Probleme Dayalı Öğrenme Çalışma Grubu. Katılımcılar Doç. Dr. Betül Kalender Doç. Dr. Betül Kalender Yrd. Doç.Dr. Gülden Sönmez Tamer Yrd. Doç.Dr. Gülden.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Nesneye Dayalı Programlama
Advertisements

Güz Yrd. Doç.Dr. Zeynep Ocak
Öğretim Teknolojileri Destek Ofisi. e-Öğrenim programının toplumsal sorumluluk projesi olarak geliştirilmesi Eğitim konusunda farklı eğitim yöntemlerinin/teknolojilerinin.
Probleme Dayalı Öğrenme -İki Yıllık Deneyim-
PROBLEME DAYALI ÖĞRENİMDE DEĞERLENDİRME
ADÜ TIP FAKÜLTESİ TEB MÜFREDAT VE ENTEGRASYON ALT BİRİMİ Başkan Doç.Dr. Mustafa ALTINIŞIK.
Üniversitemize yeni kayıt yaptıran öğrencilere yönelik olarak Kütüphanemizce düzenlenen oryantasyon programına; Tıp Fakültesi, Eczacılık Fakültesi, Diş.
Öğrenme Kuramı ve Öğretim Kuramı
TÜBİTAK Bilimsel Araştırma Projelerini Hazırlama Eğitimi Şubat 2014
Probleme Dayalı Öğrenme Modeli
ÇEVRE MÜHENDİSLİĞİ VE EĞİTİMİ
Öğretimde Kullanılan Yaklaşımlar (Stratejiler)
AİLE KATIMI YAKLAŞIMLARI
İstanbul Tıp Fakültesi Tıp Eğitimi Araştırma ve Uygulama Merkezi Etkinlikleri   Darendeliler.
İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı
AHMET YESEVİ İLKÖĞRETİM OKULU ÖLÇME VE DEĞERLENDİRMEDE
ÖĞRETİMİ TASARLAMA: SIRALAMA
2014 Tıp Eğitimi Çalıştayı Program Değerlendirme ve Geliştirme Kurulu sunumu.
Eğitimde Bilgisayar Uygulamaları
Cerrahpaşa’da kayboldum İntörn Dr.Aslı Tıp Eğitiminde Etik Paneli
Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitimi Özdeğerlendirme Kurulu Raporu 30 Haziran 2010 Ankara.
YENİDOĞAN İŞİTME TARAMASI ve ERKEN TANI UYGULAMA ve ARAŞTIRMA MERKEZİ
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Pratik Faaliyetler 2. Gün 4. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
MEB HİZMET İÇİ EĞİTİM SEMİNERİ EĞİTİMDE YENİ YÖNELİMLER Prof. Dr. Özcan DEMİREL 27 Kasım – 1 Aralık 2006 Mersin.
Probleme Dayalı Öğrenme Dr. Betül Kalender 3 Ocak 2009.
HEKİMLİĞE HAZIRLIK PROGRAMI. HEKİMLİĞE HAZIRLIK PROGRAMI PROGRAMIN ANA HEDEFLERİ  Hekimlik uygulamalarında temel becerileri kazandırmak  Öğretim üyesi.
EGİtİm FAKÜLTESİ Sakarya Üniversitesi
Meslek Odaları ve örgütlerine AB Platform, Meslek Odaları ve örgütlerine alternatif olarak kurulmamıştır alternatif olarak kurulmamıştır. Aksine.
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI DÖNEM I.
ÖĞRENME GALERİSİ.
Bu sunum 04 Eylül 2013 tarihinde MEB tarafından yapılan basın açıklaması temel alınarak hazırlanmıştır. Puan sistemi hakkında yeni açıklamalar olduğunda.
Sakarya Üniversitesi Eğitim Bilgi Sistemi Toplantısı, 29 Nisan 2011, SAU Kültür ve Kongre Merkezi Öğretim ve Ölçme Değerlendirme Yöntemi Neden Belirlenmeli.
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ’NDE ÖLÇME DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARI
Z ve T puanları Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
9 - PERFORMANS ÖLÇÜLMESİ
Ölçme ve Değerlendirme Semineri
Öğretim Materyallerinin Değerlendirilmesi
Öğrenci İş Yüküne Dayalı AKTS Kredisi Hesaplama. Giriş Üniversitemiz senatosunun 3 Mayıs 2013 tarihinde aldığı karar gereği eğitim öğretim yılından.
23 Nisan töreni, 1932 (Prof. Dr. Mümtaz MAZICIOĞLU’na fotoğraf için teşekkürler)
Sbs 2013 Yeni Seviye Belirleme Sınavı Bilgilendirme Sunusu.
İstanbul Tıp Fakültesi İlkyardım Eğitimcisi Eğitimi Deneyimi
Öğretim Teknolojisinin Tarihsel Gelişimi
  eğitim öğretim yılından başlayarak temel eğitimden ortaöğretime geçiş 6 ders için 8. sınıfta dönemsel olarak yapılan sınavlardan bir tanesi.
Eğitim Faaliyetleri Dr. Dilek Bayramgürler.
MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI
“Tıp Eğitimi Çalıştayı” 8 Mayıs 2017 DÖNEM II
YENİ SEVİYE BELİRLEME SINAVI BİLGİLENDİRME SUNUMU
  PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ PROBLEME DAYALI ÖĞRENME OTURUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ Hülya Aybek, Gülçin ABBAN METE*, Melek KÜÇÜKATAY**, Dilek.
Dönem III Tıp Eğitiminde Mevcut Durum ve Öneriler
Hülya Aybek*, Nural Cevahir**
1 Kasım 2017 Tıp Fakültesi Dekanlığı
BURSA TEKNİK ÜNİVERSİTESİ TOPLUM GÖNÜLLÜLERİ TOPLULUĞU
BURSA TEKNİK ÜNİVERSİTESİ KIZILAY TOPLULUĞU
ÇANAKKALE REHBERLİK ARAŞTIRMA MERKEZİ
MİSYON Histoloji ve Embriyoloji alanında mezuniyet öncesi ve mezuniyet sonrası düzeyinde eğitim ve öğretim kapsamında bilimsel düzeyde eğitim vermek, Araştırma.
YÜKSEK ÖĞRETİM KURUMLARI SINAVI
TEKNİK BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU
YÜKSEK ÖĞRETİM KURUMLARI SINAVI(YKS)
YÜKSEK ÖĞRETİM KURUMLARI SINAVI
Yükseköğretim Kurumları Sınavı Tanıtım Sunusu
YÜKSEK ÖĞRETİM KURUMLARI SINAVI
ETKİLİ EĞİTİM SEMİNERİ
HERKES İÇİN SAĞLIK PLATFORMU
MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI
Dönem III Tıp Eğitiminde Mevcut Durum ve Öneriler
ABİDE Madde Örnekleri Yrd. Doç. Dr. Ömer Kutlu.
Doç. Dr. Yalçın KIRDAR Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Öğretim Üyesi.
ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
K KADER VE BETÜL.
Sunum transkripti:

