SUNAR….

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
EĞİTİM DENETİMİ VE SORUNLARI
Advertisements

VIP ETÜT MERKEZİ ZOR BİZİMLE KOLAYDIR.
Okulumuzda kurulacak olan Fatih projesi ile ilgili bilgi sahibi olmak.
ÖĞRETİM MATERYALLERİNİN SEÇİMİ ve GELİŞTİRİLMESİ
LEYLA BALIK TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2.SINIF (İ.Ö.)
WINDOWS Internet Ortamında Yazarlık Dilleri Dr. Hakan TÜZÜN.
Senaryolar, öğrenme hikayeleri ve aktiviteleri
MEDYA OKURYAZARLIĞI DERSİ BAĞLAMINDA EĞİTİM İHTİYACI VE KONYA’DA MEDYA OKURYAZARLIĞI DERSİ SEÇİMİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER: 1.
Eğitimde Hedefler ve Hedef Türleri
DENETİMDE ZAMAN EYLEM PLANI
Eyvah Öğrenciler Küçüldü: Üniversite Öğrencilerinin Çok-Kullanıcılı Sanal Bir Bilgisayar Ortamında Bilgisayar Okuryazarlığı Eğitimi Alması Araş. Gör. Gonca.
Genel Öğretim Yöntemleri [Öğretim Sistemleri]
AÇIK UÇLU ÖĞRENME ORTAMLARI
PROJE TABANLI ÖĞRENME.
TEST – 1.
GRUP SPORTİF PROJE SUNUMU Ders Sorumluları: Yrd. Doç. Hakan Tüzün Ders Adı: BTÖ302 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi.
GRUP: Element GRUP ÜYELERİ: Nasri BAKTAŞ Seylani KARABACAK Gürsel MEŞE
OKUL TEMELLİ MESLEKİ GELİŞİM
Bilgisayar Destekli Öğretim
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi 2007 – 2008 Bahar Dönemi Beytepe - ANKARA BTÖ302 - İNTERNET ORTAMINDA.
İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Uygulamaları
Grup SportyBTO302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri 1 Sporty Dünyası Hazırlayanlar:Ayşe Gamze AKALIN Nazgül BARPİEVA Mehtap MERT Ümit NALBANT Hüseyin.
BTO-302 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları BÖTE ORYANTASYONU GRUP ÇÖMlek Ders Sorumlusu Yrd. Doç. Dr. HAKAN TÜZÜN Hazırlayanlar.
EĞİTSEL ALANLAR Kazanım: Eğitsel alanlardaki güçlü ve zayıf yönlerini değerlendirir. 9. Sınıf 8 nolu kazanım etkinliği.
Ders Yazılımlarının Geliştirilmesi
Quest Atlantis Dünya Üzerine Yayılmış Çok-Kullanıcılı Çevrim-İçi Eğitsel Bir Bilgisayar Oyununun Teknik Yapısı.
DOĞAL AFET BTÖ–302 Internet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları
QUEST ATLANTİS Excell Üniversitesi
Quest Atlantis’in Derse Destek Materyal Olarak Kullanılması Pilot Çalışma Ayşegül BAKAR.
Kütüphane Oryantasyonu
Hacettepe Üniversiteli | Bote 1 QUEST ATLANTİS NETWORK DÜNYASI (Net1) ( FOCUS = İŞİN ÖZÜ )
Gökhan Alaca Necip ihsan Arıkan Süleyman Işık Seçkin Aytaş Recep Tuna
BTO-304 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri & Uygulamaları
BTÖ 302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Uygulamaları
Ders Sorumlusu : Yrd.Doc. Dr Hakan TÜZÜN Hazırlayanlar : Mustafa SARITEPECİ Yeşim YENİLMEZ Yeşim YENİLMEZ Ebru KIRMAN Ebru KIRMAN Ramadan ŞEN Selahattin.
Uzaktan Eğitim Çalışmaları ve Başlanan e-Eğitim Projesinin İçeriği
MEDİKO ORYANTASYONU HAZIRLAYANLAR Seçil YAŞAR Rahim TEKİN Mehmet UÇAR
Windows adası os2 Hazırlayanlar: Azize Sertkaya Yasemin Dönmez Şaylan Durum Ali Bayandur Fatih Onur Yüler.
Quest Atlantis Yapısal Dünyası
Quest Atlantis Tasarımcılar: Kenan Akpınar Nuri Durna Pınar Tosun Nurcan Çoksusamış Yasin Tursun.
Grup üyeleri: Selen ERGÜ Galip Kaya Nazgül BARPİEVA
1 / 12 BTÖ 302 İNTERNET ORTAMINDA YAZARLIK DİLLERİ UYGULAMASI Hakan TÜZÜN.
GRUP LABORANT PROJE SUNUMU
BTÖ302 - İNTERNET ORTAMINDA YAZARLIK DİLLERİ UYGULAMALARI
Hazırlayan Hazırlayan: Aysun Kılıç-Bilal Şen Derya Köybaşı-Hasan Kara İ.Müfit Baloğlu-Selma Höçük Ders: Ders: İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları.
RAM DÜNYASI Hazırlayanlar: Abdullah DEDE Aygül ÇELİK Çiğdem AÇIKGÖZ Hikmet AKSOY Seyit GÜNÇAL Mesut SARITAŞ Ders: BTÖ 302 – Internet Ortamında Yazarlık.
PPT1 DÜNYASI Hazırlayanlar : Hazırlayanlar : Müzeyyen KUTLU Müzeyyen KUTLU Ferdi ERDEM Ferdi ERDEM F. Önder TOPAL F. Önder TOPAL Suat ÖZTÜRK Suat ÖZTÜRK.
GRUP:NET2 Grup üyeleri: Zehra Duman Buket Deringöl Abdulbaki Ensaroğlu
EXCEL 1 İNTERNET ORTAMINDA YAZARLIK DİLLERİ Dr. Hakan TÜZÜN (Ankara,2005)
BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM İÇİN ÖĞRETİM TASARIMI
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YOLLARI
DİYARBAKIR BİLİM SANAT MERKEZİ REHBERLİK HİZMETLERİ BİRİMİ
BTO-302 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları Dersi Grup Projesi Hazırlayan: Grup HIZLI ve ÖFKELİ Gülsüm KARABAĞLI Anıl ŞAHİN Sertaç KARATEKE.
Çocuklarımız bazen oyun oynarken küçük kazalar geçirebilirler. Tedbirimizi aldık ve okulumuzun her bölümüne ecza dolabı yerleştirdik…
EĞİTİM BİR KÜLTÜRLEME ARACIDIR Kasıtlılık: Planlı olma.
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ
Okula neden devam ediyorsunuz? “Eğitim görmek için.”… Okul bizi hayata hazırlamada laboratuvar görevi görür. Sorunlara uygun çözüm yolları geliştirmemize.
Ders Yazılımlarının Geliştirilmesi ve Bilgisayar Destekli Öğretim Programları.
Leonardo da Vinci Ortaklık Projesi ÖĞRETMEN EĞİTİMİ ENGELLİ ÇOCUKLARLA ÇALIŞAN ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ EĞİTİMİ.
ADDIE. ADDIE MODEL İ (JENER İ K MODELLEME) 2 Analiz (Analysis) Tasarım (Design) Geliştirme (Development) Uygulama (Implementation) De ğ erlendirme (Evaluation)
YAPIM KUŞAĞI ÜRETİYORUM ETKİNLİĞİ.
3. ÜNİTE TÜRKİYE’DE ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ İLE İLGİLİ ÖRGÜTLENME VE MEVZUAT.
ÖĞRETİM TASARIMI DERSİ PROJE SUNUMU
İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Uygulamaları
Gökhan Alaca Necip ihsan Arıkan Süleyman Işık Seçkin Aytaş Recep Tuna
BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM İÇİN ÖĞRETİM TASARIMI
Dünya Üzerine Yayılmış Çok-Kullanıcılı Çevrim-İçi Eğitsel
Sunum transkripti:

SUNAR…

BÜYÜK KOLEJ SERVİS ORYANTASYONU HAZIRLAYANLAR: Şeyma ZENGİN Nurdan ZER Cemal ÖZBEK F. Burak TEKİN Mustafa ÜNAL İlhami ÖZBAY

Proje Konumuz Büyük Kolej servis oryantasyonuyla öğrencilere servislerin yerini ve servis kurallarını oyun ortamında öğreten yazılımı geliştirmek.

Hedef Kitlemiz İlköğretim 1. kademe öğrencilerinden oluşan; bilgisayar okur-yazarlığı düşük düzeyde olan öğrenciler.

Hedefimiz Öğrencileri eğlendirmek. Eğlendirirken de hem servislerin Büyük Kolej’deki yerleşimini hem de servis kurallarını öğretmek.

Tasarım Süreci Süreç genel olarak; Proje Teklifi ve Focus’ un hazırlanması, Büyük Kolej’ de proje için verilerin toplanması, Arayüz tasarım belgesinin hazırlanması, Bu doğrultuda inşaa faaliyetlerine başlanması,

Tasarım Süreci Tasarım belgesinde düzeltmeler ve geliştirmeler yapılaması, İnşaa ortamında gerekli düzeltmelerin ve geliştirmelerin yapılması,

Tasarım Süreci Kullanışlılık testinin hazırlanıp uygulanması ve Testten alınan dönütler doğrultusunda projemizin geliştirilmesi şeklinde gelişti.

Proje Hazırlama Sürecinde İyi Giden Olaylar Her grup üyesi üzerine düşen görevi tam ve vaktinde yerine getirdi. Sürecin başında kabaca hazırladığımız çalışma planımızı ve tasarladığımız etkinlikleri hayata geçirebildik. İnşaat çalışmalarında keyifli vakitler geçirdik (sanki gerçek bir inşaat yaptık.).

Proje Hazırlama Sürecinde İyi Giden Olaylar Hayal dünyamız ve gördüğümüz gerçek nesneleri sanal ortama taşıma becerimiz gelişti. Yepyeni grup arkadaşlarıyla işbirliği ile çalışma anlayışımız farklı bir boyut kazandı.

Proje Hazırlama Sürecinde İyi Gitmeyen Olaylar İnşaat çalışmalarına çok geç başladık. Kullanacağımız nesnelere karar vermekte zorlandık. Okul binasının inşaatında hem zorlandık hem de çok zaman harcadık. Başta düşündüklerimizden bazılarını tasarıma geçiremedik.

Çıkarılan Dersler Daha fantastik bir senaryo hazırlamak isterdik ama buna konumuz elverişli değildi. Bir 3B modelleme/düzenleme programını kullanabilmemiz bize çok fayda sağlardı. Herkesin hayalinde çok güzel dünyalar var.

Çıkarılan Dersler Quest Atlantis çok keyifli bir ortam. Daha aktif bir şekilde kullanıp, daha etkili ortamlar geliştirilebilirdi. İnternetten ve ortamdan daha verimli nesne araştırmaları yapılabilirdi.

TEŞEKKÜRLER…