İLETİŞİM ÇÖZÜMLERİNDE ENTEGRASYON

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Alptekin GÖKÇEYREK | Teknik Satış Danışmanı
Advertisements

AKILLI FAKS.
VoIP Nedir ? Kısa bir tanım yapmak gerekirse VoIP, internet veya data hatları üzerinden ses aktarımı olarak açıklanabilir. Bu gibi bir durumda insanların.
• 2001 yılında kuruldu. • E-Ticaret ve E-Tahsilat alanlarında yazılımlar ve çözümler geliştirmekte. • 4691 sayılı Teknoloji Geliştirme Bölgesi yasasına.
ARVENTO MOBİL SİSTEMLER
Yakınsama Çözümü Ürün Sunumu.
IP PBX.
EFECELL BİLİŞİM TELEKOMÜNİKASYON SAN. TİC. LTD.ŞTİ
TOPLU MESAJLAŞMA SERVİSLERİ “DAHA FAZLASINI İSTEDİĞİNİZ İÇİN BURADASINIZ”
Akıllı Şebekelerde İletişim Teknolojileri
Bilişim Teknolojileri ve Yönetim Dersi (IYO 713) Sunumu
GSM Uygulamaları Ergin Boyacı Eylül 2013.
Bireysel ve SOHO Satış Yönetimi Genel Müdür Yardımcısı
AKÇAM BİLGİSAYAR VE OTOMASYON SİSTEMLERİ LİMİTED ŞİRKETİ
Ericom Telekomünikasyon ve Enerji Teknolojileri A.Ş.
Yeni Nesil İletişim Sistemleri BTVizyon Sunumu –
KAMU ÇAĞRI MERKEZLERİNDE PROAKTİF YAKLAŞIM 24 Eylül 2012.
Emre ERDEM Haziran 2013.
GELİŞEN HABERLEŞME TEKNOLOJİLERİ DERSİ
Mobilite ile Gelen Rekabet Avantajı Sunum Öyküm Dizdar.
Bizi Tercih Edenler... Biotekno ©2013.
KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARI
“Yenilik ve Yüksek Teknoloji Üretir...”. Kısaca Mobit  Mobit, 1998’den bugüne katma değerli çözümler üreten, sektörel ihtiyaçlara yönelik donanım tedariği.
KA Bilişim Teknolojileri
Bilişim Sistemleri Mühendisliği Bölümü
CWIZ ASİSTAN Santralinizin Sağ Kolu. CWIZ ASİSTAN Santralinizin Sağ Kolu.
20. Yaşını kutlayan İnterpro 18.yılını kutlayan BThaber 7. yılındaki BThaber Platform etkinlikleri 3. kez Kamuda BT Yönetimi Platformu. Rakamlarla İnterpro.
M2M ve Yakınsama’nın Pazara Dolaylı Etkileri Öner Tekin, Operatörler ve Kurumlar Teknoloji Lideri Bilişim’12, 12 Eylül 2012.
CWIZ Dialer Operasyon Verimliliğinde Akıllı Seçim.
Birtel İletişim Teknolojileri
Gantek Teknoloji AR-GE Faaliyetleri ve bir AR - GE başarı hikayesi Ertuğrul Ağar.
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu
Türkiye KAMU Çağrı Merkezleri
ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİNİN MÜHENDİSLİK DÜNYASINDAKİ YERİ
METROPOL HABERLEŞME LTD ŞTİ
Bilgi Teknolojisinin Temel Kavramları
BİLİM VE TEKNOLOJİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
1 Bilgi İletişim Sektörü’nde Ar-Ge C. Müjdat Altay 21 Şubat 2007.
Bankacılık ‘ta Yeni CRM Yaklaşımları M
Telefon giderlerini düşürmenin akıllı yolu Tarife Denetçisi ile paket (kota) aşımı sona erer. GSM-1 GSM-2 ASIL SİMYEDEK SİMASIL SİMYEDEK SİM Kota Dolunca.
Birtel İletişim Teknolojileri
Akıllı Şebekelerde İletişim Teknolojileri
1 Güldane Taşdemir İnterpromedya Genel Müdür yılında, Kurumsal ve büyük ölçekli kurumlarda, veri güvenliği, sanallaştırma, iş sürekliliği,
Akıllı Şebekelerde Örnek Uygulamalar
«Akıllı Şebeke: Tercih Değil; Zorunluluk»
GSM Teknolojileri ve Uygulamaları Ergin Boyacı Kasım 2013.
FİNANS SEKTÖRÜNDE YABANCI SERMAYE ARALIK TSPAKB 2 İSTİKRAR  Siyasi istikrar Uluslararası yatırımcıların güvenini sağlayan tek parti hükümeti 
iPara Üyeliksiz Ödeme Altyapısı
Akıllı Şebekeler Cengiz Bozbey | Enerji Otomasyon Satış Yöneticisi
AKILLI ŞEBEKELİ KİM İŞLETECEK ? Murad ŞERALIOĞLU İGDAŞ EĞİTİM MÜDÜRÜ
Mobil Teknolojiler ve Akıllı Şebekeler
Akıllı Ulaşım Sistemleri
Şişecam S ayısal Yönetimle Verim VIII. "Türkiye'de İnternet" Konferansı 20 ARALIK 2002 Canan Özcan Türkiye Şişe ve Cam Fab. A.Ş.
MUHABEREDE YAŞANAN SORUNLAR
E-postanın nasıl kullanılır?
Bilişim Teknolojileri Alanı
1/22 TÜRKSATBilişim “iletişim herşeydir”. 2/22 KURULUŞ 5189 sayılı Kanun ile 22 Temmuz 2004 tarihinde özel hukuk hükümlerine tabi ve ticaret kanunu hükümleri.
TELEKOMÜNİKASYON SEKTÖRÜ
Modern işletmeler için sınıfının en iyisi üretkenlik araçları Telista Bilişim ve İletişim Teknolojileri San. ve Tic. A.Ş
20 yılı aşkın süredir yazılım sektöründe teknoloji geliştiriyoruz…
Soru 7 Gümrük Birliğinin Türkiye’nin ekonomisi üzerinde etkilerini Türkiye’nin beklentileri ve gerçekleşenler üzerinden tartışınız?
OpenScape 4000 V7 Kurumsal Çözümler Her Zaman Fark Yaratır Ocak 2014 OpenScape Office.
Murat Erkan Genel Müdür BÜYÜK VERİ Bulut ve Veri Merkezi Yatırımları.
TURKCELL SIR BAŞLIK ALANI Yiğit Kulabaş Turkcell Genel Müdür Yardımcısı.
(Ergin BOYACI – Müşteri Deneyimi ve Ürün Geliştirme)
Muhammed Emin ALTINTAŞ
BİLGİ İŞLEM ORGANİZASYONU -Voice/VoIP
2N NetStar Akıllı GSM Çözümleri.
One Touch Video Kurumlar, İşletmeler ve Çağrı Merkezleri için internet tabanlı ve mobil etkileşimli video çözümü 2010 Avaya Inc. All rights reserved.
Medicaltourism.com.tr Nedir ?
Sunum transkripti:

