HAYATIN İÇİNDEN PSİKOTERAPİ MERKEZİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
Advertisements

ÖĞRETMEN-ÖĞRENCİ İLETİŞİMİ
2012
Satışta İletişimin Rolü
MultiCELL SMS Client 3.2.
İLETİŞİM BECERİLERİ ve DANIŞMANLIK.
YRD.DOÇ.DR. PINAR SEDEN MERAL
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
İ.Ü.İstanbul Tıp Fakültesi Psikiyatri Anabilim Dalı
İLETİŞİM.
İLETİŞİM & HASTA MEMNUNİYETİ
«İletişim Kavramı ve İletişim Süreci» YRD.DOÇ.DR. PINAR SEDEN MERAL
Liderin Kendini İfade Etme Becerisi. Grup Lideri; Kabul edici olmalı Kendi ihtiyaç ve duygularının farkında olmalı ve diğerlerinin ihtiyaçlarından ayırt.
Performans ve performans ölçümü Belediyelerin Performanslarının İzlenmesi ve Değerlendirilmesi Çalıştayı Şubat 2006 Ankara.
Psikolojik Danışma Merkezi
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Teknikler 1. Gün 3. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
KADIN VE SİYASET.
EŞ SORUNLARI EŞ SORUNLARI HAYATIN İÇİNDEN PSİKOTERAPİ MERKEZİ.
ASLANCIK ANAOKULU OKUL ÖNCESİ EĞİTİM SEMİNERİNE HOŞGELDİNİZ
Çağdaş Bilimler Merkezi Dershanesi
Çocuğun başarısını yükseltmede ailenin rolü
KİŞİLER ARASI İLETİŞİM -2-
1 Zekeriyaköy ve civardaki yedi köyde yaşamayı tercih eden A ve A+ sosyoekonomik gruba, ayrıca işlerinin gereği olarak piyasalara hâkim, statülerini sağlamlaştıracak,
Uz. Psikolog Leyla Genç Akaçlı
HAYATIN İÇİNDEN BAKIRKÖY BELEDİYESİ ANA – BABA OKULU AİLE İÇİ İLETİŞİM
HAYATIN İ Ç İ NDEN PS İ KOTERAP İ MERKEZ İ YÖN VE HEDEF BEL İ RLEME.
HAYATIN İÇİNDEN PSİKOTERAPİ MERKEZİ
SINAV KAYGISI.
İletişim Sanatı 1.
HAYATIN İÇİNDEN PSİKOTERAPİ MERKEZİ
HAYATIN İÇİNDEN PSİKOTERAPİ MERKEZİ
Mutlu bir çocuk yetiştirmek için…
ÖZEL TERCÜMAN LİSESİ ANAOKULUNDAN İLKÖĞRETİME SEMİNER PROGRAMI
HAYATIN İÇİNDEN PSİKOTERAPİ MERKEZİ
HAYATIN İÇİNDEN PSİKOTERAPİ MERKEZİ
Bölüm 3 Tutumlar.
SINAV ANI STRATEJİLERİ HAYATIN İÇİNDEN PSİKOTERAPİ MERKEZİ.
PEER SUPPORT TEAM.
HAYATIN İÇİNDEN PSİKOTERAPİ MERKEZİ Ofis Çalışanları Beceri Eğitimi.
HAYATIN İÇİNDEN PSİKOTERAPİ MERKEZİ
HAYATIN İÇİNDEN PSİKOTERAPİ MERKEZİ
ÇOCUĞU SINAVA HAZIRLANAN AİLELER
Müşteri İlişkileri Yönetimi Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Sağlık Ortamlarında İletişim
İŞ HAYATINA MERHABA. Kendinizi keşfedin İŞ HAYATINA MERHABA İş arama sürecinde motivasyon ve stres yönetimi.
Kalite Nedir? Furkan LEVENTOĞLU.
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI KALİTE PROGRAMI.
T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük İLETİŞİM VE İNSANİ İLİŞKİLER
Performans ölçme ve değerlendirme güz
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN İLKELERİ
1 DELL CONFIDENTIAL. 2 NASIL İŞLER? AMAÇ: –Müşterinin teknik desteği kendi adresinde alabilmesidir. –Müşteri Dell Destek Hattını arar. (Hafta içi 9:00-17:30)
AİLE VE ERGEN HAYATIN İÇİNDEN PSİKOTERAPİ MERKEZİ.
DÜŞÜNCE KALİTESİ-YARATICILIK-iNOVASYON
Florya saç kaynak çalışmalarımız Florya bölgesinde itinayla saç kaynak uç takım işlemlerinizi gerçekleştirmekteyiz. Bu alandaki kuaförlük hizmetlerimiz.
İNCİRLİOVA SPOR LİSESİ EĞİTİMDE KOÇLUK SİSTEMİ SUNUSU
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
Telefon ç alar. Y ö netici, “ Bir saat i ç inde odama gelin, manzaraya bakacağız. ” der. Kapı a ç ıktır. Işıklar yanmaktadır. Y ö netici “ Manzara karanlık.
“Satış ve pazarlamada her şeyi doğru yapmış
İNSAN-BİLGİSAYAR ETKİLEŞİMİ. Bağlam Arayüz Görev Kullanıcı İBE Ana Bileşenleri.
SATIŞ ve PAZARLAMA TEKNİKLERİ
5. YÖNETİM KALİTESİ ve STANDARTLARI
Akıl Defteri.
SATIŞTA İLETİŞİMİN ROLÜ
GENÇLERDE UYUM.
Gökçe Erinç Büyükşengür
Otizm Farkındalık Araştırması
KENDİNİ TANIMA.
PROJE PLAN VE YÖNETİMİ ELİF ŞEKER SEHER EBRU DENİZER
Poster Başlık Yazarlar
Sunum transkripti:

HAYATIN İÇİNDEN PSİKOTERAPİ MERKEZİ MÜKEMMEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ

MÜKEMMEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ Müşteri kurum için ne anlam ifade eder ? Müşteri hizmetlerinde memnuniyet yaratma

MÜKEMMEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ Kurumun verdiği hizmetin kalitesi değerlendirilirken müşteri tarafından kullanılan kriterler Müşteri ile uzlaşmanın yolları

MÜKEMMEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ Etkili müşteri hizmet kuralları Müşteri memnuniyetsizliğine karşı geliştirilecek tutumlar

MÜKEMMEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ Çatışma yönetimi Müşteri ihtiyaçlarını anlamak

MÜKEMMEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ Müşteriyi rahatlatmak Müşterinin güvenini kazanmak

MÜKEMMEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ İlk izlenimler Beden dili

MÜKEMMEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ Yetersiz algılama Maske

MÜKEMMEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ Telefonda iletişim Müşteri ilişkilerinde duygusal zekanın önemi

MÜKEMMEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ Müşteri ilişkilerinde iletişimin önemi Dinlemenin amacı

MÜKEMMEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ Etkin dinleme Etkin konuşma

MÜKEMMEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ Sözsüz iletişim İletişim problemleri Örnek yaşantılar

MÜKEMMEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ Katılımcı profili: Tüm çalışanlar Katılımcı sayısı: 15 kişi Süre: 1 gün

HayatIn İçİnden Psİkoterapİ Merkezİ Katılımınız için teşekkür ederiz… Uzman Psikolog Leyla Genç Akaçlı Not: Konu hakkında detaylı bilgilere www.hayatinicinden.org adresinden ulaşabilir veya sormak istediklerinizi 0212 542 07 57 numaralı telefondan sorabilirsiniz.