İLKÖĞRETİM KURUMLARI STANDARTLARI YAZILIMI

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TEOG Tercih ve Yerleştirme Sistemi
Advertisements

Konu: Ordu İli Genelindeki Anaokulları, İlkokullar, Ortaokullar ve Ortaöğretim Okulları arası “Bir Kitap da Sen Anlat” yarışması. Amaç: Türk Milli Eğitiminin.
EĞİTİM KURUMU YÖNETİCİLERİ GÖREV SÜRESİ UZATMA İŞLEMLERİ
VELİ BİLGİLENDİRME SİSTEMİ (VBS)
KARAÇAY İLKOKUL/ORTAOKULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
Benim Öğretmenim Benim Öğrencim Modülü Benim Öğretmenim Benim Öğrencim Modülüne ulaşmak için bu yolu izleyebilirsiniz.
İlköğretim Kurumları Standartları Yazılım Sunusu
ORTAK 9. SINIF DURUMU Tüm Ortaöğretim kurumları 9. sınıflarında okutulan dersler ortaktır. 9. sınıf öğrencileri Eğitim Öğretim yılı sonunda başarı durumuna.
VERİ GİRİŞLERİ.
CUMHURİYET ORTAOKLULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
İSTATİSTİKİ BİLGİLERİN TOPLANDIĞI TÜM MODÜLLERDE YAPILACAK İŞLEMLER
LİSE 1. SINIF (9. SINIF) ORTAK ALAN.
Öğretmen e-okul’da ne yapar?
İZMİR İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 2014 – 2015 EĞİTİM VE ÖĞRETİM YILI ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN TANILAMA SÜRECİ ŞUBAT 2014.
YARIN SİZDEYİZ PROJESİ
Tablet aktivasyonu yardım sayfası
Yusuf izzet Gökçe İlkokulu Müdürlüğü
KEŞFET KENDİNİ PROJESİ
MANİSA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
TEFBİS Hanehalkı Eğitim Harcamaları Anketi Uygulama Örneği
Basılı anket formlarının velilerce 17 Haziran 2011 tarihine kadar doldurulması sağlanacak ve doldurulmuş anket formları tekrar Okul Yönetimince toplanacaktır.
GAZİEVRENOS İLKOKULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
100. YIL İLKOKULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
STRATEJİ GELİŞTİRME BAŞKANLIĞI Bütçe Daire Başkanlığı
İKS İLÇE-İL-MERKEZ DÜZEYLERDEKİ RAPORLARI. İLÇE DÜZEYİ RAPORLARI.
KAYSERİ İLE OKUMAK PROJESİ
İlköğretim Kurumları Standartları 5N1K
MEB TEMEL EĞİTİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ (TEOG) TERCİH ve YERLEŞTİRME SİSTEMİ –
Dyned eba şifre güncelleme işlemleri için
ACIGÖL ORTAOKULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU SIRA NO HİZMET ADIİSTENEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) 1 Öğrenci Kayıt İşlemleri 1.T.C.
MEİS VE E-OKUL MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞİ PAYLAŞIM TOPLANTISINA HOŞGELDİNİZ 10.EKİM.2012.
ACIGÖL ATATÜRK İLKOKULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
NEVİŞET KAMEROĞLU ORTAOKULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
TEMEL EĞİTİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
EK-1 a. İl/İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerince Kurum Standartları Sistemi Uygulama Öncesi Tamamlanması Gereken Çalışmalar 1. Kurum Standartları Sisteminin.
Yönetici/Öğretmen Veri Girişi
İLKÖĞRETİM KURUMLARI STANDARTLARI MODÜLÜ
MANİSA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ İSTATİSTİK BİLGİLENDİRME TOPLANTISI 2014 HAZIRLAYAN : STRATEJİ GELİŞTİRME BİRİMİ.
1. SINAV İTİRAZLARI. 2 MEB Merkezi Sistem Sınav Yönergesinin Sınav itirazları konulu 20. maddesi; Başvurusu/sınavı geçersiz sayılan, sınava girmeyen,
Edremit İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Tasarım by Haksernilpoy 2015 ©
MEBBİS Veri Girişi BİLGİLENDİRME TOPLANTISI ERZURUM VALİLİĞİ
SIRA NO HİZMET ADIİSTENEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) 6 İlköğretim Diploması 1.Sözlü Başvuru 15 Dk 7 Merkezi Sınav İşlemleri (TEOG)1.
HARRAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
KİLİMLİ CUMHURİYET ORTAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ 2013 ORTAK SINAV UYGULAMALARI.
Yönetici Modülü’ne tıklayın.. Kullanıcı adı ve şifrenizi yazıp sisteme giriş yapınız.
BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
BİLİM Sanat Merkezine Öğrenci Seçimi
EĞİTİM–ÖĞRETİM YILI İSTATİSTİK BİLGİLERİ.
BİLSEM TANILAMA SÜRECİ
DYNED BİLGİLENDİRME TOPLANTISI Dil öğrenme bir beceri edinme sürecidir ve pratik gerektirir.
1. İSTATİSTİĞİN OKUL İÇİN ÖNEMİ Eğitim istatistikleri ile; Okulun doğru veriye ulaşıp kendilerini geliştirmelerine, başarının ve verimin arttırılması.
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI ÖĞRENCİ TANILAMA SÜRECİ
Bandırma Rehberlik ve Araştırma Merkezi
2016 – MART Aşağıda bulunan ekran görüntülerinde, her tür ve dereceli resmi okullarımızda; İngilizce öğretmenlerimizin takibinde öğrencilerimizin ücretsiz.
MEB İLKÖĞRETİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Okul Gelişim ve Rehberlik Şubesi İKS Proje Sorumlusu Program Geliştirme Uzm: Bahar KÜÇÜKTEPE Haziran 2010 İLKÖĞRETİM KURUMLARI.
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM VE İLKÖĞRETİM KURUMLARI STANDARTLARI UYGULAMASI 1.İlk yapılacak iş veri girişinden okul mevcut durumu onaylanacaktır. 2.Okul aile birliği.
ÖĞRETMENLER İÇİN ANKET GİRİŞİ
Giriş Yapıldıktan sonra gelen EBA Ana sayfasından kullanıcı ismine tıklanıldığında açılan menüden öğrenci şifre seçilir Tablet aktivasyon İşlemleri Öğretmenlerin.
2016 ORTAÖĞRETİM KURUMLARINA GEÇİŞ UYGULAMASI TERCİH VE YERLEŞTİRME
SAĞLIK NET GÖNDERİMİ İÇİN HEKİMLERİN YAPMASI GEREKENLER
ORTAOKUL BEŞİNCİ SINIF UYUM PROGRAMI
BİLİM Sanat Merkezine Öğrenci Seçimi
KARAMAN REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ
BİLİM SANAT MERKEZİ TANILAMA SÜRECİ

