KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
Advertisements

 Teachertube.com sitesinin ana sayfa görüntüsünu sol taraftaki resimden görebiliyoruz. Teachertube.com slideshare.com ‘a benzer bir sosyal paylaşım sitesidir.
Bilgilerimi sunuyorum
İnternet Tarayıcı Programlar
Bilgisayar Açılış Parola Talep İşlemleri
Web 2.0 Nedir Eğitimde Nasıl Kullanılır?
Web Bilgi Girişi Kullanım Rehberi
NurNet.Org 3. Siteye Nasıl Yazı Eklenir
Windows Live Messenger’dan Skype’a Geçiş
KOBİ’lerin Uluslararası Ticaret Alanında Elektronik Ortamda Eğitimi Projesi InTeLS-TR International Trade e-Learning suite for SMEs in TuRkey “Oyun”
HAZIRLAYAN HÜLYA ZOBU TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ İ.Ö
TeacherTube User's Guide
Tarayıcınızı açıp, web sayfası adresinizi giriniz. (1) Sayfa düzenleyebilmeniz için “Giriş” bağlantısına tıklayınız. Giriş yaptıktan sonra sayfaların içeriğini.
Google Talk Kurulumu-Kullanımı
Bilişim Teknolojileri ve Yazılım
Kodlama bilgisi gerekmez!
Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Wordpress 2. Not
Temel Bilgisayar Bilimleri Dersi
PowerPoint’te Müzik Nilgün Çokça.
İGOOGLE EBRU KAYA İGOOGLE NEDİR?  iGoogle özelleştirilebilir bir ana sayfadır.  iGoogle, üst bölümünde bir Google arama kutusu, alt bölümünde.
İNTERNETİN FAYDALARI Hazırlayan: Azime Semra AY.
Bilgiye Ulaşma ve Biçimlendirme
Avrupa okulları içi a ğ KAYIT. KAYIT OLMA Sıkça kontrol ettiğiniz bir e-posta adresi yazın. İletişim için önemli! Uygun bir kullanıcı adı seçin, çünkü.
Bilgisayarda Ofis Programları
Linux Kurulumu BİLGİSAYAR PROGRAMCILIĞI BÖLÜMÜ
ÇEVRİM İÇİ İŞBİRLİĞİ ARACI
MİMİO Hazırlayanlar Duygu Akdiş Ayşenur Konur
Birol Akıner Teachertube’ın amacı öğretmenlerin eğitsel videoları paylaşacakları bir platform oluşturmaktır. Siteye eklenmiş.
Bizde Hyde Park vardı da biz mi konuşmadık diyen Martılar’ın yeri MARTILAR’A FORUM KULLANMA DERSLERİ Ders 2. Kullanıcı adım var, şifreyi de biliyorum
Önce tasarım butonuna tıklayın
BİT’ini Kullanarak Bilgiye Ulaşma ve Biçimlendirme
Mimio İle İnteraktif Eğitim
Yeliz Özcan Toondoo.com.
BİT’ini Kullanarak Bilgiye Ulaşma ve Biçimlendirme
E MIN YAMAN BÖTE. Blog Nedir? Web Günlüğü Paylaşım aracı Sosyalleşme aracı.
UBUNTU LINUX KURULUMU Ders-2
EXCEL 2003 Ders 2.
TEMEL NESNE VE TABLO İŞLEMLERİ
BİT’İNİ KULLANARAK BİLGİYE ULAŞMA VE BİÇİMLENDİRME
İNTERNET VE İLETİŞİM.
ÖĞR. GRV. Ş.ENGIN ŞAHİN BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİSİ.
BAŞVURU SAHİBİ BİLGİLERİNİN KAYS’A GİRİLMESİ
Uzaktan Öğretim Online Ön Kayıt Sistemi Kullanım Kılavuzu
CANSU ALTIN TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2. SINIF 1. ÖĞRETİM
E-ÖĞRENME SİSTEMİNİN HİZMET İÇİ EĞİTİMDE KULLANILMASI VE E-ÖĞRENME SİTELERİNİN KULLANIM KOLAYLIĞI AÇISINDAN İNCELENMESİ Yasemin BOY Yaşar ARSLAN Doç. Dr.
