TAPU VE KADASTRO GAZİANTEP XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ 1992

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ GENEL MÜDÜRLÜK
Advertisements

MANAVGAT/ANTALYA isis anbul ÇÖZÜM istanBUL Kalite İ yile ş tirme Takımı MANAVGAT/ANTALYA-2012.
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
KİŞİSEL SATIŞ Müşteri istek ve ihtiyaçları doğrultusunda gösterim ve ikna etmeye dayalı tutundurma çabalarına kişisel satış denir.
MODÜL 4 Organizasyon.
Kamu Personeli Verimlilik Projesi
BURSA 4. TAPU VE KADASTRO BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
AKREDİTASYON SİSTEMİNDE BALIKESİR SANAYİ ODASININ KALİTE UYGULAMALARI Konya.
TRABZON KADASTRO MÜDÜRLÜĞÜ
PERSONEL PERFORMANS ÖLÇME VE DEĞERLENDİRMESİ
Optimum İyileştirme Takımı Antalya 2012 OPTİMUM İyileştirme Takımı Çalışma Raporu.
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
SİVAS TAPU VE KADASTRO XX.BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
Doruk İyileştirme Takımı
ÜNİVERSİTELERDE İŞ MÜKEMMELLİĞİ MODELİ 2 MART 2003.
Güvenlik Raporlama Sistemi (GRS)
Eğitim İhtiyaçları Değerlendirmesi (TNA)
ÇÖZÜM İYİLEŞTİRME TAKIMI ÇALIŞMA RAPORU Şubat 2012 ANTALYA TAPU VE KADASTRO VIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ.
KALİTE Hizmetin sunum standartlarının belirlenmesi, ve hizmete insanlar tarafından duyulan inanç, güven ve memnuniyetinartırılmasıdır.
Tapu ve Kadastro VIII. Bölge Müdürlüğü KARDELEN İYİLEŞTİRME TAKIMI TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ.
SÜREÇ YÖNETİMİ İLE HIZLI BÜYÜMEYİ YÖNETMEK
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
ESKİŞEHİR TAPU VE KADASTRO XVII.BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
STRATEJİK PLANLAMA SABEK A.Ş.
4. Grup Öğretmenlik Mesleği Kariyer Basamakları. 4c Kariyer basmaklarının atama, yerleştirme, terfi ve fırsatlarla ilişkilendirilmesi Öncelik / Tedbir.
VAN TAPU VE KADASTRO XV. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
İç Kontrol Nedir? İdarenin amaçlarına, belirlenmiş politikalara ve mevzuata uygun olarak faaliyetlerin; - etkili, ekonomik ve verimli bir şekilde yürütülmesini,
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ÜST DÜZEY YÖNETİCİ SEMİNERİ 1-2 MART 2003 ANTALYA.
Milli Emlak SÜREÇ YÖNETİMİ Çat İlçesi Pilot Uygulaması
PERSONEL PERFORMANS ÖLÇÜM DEĞERLENDİRME İYİLEŞTİRME
Sürekli Kurumsal Gelişim Projesi Kalite Yönetim Sistemi ‘‘PRİZMA’’ İYİLEŞTİRME TAKIMI ÇALIŞMA RAPORU OCAK 2012 Diyarbakır DİYARBAKIR BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ TAPU.
TANI / TEDAVİ / BAKIM TIBBİ - HEMŞİRELİK - LABORATUVAR HİZMETLERİ 17.Şubat.2013 ENEZ.
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
TAPU VE KADASTRO XII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ TAPU VE KADASTRO XII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ MOZAİK PERSONEL PERFORMANSINI GELİŞTİRME VE İYİLEŞTİRME TAKIMI MOZAİK PERSONEL.
 KALİTE YÖNETİM BİRİMİ  Mart ayında düzenlenen dış denetim sonucu Müdürlüğümüz çalışmalarının ISO Kalite Standartlarına uygunluğu bir kez daha.
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
PUSULA GRUBU TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Ankara I.Bölge Müdürlüğü
1 AKINCILAR İYİLEŞTİRME TAKIMI. AKINCILAR İYİLEŞTİRME TAKIMI ÇALIŞMA SUNUMU.
Kalite Yönetim Prensipleri (Devam)
OCAK 2014 OCAK T.C. GÜLYALI KAYMAKAMLIĞI T.C. YÜRÜTÜLEN VE PLANLANAN PROJELER SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI MÜDÜRLÜĞÜ TAPU MÜDÜRLÜĞÜ.
YÖNETİM BİLGİ SİSTEMLERİ
TAPU VE KADASTRO KONYA V. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ TPC İYİLEŞTİRME TAKIMI.
EĞİTİMDE KALİTE ÖDÜLÜ EKİP RAPORU
İnsan Kaynakları Yönetiminin
Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI ERZURUM NUMUNE HASTANESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
1 Yönetim Bilgi Sistemleri 2015– ANKARA Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI.
E ğ itimde Kalite nedir? *Kalite, ko ş ullara uygunluktur. *Kalite, ko ş ullara uygunluktur. *Kalite, ögrencilerin ihtiyaçlarıdır. *Kalite, amaçlara uygunluktur.
BBY373 İnsan Kaynakları Yönetimi
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
İNSAN KAYNAKLARI POLİTİKASI İNSAN KAYNAKLARI MÜDÜRLÜĞÜ İnsan Kaynakları Müdürlüğü 1 KARİYER İMKANI ÇALIŞAN BİLGİLERİ STAJ BAŞVURUSU SOSYAL İMKANLAR AÇIK.
Konu: Kritik Süreçlerin Belirlenmesi
BÖLÜM 9 Olumlu İşgören Tutumları ve Davranışları.
YENİKENT AHMET ÇİÇEK TEKNİK VE ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ÜST DÜZEY YÖNETİCİ SEMİNERİ 2010 ANKARA Nihat BÜLBÜL.
Ki ş inin ya ş amı boyunca edindi ğ i i ş e yönelik deneyim ve faaliyetlerle ilgili algıladı ğ ı tutum ve davranı ş lar dizisidir.
ÖLÇME DEĞERLENDİRME VE SINAV HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
TAKIMA DAYALI PERFORMANS DEĞERLENDİRME
 Kalite en basit tanımıyla, müşteri isteklerine cevap verebilmektir.
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü MAYIS 2010 “3G” İYİLEŞTİRME TAKIMI Fotogrametri ve Geo. Daire Bşk. ÇALIŞMA RAPORU TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Fotogrametri.
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM DAİRESİ BAŞKANLIĞI A T I L I M – E Ğ İ T İ M D A İ R E S İ B A Ş K A N L I Ğ I.
DENİZLİ 18. TAPU VE KADASTRO BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ Denizli Horozu İyileştirme Takımı Çalışma Raporu.
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Kadastro Dairesi Başkanlığı ~ Sürekli Kurumsal Gelişim Projesi ~ ~ Sürekli Kurumsal Gelişim Projesi ~ “ Yalnızca Çözüm.
5. YÖNETİM KALİTESİ ve STANDARTLARI
İnsan Kaynakları Yönetiminin
İnsan Kaynakları Yönetiminin
Üniversite Hastanelerinin Finansal Sürdürülebilirliği
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜK VE BAĞLI BİRİMLERİN KALİTE YOLCULUĞU
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

TAPU VE KADASTRO GAZİANTEP XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ 1992 MANAVGAT 30 OCAK -05 ŞUBAT 2012

TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ GAZİANTEP TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ SİNERJİ İYİLEŞTİRME TAKIMI - 2012

SİNERJİ İYİLEŞTİRME TAKIMI ÇALIŞMA RAPORU GAZİANTEP TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ SİNERJİ İYİLEŞTİRME TAKIMI ÇALIŞMA RAPORU SİNERJİ İYİLEŞTİRME TAKIMI - 2012

TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ GAZİANTEP TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ B.) PERFORMANS DEĞERLENDİRMENİN FAYDALARI Yapılan araştırmalar, çalışanların işteki başarıları bakımından büyük farklılıklar gösterdiklerini, aynı kişinin başarısında da zaman içinde önemli değişmeler olabildiğini, bu farklılık ve değişmelerin çok çeşitli faktörlerden kaynaklandığını göstermiştir. SİNERJİ İYİLEŞTİRME TAKIMI - 2012

TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ GAZİANTEP TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ İyi planlanmış bir performans değerlendirmenin yöneticiye, çalışana,müdürlüklere, hizmet verdiği vatandaşa sağlayacağı yararlar bulunmaktadır. Bunlar; * Yapılan iş ve o işi yapan kişiler hakkında yöneticiye değerli bilgiler verir. İş beklentileri ile sonuçları hakkında, yeni yöntemler ve yeni fikirler için fırsatlar yaratılır. SİNERJİ İYİLEŞTİRME TAKIMI - 2012

TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ GAZİANTEP TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ *Çalışanlar performansları ile ilgili, olumlu geri bildirim aldıklarında verimlilikleri ve iş tatminleri artar. * Performans değerlendirmesini öğrenmek, yönetim becerilerinin geliştirilmesi ve sorumluluğun artırılması için mükemmel bir hazırlıktır. SİNERJİ İYİLEŞTİRME TAKIMI - 2012

TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ GAZİANTEP TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ * Ücretlendirme standartlarını saptamak ve başarıları ödüllendirmek daha kolay ve objektif olur. * Görevde yükselme kararlarını vermek, yeni görevler ve transferler için nitelikli elemanlar seçmek kolaylaşır. * Çalışanı, yaptığı işte ne ölçüde başarılı olduğu konusunda uyarmak, daha etkili ve objektif olur. SİNERJİ İYİLEŞTİRME TAKIMI - 2012

TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ GAZİANTEP TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ B.2) PERFORMANS DEĞERLENDİRMENİN KURUMUMUZA FAYDALARI * Vatandaş memnuniyeti artar. * Eğitim ihtiyaçlarının belirlenmesini sağlar. *Yeni hedefler belirlenerek buna uygun tedbirler alınır. *Kurum çalışanlarının başarılı performansı istatistiki olarak belgelendirilmiş olacaktır. *Kurum içinde çalışma barışı sağlanabilecektir. SİNERJİ İYİLEŞTİRME TAKIMI - 2012

TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ GAZİANTEP TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ C.) PERFORMANS DEĞERLENDİRMENİN DEZAVANTAJLARI * Zaman alıcıdır, sonuç almak uzun sürebilir. * Kurum içindeki ilerlemenin kıdeme göre olmasına inananlar arasında rahatsızlık yaratabilir. * Bazı personeller değerlendiriliyor olmaktan, bazı yöneticiler değerlendiriyor olmaktan memnun olmayabilir. SİNERJİ İYİLEŞTİRME TAKIMI - 2012

TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ GAZİANTEP TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ İşi iyi yapma isteğinin yerini, performans kriterlerine göre yüksek puan hedefi alabilir. *Haksız yere olumsuz değerlendirme puanı aldıklarını düşünenler, çalışma atmosferini ve barışını zedeleyip, personel moralinin olumsuz etkilenmesine sebep olabilir. * Ast-üst ilişkilerini zedeleyebilir. SİNERJİ İYİLEŞTİRME TAKIMI - 2012

TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ GAZİANTEP TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ E.) PROBLEMİN KÖK NEDENLERİ Personel performansın takımımızca belirlenen kök nedenleri şunlardır: 1. Personel Performans Kriterlerinin objektif ve rasyonel olmaması, 2.Personellerle ilgili nedenler, 3. Performans takibinin süreklilik arz etmesi, 4.Personel performansını etkileyen fiziksel etkenler, Kök nedenlerin çözüm önerileri aşağıda değerlendirilmiştir. SİNERJİ İYİLEŞTİRME TAKIMI - 2012

TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ GAZİANTEP TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ 1.) PERSONEL PERFORMANS KRİTERLERİNİN OBJEKTİF VE RASYONEL OLMAMASI Kurumumuz bünyesinde çeşitli müdürlüklerde ve ünvanlar da çalışan birçok personel vardır. Bu personellerin büyük bir kısmı canla başla çalışmasına rağmen bu çalışmaların değerlendirilmesine ilişkin herhangi bir kriter ve uygulama bulunmamaktadır. Önerilerimiz şu şekildedir; SİNERJİ İYİLEŞTİRME TAKIMI - 2012

TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ GAZİANTEP TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ *Personel performans ölçümünün ilk ayağı performans kriterlerinin açık ve anlaşılır olmasıdır. *Kriterler işin özelliğine ve sorumluluk düzeyine uygun belirlenmelidir. *Performans değerlendirme sisteminin başarıya ulaşabilmesi için öncelikle görev ve iş analizinin yapılmış, iş ve görevlerin tanımlanmış olması esastır. SİNERJİ İYİLEŞTİRME TAKIMI - 2012

TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ GAZİANTEP TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ * Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü hizmet standartlarında noksanlıklar ve hatalar bulunduğu düşünülmektedir. Tapu Müdürlüklerinde yapılan işlemlerde, kısa sürede yapılacak işlemlere fazla zaman verilmiş, uzun süre alan işlemlere daha az süre verilmiştir. Malik sayısı, bağımsız bölüm sayısı, imar uygulamasındaki parsel sayısına göre zaman kademeli olarak arttırılmalıdır. * Takbis sistemindeki işlem isimleri ve şekilleri ile kamu hizmet standardındaki tanımları aynı olmalıdır. SİNERJİ İYİLEŞTİRME TAKIMI - 2012

TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ GAZİANTEP TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ *Bölge Müdürlüklerinde, Şubelere göre kamu hizmet standartları oluşturulmalıdır. * Kadastro Müdürlüklerinde yapılan sayısallaştırma, (22/A), (2B) uygulamaları ve tesis kadastrosu işlem adımları kriterlere bağlanmalı ve puanları belirlenmelidir. * Müdürlüklerde yapılan mutemetlik, döner sermaye, müzekkere, yazışma, mesai işlemleri, kalite çalışmaları gibi çalışmalarda puanlanmalıdır. SİNERJİ İYİLEŞTİRME TAKIMI - 2012

TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ GAZİANTEP TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ 2.) PERSONELLERLE İLGİLİ NEDENLER * Müdürlüklerdeki personeli en verimli şekilde kullanmaya ihtiyaç vardır. İşlem yapmayan-yapamayan personel sayısı minimuma indirilmelidir. * Müdürlüklerdeki her personel her işlemi yapabilmelidir. Hizmet içi eğitimle ve daire içi rotasyonla bu sağlanabilir. Ayrıca her müdürlük bünyesinde satış, parselasyon-ifraz, intikal, kat irtifakı-mülkiyeti gibi servisler kurularak bu servislerde her personelin çeşitli periyotlarla görev alması sağlanmalıdır. SİNERJİ İYİLEŞTİRME TAKIMI - 2012

TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ GAZİANTEP TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ * Vatandaşın talebinden vazgeçmesi sonucunda personel tarafından vazgeçme anına kadar yaptığı işlemler göz önün de bulundurulmalıdır. * Yüksek performanslı personel çeşitli şekillerde ödüllendirilmeli ve motivasyonları arttırılmalıdır. *Personelin özlük haklarını iyileştirilmek suretiyle motivasyonu arttırılmalıdır. *Tapu Müdürlüklerinde ön başvurunun daha etkin kullanılarak, evrak çeşitliliği göz önünde bulundurularak daha detaylı inceleme yapılmalıdır. SİNERJİ İYİLEŞTİRME TAKIMI - 2012

TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ GAZİANTEP TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ * Sahtecilik için yapılan incelemenin daha az sürede tamamlanması için, Çipli hüviyet, mavi ışıklı kimlik kontrol ünitesi biometrik fotoğraf kullanımının zorunlu olması gibi tedbirler alınmalıdır. * İdarecilerin ve personellerin birbirlerini daha iyi tanıyarak motivasyonunun arttırmak adına sosyal paylaşım etkinlikleri düzenlenmelidir. * İdareciler tarafından dengeli iş dağıtımı yapılması sağlanmalıdır. * Kadastro Müdürlüklerinde gün başına değil, iş başına arazi tazminatı ve yevmiye ödenmelidir. SİNERJİ İYİLEŞTİRME TAKIMI - 2012

TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ GAZİANTEP TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ 3.) PERFORMANS TAKİBİNİN SÜREKLİLİĞİ * Kurumumuz tarafından personel performansı ile ilgili profesyonel yardım alınmalıdır. *Personel performansları aylık olarak ilgili Müdürlükte ve Bölge Müdürlüğünce değerlendirilmeli ve sonuçları belli periyotlarla Genel Müdürlüğe raporlanmalıdır. SİNERJİ İYİLEŞTİRME TAKIMI - 2012

TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ GAZİANTEP TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ *Her personel topladığı aylık puanını Takbis sistemi üzerinden görebilmelidir. * Personel performans değerlendirme sonuçları personele geri dönüşümle bildirilmeli ve sonuçları birlikte değerlendirilmelidir. * Vatandaş memnuniyet anketlerinin sonuçlarından yararlanılmalıdır. SİNERJİ İYİLEŞTİRME TAKIMI - 2012

TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ GAZİANTEP TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ 4.) PERSONEL PERFORMANSINI ETKİLEYEN FİZİKSEL ETKENLER, * Vatandaşı yönlendirme yapabilecek ve devam eden işlemlerle ilgili bilgi verebilecek kişiler görevlendirilmelidir veya ön başvuruda bulunan görevliler bu işleri de yapmalıdır. * Müdürlüklerin mekansal ve fiziksel yetersizlikleri giderilmelidir. * Sisteme veri girişinden kaynaklı hataların ve evraklarda bulunan hataların giderilmesine çalışılmalıdır. SİNERJİ İYİLEŞTİRME TAKIMI - 2012

TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ GAZİANTEP TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ * Arşivlerde bu konuda uzman ve eğitimli kişileri istihdam ederek, bir arşiv sitematiğinin oluşturulması sağlanmalı ve arşiv evrakına ulaşmaya ilişkin süre minimuma indirilmelidir. *Müdürlük arşivlerindeki bilgilerin taranarak, arşiv belgelerinin manyetik ortamda tutulmaya başlanması işlemi tamamlanmalıdır. *Takbis sisteminde oluşan aksaklıkların minimuma inmesi ve sistemin daha hızlı çalışması sağlanmalıdır. SİNERJİ İYİLEŞTİRME TAKIMI - 2012

TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ GAZİANTEP TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ SONUÇ “Sinerji İyileştirme Takımı” olarak, Teşkilatımızın “Sürekli Kurumsal Gelişim Projesi” ile başlattığı bu kalite yolculuğunda geliştirme, ilerleme ve iyileştirme hareketine katkı sağlayabilecek fikirler üretmeye çalıştık. İSO 9001 Belgesi ile taçlandırdığımız kalite yolculuğumuzun her aşamasında mesaimizi ve bilgimizi kurumumuzu geliştirmeye, müşteri memnuniyetini daha da arttırmayı kendimize düstur olarak kabul ettik. SİNERJİ İYİLEŞTİRME TAKIMI - 2012

TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ GAZİANTEP TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ Personel performansı ölçme sonucunda anlaşılacaktır ki, yıllardır can siperane çalışan kıymetli mesai arkadaşlarımızın başarılı performansı sayısal ve istatistiki olarak ortaya çıkacaktır. Kalite Sistemini Japonlar başlatmış olabilir, fakat ulu çınar Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğünün dalları olan bizler, yüce halkımıza Halka hizmet Hakka hizmettir düsturuyla hizmetin en kalitelisini sunmaya çalışıyoruz ve sunmaya devam edeceğiz. SİNERJİ İYİLEŞTİRME TAKIMI - 2012

TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ GAZİANTEP TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ Sinerji İyileştirme Takımı olarak; “Kurumumuzun ilerlemesi, biz çalışanlarının da ilerlemesidir” düşüncesinden hareketle, Teşkilatımızın yürüttüğü bu projenin her aşamasında üzerimize düşen görevi sonuna kadar yapmaya hazırız. SİNERJİ İYİLEŞTİRME TAKIMI - 2012

TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ GAZİANTEP TAPU VE KADASTRO XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ TEŞEKKÜRLER… SİNERJİ İYİLEŞTİRME TAKIMI - 2012