ETKİN ÖĞRENME.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
HIZLI OKUMA VE NOT TUTMA
Advertisements

Değerler Eğitimi Özgüven.
Genel Öğretim İlkeleri
İÇİNDEKİLER ORGANLARIMIZ GÖRDÜKLERİMİZİ ANLADIK MI ? GÖZ KULAK BURUN
HAKKIMIZDA Tam zamanlı İngilizce eğitimi English Kids Academy ile artık çok kolay Kurumumuz 1981 yılından beri yayıncılık alanında edindiği tecrübeyi.
Öğrenci Merkezli Eğitim
MATEMATİK EĞİTİMİ FELSEFESİ
ÖĞRETMEN KİM? YÖNETİCİ KİM? LİDER YÖNETİCİ Yönetici olma rolünü ANLAYAN ile ANLAMAYAN bir öğretmen ARASINDAKİ fark belirleyicidir.
Müzede Yaratıcı Drama Prof. Dr. Ayşe Çakır İLHAN
HAYVANLARDA ÜREME, BÜYÜME ve GELİŞME
TEOG VE TERCİH DANIŞMANLIĞI
Öğrenme Öğretim sürecinde kullanılan stratejiler genel olarak üç grupta toplanabilir: Pasif öğretim (öğretmen merkezli) Etkileşimli öğretim Aktif öğrenme.
PROBLEME DAYALI ÖĞRENME
MUSTAFA ABAK ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENİ
HIGH SCOPE.
Kemal ŞENTÜRK Biyoloji
Öğretimde Teknoloji Kullanımı
PROJE TABANLI ÖĞRENME.
0-6 YAŞ GELİŞİM DÖNEMİ ÖZELLİKLERİ
Öğretimde Teknoloji Kullanımı
EĞİTİCİ OYUNCAKLAR.
Edgar Dale’in Yaşantı Konisi
GÖRSEL-İŞİTSEL ARAÇLARIN ÖNEMİ VE KULLANIMI
EĞİTİMDE HEDEFLERİN BELİRLENMESİ
GÖZ KULAK BURUN DİL DERİ
Sapkınlık, Aile ve Arkadaşlar
Quest Atlantis Tasarımcılar: Kenan Akpınar Nuri Durna Pınar Tosun Nurcan Çoksusamış Yasin Tursun.
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
Bu sunuda TBM için hazırlanmış olan «Teknolojiye Bağımlı Yaşamamak İçin» adlı (Metin: Mehmet Dinç, 2014, İstanbul: Yeşilay Yayını) broşürden yararlanılmıştır.
Başarıya Götüren Aile. Öğrencinin öğretmeniyle ilgili öyküsü.
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN ÖNEMİ VE OKULA UYUM
ÇEVREMİZDE SAYISIZ MADDE VARDIR…
İLETİŞİM VE İNSAN İLİŞKİLERİ Hazırlayan ve Sunan: Yusuf URHAN-Psikolojik Danışman BEYŞEHİR ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ.
Buluş Yoluyla Öğrenme.
Duymak. duymak görmek koklamak tatmak dokunmak.
BİLSEM EĞİTİM PROGRAMLARI
“ŞU DÜNYADA HER ŞEYİN EN İYİSİNE LAYIK ÇOK ÖZEL VE GÜZEL BİR ÇOCUK VAR
ETwinning PORTAL.
Çukurova Üniversitesi
Okul Kuralları Niçin Var? √ İnsan sosyal bir varlıktır.Kalabalık gruplar içinde yaşar. √ Toplumda düzenin sağlanması için.
BÖLÜM 5 Birey, Toplum ve Başkaları: Sosyal Beceriler.
SLAYT GEÇİŞLERİ İÇİN… LÜTFEN TIKLAYINIZ… SLAYTI MUTLAKA SESLİ İZLEYİNİZ… İYİ SEYİRLER… Sesli İzleyiniz.
AMAÇ, İÇERİK VE AKADEMİK YAKLAŞIM UYGULAMA SÜRECİ BEKLENEN SONUÇLAR.
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler
BELİZ KILIÇ, NEHİR KARAHAN, BERK AKSOY,BERKANT GÜLTEKİN (BAŞKAN) (SÖZCÜ) (YAZICI) (ARAÇ GEREÇ TOP.) MADDE VE DEĞİŞİM.
SAYGI.
Son Çocukluk Dönemi Çocuklarında Gelişim ve Kitap Seçimi
Girişimciliğe Başlamak… Girişimcilik ile ilgili web siteler, ilk adımlar ve dahası…
AOÖ 206 Matematik Eğitimi.
KÜÇÜK MUCİTLER ÖĞRENİYOR VE ÖĞRETİYOR
Matematikte Kullanılan Materyaller ve Kaynaklar
HIGH SCOPE.
KONU:UZUNLUK ÖLÇÜLERİ CUMA ARAYICI 3-A SINIFI ÖĞRETMENİ
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
ÖĞRETİM İLKE ve YÖNTEMLERİ
ÖĞRETİM MATERYALLERİ.
OYUN Halime Helin YILMAZ Hazal Ekşi.
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Müzede Yaratıcı Drama.
DİYARBAKIR TANITIMI. İZLEDİĞİNİZ VE DİNLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.
Yalan İçiniz Sızlıyor mu ????.
TEOG VE TERCİH DANIŞMANLIĞI
TEOG VE TERCİH DANIŞMANLIĞI
SUYUN CANLILAR İÇİN ÖNEMİ.
“Saygı” bir şeye, bir kimseye karşı çekinme ile birlikte duyulan sevgi, değer duygusu anlamına gelmektedir. Saygı bir değer olarak insan ilişkilerinin.
OMURGALI CANLILAR.
ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ (3-6)
Sunum transkripti:

ETKİN ÖĞRENME

Öğrenmenin izlediği basamaklar SOMUT SOYUT “nar” BASİT KARMAŞIK BURADA/ŞİMDİ ORADA/SONRA

Etkin Öğrenme nedir? Etkin öğrenme YAPARAK öğrenmedir. “Duyarım ve unuturum, Görürüm ve hatırlarım Yaparım ve anlarım.” (Çin atasözü) Etkin öğrenme YAPARAK öğrenmedir.

Etkin Öğrenmenin Bileşenleri Her çocuk için malzeme Çocuğun malzemeyi kullanması Çocuğun malzemeyi seçmesi Çocuğun kullandığı dil Öğretmen ve arkadaşlarının desteği

Etkin Öğrenmenin Faydaları Yaratıcılıkları gelişir. İlgileri canlı tutulur. Özgüven kazanır. Bağımsızlık duygusu gelişir.

Etkin Öğrenme "Nesneleri tanıyabilmek için, kişi onlarla uğraşmalı, onlarda değişiklik yapmalı, yerini değiştirmeli, birleştirmeli, ayırmalı, tekrar birleştirmelidir. Bilgi, kişinin nesnelerle olan ilişkilerinden doğar" JEAN PIAGET

Teşekkür Ederiz...