren öncü ve etkin eğitim kurumlarından biri olmak, Hızlı gelişen teknolojiyi takip etmek, Eğitimde Toplam Kaliteyi yakalamak, Özgür ve objektif bilimin öncülünde sorgulayan, düşünen ve kendini sürekli yenileyen kuşaklar yetiştirmek

3.3. Değerler – İlkeler  Atatürk İlke ve İnkılaplarına bağlı  Yenilikçi  Çağdaş  Analitik düşünme yeteneğine sahip  Dinamik  Şeffaf  Toplumsal Sorumluluk bilinci oluşmuş  İdealist  Objektif  Duyarlı  Hoşgörülü  Dürüst

3.4. Stratejik Amaçlar ve Hedefler Stratejik Amaç - 1  Nitelikli ara işgücü yetiştirmek Stratejik Faaliyetler  Programın teknik imkanlarını arttırmak  Ülkede ve bölgedeki mesleki birliklerle ilişkileri geliştirmek  Öğretim elemanlarının akademik ve mesleki yönden gelişimlerini desteklemek  İlçedeki otel işletmeleri ile ilişkileri geliştirerek uygulamalı eğitime ağırlık vermek

Stratejik Amaç – 2  Ülkede söz sahibi ve bölgesinde turizm alanında lider bir eğitim kurumu olmak Stratejik Faaliyetler  Programın teknik imkanlarını arttırmak  Yerel yönetimle işbirliğini artırmak  Sektörde ağırlıklı faaliyet gösteren bilgi işlem şirketleri ile sertifikasyon eğitimini arttırmak  Geçmiş yıllardaki mezun öğrencilerimizle sürekli irtibat kurmak

Stratejik Amaç – 3  Alanında uzman, eğitim kalitesi yüksek ve ÖSS’de öncelikli tercih edilen bir okul olmak Stratejik Faaliyetler  Programın reklam ve tanıtımında interneti etkin bir şekilde kullanmak  Okulun ve programın teknik imkanlarını arttırmak  Yerel yönetimle işbirliği yaparak ilçede öğrencilere sağlanan imkanları artırmak  Yerli ve yabancı eğitim kurumlarının eğitimlerini sürekli takip etmek  Geçmiş yıllardaki mezun öğrencilerimizle sürekli irtibat kurmak

4.İzleme ve Değerlendirme 4.1.Performans Göstergeleri Oluşturulması  Yüksekokulumuzun 2005 yılında Leonardo Da Vinci A Tipi Hareketlilik Projesi kapsamında “Turizm sektöründe teknoloji kullanımı” konulu projesinin kabulu ve AB fonundan desteklenerek, yararlanıcıların İngiltere’de turizm alanında bir eğitim kurumunu ziyaret etmişlerdir.  Yüksekokulumuz ilçemize en yakın turizm merkezi olan Alanya ilçesinde ALTİD (Alanya Turizm İşletmecileri Derneği) ile sürekli işbirliği içerisindedir.  Mezunlarımızın başta Akdeniz sahil şeridi olmak üzere ülkenin birçok bölgesinde mesleklerini icra etmektedirler.