Bu sunum Balıkesir İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nün 08/09/2014 tarihli /480.99/ sayılı , “Dyned Destek Hizmeti” konulu yazısına istinaden.
BİLİM SANAT MERKEZİ TANILAMA SÜRECİ
OKUL MÜDÜRLERİNİN GÖREV VE SORUMLULUKLARI
Sunum transkripti:

İLKÖĞRETİM KURUMLARI STANDARTLARI YAZILIMI “ÇOCUKLARLA ÇOCUKLAR İÇİN”

TEKNİK BİLGİLER Veri girişi, internet ortamında geliştirilen veri toplama araçları aracılığı ile yapılacaktır. Bu çalışma kapsamında, her okul evren olarak ele alınmıştır. Bu nedenle, her okul için öğrenci ve velilerden sisteme giriş yapacak örneklem grupları seçilecektir. Tüm kadrolu öğretmen ve yöneticilerin hepsi sisteme giriş yapacaklardır. Ücret karşılığı derse giren öğretmenlerin sisteme giriş yapmaları için çalışmalar devam etmektedir.

I. ÖĞRENCİLER 4-8. sınıf öğrencilerinden sistemin belirleyeceği sayıda öğrenci sisteme giriş yapacaktır. Hangi öğrencilerin sisteme giriş yapacağı okul yöneticisinin görebileceği bir sayfada otomatik olarak görünecektir. Veri girecek öğrenci listesi her yıl Şubat ayı sonunda sistem tarafından oluşturulacaktır. Bu yüzden Şubattan önce öğrenci ve velilerin bilgilerinin e-okulda güncel olması gerekmektedir. Bu sayfada güncel olmayan bilgiler eksik olarak çıkacaktır.

