HAYATIN İÇİNDEN PSİKOTERAPİ MERKEZİ MÜKEMMEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ
MÜKEMMEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ Müşteri kurum için ne anlam ifade eder ? Müşteri hizmetlerinde memnuniyet yaratma
MÜKEMMEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ Kurumun verdiği hizmetin kalitesi değerlendirilirken müşteri tarafından kullanılan kriterler Müşteri ile uzlaşmanın yolları
MÜKEMMEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ Etkili müşteri hizmet kuralları Müşteri memnuniyetsizliğine karşı geliştirilecek tutumlar
MÜKEMMEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ Çatışma yönetimi Müşteri ihtiyaçlarını anlamak
MÜKEMMEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ Müşteriyi rahatlatmak Müşterinin güvenini kazanmak
MÜKEMMEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ İlk izlenimler Beden dili
MÜKEMMEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ Yetersiz algılama Maske
MÜKEMMEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ Telefonda iletişim Müşteri ilişkilerinde duygusal zekanın önemi
MÜKEMMEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ Müşteri ilişkilerinde iletişimin önemi Dinlemenin amacı
MÜKEMMEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ Etkin dinleme Etkin konuşma
MÜKEMMEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ Sözsüz iletişim İletişim problemleri Örnek yaşantılar
MÜKEMMEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ Katılımcı profili: Tüm çalışanlar Katılımcı sayısı: 15 kişi Süre: 1 gün
HayatIn İçİnden Psİkoterapİ Merkezİ Katılımınız için teşekkür ederiz… Uzman Psikolog Leyla Genç Akaçlı Not: Konu hakkında detaylı bilgilere www.hayatinicinden.org adresinden ulaşabilir veya sormak istediklerinizi 0212 542 07 57 numaralı telefondan sorabilirsiniz.