Probleme Dayalı Öğrenme Çalışma Grubu

Katılımcılar Doç. Dr. Betül Kalender Doç. Dr. Betül Kalender Yrd. Doç.Dr. Gülden Sönmez Tamer Yrd. Doç.Dr. Gülden Sönmez Tamer Yrd. Doç.Dr. Devrim Dündar Yrd. Doç.Dr. Devrim Dündar Prof. Dr. Ayşe Willke Prof. Dr. Ayşe Willke Yrd. Doç.Dr. Gözde Görür Yrd. Doç.Dr. Gözde Görür Doç. Dr. Sema Keçeli Özcan Doç. Dr. Sema Keçeli Özcan Yrd. Doç.Dr. Cavit Işık Yavuz Yrd. Doç.Dr. Cavit Işık Yavuz Doç. Dr. Binnaz Sarper Doç. Dr. Binnaz Sarper

Kararlar-I Dönem I, II, III ve Diş Hekimliği Fakültesi’ne ikişer PDÖ uygulanması Dönem I, II, III ve Diş Hekimliği Fakültesi’ne ikişer PDÖ uygulanması PDÖ ile ilgili çeşitli kursların takip edilmesi PDÖ ile ilgili çeşitli kursların takip edilmesi Senaryoların zenginleştirilmesi Senaryoların zenginleştirilmesi Güncel ve toplumsal sorunlara değinilmesi Güncel ve toplumsal sorunlara değinilmesi Fizyopatogenez ağırlıklı senaryoların seçilmesi Fizyopatogenez ağırlıklı senaryoların seçilmesi Öğretim üyelerine mümkün olduğunca erken dönemde senaryoların verilerek bilgilendirilmesi Öğretim üyelerine mümkün olduğunca erken dönemde senaryoların verilerek bilgilendirilmesi

Kararlar-II Tüm öğretim üyelerine PDÖ uygulama yetkinliğinin kazandırılması Tüm öğretim üyelerine PDÖ uygulama yetkinliğinin kazandırılması Kütüphanedeki kaynakların zenginleştirilmesi Kütüphanedeki kaynakların zenginleştirilmesi Tüm öğrencilerin eşit katılımını sağlamak amacı ile ölçme-değerlendirmede aşağıdaki puanlama sisteminin uygulanması: Tüm öğrencilerin eşit katılımını sağlamak amacı ile ölçme-değerlendirmede aşağıdaki puanlama sisteminin uygulanması: PDÖ oturumlarına devam 1 puan PDÖ grup çalışmasına katılım 1 puan İkinci oturuma hazırlanarak gelme 1 puan Kurul sınavında PDÖ konusu ile ilgili 2 soru 2 puan 5 puan