ÖRNEKLEM HACİMLERİNDE DEĞİŞEN ORAN Örneklem formülü evrenin sayıca fazla olduğu durumda oransal olarak azalma, evrenin sayıca az olduğu durumda ise artma göstermektedir. 30 öğrenci ve daha az durumlarda hepsi sisteme dahil edilir. ÖĞRENCİ SAYISI 2000 ve üzeri 1500 1000 500 400 300 200 100 30 Oran % 100 %60 %50 %45 %40 %35 % 30

I. ÖĞRENCİLER Örneklem sayısı, okulların öğrenci sayılarına bağlı olarak kullanılacak olan formülle hesaplanacağından, her okul için aynı sayıda katılımcı olması beklenmemelidir. Öğrenciler kendi TC kimlik numarası ve öğrenci no’su ile sisteme giriş yapacaklardır.

I. ÖĞRENCİLER Öğrenciler sadece algısal yarar ölçeğini dolduracaktır. Öğrenciler sadece kendi okullarında sınıf rehber öğretmeni gözetiminde sisteme giriş yapabileceklerdir.

II. VELİLER Veri girişi yapacak veli listesi sistem tarafından Şubat ayı sonunda oluşturulacaktır. E-okulda veli bilgilerinde eksiklik var ise bu listedeki bilgiler de eksik görülecektir.

II. VELİLER Bir veli iki çocuğu için ayrı ayrı seçilebilir. Bu durumda her iki çocuğu için de algı yarar düzeyi anketini dolduracaktır. Örnek: Hasan Bey hem 4-A sınıfındaki bir çocuğu hem de 7-C sınıfındaki diğer bir çocuğunun velisi olarak bilgi dolduracaktır.

II. VELİLER Veliler de 1-8. sınıfta öğrencisi olanlardan seçilecektir. Veliler sisteme giriş yaparken kendi TC kimlik no’su ve öğrencinin okul numarasını kullanarak sisteme giriş yapacaklardır. Veliler sadece algısal yarar ölçeğini dolduracaktır.

II. VELİLER Veliler evlerinde, evlerinde bilgisayar yok ise okullarda sisteme giriş yapabileceklerdir. Okula ulaşma imkanı olmayan velilere algısal yarar ölçeği soruları anket tarzı dokümana çevrilecektir ve üzerinde çocuğun okul numarası ve velinin TC kimlik numarası yazılarak evlerine gönderilerek bilgi alınacaktır. Alınan bilgiler sonrasında sınıf/şube rehber öğretmen tarafından sisteme giriş yapılacaktır. Bu formlar bir dosyada iki yıl süre ile muhafaza edilecektir.

III. ÖĞRETMENLER Tüm ilköğretim okullarında görev yapan kadrolu öğretmenler sisteme giriş yapacaklardır. Öğretmenler sistemde sadece algısal yarar ölçeğini dolduracaktır. Öğretmenler sisteme MEBBİS şifresini kullanarak giriş yapacaklardır. Öğretmenler sorumlu oldukları sınıftaki öğrencilerin sisteme veri girişleri yapmalarından sorumludurlar.

IV. OKUL YÖNETİCİLERİ Okullardaki tüm yöneticiler sisteme giriş yaparak algısal yarar ölçeklerini dolduracaktır. Okul müdürü ya da vekili her eğitim öğretim yılında 2 dönemde okulun mevcut durumunu sisteme girecektir. Mevcut durum verileri kurum şifresi kullanılarak girilecektir. Yöneticilerin dolduracakları algısal yarar ölçeklerinde ise kendi ilsis şifreleri kullanılacaktır.

IV. OKUL YÖNETİCİLERİ Algısal yarar ölçekleri ise eğitim öğretim yılı sonunda 1 Mart- 30 Nisan tarihleri içerisinde bir kez doldurulacaktır. Bu zaman kesin olarak mevzuatla duyurulacaktır. Algısal yarar ölçekleri (öğrenci, veli, öğretmen, yönetici) bir kez kayıt edildikten sonra değiştirilemeyecektir.

TEŞEKKÜRLER… “ÇOCUKLARLA ÇOCUKLAR İÇİN”