Ünite Tasarım Sunusu Hazırlayan : Ebru GİRGİN.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Hazırlayan: Yeliz YORMAZ ÇITIRGI
Advertisements

MAİ VE SİYAH.
DENİZLİ YAŞAR SANİYE GEMİCİ ANADOLU LİSESİ
REİS BEY ÜNİTE TANITIM SUNUMU
YAYA TEMASI.
OKUL HEYECANIM ÜN İ TE TANITIM SUNUMU HAZIRLAYAN:OYA ALTINTAŞ.
Newton’un Hareket Kanunları
Yaşam Boyu Öğrenme Prof. Dr. Ali ŞEN.
ÖĞRENCİLERE ÖNCELİKLE KONU GİRİŞİNDE VERİLEN ANAHTAR KAVRAMLARLA İLGİLİ BİLDİKLERİ SORULUR.ANCAK YANLIŞ YA DA EKSİK İFADELER DÜZELTİLMEZ.
Ergül CELEP,Nursun KARAGÜL,Emel USLU, Nilüfer BEYAZIT
ÜNİTE TANITIM SUNUSU HALİL TAŞEL GÖKHAN ÖZENÇ YASİN KAYIŞ TURAN ACAR
MADDENİN HAL DEĞİŞİMİ.
Elektrik Akımı Hazırlayan: Mustafa Arbay.
Hazırlayan: Firdevs KELEŞ PROJE TABANLI ÖĞRENME.
MADDE VE ÖZELLİKLERİ MADDENİN 4. HALİ PLAZMA.
TOPLUMSAL YAPI VE TOPLUMSAL İLİŞKİLER
TURGUT OĞUZ MATEMATİK ÖĞRETMENİ
GARİP AKIMI (BİRİNCİ YENİ AKIMI)
Ünite Ürün Dosyası Sunumu
WILL FUTURE TENSE ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI ZEYNEP BEKTAŞ.
21. Yüzyıl becerileri.
ANADOLU MEDENİYETLERİ ÜNİTE TANITIM SUNUSU
ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI SUNUMU
MİLLİ EDEBİYAT HAZIRLAYANLAR  Gülcan Diribaş  Elif Er  Aylin Köseler.
CUMHURİYET DÖNEMİ ŞAİRLERİ
İSLAMDA YORUM FARKLILIKLARI
İSLAMDA YORUM FARKLILIKLARI
Ünite Portfolyo Sunumu
Ünite Portfolyö Sunumu
Telif Hakkı  2008 Intel Firması. Tüm hakları saklıdır. Intel, Intel logosu (the Intel Logo), Intel Eğitim Girişimi (Intel Education Initiative) ve Intel.
Hepimiz biliriz ki,bizi biz yapan kurallar vardır.Bu kuralların temelini oluşturan ögelerden bir kaçını sizlerle geçen ay ki;bültenimizde paylaşmıştım…
DİN ANLAYIŞINDAKİ YORUM FARKLILIKLARININ SEBEPLERİ
SIFATLARIN ÜSTÜNLÜK DERECELERİ
CANLILARI OLUŞTURAN TEMEL BİLEŞENLER KARBONHİDRATLAR
SEVGİ ÜNİTE TANITIM SUNUSU
Atatürk ilke ve İnkılapları Ünite Tanıtım Sunusu
COĞRAFİ KEŞİFLER HAZIRLAYANLAR MERAL KARSU NEVZAT ALTIN MEHMET ÖNAL.
KLASİK DÖNEM BESTECİLERİ
ÜNİTE ÖZETİ Öğrenciler çevrelerinde gördükleri teknolojik araçlar hakkında bilgi edinecekler. Yeni teknolojik araçlar tanıyacaklar. Tanıdıkları araçların.
4. ÜNİTE :İSLAM DÜŞÜNCESİNDE YORUMLAR ÖĞRENME ALANI: KURAN VE YORUMU
ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI SUNUMU
Hazırlayan:Ahmet DEMiR
ADI-SOYADI:AYŞE BAYRAKTUTAN
İLETİŞİM - DİL VE KÜLTÜR İLİŞKİSİ
HAVA DURUMU VE MEVSİMLER
9.Sınıf Tıbbi Etik ve Meslek Tarihi
VÜCUDUMUZ BİLMECESİNİ ÇÖZELİM TANITIM SUNUMU
ÜNİTE PLANI MESLEKLER.
OLAY ÇEVRESİNDE OLUŞAN EDEBİ ESERLERDE YAPI
Bilişim Etiği.
RESİM-SLOGAN-KARİKATÜR-FOTOGRAF 7. SINIF
ADI SOYADI:AYŞE BAYRAKTUTAN
ADI SOYADI:AYŞE BAYRAKTUTAN
ÇEVRE DOSTU POŞET TASARLAYALIM
7. SINIF 7. ÜNİTE ÜLKELERARASI KÖPRÜLER KAVRAMLARI ÖĞRENELİM.
Kat Hizmetleri Organizasyonu
ÜNİTE TANITIM SUNUSU HAZIRLAYAN SEDEN HACISÜLEYMAN.
7.SINIF 4.ÜNİTE İSLAM DÜŞÜNCESİNDE YORUMLAR NAZİFE İLBEY.
KIZ KARDEŞİM MOMMO.
2 .BÖLÜM ÖĞRENME KURAMLARI VE YENİ MEB PROGRAMI Hazırlayanlar: Ahmet Ataç Gülenaz Selçuk Cihan Çakmak İhsan Yılmaz.
Duygularını ve düşüncelerini ifade eder.
ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI SUNUMU
Yapılandırmacılık (Oluşturmacılık / Constructivism)
Ünite Portfolyo Sunumu Penny Archer
OLAY ÇEVRESİNDE OLUŞAN EDEBİ ESERLERDE YAPI
Fen Öğretiminin Genel Amaçları Prof. Dr. Fitnat KAPTAN Arş. Gör. Dr
ZİHİNSEL YETERSİZLİĞİ OLAN ÇOCUKLAR
1. Hafta: Tanışma ve dersin içeriğinin tanıtılması
Güdülenme ve Bireysel Farklılıklar
21. YY BECERİLERİ.
Sunum transkripti:

Ünite Tasarım Sunusu Hazırlayan : Ebru GİRGİN

KİŞİLİK KİŞİLİK NEDİR? KİŞİLİĞİN ÖLÇÜLMESİ KİŞİLİĞİ AÇIKLAYAN KURAMLAR KJLGBK KİŞİLİĞİ ETKİLEYEN ETMENLER KİŞİLİĞİN ÖLÇÜLMESİ LŞJKP

21.YY BECERİLERİ 1.Çalışma hayatında orijinalite ve yaratıcılık sergilemek . 2.Diğerlerinin işine yarayacak yeni fikirler geliştirmek, uygulamak ve anlatmak 3. Yeni ve farklı bakış açılarına açık ve uyumlu olmak 4. Konuşurken ve yazarken düşünceleri ve fikirleri açık ve etkili bir şekilde birleştirip kullanmak 5.İşbirliğine dayalı çalışmalar için sorumluluğu paylaşmak 6.Bilgiyi araştırmak, düzenlemek, değerlendirmek ve paylaşmak üzere tekonolojiyi araç olarak kullanmak, ve bilginin erişimine ve kullanımına yönelik olarak etik ve yasal konularda temel bir anlayışa sahip olmak

ÜNİTE KAZANIMLARI 1.Mizaç ,karakter kavramlarının kişilik ile ilişkisini analiz eder kişiliğin bir bütün olduğu sentezine ulaşır 2. Kişiliği oluşturan etkenleri tartışır. 3. Kişiliğin nasıl ölçüldüğünü kavrar. 4.Değişik kuramların kişiliği farklı tanımladığını bilir. 5.. Bireysel farklılıkları tanır ve kabul eder.

TEMEL SORU :Bireysel farklılıkları tanır ve kabul eder. ÜNİTE SORULARI :Bireysel farklılıkları tanır ve kabul eder. İÇERİK SORULARI