TODUP VE ÖĞRENCİ ARAŞTIRMALARI GRUBU.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
8. SINIF 3. ÜNİTE BİLGİ YARIŞMASI
Advertisements

YÜKSEKÖĞRETİM KURULU BAŞKANLIĞI
NOKTA, DOĞRU, DOĞRU PARÇASI, IŞIN, DÜZLEMDEKİ DOĞRULAR
1 T.C. ŞIRNAK VALİLİĞİ NİSAN GENEL TANITIM.
DEVLET PLANLAMA TEŞKİLATI MÜSTEŞARLIĞI
FAKÜLTE/BÖLÜM/ YÜKSEKOKUL ADI STRATEJİK PLANLAMA SUNUMU Not:Süreçler değişebilir…
Konu Başlıkları Müfredat Oluşturulurken Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar Çalışmalardaki Olumsuz Örnekler ve İstatistiksel Bilgiler Anket Çalışmaları Teknik.
İçerik Yönetimi Eğitimi Güz Dönemi Gökçen Fidan ODTÜ SAT-595.
DERSİN AMACI: - Çeşitli öğretim teknolojilerinin özellikleri, öğretim süreçlerindeki yeri ve kullanımı, öğretim teknolojileri yoluyla kendi branşınızla.
İNTERNET.
Öğr.Gör.Dr. S. Sadi SEFEROĞLU & Arş. Gör. Fatih GÜRSUL
BOLOGNA SÜRECİ BİRİNCİ PAYLAŞIM TOPLANTISI
Güz Yrd. Doç.Dr. Zeynep Ocak
1/25 TAPU VE KADASTRO I. BÖLGE MÜDÜRLÜ Ğ Ü TAKIM ADI.
DÖRDÜNCÜ DÖNEM KANITA DAYALI TIP UYGULAMALARI Dr. Zeynep İnce, 2 Ocak 2013.
Journal Citation Reports - Dergi Atıf Raporları -
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ 1.TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI ÖĞRENCİ ANKETİ.
Probleme Dayalı Öğrenme -İki Yıllık Deneyim-
4 Kare Problemi 4 Kare Problemi Hazır mısın? B A Bu şekle iyi bak
Verimli Ders Çalışma Teknikleri.
Yarbaşı İlköğretim Yarbaşı İlköğretim.
ORHAN EREN İLKOKULU 1-A.
MERSİN ÜNİVERSİTESİ DENİZCİLİK MESLEK YÜKSEKOKULU AKADEMİK DEĞERLENDİRME ve KALİTE GELİŞTİRME TOPLANTISI NİSAN 2010.
ARALARINDA ASAL SAYILAR
ZAMBAK 1 SORU BANKASI UĞUR CESUR 1 ZAMBAK 1 SORU BANKASI ÖZEL SORULARI Hazırlayan: UĞUR CESUR.
Gün Kitabın Adı ve Yazarı Okuduğu sayfa sayısı
Atatürk Üniversitesi KKEF BÖTE-2
26 ŞUBAT 2014 ÇANKIRI. 1- GENEL KONULARDA BİLGİ VERİLMESİ EĞİTİM ÖĞRETİM YILI GÜZ DÖNEMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ BAHAR YARIYILININ.
Temel Bilişim Eğitiminde Enformatik Bölümlerinin Rolü
SONLU DURUM OTOMATLARI
Problem Çözme Ve Problem Çözme Stratejileri Ödevi Cihan GÖÇ
Matematik 2 Örüntü Alıştırmaları.
TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU İzmir Bölge Müdürlüğü 1/25.
Makalenin Yazarları: Vehbi Aytekin SANALAN Esra TELLİ Yavuz SELİM
TEST – 1.
2 ve 1’in toplamı 3 eder..
