Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

HEKİMLİĞE HAZIRLIK PROGRAMI. HEKİMLİĞE HAZIRLIK PROGRAMI PROGRAMIN ANA HEDEFLERİ  Hekimlik uygulamalarında temel becerileri kazandırmak  Öğretim üyesi.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "HEKİMLİĞE HAZIRLIK PROGRAMI. HEKİMLİĞE HAZIRLIK PROGRAMI PROGRAMIN ANA HEDEFLERİ  Hekimlik uygulamalarında temel becerileri kazandırmak  Öğretim üyesi."— Sunum transkripti:

1 HEKİMLİĞE HAZIRLIK PROGRAMI

2 HEKİMLİĞE HAZIRLIK PROGRAMI PROGRAMIN ANA HEDEFLERİ  Hekimlik uygulamalarında temel becerileri kazandırmak  Öğretim üyesi - öğrenci iletişimini güçlendirmek Öğrencilerin,  Toplumsal duyarlılıklarını artırmak  Grup çalışma yeteneklerini geliştirmek  İletişim becerilerini geliştirmek  Kendi belirledikleri bir konuda araştırma yapmak için temel yöntem bilgisi kazandırmak  Tıpta bilgiye ulaşma ve bilgisayar kullanım becerilerini geliştirmek  Hekimlik etiği konusunda algılarını güçlendirmek

3 HHP EŞGÜDÜM KURULU  Prof. Dr. Bülent COŞKUN  Prof. Dr. Nermin ERSOY  Doç. Dr. Müge FİLİZ  Prof. Dr. Doğan GÜLKAÇ  Prof. Dr. Şükrü HATUN  Prof. Dr. Kürşat YILDIZ

4 HEKİMLİĞE HAZIRLIK PROGRAMI  DÖNEM I (74 saat) KLİNİK BECERİ LABORATUVARI TOPLUMSAL DUYARLILIK VE ÖĞRENCİ ARAŞTIRMALARI PROJELERİ  DÖNEM II (38 saat) KLİNİK BECERİ LABORATUVARI KLİNİK KORELASYON  DÖNEM III (52 saat) KLİNİK BECERİ LABORATUVARI FİZİK MUAYENE BECERİSİ

5 KLİNİK BECERİ LABORATUVARI ÖĞRENME REHBERLERİ

6 KLİNİK BECERİ LABORATUVARI DÖNEM I  EL YIKAMA BECERİSİ (AİLE HEKİMLİĞİ)  STERİL ELDİVEN GİYME-ÇIKARMA BECERİSİ (AİLE HEKİMLİĞİ)  ERİŞKİN TEMEL YAŞAM DESTEĞİ UYGULAMA (ACİL TIP)  TESPİT SARGISI UYGULAMA (ORTOPEDİ)  NABIZ, ATEŞ ve TANSİYON ÖLÇME (?)

7 KLİNİK BECERİ LABORATUVARI DÖNEM II  SPEKULUM İLE JİNEKOLOJİK MUAYENE  ANTEKÜBİTAL BÖLGEDEN VENÖZ KAN ALMA  AMPUL İÇİNDEKİ İLAÇLARIN ENJEKSİYON İÇİN HAZIRLANMASI  FLAKON İÇİNDEKİ İLAÇLARIN ENJEKSİYON İÇİN HAZIRLANMASI  TORBA İÇİNDEKİ SIVILARIN İNTRAVENÖZ İNFÜZYON İÇİN HAZIRLANMASI  CERRAHİ ALETLERİN DEKONTAMİNASYONU VE YÜKSEK DÜZEYDE DEKONTAMİNASYONU  GLUTEAL BÖLGEDE KAS İÇİNE İLAÇ ENJEKTE ETME

8 KLİNİK BECERİ LABORATUVARI DÖNEM III  İDRAR YOLU KATETERİZASYONU  MEME MUAYENESİ  DİKİŞ ÖĞRENME  DİKİŞ ALMA

9  PROGRAM PROGRAM  ÇALIŞMA GRUBU DOSYA İÇERİĞİ GRUBUN KİMLİK KARTI TOPLANTI TUTANAĞI DEĞERLENDİRME FORMU TOPLUMSAL DUYARLILIK VE ÖĞRENCİ ARAŞTIRMALARI PROGRAMI

10 ÖĞRETİM ÜYELERİ  Prof. Dr. Nermin ERSOY  Prof. Dr. Şükrü HATUN  Prof. Dr. D. Kürşat YILDIZ  Prof. Dr. Doğan GÜLKAÇ  Prof. Dr. Ali GÖKALP  Yard. Doç. Dr. Ayla GÜNLEMEZ  Yard. Doç. Dr. Selim ÖNCEL  Doç. Dr. Hale MARAL  Doç. Dr. Nilay ETİLER  Yard. Doç. Dr. Ilgın SADE  Yard. Doç. Dr. Gözde DAĞLIÖZ  Yard. Doç. Dr. Tonguç İŞKEN  Yard. Doç. Dr. Levent ALTINTAŞ  Yard. Doç. Dr. Serkan YILMAZ  Doç. Dr. Gür AKANSEL  Doç. Dr. Tuba LİMAN  Prof. Dr. Anıl ÇUBUKÇU  Prof. Dr. Bahar MÜEZZİNOĞLU  Yard. Doç. Dr. Nursu ÇAKIN MEMİK  Doç. Dr. Cumhur KESEMENLİ  Prof. Dr. Mustafa YILDIZ  Prof. Dr. Haşim BOYACI  Doç. Dr. İlhan TARKUN

11 ÇALIŞMALARDA KULLANILAN YÖNTEMLER  ANKET UYGULAMA  GÖRÜŞME  BELGE TARAMA  VERİ İNCELEME  KLİNİK ARAŞTIRMA  UYGULAMA

12 SUNUMLAR

13 ÖNERİLER  Ölçme değerlendirme kriterlerinin belirlenmesi ve uygulanması  Programın içeriğine ve hazırlanan sunumlara elektronik ortamda ulaşımın sağlanması  Öğrencilerin devam durumunun takip edilmesi  Gruplar arası iletişim ortamının sağlanması  Sunumlar için yeterli süre ve katılımın sağlanması

14 ÖNERİLER  Çalışma alanlarının önceden belirlenmesi ve öğrenci ve öğretim üyeleri için seçmeli olması  Diğer fakültelerdeki öğrencilerin de içinde olacağı çalışma alanlarının oluşturulması  Programın öğrenci kongresinden önce bitecek şekilde ayarlanması  Lider öğrenci uygulamasının kaldırılması  KBL ve TODAP programlarının zamansal olarak ayrılması


"HEKİMLİĞE HAZIRLIK PROGRAMI. HEKİMLİĞE HAZIRLIK PROGRAMI PROGRAMIN ANA HEDEFLERİ  Hekimlik uygulamalarında temel becerileri kazandırmak  Öğretim üyesi." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları