Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Advertisements

Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
PAZARLAMAYA GİRİŞ PAZARLAMANIN TANIMI
KİŞİSEL SATIŞ Müşteri istek ve ihtiyaçları doğrultusunda gösterim ve ikna etmeye dayalı tutundurma çabalarına kişisel satış denir.
İşletme Yönetimine Giriş Arş. Grv. Gültekin ALTUNTAŞ
BÖLÜM VII   PAZARLAMA YÖNETİMİ.
PERAKENDECİLİK VE TOPTANCILIK
Turkuaz Grup Otomasyon
STRATEJİK PAZARLAMA 1.Hafta Pazarlama Nedir
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
METROPOL HABERLEŞME LTD ŞTİ
“We set the standards” Bill GATES
Yeni Pazarlama Teknikleri
Toptancılık ve Perakendecilik
PROMOSYON  Kökeni Latince promotio kelimesinden gelen promosyonun anlamı fikir,öne çıkarmak olarak tercüme edilir.  Bir firmanın ya da bir arzın tanıtılması.
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
PERAKENDECİLİĞİN TARİHİ GELİŞİMİ
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Dağıtım Kanalları PAZARLAMA İLKELERİ
Yeni Pazarlama Teknikleri
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Yeni Pazarlama Teknikleri
Bölüm 5 Satış Süreci.
Hızlı Tüketim Ürünleri
Yeni Pazarlama Teknikleri
EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI
Hizmet Pazarlamasında Tutundurma Kavramı
Yeni Pazarlama Teknikleri
DAĞITIM (PAZARLAMA) KANALLARI TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Müşteri İlişkileri Yönetimi Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Pazarlama Giriş 1 1.
Pazarlama Kanalları ve Dağıtım Politikaları
BİRAZ DÜŞÜNELİM! PAZARLAMA NE DEĞİLDİR? PAZARLAMA NEREDE BAŞLAR?
Pazarlama ve Temel Kavramlar
Pazarlama nedir? iki veya daha fazla taraf arasında gerçekleşen bir değişim/mübadele sürecidir. Marketing mübadele sürecinde insan istek ve ihtiyaçlarını.
İnsan Kaynakları Bilgi Sistemleri
Pazarlama nedir? iki veya daha fazla taraf arasında gerçekleşen bir değişim/mübadele sürecidir. Marketing mübadele sürecinde insan istek ve ihtiyaçlarını.
Altunışık, Özdemir, Torlak – Modern Pazarlama
1 İşletmeye Giriş Konu 12: İşletmelerde Pazarlama Yönetimi - II Yrd.Doç.Dr. Yıldırım Osman Çetmeli Yaşar Üniversitesi İİBF İşletme Bölümü.
Girişimcilik.
Öğr.Gör.Seda AKIN GÜRDAL
Dağıtım Kanalları ve Stratejileri
Pazarlama Kanalları ve Dağıtım Politikaları
Prof. Dr. Remzi ALTUNIŞIK
GİRİŞ İnsanlar seyahat ederken çok geniş bir yelpazede turizm hizmetlerine ihtiyaç duyarlar. Bu hizmetler uçak biletlerini, araç kiralamayı, konaklama.
Hedef PAZAR!.
ALACAKLAR-BORÇLAR ALACAKLAR Ticari alacaklar: Bir mal satışı,hizmet yapılması yada borç verilmesi karşılığı ortaya çıkan bedeli isteme hakkına alacak.
CETASOFT YAZILIM ŞİRKETİ PROGRAM TANITIMI
Showrooming: Mağaza İstismarı Erdal ÜNSALAN (Amasya Üniversitesi) Mustafa ÜNSALAN (Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi)
DAĞITIM KAVRAMI ve DAĞITIM KANALLARI
Öğr.Gör.Seda AKIN GÜRDAL
BÖLÜM: 1 PAZARLAMA VE SATIŞ.
Pazarlama Giriş 1 1.
İşletme Yönetimi.
Altunışık, Özdemir, Torlak – Modern Pazarlama
Pazarlama İlkeleri.
PAZARLAMA İLETİŞİMİ (Pİ)
PAZARLAMA KANALLARI VE FİZİKSEL DAĞITIM
PAZARLAMA SİSTEMİNE GİRİŞ Büşra YARADILMIŞ
Pazarlama nedir? bilim, akademik disiplin? sanat?  uygulama alanı?
Prof Dr Remzi ALTUNIŞIK
Hizmet Pazarlamasında Ürün Kavramı
PAZARLAMA İLETİŞİMİ Pazarlama İletişimi Karamasını Etkileyen Faktörler
ISL 561 PAZARLAMA YÖNETİMİ
Pazarlama İletişimi
GAS 208 PAZARLAMANIN TEMEL İLKELERİ ve HİZMET PAZARLAMASI
Stratejik Gıda Hizmetleri Danışmanlığı/Tasarımı Amacımız; Hizmet Standardını sağlamak; Zincir mağaza olarak tüketicilerin gideceği diğer AUM mağazalarında.
Hizmetlerin Sınıflandırılması
Sunum transkripti:

Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU Market Pazarlaması Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU

Konular Perakendeci Mağazalar ve Mağaza Türleri Mağaza ve Çevresi İle İlişkiler Kuruluş Yeri Seçimi Finansal Planlama ve Fiyatlandırma Ticari Mal Yönetimi Mağaza Operasyonları Satış Gücü Yönetimi Tutundurma Karması Tanzim Teşhir

Perakendeci Mağazalar ve Mağaza Türleri Mülkiyet Faydası Zaman Faydası Şekil Faydası Yer Faydası

Tarihsel Gelişimi Değişim (Mübadele) Kervanlar Her türlü malı satan perakendeciler Uzmanlaşmış Perakendeciler Çok Büyük Mağazalar

Modern Anlamda Perakendecilik Yetişmiş Personel Büyük Ölçekli İşletmeler Mağaza Yönetiminde Kullanılan Bilişim Sistemleri Müşterilere Teknoloji Sayesinde Sağlanan Kolaylıklar Müşteri Odaklı Yönetim Anlayışı Profesyonel Yönettim Anlayışı Belirlenmiş Organizasyon Yapısı Dikey Bütünleşmeler Kategori Yönetim Anlayışı Kontrol Sistemleri

Mağaza Türleri Bakkallar Marketler Çeşit Mağazaları (Toys’R us) Self Servis Mağazaları Öde Götür Mağazaları (peşin satış) Süpermarketler Teşhir Mağazaları (Showroom) Otomatik Makineli Satışlar Franchising Mağazaları Kooperatif Mağazaları Kiralanmış Reyonlar İhtisas Mağazaları (Şarküteri, bebe giyim) Hipermarketler Alışveriş Merkezleri