İstanbul Tıp Fakültesi Tıp Eğitimi Araştırma ve Uygulama Merkezi Etkinlikleri   Darendeliler.
HABTEKUS' HABTEKUS'08 3.
İŞLETME YÖNETİMİ TEZSİZ YÜKSEK LİSANS PROGRAMINA ÖĞRENCİ KABULÜ.
OBEZİTE PİŞMANLIKTIR Dönem I TODUP çalışması
Ek-2 Örnekler.
KAYNAŞTIRMA öğrencileri Ölçme ve Değerlendirme Esasları
2009 Eğitim Yılı Çalıştayı Dönem 4 ve 5 Raporu. Başlıklar  Stajlar  Teorik dersler  Pratik eğitimi  Sınavlar  Yardımcı eğitim alanları  Öğretim.
Diferansiyel Denklemler
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
2014 Tıp Eğitimi Çalıştayı Program Değerlendirme ve Geliştirme Kurulu sunumu.
1 GEDİZ TSO SEÇİM TAKVİMİ MART SEÇİM SÜRECİ 18 ŞUBAT 2005 Cuma: Listelerin hakime verilmesi ( 3 nüsha ) 23 ŞUBAT 2005 Çarşamba: Listelerin hakimden.
Yeni ve Temiz Enerji Araştırma ve Uygulama Merkezi (YETAM) tarihleri arasında gerçekleştirilen faaliyetler.
Belirlilik Koşullarında Sermaye Bütçelemesi
İçindekiler I. Ders Tanıtımı II. Konular III. Değerlendirme Kriterleri
İSMİN HALLERİ.
Toplama Yapalım Hikmet Sırma 1-A sınıfı.
SAYILAR NUMBERS. SAYILAR 77 55 66 99 11 33 88.
EYOKA Mezun Takip Sistemi
SLIDE 1BBY208 – Bahar 2005 Betimleme Yöntemi Yaşar Tonta H.Ü. BBY yunus.hacettepe.edu.tr/~tonta/courses/spring2005/bby208/
SEÇMELİ YÖNETİM BİLİMİ DERSİ
VELİ BİLGİLENDİRME SEMİNERİ’ ne HOŞGELDİNİZ
ÖĞR. GRV. Ş.ENGIN ŞAHİN BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİSİ.
HEKİMLİĞE HAZIRLIK PROGRAMI. HEKİMLİĞE HAZIRLIK PROGRAMI PROGRAMIN ANA HEDEFLERİ  Hekimlik uygulamalarında temel becerileri kazandırmak  Öğretim üyesi.
Trabzon Bölge 9. Sınıf Anketleri
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Öğrenci Danışmanlık Sisteminin Güçlendirilmesi Tıp Eğitimi Çalıştayı Grup Çalışması
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ’NDE ÖLÇME DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARI
Girişimcilik ve Proje Yönetimi
E Ğİ T İ M KAL İ TES İ N İ YÜKSELTMEYE YÖNEL İ K EYLEM PLANI.
1.Grup Aigai Öğrenci motivasyonunun arttırılması için yapılabilecek çalışmalar ve ödüllendirme kriterleri.
Yapı Denetimi Bölümü 1. Sınıf
  PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ PROBLEME DAYALI ÖĞRENME OTURUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ Hülya Aybek, Gülçin ABBAN METE*, Melek KÜÇÜKATAY**, Dilek.
1 Kasım 2017 Tıp Fakültesi Dekanlığı
KAPALI GRUP KÜLTÜR TURLARI
Sunum transkripti:

TODUP VE ÖĞRENCİ ARAŞTIRMALARI GRUBU

TOPLANTIYA KATILAN ÖĞRETİM ÜYELERİ: Dr. Ayla Günlemez Dr. Nilay Etiler Dr. Bahar Müezzinoğlu Dr. Cumhur Cevdet Kesemenli Dr. Serkan Yılmaz Dr. Hale Maral Öğr. Alişan Burak Yaşar (KOÜTBAT) Dr. Ayşe Karson Dr. Şükrü Hatun Dr. Selim Öncel Dr. İlhan Tarkun Dr. Ş. Tuba Liman Dr. Nursu Çakımekik

DEĞERLENDİRMELER OLUMLU: Öğretim üyeleri faydalı bir uygulama olarak değerlendirdiler ve genelde devamını önerdiler Hem öğrencilerin hem de öğretim üyelerinin karşılıklı pek çok şey öğrendiği bir uygulama Öğretim üyeleriyle öğrencilerin tanışması sağlanıyor Öğrencilerin birbirlerini tanımasını sağlıyor Çok güzel araştırma konuları ortaya çıkıyor Öğrenci geri bildirimleri olumlu, araştırma konusunda pek çok şey öğreniyorlar istekliler

AKSAYAN YÖNLER: Öğrencilerin motivasyonu genelde düşük Devam problemi var, bazı öğrenciler daha istekli, katılmayan öğrenciler isteklilerin motivasyonunu düşürüyor TODUP toplantılarında aksama hem öğrenci hem öğretim üyesine bağlı olarak olabiliyor. Dönem 1 ders yoğunluğu nedeniyle TODUP aksayabiliyor, sınav vb Gruptaki öğrenciler birbirlerini tanımadıkları için ortak çalışma planlamak ve yapmak zor oluyor

DEĞERLENDİRME: AKSAYAN YÖNLER: 5. TODUP konusunda yeterince bilgilendirilmemiş oluyorlar 6. Stardardizasyon yok 7. Grup performansına bağlı olarak öğretim üyelerine çok iş düşebiliyor 8. Lider öğrenci ile iletişim kurulamadığı anlaşıldı

ÖNERİLER: Zorunlu değil seçmeli olsun Gönüllülük usulüne göre yapılsın Ciddi puanlama yapılsın, not verilsin kurul notu olarak sayılabilir 4. Grup birbirini tanıyan kişilerden oluşsun, grubu öğrenciler kendileri oluştursun, anketlerden yararlanılabilir 5. Dönem 1 ikinci yarıyılda yapılsın, öğrenciler birbirini tanısın,

6. Dönem 1 birinci dönemde yapılsın öğrenci kongresine yetişsin sunumlar 7. TODUP konusunda öğretim üyesi ve ayrıntılı bilgilendirme yapılsın 8. Dönem 1 birinci komitenin başına TODUP bilgilendirme dersleri konsun 9. Öğretim üyelerinin beklentileri ulaşılabilecek hedefler olsun 10. Konular öğretim üyelerinin ilgi alanlarında olsun 11. Öğretim üyeleri çalışma sırasında sabit gün ve sabit saat uygulaması yapsınlar

12. Senenin başında bir jüri oluşturulsun ve tüm çalışmalar değerlendirilerek ödüllendirilsin 14. Devamlılık aransın yoklama alınsın 15. Lider öğrenci uygulaması kaldırılsın 16. İnternet ve mail grubu oluşturmak faydalı 17. İlginç fikirler çıkıyor fakat hepsi uygulanmıyor, mutlaka değerlendirilmeli İnternet vb ortamda bu fikirler daha sonra değerlendirilmek üzere depolanmalı 18. Sunumlar mutlaka dinlenmeli kongreye göre ayarlansın

20. Projeleri öğrenciler bulsun 21. Konu hakkında kategoriler oluşturulabilir, konu başlıkları belirlenebilir 22. Kazanım ne olmalı şeklinde hedef önceden belirlenmeli Öğrencilerden aktif katılan ve katılmayan aynı şekilde değerlendirilmesin Öğretim üyeleri otorite kullansınlar Sunumlar eğlenceli hale getirilsin İnternet üzerinden projeler izlensin

SONUÇLAR: “TODUP ve öğrenci araştırmaları” adıyla bu çalışma devam etsin Öğrencilerin devamı üzerinde çalışılması 3. Bu çalışmalardan öğrencilere not verilmesi 4. Dönem 1 de ilk yarıyıl içerisinde bu çalışmalar yapılmalı ve öğrenci kongresine yetişmeli 5. Dönem 1 de ilk yarıyıl başında öğrencilere TODUP tanıtım dersleri verilmeli, program buna göre düzenlenmeli 6. Öğretim üyelerine tanıtım daha iyi olsun

SONUÇLAR: 7. Lider öğrenci uygulamasından istenilen fayda sağlanamadı kaldırılsın 8. Öğrenci kongresinde sunulsunlar 9. Özel bir jüri oluşturulmalı; öğretim üyesi ve öğrencilerden oluşan, değerlendirme ve ödüllendirme yapılmalı 10. Web sitesinden takip edilecek hale getirilmeli 11. Koordinasyonu sağlamak için program sorumluları belirlenmesine