GRUP: Element GRUP ÜYELERİ: Nasri BAKTAŞ Seylani KARABACAK Gürsel MEŞE

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Ders İçeriği Ağaç Veri Modeli Tanım ve Gerçekleştirim İkili Ağaç
Advertisements

Web siteniz bu kutunun içinde…
WINDOWS Internet Ortamında Yazarlık Dilleri Dr. Hakan TÜZÜN.
EĞİTİM SETİ TANITIMI.
Görev Analizi Doç.Dr. Şirin Karadeniz.
Chapter 3 Brainstorming a Game Idea: Gameplay, Technology, and Story
GRUP SPORTİF PROJE SUNUMU Ders Sorumluları: Yrd. Doç. Hakan Tüzün Ders Adı: BTÖ302 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi.
DİNAMİK VE ADAPTİF SİSTEM TASARIMLARI İLE ALGORİTMA ÖĞRETİMİ
SUNAR….
BÖLÜM V: FOCUS NAZAN SEZEN. “Akışı hisset… Akıntının bir parçası olmak için, amacı anlamalısın” Warrel Dane.
Güvenli ve Pratik Web’de çalışma saatleri için;
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi 2007 – 2008 Bahar Dönemi Beytepe - ANKARA BTÖ302 - İNTERNET ORTAMINDA.
Temiz Su Türleri Koruyucuları
İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Uygulamaları
Grup SportyBTO302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri 1 Sporty Dünyası Hazırlayanlar:Ayşe Gamze AKALIN Nazgül BARPİEVA Mehtap MERT Ümit NALBANT Hüseyin.
Ders Planı.
BTO-302 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları BÖTE ORYANTASYONU GRUP ÇÖMlek Ders Sorumlusu Yrd. Doç. Dr. HAKAN TÜZÜN Hazırlayanlar.
İŞLEYİŞ Etkinlik ÖncesiEtkinlik SırasındaEtkinlik Sonrası Ege Engin.
OYUN TANITIMI Oyun hiçbir şekilde siyasi bir amaçla yapılmamıştır ve tamamen eğlence amaçlıdır.
SIFATLARIN ÜSTÜNLÜK DERECELERİ
TASARIM BELGELERİ DİLARA SOLMAZ.
Oyun Tasarımında Bölüm Tasarımı
DOĞAL AFET BTÖ–302 Internet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları
QUEST ATLANTİS Excell Üniversitesi
Kütüphane Oryantasyonu
Hacettepe Üniversiteli | Bote 1 QUEST ATLANTİS NETWORK DÜNYASI (Net1) ( FOCUS = İŞİN ÖZÜ )
Gökhan Alaca Necip ihsan Arıkan Süleyman Işık Seçkin Aytaş Recep Tuna
BTO-304 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri & Uygulamaları
BTÖ 302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Uygulamaları
Poster tasarımları resimlerle desteklenmelidir Yazılar acık ve net olmalıdır. Yazı tipleri okunur olmalıdır . Başlık olmalıdır. Fazla yazı kullanılmamalıdır.
Ders Sorumlusu : Yrd.Doc. Dr Hakan TÜZÜN Hazırlayanlar : Mustafa SARITEPECİ Yeşim YENİLMEZ Yeşim YENİLMEZ Ebru KIRMAN Ebru KIRMAN Ramadan ŞEN Selahattin.
MEDİKO ORYANTASYONU HAZIRLAYANLAR Seçil YAŞAR Rahim TEKİN Mehmet UÇAR
Windows adası os2 Hazırlayanlar: Azize Sertkaya Yasemin Dönmez Şaylan Durum Ali Bayandur Fatih Onur Yüler.
Quest Atlantis Yapısal Dünyası
Quest Atlantis Tasarımcılar: Kenan Akpınar Nuri Durna Pınar Tosun Nurcan Çoksusamış Yasin Tursun.
Grup üyeleri: Selen ERGÜ Galip Kaya Nazgül BARPİEVA
1 / 12 BTÖ 302 İNTERNET ORTAMINDA YAZARLIK DİLLERİ UYGULAMASI Hakan TÜZÜN.
GRUP LABORANT PROJE SUNUMU
BTÖ302 - İNTERNET ORTAMINDA YAZARLIK DİLLERİ UYGULAMALARI
DÜN BUGÜN YARIN Ünite Portfolyo Sunumu Fatma KIYMAZ Asuman İŞLER.
Hazırlayan Hazırlayan: Aysun Kılıç-Bilal Şen Derya Köybaşı-Hasan Kara İ.Müfit Baloğlu-Selma Höçük Ders: Ders: İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları.
RAM DÜNYASI Hazırlayanlar: Abdullah DEDE Aygül ÇELİK Çiğdem AÇIKGÖZ Hikmet AKSOY Seyit GÜNÇAL Mesut SARITAŞ Ders: BTÖ 302 – Internet Ortamında Yazarlık.
OYUN GELİŞTİRMEDE FOCUS ( FOCUS = İŞİN ÖZÜ ) FOCUS Yirmi kişilik bir ekiple iki yıllık bir oyun geliştirme süreci bazen bir tasarımdan çok,
PPT1 DÜNYASI Hazırlayanlar : Hazırlayanlar : Müzeyyen KUTLU Müzeyyen KUTLU Ferdi ERDEM Ferdi ERDEM F. Önder TOPAL F. Önder TOPAL Suat ÖZTÜRK Suat ÖZTÜRK.
GRUP:NET2 Grup üyeleri: Zehra Duman Buket Deringöl Abdulbaki Ensaroğlu
MAK 101 Makine Mühendisliğine Giriş BAŞLIK 1. İsim 2. İsim.
EXCEL 1 İNTERNET ORTAMINDA YAZARLIK DİLLERİ Dr. Hakan TÜZÜN (Ankara,2005)
Grafik ve Animasyon-II
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ
7/… ANADOLU’DA TÜRK KÜLTÜRÜ Ad, Soyad, No
BTO-302 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları Dersi Grup Projesi Hazırlayan: Grup HIZLI ve ÖFKELİ Gülsüm KARABAĞLI Anıl ŞAHİN Sertaç KARATEKE.
Uygulama I Öğrencilere evde ve okulda en çok yapmayı sevdikleri ve sevmedikleri işler sorulur. Sevdikleri ve sevmedikleri işlerden hangilerinde başarılı.
YAPIM KUŞAĞI ÜRETİYORUM.
Öğretim Tasarımı Problem Analizi ve İhtiyaç Değerlendirme.
Bilgisayar Mühendisliğindeki Yeri
ACCESS GRUBU 5.SINIF MATEMATİK ÜÇ BOYUTLU GEOMETRİK CİSİMLER
Etkileşime Dayalı Teknikler
WEB 2.0 ARAÇLARI.
Insertion Sort Fikir: Oyun kartlarını sıralamaya benzer.
İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Uygulamaları
Ana menü den level seçme geçiş ve çıkış işlemleri
Gökhan Alaca Necip ihsan Arıkan Süleyman Işık Seçkin Aytaş Recep Tuna
COM’DANWWW.CİHANSİMSEK. COM’DAN ALINTI YAPILMIŞTIR. 2.Ünite HİKAYE KONU ANLATIM SLAYTI.
Problem Çözme Yaklaşımları
DİYARBAKIR TANITIMI. İZLEDİĞİNİZ VE DİNLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.
Robot Prenses ve Zombi Cüceler
Chapter 3: Brainstorming a Game Idea: Gameplay, Technology and Story
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Sunum transkripti:

GRUP: Element GRUP ÜYELERİ: Nasri BAKTAŞ Seylani KARABACAK Gürsel MEŞE Safiye OLGUN Esen ŞİMŞEK Muhammed ALTINTAŞ

Tamamlanmış Ortam Tanımı Ortam 5 ayrı ülkede oluşur. Her ülke kendi içinde bağımsızdır. Her ülkede yapılan görev ve element bulunması ile diğer ülkeye geçilir. Ülke isimleri Organizasyon ülkesi(kent ortamı) Algoritma ülkesi(kent ortamı) Akış şeması ülkesi(dağ ortamı) Derleme ülkesi(dağ ortamı) Yorumlama ülkesi(fantastik kurgu ortamı)

Tamamlanmış ortamın tanıtımı

Tamamlanmış ortamın tanıtımı

Tamamlanmış ortamın tanıtımı

Tamamlanmış ortamın tanıtımı

Tamamlanmış ortamın tanıtımı

Tasarımda izlediğimiz süreç Hikaye, focus belirlendi. Konu araştırması yapıldı. Alan 5 parçaya bölündü. Her parçanın 3dleri karar verildi. Sonra 2dlere karar verildi. 3d tasarımının yapıldı. Kullanışlılık testi uygulandı. Ardından 2d tasarımı yapıldı.

Süreçte iyi giden olaylar

Süreçte iyi gitmeyen olaylar Alanda yaşanan Internet sorunları Sürecin tüm ayrıntılarını hesaplayamamak 3dlerin tasarımında yaşanan sıkıntılar 2dlerin yerleştirilmesinde kod sorunları Grup elemanlarının yeterli ve ortak boş zamanlanın olmaması

Bir daha ki sefere neleri farklı yapardık? Daha planlı ve zamanında çalışırdık. İçeriği yeniden düzenlerdik. Yapılacak görevleri ve mekanları arttırıldık. Ortamın etkileşimini artırıldık.

Sorular Bu ortamı kullanmak bizlere neyi kazandırdı? Tüm oyun motorlarının bu derece fazla zorlukları var mı? 3 boyutlu oyunlarda içerik nasıl yerleştirilmeli?