İLETİŞİM ÇÖZÜMLERİNDE ENTEGRASYON 03.04.2012

Sektöründe Öncü ve Lider Türkiye'nin haberleşme elektroniği sektöründe yabancı ortağı olmayan en büyük şirketi Dünyanın 15 büyük üreticisinden biri 30’u aşkın ülkeye Karel markasıyla ürün ve teknoloji Dünyada 10 milyondan fazla kişi iletişimini Karel sistemler üzerinden gerçekleştiriyor

Sektöründe Öncü ve Lider 1.000 kişisi KAREL çalışanı olmak üzere Yetkili Satıcılarımızla birlikte 3.000’in üzerinde istihdam gücü Sektöre 1 milyar doları aşan sermaye tasarrufu

İLETİŞİM ÇÖZÜMLERİNDE ENTEGRASYONUN VERİMLİLİĞE KATKISI

Entegrasyon? Entegrasyon: 1. Bütünleşme 2. Uyum İletişimde entegrasyon, kurumların veya bireylerin iletişim ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla kullandıkları araçların bütünleşmesi, tekleşmesi, uyumlaşması anlamında kullanılmaktadır. Buna bağlı olarak yakınsama ise bu araçların kullandıkları altyapıların bütünleşmesi, uyumlaşması anlamındadır.

Neden Entegrasyon? Teknolojinin hızlı gelişimi insan yaşam kalitesini etkiliyor. İletişim sadece bireysel ve toplumsal düzeyde olmaktan çıktı ve makine-insan, makine-makine iletişimi hızla yaygınlaştı. Dünya üzerinde milyarlarca birim iletişim halinde.

Neden Entegrasyon? İnsanlar farklı iletişim ihtiyaçlarını, ayrı ayrı yapılar ile çözmek, ayrı ayrı araçlar kullanmak istemez. Bu nedenle hepimizin hayatında «all in one - hepsi bir arada» kavramı önemlidir. Tek bir akıllı telefon ile SIP, GSM, GPS, Vm2Em, Metin – ses dönüşümü, Ses – metin dönüşümü, Video görüşmeleri, E-Posta, Anlık Mesajlaşma, M2M gibi teknolojileri kullanıyoruz.

Ülkemizde İletişimin Tarihçesi Ülkemiz telefonla 1909 yılında, 50 hatlık bir telefon santrali yardımıyla tanıştı. Çok sayıda köyü otomatik telefon şebekesine bağlayacak “multi access“ özel radyo link sistemi 1984 yılında tesis edildi; yani tam 75 yıl sonra. 1986’da Karel kuruldu. 1990’ların ortasında hayatımıza GSM girdi. 2005 yılında TT özelleştirilmesi tamamlandı. 2000’lerin ortalarında pek çok büyük ölçekli İnternet Servis Sağlayıcıları kuruldu. 2010’larda GSM operatörleri, İnternet servis sağlayıcıları ile ortaklıklar oluşturdular.

Karel entegrasyon çalışmaları 1986-2010 arasında geliştirdiğimiz çözümler: İlk sayısal ofis tipi santrali, İlk entegre sesli çağrı yönlendirme ve sesli mesaj sistemini, ISDN santrali, DECT sistemi, VoIP uygulamaları, FCT, Otel sektörü için farklı uygulamalar, Sağlık sektörü için hemşire çağrı sistemleri, TEİAŞ için yüksek gerilim hatlarından ses taşımaya olanak sağlayan sistemler, Jandarma Genel Komutanlığı için özel ISDN santrali, Milgem askeri gemi santrali, Yeni nesil IP santraller,

Karel entegrasyon çalışmaları 2011 yılında çağrı merkezi çözümümüzü geliştirdik. 2011 yılında görüntülü güvenlik sistemleri çözümlerimizi sunduk, santrallerimizle entegre hale getirdik. 2011 yılında bulut çözümümüzü geliştirdik ve santrallerimiz ile entegre hale getirdik. 2011 yılında Tümleşik İletişim çözümümüzü sunduk, santrallerimiz ile entegre ettik. 2011 yılında Hırsız Alarm sistemi çözümlerimizi santrallerimizle entegre bir yapıda sunduk. 2011 yılında GSM telefonlarla, santralleri aynı uygulama yapısında birleştiren entegrasyonu tamamladık. 2012 yılında santral merkezli akıllı apartman sistemlerini hazırladık.

Genişleyen Entegre Çözümler Spektrumu Sesli İletişim Görüntülü İletişim Süreç Yönetimi Kaynak Yönetimi Müşteri Yönetimi Güvenlik PBX, IP-PBX Tümleşik İletişim Sabit – Mobil Yakınsama M2M Görüntülü Güvenlik & Otomasyon Çağrı Merkezi Bulut Çözümleri 11

Kamu’da Teknoloji Artık yatırım yapmamak daha maliyetli Teknolojiyle her sektör gibi Kamu’da değişiyor. Bilgiye ve yeniliklere ulaşım kolaylaştı Müşteri taleplerindeki artış Bütçelerde kısıtlama İş süreçlerinin iyileştirilmesi ve verimlilik arayışı Artık yatırım yapmamak daha maliyetli 12

Kamu’da Teknoloji Ne Tür Yatırımlar Bilgi İletişim, Güvenlik, Ölçme ve izleme, Verimliliği arttırma Kurumdaki tüm sistemlerin entegrasyonu 13

Karel 2012 Araç ve Personel Takip Çözümleri Tümleşik İletişim Çözümü Çağrı Merkezi Çözümü Karel Bulut Çözümü Santral, Terminal ve Yakınsama Çözümleri Görüntülü İletişim ve Güvenlik Sistemleri Çözümleri

2023 Hedeflerine Uyumlu Sektör Genişlemesi Sektör Hacmi (milyar dolar) 160 40 ÇM Yazılım & Katma Değer 120 40 Donanım 40 kat UCAP 80 6 kat 80 Telekom 40 3 kat 2010 2023

TEŞEKKÜRLER… www.karel.com.tr