HAFTA III KISIM 4. Raketler 118x115 boyutlarında Işıklı ve cam çerçeveli.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Burkay Yapağcıoğlu.
Advertisements

Mobil Reklamcılıkile hareket halindeki insanlara ulaşın Mobil Reklamcılık ile hareket halindeki insanlara ulaşın.
ÖRGÜTLERİN KİTLE İLE OLAN İLETİŞİMLERİ
MURATOĞLU ÇARŞISI WEB TASARIM PROJESİ
Facebook Reklamları.
KENTSEL TASARIM KOORDİNE VE DEĞERLENDİRME KOMİSYONU
Reklam Fotoğrafçılığı
REKLAMCILIK Hafta 2.
Kurumsal İletişim: İşletmelerin amaçlarını gerçekleştirmek için uyguladıkları stratejileri ve planladıkları iletişim çalışmalarının bir entegrasyonudur.
Hareket halindeki insanlara ulaşın.Mobil Arama Ağı Reklamları Mobil Arama Ağı Reklamları ile kullanıcılara ulaşın.
PRIME AJANS m.
Kalabalık bir ofis, çeşitli departmanlar ve büyük ajansların sahip olduğu diğer olanaklar sizi kolayca aldatabilir. Geçerli olan, ajansın gerçek dürtü.
ReklamMatik Projesi Hit Teknoloji Haziran Televizyon Reklamlarının Avantajları; Duyguları kolayca harekete geçiren formata sahiptir. İmaj hedef.
ELEKTRONİK ORTAMLARDA PAZARLAMA
HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIKTA YAZIM VE SUNUM TEKNİKLERİ
PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI: TUTUNDURMA
REKLAMCILIK Hafta 5.
AR-GE ve Devlet Yardımları Şubesi
REKLAMCILIK Hafta 2.
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
MARKA YÖNETİMİ HAFTA VI.
YURT DIŞI B İ R İ M,MARKA VE TANITIM FAAL İ YETLER İ N İ N DESTEKLENMES İ Tebliğ no 2010/6 Hitaş ymm ltd.
Tanıtım Etkinlikleri. Promosyon malzemesi dağıtımı Yer: kayıt masası Kapasite: maks. 5 firma Ücret: 5,000 Euro* / adet Üretim maliyeti dahil değildir.
Hazırlayan: Öğretim görevlisi Aylin Cartı Öğretim görevlisi Emel Tozlu
1 “Selas-KALITATIF” GRUP GÖRÜŞMELERİ MODELİ. Selas-KALITATIF Modeli “Paket Çözüm” “Selas-KALITATIF” Soyut kavramların, somut bilimsel temellere oturtulması.
PROMOSYON  Kökeni Latince promotio kelimesinden gelen promosyonun anlamı fikir,öne çıkarmak olarak tercüme edilir.  Bir firmanın ya da bir arzın tanıtılması.
REKLAMCILIK Hafta 3.
MEDYA Medyayı Tanımak - Kitle İletişimi ve Medya -
HAFTA I.
OYA KARAAĞAÇ ARYA SPONSORLUK VE İLETİŞİM DANIŞMANLIĞI
REKLAMCILIK Hafta 3 KISIM 1.
HAFTA III KISIM 2. Uluslararası Seramik Fuarı – TÜYAP 2010.
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
HALKLA İLİŞKİLER Yrd. Doç. Dr. Hakan KİRACI.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
2. Pazarlama Planının Hazırlanması
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Sponsorluk 1.
MARKA YÖNETİMİ HAFTA VI.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
SANAL MAĞAZA UYGULAMALARI VE STRATEJİLERİ
 E-TİCARETİN GELİŞME SAFHALARI  GELENEKSEL TİCARET İLE E-TİCARETİN KARŞILAŞTIRILMASI  E-TİCARETİN AVANTAJ VE DEZAVANTAJLARI.
E-TİCARET NEDİR? E-TİCARET NEDİR? E-Ticaret internet ortamında insanların belirli sistemler üzerinde gerçek ve ya sanal ürünleri para karşılı ğ ında satın.
İstanbul Su ürünleri ve Hayvansal Mamuller İhracatçıları Birliği 2015
Outdoor- Indoor Reklam
T.C. KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BABAESKİ MESLEK YÜKSEK OKULU SATI Ş I ARTIRMANIN YOLLARI İ LKNUR ÖZDEM İ R.
Reklamın Amaçları.
Pazarlama İletişimi Altunışık-Özdemir-Torlak.
SPORDA KULLANILAN İLETİŞİM ARAÇLARI
TUTUNDURMA STRATEJİLERİ
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
Pazarlama İletişimi.
Reklamlar Bir malı tanıtıp beğendirmek için yapılan çalışmalara reklam diyoruz. Reklamlar televizyon, radyo, gazete, dergi ve duvar panoları aracılığıyla.
IVY DİZAYN Kurumsal Hizmetler Ltd.Şti.
Açıkhava Reklamcılığında Kullanılan Ürünler
ÜRÜN YERLEŞTİRME NEDİR?
MAN 533T ULUSLARARASI PAZARLAMA TUTUNDURMA STRATEJİLERİ I
İLAN NEDİR?.
1947 yılında İsveçli girişimci Erling Persson tarafından kurulmuştur.
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
Fazilet Hazal Burmabıyık
KONGRE TURİZMİNİN DİĞER TURİZM TÜRLERİ İLE İLİŞKİLERİ
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
Tanıtım Çalışma Grubu
PAZARLAMA İLETİŞİMİ (Pİ)
DAĞITIM KAVRAMI ve DAĞITIM KANALLARI
E - MIY. E - MIY Ülkemizden Veriler… ….. internete erişimi olan insan …..facebook kullanıcısı Haftalık 21,5 saat……internette geçirilen.
SATIŞ GELİŞTİRME -PROMOSYONU
Medya Planlaması ve Stratejisi
Mağaza Satış Danışmanlarına Taşpınar Akademi Altın Tavsiyeler.
Sunum transkripti:

HAFTA III KISIM 4

Raketler

118x115 boyutlarında Işıklı ve cam çerçeveli

Otobüs Durakları

Megaboardlar (Megalight)

3 ayrı görseli kısa zaman aralıklarıyla sunar 3m, 4m, 5m ebatlarında olabilir

Silindir Reklam 317X118 cm

Duvar ve Çatı Reklamları

Cam Cephe

Parapet

Otobüs Giydirme

Full kaplama Şerit reklam Arka tarafın giyidirilmesi

Doğrudan Postalama Hedef kitleye mesaj taşıyan föy, katalog, mektup, posta kartı, fiyat listesi, broşür gibi reklam malzemelerinin hedef kitleye posta aracılığıyla ulaştırılmasıdır. Doğrudan postalamada reklam kampanyası ile uyumluluk göstermelidir.

Bir Reklam Ortamı Olarak Doğrudan Postalamanın Avantajları - Dezavantajları Avantajları Tüketiciye birebir seslenilir Broşür ve el ilanları kullanıldığında ekonomiktir Hedef kitle doğru tespit edilirse mesaja cevap verme oranı yüksektir Hedef kitlenin tepkisi çabuk ölçülebilir Dezavantajları Hedef kitlenin adreslerini belirlemek zahmetli ve zaman alıcıdır Yapım maliyetinin ucuzluğuna rağmen ulaşılan kişi açısından pahalıdır Dikkat çekmede sınırlı olabilir

Dünyanın İlk Sinema Reklamı Hangi Yılda Yayınlanmıştır?

1897

Sinema Dünyanın ilk sinema reklam filmi Admiral Sigaralarının reklamıdır.

Bir Reklam Ortamı Olarak Sinemanın Avantajları - Dezavantajları Avantajları İzleyici reklamdan kaçamaz Güçlü ses sistemleri sayesinde reklamın etkisi güçlüdür Hedef kitlesini seçebilir Dezavantajları Ulaştığı kişi sayısı sınırlıdır Genelde televizyon reklamlarının aynısı yer alır

Sponsorluk Nedir?

Sorumluluk Sahibi Reklam: Sponsorluk Diyebilir miyiz?

Sponsorluk bir şirketin adını, ürününü ya da hizmetini tanıtmak amacı ile bir sanat ya da spor kuruluşuna paralı ya da parasız olanaklar sağlamasıdır.

Sponsorluk Bir reklam aracı olarak sponsorluk şu amaçları taşır: Satış hacmini artırmak, marka imajını ve şirket saygınlığını geliştirmek, marka bilincini arttırmak Ürünleri desteklemek Farklı reklam ortamlarını kullanmak

Sponsorluk Örnekleri Düşünelim

Ma ğ azada Alı ş veri ş Ederken Satın Alma Kararınıza Ne Etki Eder?

Satış yeri reklam uygulamaları, tanıtım amacıyla bir mağazada satışları sağlamak, ürün ve hizmetlerin reklamlarını yapmak için kullanılan gösteri, işaret, yapı ve uygulamalardır. P.O.P

P.O.P. Uygulamaları Özel vitrin düzenlemeleri Kasa yanındaki standlar Posterler Mağaza anonsları Özel raflar Satış makineleri Yer grafikleri

Yaratıcı P.O.P Uygulamaları

Reklam Ortamı Olarak İnternet

İnternet’in Gelişimi Hakkında Ne Biliyorsunuz?

Amerika Birleşik Devletleri Savunma Bakanlığı (1957) ARPA (Advanced Research Project Aceny) Türkiye 1995

İlk İnternet Reklamı Hangi Tarihte Yayınlanmıştı?

– ilk Banner

İlk Ticari Arayüzlü İnternet Programı Netscape Nevigator