İNTERNET.
Hafta Rapor Hazırlamak Form aracılığı ile tablolara veri girişi yapıldıktan sonra, ekran çıktısı veya yazıcı çıktısı almak amacı ile rapor hazırlanmaktadır.
Adı Soyadı : Serkan YILDIZ No : Bölüm : Türkçe Öğretmenliği 2. Sınıf Örgün Eğitim.
  Profesyonel bir blog kurmadan önce ücretsiz blog ile acemiliğinizi atmanız çok faydalı olacaktır. Blog yazarlığı hem eğlenceli bir uğraş hem de mevcut.
Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Eğitsel İçerikler
Adım 1 adresine gidin.
Microsoft Office Access
İNTERNETTE İLETİŞİM YOLLARI
WİNDOWS LİVE MOVİE MAKER
Web 2.0 Araçlarının Tanıtımı ÖZGE AKMAN TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2. SINIF 1. ÖĞRETİM
-Genel sayfa düzeni. -Duyuru Ekleme -Fakülte-Myo Sayfa düzenleri eğitimi.
Yeni Başlayan öğrencilerimiz için UZAKTAN EĞİTİM SİSTEMİ TANITIMI
İnternet Nedir Bilgisayar Ağları Ağ Çeşitleri
BETÜL COŞAR. Web 2.0 araçları:  Google DocsGoogle Docs  BloggerBlogger  EdmodoEdmodo  YoutubeYoutube  PreziPrezi.
Prof. Dr. Hamit ACEMOĞLU Tıp Eğitimi AD 2015
Web sayfamızda ( yerleştirilen "Elektronik Katalog" linkini ya da adresini açarak kütüphanemizde.
Windows Live Movie Maker Nedir? Movie Maker ile, bilgisayarınızda yer alan fotoğraf ve videolarınızı kullanarak, bunlar üzerinde düzenlemeler, değişiklikler.
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
İNTERNETTE İLETİŞİM YOLLARI
INTERNET nedir? Bu slayda şirket ambleminizi eklemek için
Tikveşli Android Tablet Kurulum
Program Kurulum Seti Hazırlamak
Dosya yüklemek için upload file sekmesine tıklayınız.
1- İNTERNET TARAYICINIZDAN “ TURKİYE. GOV
Sunum transkripti:

KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Grup Üyeleri Tuğba ERTUĞRUL Rumeyda ERBEK Fatma TUNÇ Nurdan ÖZEN KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Sizce görsel sanatlar dersi neden bilgisayara entegre edilmelidir ? ?? KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Bir toplumun çağdaş toplumlar düzeyine ulaşması için;bilgilerin, inançların ve duyguların bireylere doğrudan aktarılması yeterli değildir. Görsel sanatlar, her bir bireyin özgünlüğünü, gerçek kişiliğini, benzersizliğini, yaratıcı düşünü ortaya çıkarmasıyla ilgilenir. Eğitim süreci öğrencilerin öğrenme ve yapmaya yönelik öz güvenlerini ve motivasyonlarını artırıcı nitelikte olmalıdır. (Özsoy, 2003, ss.73–75). KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Bazen sınıf ortamı öğrenci için yeterli olmaz. Dersin Bit’e entegrasyonu ile öğrenciye daha geniş bir alanda çalışma imkanı sağlamış oluruz. Örnek planımızdan yola çıkacak olursak.Müze Bilinci konusunda gezi gözlem tekniği gereklidir.Fakat; -Öğrenciyi müzeye götürmek çok sıkıntılı bir süreçtir. KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Bu sıkıntılar; -Hava koşulları -Maddi imkanlar -Zaman -İzin (Aile, Yönetim) KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Bit’in kullanımıyla görsel sanatlar dersindeki müze bilinci konusunda yer alan kazanımlarımız öğrenciye kazandırılabilir. PEKİ NASIL? KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Internette yer alan sanal müzelerle öğrencilere müzeleri gezme imkanı sağlanabilir. http://www.360tr.com ( İndir ) http://www.3dmekanlar.com/ KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON 360tr sitesini tanıyalım: KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON İlk olarak karşımıza bu sayfa çıkar. Buradan gezmek istediğimiz müze, ören yeri, tarihi eser ya da anıtı seçip gezebiliyoruz. KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Örneğin, buradan il il ya da bölge bölge ayrılmış müze, ören yeri vs. tıklayabiliyoruz. KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Ekrana gelen sayfadan bilgiler kısmını okuyup, “sanal tur için tıklayın” yazısına tıklıyoruz. KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Ekrana sanal Çanakkale Ören yeri gelir. Buradan yön tuşlarıyla hangi yöne gitmek istediğimiz yeri belirleyebilir, zoom yapabiliriz. KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON 3dmekanlar sitesini tanıyalım: KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Ve yine anasayfadan gezmek istediğimiz yeri seçebiliriz. Burada da cami, saray, müze, han gibi sekmelerden istediğimiz yeri kategorisine göre kolayca bulabiliriz. KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Örneğin saray sekmesinden Topkapı Sarayını seçelim. Ancak hemen gezmek istediğimiz yeri gezemiyoruz, indirmemiz gerekiyor. “İndir ve Gez” yazısına tıklayıp sanal sarayı bilgisayarımıza indirdikten sonra gezebiliyoruz. Böyle olmasının avantajları da var. Örneğin evinde internet olmayan biri, istediği müze, ören yeri, anıt vs indirip sonrasında istediği zaman bilgisayarında izleyebilir. KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Peki, Öğrenciyle etkileşim nasıl sağlanabilir? Öğrenciler görüşlerini nerede sunacak? Gözlemlerini nerede aktaracaklar? KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Bu sorunu da kolayca çözebileceğiniz internet ortamlarından biri Blogger’dır. KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Peki Blogger’da bir blog nasıl oluşturulur? KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Peki Blogger’da bir blog nasıl oluşturulur? https://www.google.com/accounts/ServiceLogin?service=blogger&continue=https://www.blogger.com/loginz%3Fd%3Dhttp%253A şimdi bu adresten yeni bir blog oluşturacağız. KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Peki Blogger’da bir blog nasıl oluşturulur? KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Peki Blogger’da bir blog nasıl oluşturulur? KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Peki Blogger’da bir blog nasıl oluşturulur? KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Peki Blogger’da bir blog nasıl oluşturulur? KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Peki Blogger’da bir blog nasıl oluşturulur? KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Peki Blogger’da bir blog nasıl oluşturulur? KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Peki Blogger’da bir blog nasıl oluşturulur? KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Peki Blogger’da bir blog nasıl oluşturulur? KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Peki Blogger’da bir blog nasıl oluşturulur? Yorum eklemenin dışında öğrenciller ve siz resim de ekleyebilirsini. KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Peki Blogger’da bir blog nasıl oluşturulur? Dosya seç kısmından yayınlanacak resim seçilir.. KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Peki Blogger’da bir blog nasıl oluşturulur? Dosya seç kısmından yayınlanacak resim seçilir.. KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Peki Blogger’da bir blog nasıl oluşturulur? Kaydı yatınla denir.Sonra gelen pencereden.Kaydı görüntüle. KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Peki Blogger’da bir blog nasıl oluşturulur? Kaydı yatınla denir.Sonra gelen pencereden.Kaydı görüntüle. KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON http://gorselsanatlaregitim.blogspot.com/ KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Görüldüğü üzere, oluşturulan bloglarla öğrenci bloglara yorum yazabilmekte, resim ekleyebilmekte ve arkadaşlarının yerumlarını takip edebilmektedir. Her hafta yeni kayıt ekleyebilir.Sizlerde dersin değerlendirilmesi kısmında blog kullanımı tercih edebilirsiniz. Veya Word’de oluşturacağınız bir bireysel raporda olabilir. Fakat blog kullanmanız daha etkili olacaktır. KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Bireysel Rapora ilişkin öğrencilere bilgi verilir. KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Kaynaklar International Conference on New Trends in Education and Their Implications 11-13 November, 2010 Antalya-Turkey http://www.egitimduragi.com/downloads.php?do=file&id=67&act=down&actionhash=guest KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve TEŞEKKÜRLER KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve